مهاجرت کاری پرتغال

استخدام برنامه نویس در پرتغال

استخدام برنامه نویس در پرتغال

استخدام برنامه نویس در پرتغال که یکی از کشورهای مهم در حوزه آی تی محسوب می شود بیشتر بنابر مهارت انجام می شود. به عنوان یک مهندس نرم افزار در پرتغال شما بخشی از تیمی خواهید بود که به شدت بر مشتریان و جامعه مهندسی متمرکز است. در این شغل باید سیستم ‌های قوی را طراحی، ساخت و اجرا کنید که محصولات شگفت ‌انگیز را گسترش و ارتقا می ‌دهد. لیسبون، پرتغال در اواخر سال 2021، دومین مکان پیجر دیتی در اروپا، پس از لندن، بریتانیا، و با فعالیت بیشتر توسط تیم فروش در سراسر قاره است. Dutonians در پرتغال اعضای ارزشمند تیم جهانی هستند، با دسترسی برابر به حقوق و مزایای رقابتی، برنامه های یادگیری و توسعه، معماری حرفه ای ساختاریافته و فرصت های پیشرفت، رویدادهای فرهنگ شرکت، و تجربه غنی از همکاری با همکاران در سراسر جهان را ارائه می دهند.

اروپا سریع ‌ترین منطقه در حال رشد تجارت است و درآمد بین ‌المللی در 3 ماهه دوم PagerDuty سالانه %41 افزایش یافته است. مکان لیسبون نشان دهنده فرصتی برای تسریع در استخدام است زیرا به سمت درآمد تکرارشونده سالانه 1 میلیارد دلاری می روند. بر اساس موفقیت منطقه، پرتغال هیجان زده است که حضور خود را در اروپا با موقعیت مکانی پرتغال خود گسترش داده اند و اکنون به مشتریان خود یک گزینه میزبانی اروپایی برای دارایی های داده، از جمله داده های تولید شده توسط مشتری، ارائه می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران مجرب خود و کادر متخصص خود در زمینه شرایط مهاجرت به پرتغال و کار در پرتغال برای ایرانیان و اخذ ویزای کاری پرتغال مشاور شماست.

شرایط استخدام برنامه نویس در پرتغال

آیا از این فرصت برای طراحی، ساخت و اجرای برنامه های کاربردی مهم ماموریت لذت می برید؟ آیا می خواهید توجه صدها هزار مهندس و رهبر فناوری در سراسر جهان را به صورت 24 ساعته به خود جلب کنید تا بتوانند مشکلات را برطرف کنند؟ پس برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که PagerDuty را به مکانی عالی برای مهندس شدن تبدیل می کند، بخوانید. از روز اول، شما در حال طراحی، کدنویسی، آزمایش و ارسال رابط ‌های فرانت ‌اند، APIها، یا برنامه‌ های کاربردی و میکروسرویس ‌هایی هستید که تضمین می ‌کنند راه ‌حل ‌های ایمن، بسیار قابل اعتماد و مقیاس ‌پذیر را به مشتریان خود ارائه می ‌کنید. از آنجایی که ان ها مالک و بهره برداری از آنچه می سازند هستند، شما از نزدیک با مهندسان در سراسر تیم همکاری خواهید کرد.

شما در جلسات هفتگی جمعه شکست شرکت خواهید کرد، جایی که سیستم‌ های خود را می ‌شکنیم، نقاط ضعف را پیدا می ‌کنیم و آنها را فعالانه برطرف می ‌کنند. با بیش از 14000 مشتری جهانی و در حال رشد، چالش ‌های فنی بسیار جالبی را حل می ‌کنید و در عین حال کمک می ‌کنید تا محصول را برای مطابقت با تقاضا توسعه دهید. شرکت در چرخش حین تماس تیم خود، تریاژ کردن و رسیدگی به مشکلات تولید در صورت بروز آنها از وظایف شماست. مهارت ها و ویژگی های متفاوتی برای یک برنامه نویس در پرتغال وجود دارد. برای مثال باید سابقه مشارکت و ارائه پروژه های مهندسی موفق را داشته باشید. یا تجربه پیاده ‌سازی سیستم‌ های توزیع ‌شده و بسیار در دسترس را داشته ‌اید، و نظراتی در مورد اینکه چه چیزی کار می ‌کند و چه چیزی نیست، دارید.

در نمودار زیر شاهد جنسیت کارمندان در حوزه برنامه نویسی در پرتغال هستید:

جنسیت کارمندان در برنامه نویسی در پرتغال

الزامات استخدام برنامه نویس در پرتغال

به عنوان یک برنامه نویس در پرتغال بای مشخصات خاصی داشته باشید. شما با الزامات تعریف ‌شده راحت هستید، جایی که مهارت ‌های تحلیلی خود را برای شفاف ‌سازی سؤالات، به اشتراک گذاشتن رویکرد خود و همکاری با سایر اعضای تیم برای ایجاد آزمایش راه‌ حل ‌های زیبا به کار می‌ گیرید. شما انگیزه ای برای به دست آوردن نتایج دارید بدون اینکه اجازه دهید هیچ چیزی سر راه شما قرار بگیرد. شما تمایل دارید که از آخرین روندها و فن آوری های صنعت جلوتر بمانید، سابقه اشتراک مشارکت در جامعه مهندسی گسترده تر و تعهد به یادگیری مستمر را دارید.

شما اهمیت همدلی را درک می کنید: باید ذهنی باز نسبت به دیگران داشته باشید. صرف نظر از اینکه چقدر بزرگتر یا کوچکتر هستند. شما رویکردی آرام و قاطعانه برای تشخیص و رفع مشکلات فوری دارید. حداقل الزامات این است که بیش از 3 سال تجربه توسعه کار بر روی سیستم های مبتنی بر مشتری و مبتنی بر وب وجود دارد. طراحی، ساخت و راه اندازی سیستم های بزرگ با مقیاس پذیری، در دسترس بودن و الزامات عملکرد را تجربه کنید. تجربه کار در یک محیط چابک با توسعه تکراری و بازخورد سریع را به دست آورید. تسلط بر حداقل یک چارچوب برنامه نویسی وب پشته فناوری شامل Ruby on Rails، Phoenix/Elixir است، اما اگر در پشته فناوری دیگری مهارت دارید و مایل به یادگیری تطبیق با پشته هستید، لطفا درخواست دهید.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در پرتغال می باشید:

سالنرخ اشتغال
202082%
202189%
202294%

الزامات استخدام برنامه نویس در پرتغال

استخدام برنامه نویس در پرتغال و سطح دستمزد مطلوب

طی سالهای اخیر اغلب کارفرمایان از سراسر جهام به دنبال استخدام برنامه نویس در پرتغال بوده اند. البته کارمندان نیز علاقه بسیاری برای استخدام در مشاغل برنامه نویسی پرتغال را دارند.به طور کلی فردی که در شغل برنامه نویسی در پرتغال مشغول به کار است معمولا حدود 2650€ (یورو) در ماه دستمزد می گیرد. از سوی دیگر دستمزد برنامه نویسان در این کشور از 2650€ تا 365€ (یورو) متغیر است. البته لازم به ذکر است که بدانید، این میانگین حقوق ماهیانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. بنابراین دستمزدها بین مشاغل مختلف توسعه دهندگان و برنامه نویسان در پرتغال به شدت متفاوت است. در نمودار زیر می توانید روند استخدام برنامه نویس در پرتغال را طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:

اروپاروند استخدام برنامه نویس در پرتغالعلاوه بر این میانگین حقوق برنامه نویسان در پرتغال 2790€ (یورو) در ماه است. به این معنی که نیمی از افرادی که در مشاغل برنامه نویسی کار می کنند کمتر از 2790€ (یورو) در آمد دارند. در حالی که نیمی دیگر از آنها بیش از 2790€ (یورو) در ماه درآمد دارند. به طور کلی سطح میانه در دستمزد برنامه نویسان در پرتغال نشان دهنده ارزش حقوق متوط در این کشور است.

مزایا استخدام برنامه نویس در پرتغال

در طول کار در پرتغال با یک فریمورک وب فرانت اند مانند React، Ember یا Backbone تجربه کنید. تجربه با ابزارهایی که تضمین می کند کار با کیفیت بالا شما را به یک انتقال صاف، خودکار و قابل تکرار از دستگاه شما به محیط های صحنه سازی و تولید تبدیل می کند. به هر حال درخواست بده! پرتغال فرصت ها را به طیف گسترده ای از نامزدها، از جمله کسانی که دارای تجربیات و سوابق کاری متنوع هستند، گسترش می دهند چه تازه وارد دنیای شرکت ‌ها شده باشید، چه پس از وقفه ‌ای در استخدام به سر کار برگردید، یا صرفاً به دنبال انتقال یا برداشتن گام بعدی در مسیر شغلی خود باشید، می توانید به هدف خود برسید. می توانید به مقاله حقوق ماهیانه کار در پرتغال مراجعه کنید تا در این خصوص بیشتر بدانید.

بسته کاری حمایتی شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • حقوق رقابتی و حقوق صاحبان سهام شرکت
  • بسته جامع مزایای از روز اول
  • ESPP برنامه خرید سهام کارکنان
  • طرح بازنشستگی یا بازنشستگی
  • مرخصی والدین با حقوق تا 22 هفته برای والدین باردار، تا 12 هفته برای والدین غیر باردار (برخی کشورها استانداردهای مرخصی طولانی تری دارند)
  • زمان تعطیلات با حقوق سخاوتمندانه
  • تعطیلات با حقوق و مرخصی استعلاجی
  • زمان داوطلبانه کارکنان با حقوق 20 ساعت در سال
  • برنامه های سلامت روان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت کاری و همچنین مهاجرت کاری به پرتغال مشاور تخصصی ارائه می دهد.

سوالات متداول در خصوص شرایط استخدام برنامه نویس در پرتغال

به دلیل سوالات بی شماری که شما عزیزان در خصوص شرایط استخدام برنامه نویس در پرتغال مطرح کردید، در این بخش از مقاله قصد داریم به بخشی از این سوالات پاسخ دهیم. از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرآیند پذیرش جهت استخدام برنامه نویس در پرتغال به کدام حوزه مربوط است؟ تمامی پذیرش ها جهت استخدام برنامه نویس در پرتغال به بخش صنعت فناوری اطلاعات پرتغال مروبط است.
  • حدودا چند شغل خالی برای استخدام برنامه نویس در پرتغال موجود است؟ طبق امار به دست آمده در حال حاضر 72 شغل برنامه نویس در 3 شهر پورتو، لیسبون و براگا پرتغال آماده میزبانی از متخصصین برنامه نویس از سراسر جهان می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *