مهاجرت کاری ترکیه

استخدام NET Developer. در ترکیه

استخدام NET Developer. در ترکیه

استخدام NET Developer. در ترکیه از شغل هایی محسوب می شود که توانسته در قیاس با سایر مشاغل جوانان را بیشتر به خود جذب کند.  در کشور ترکیه net developer در آموزش واحد تجاری دپارتمان که برای کمک به این موقعیت طراحی شده است شرکت می کند تا دانش و مهارت های کاربردی در حوزه تحصیلی خود کسب کند. وظایف منطقه ای را تکمیل می کند که برای یادگیری رویه های دپارتمان و به کارگیری بهترین شیوه های صنعت زمینه مفید است. ممکن است با سایر بخش های شرکت ارتباط برقرار کند. ممکن است در مورد آمار منطقه و یا دانش کسب شده ایجاد، ارائه و یا گزارش دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ اقامت از طریق کار در ترکیه مشاور شماست.

الزامات استخدام NET Developer. در ترکیه

تیم های توسعه در ترکیه در حال حاضر به دنبال یک net developer هستند تا به آن ها در ساخت و بهبود محصول خود همراه با تیم های توسعه کمک کنند. به ‌عنوان توسعه ‌دهنده وب جوان، با زیرساخت ‌های پیشرفته فناوری اطلاعات وب ‌سایت وBackend  آشنا می ‌شوید و به همکاری نزدیک با توسعه ‌دهندگان برای بهبود محصول و افزودن خدمات و ویژگی ‌های جدید ادامه می‌ دهید.  این شامل ساخت قالب ‌های جدید HTML است که می ‌توانند به خدمات معرفی شوند، فرآیندهای مختلف را به هم متصل می‌ کنید، ترافیک وب را تجزیه و تحلیل کنید و بر اساس یافته ‌ها و بازخورد کاربران تنظیمات را انجام می‌ دهید و همچنین فرآیندهای Backend را برای تیم عملیاتی خود بهبود می ‌دهید.

الزامات مهم و اساسی در حوزه کار و استخدام net devevloper می باشید:

  • تجربه خوب با فناوری های وب HTML5، CSS و JavaScript/JQuery
  • تسلط کافی به حداقل یک زبان برنامه نویسی ترجیحا PHP
  • مهارت های زبان انگلیسی مسلط
  • مهارت های ارتباطی و مدیریت زمان عالی

حقوق و استخدام NET Developer. در ترکیه

حقوق و استخدام NET Developer. در ترکیه

حقوق برنامه نویسان وب در ترکیه از 3190TRY (لیره) در ماه (حداقل حقوق) تا 11000TRY (لیره) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 7480TRY (لیره) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهنده وب کار می کنند کمتر از 7480TRY (لیره) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 7480TRY (لیره) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان وب کمتر از 4800TRY (لیره) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 4800TRY (لیره) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان وب کمتر از 9990TRY (لیره) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 999 TRY (لیره) درآمد دارند.

کار و استخدام NET Developer. در ترکیه

App Samurai یک شرکت فناوری با 3 محصول اصلی است که بر تعامل کاربر تلفن همراه با Storyly، جذب کاربر تلفن همراه با App Samurai UA و بازاریابی تلفن همراه با Interceptd متمرکز شده است. با تمرکز کامل بر رشد و تعامل تلفن همراه، موقعیت منحصر به فرد App Samurai در اکوسیستم به این امکان را می ‌دهد که بینشی جامع را هم به تبلیغ‌ کنندگان و هم برای ناشران برنامه در زمان واقعی ارائه کنید. این شرکت در سطح بین المللی با اکثر مشتریان خود در ایالات متحده، اروپا و مناطق خاورمیانه و شمال آفریقا در حال رشد هستند. این یک شرکت تولیدی است. هر کاری که انجام می دهند در مورد ایجاد محصولی است که مشتریان ما را با سهولت استفاده خوشحال می کند و به آنها کمک می کند در تعامل و تبلیغات تلفن همراه مزیت رقابتی کسب کنند.

این شرکت هر روز ابتکارات بازاریابی جدیدی ایجاد می کنند تا نیازهای مشتریان خود را بهتر درک کنند. با تیم های طراحی کار کنید تا رابط های رو به مشتری ایجاد کنید و به بازخورد کاربران داخلی و خارجی در مورد رابط پاسخ دهید. ماژول های رابط ساده و قابل استفاده برای فناوری های پیچیده با استفاده از ReactJS بسازید. توسعه فرانت اند را با تیم توسعه محصول و باطن هماهنگ کنید. در اسپرینت ‌های دو هفته ‌ای شرکت کنید و مشکلات مسدود شدن را با سایر تیم‌ ها حل کنید. شناسایی، ارزیابی و آزمایش راه حل ها برای افزودن ویژگی های مرتبط و بهبود عملکرد محصول از مقدمات کار به عنوان net developer در ترکیه محسوب می شود.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه net developer در ترکیه هستید:

تحصیلات کارمندان در حوزه توسعه دهنده وب در ترکیه

شرایط استخدام NET Developer. در ترکیه

با فناوری های وب به روز بمانید و به طور منظم بینش های مربوط به عملکرد محصول و عملکرد رابط را به اشتراک بگذارید. صلاحیت هایی که ارجح هستند بیش از 3 سال تجربه در توسعه Front End، در درجه اول با ReactJS و تخصص در بلوک های بنیادی توسعه وب از جمله HTML، جاوا اسکریپت و CSS  می باشد. همچنین متقاضی کار در این حوزه می تواند فارغ ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر، مهندسی نرم ‌افزار یا سایر دانشکده ‌های مرتبط، یا تجربه ‌ای معادل توسعه frontend  باشد. در این شغل کاربر برای شما حرف اول را می زند. شما با دیگران برای برنامه ریزی، کدنویسی، آزمایش و انتشار به صورت مستقل کار می کنید.

همچنین یک برنامه نویس باتجربه Frontend که در رشته مهندسی کامپیوتر در ترکیه تحصیل کرده است رابط های رو به روی کاربر را روی  ReactJS  برای محصولات SaaS ایجاد کرده اید که از نزدیک با تیم های طراحی و باطن همکاری می کند.  شما به اصول اولیه توسعه frontend از جمله  HTML، JavaScript و CSS مهارت دارید و محدودیت ‌های اندازه‌ های مختلف صفحه ‌نمایش را درک می‌ کنید و می ‌توانید یک تجربه طراحی پاسخ ‌گوی صاف را برای کاربر فراهم کنید. شما به جزئیات دقت دارید و در مورد قابلیت استفاده مجدد کد و ساختارهای مدولار حساس هستید و تفاوت بین گزینه های سخت افزاری مختلف کاربران و محدودیت های آنها را درک می کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری درحوزه net developer در ترکیه می باشید:

نرخ بیکاریسال
24%2020
19%2021
19%2022

ویژگی های یک نت دولوپر خوب در ترکیه

شما علاقه زیادی به یافتن راه حل های ساده و خلاقانه برای کاربران دارید تا به آنها کمک کنید تا از محصول و ویژگی های آن بیشترین بهره را ببرند. شما از همکاری با مدیران محصول، طراحان و توسعه دهندگان با ایفای نقش در فرآیند توسعه با جلسات طوفان فکری، چارچوب سیمی و بحث های UI لذت می برید. با استفاده از بهترین شیوه های توسعه نرم افزار، کدهایی با طراحی خوب، قابل آزمایش و کارآمد بنویسید “کدهای تمیز” را بنویسید، به خوبی مستند و سازماندهی شده باشد. مسئول تمام مراحل چرخه عمر توسعه وب سایت است. داده‌ ها را از سرویس‌ ها و پایگاه ‌های داده مختلف بک‌اند ادغام کنید. گزارش های مورد نیاز را از وب سایت تهیه کنید. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در ترکیه را نیز مطالعه کنید.

مسئول نگهداری، گسترش و گسترش وب سایت های ها هستید و مسئول طراحی ویژگی ها و قابلیت های جدید در قالب ها و افزونه های وردپرس هستید. به تمام اصول PSEA احترام بگذارید و به کار ببرید و تعهد بالایی برای گزارش هر اقدام SEA نشان دهید. مسئولیت ‌های کلیدی فوق، مواردی گویا هستند. بسته به چارت سازمانی دپارتمان، سایر مسئولیت‌ها پاسخگویی ‌های آینده ممکن است به این شغل اختصاص داده شوند. لذا ممکن است در شرکت های مختلف با موضوع کار متفاوتی رو به رو شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ اقامت در ترکیه از طریق کار مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *