مهاجرت تحصیلی آمریکا

تحصیل در دانشگاه پاسیفیک آمریکا

تحصیل در دانشگاه پاسیفیک آمریکا

تحصیل در دانشگاه پاسیفیک آمریکا شرایط خاص خود را دارد و هر ساله دانشجویان زیادی برای تحصیل در دانشگاه پاسیفیک آمریکا وارد این دانشگاه می شوند. تحصیل در دانشگاه پاسیفیک آمریکا مزایای بسیار زیادی به همراه دارد و دانشجویان بین المللی زیادی جهت تحصیل وارد این دانشگاه ممتاز می شوند. بدین ترتیب از این مزایا بهره مند خواهند شد. جهت تحصیل در دانشگاه پاسیفیک آمریکا، دانشجویان باید مدارک و شرایط مورد نیاز را دارا باشند و سپس اقدام به ورود به این دانشگاه کنند.

این دانشگاه از بهترین و معتبر ترین دانشگاه های ایالات متحده آمریکا می باشد. متقاضیان می توانند با تحصیل در این دانشگاه رویا های خود را تبدیل به واقعیت کنند. کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه این مقاله قصد دارند تا شما را از شرایط ورود به دانشگاه پاسیفیک، شرایط تحصیل، هزینه های تحصیل، امکانات تحصیل، دوره های تحصیل و سایر موارد مربوطه به صورت کامل مطلع سازند.

درباره تحصیل در دانشگاه پاسیفیک آمریکا

دانشگاه دانشگاه پاسیفیک آمریکا یک مؤسسه خصوصی می باشد که در سال 1849 تاسیس شده است. این دانشگاه دارای دانشجویان کارشناسی ارشد 1876 دانشجویان کارشناسی است. لازم به ذکر است که این دانشگاه از تقویم تحصیلی مبتنی بر ترم استفاده می کند. رتبه دانشگاه اقیانوس آرام در سال 2019 نسخه بهترین کالج ها، دانشگاه های منطقه ای غرب است. میانگین هزینه های تحصیل در دانشگاه پاسیفیک آمریکا $44298 (دلار) می باشد.

کالج هنر و علوم، از طریق آموزش موثر ساخته شده در روابط نزدیک دانشکده و دانشجو، در یک محیط مسکونی، آموزش گسترده ای از هنرها را با تاکید قوی بر خدمات و استفاده از دانش فراهم می کند. فارغ التحصیلان را با توانایی های فکری و کیفی شخصی تولید می کند. آنها را قادر می سازد تا در ارتقاء شغلی شرکت کنند و به جوامع خود کمک کنند. دانشگاه اقیانوس آرام در رتبه 21 دانشگاه های منطقه های غربی قرار دارد.

نسبت دانشجویان و دانش پژوهان در دانشگاه پاسیفیک 10 به 1 است. 61.2% از کلاس های این دانشگاه با کم تر از 20 دانشجو برگزار می شوند. محبوب ترین رشته های اصلی در دانشگاه پاسیفیک آرام عبارتند از:

  • حرفه های بهداشت و برنامه های مرتبط
  • کسب و کار
  • مدیریت
  • بازاریابی و خدمات پشتیبانی مرتبط
  • پارک ها
  • تفریحات
  • اوقات فراغت
  • مطالعات تناسب اندام
  • علوم زیستی
  • بیومدیکال
  • علوم اجتماعی

متوسط ​​میزان رضایتمندی دانشجویان ابتدایی از این دانشگاه 80% می باشد.

برنامه های تحصیل در دانشگاه پاسیفیک آمریکا

این دانشگاه به طور کامل تایید شده است. از این رو شامل بیش از 80 دوره کارشناسی از جمله 12 برنامه تحصیلی جهشی، بیش از 30 برنامه فارغ التحصیلی و حرفه ای در 11 مدرسه و کالج و یک برنامه آموزش مداوم می شود. برنامه های جهشی برای دانش آموزان بسیار با استعداد و اختصاص یافته که می خواهند مدرک حرفه ای خود را دنبال کنند طراحی شدند. تمام برنامه ها بسیار رقابتی هستند و نیازمند عملکرد برجسته تحصیلی در دبیرستان و آزمون های استاندارد هستند.

در نمودار زیر به رشد تعداد دانشجویان این کشور از طریق روش تحصیلی توجه فرمائید:

تعداد دانشجویان بین المللی در آمریکا

این دانشگاه فرصت های زیادی را برای متقاضیان برای انجام پژوهش های کارشناسی ارائه می دهد. در طول تحصیلات خود تجربه دنیای واقعی دارد. با نزدیک شدن به اعضاء هیات علمی بالا فعالیت می کند. این دانشگاه تعدادی از مراکز را به عنوان بخشی از ماموریت تحصیلی و پژوهشی متمایز خود حمایت می کند. دانشجویان فرصت های زیادی برای کار در این موسسات، مشارکت در برنامه ها و تحقیقات جامعه و ایجاد ارتباط برای آینده خود دارند. درخصوص تحصیل در این کشور مقاله ویزای تحصیلی آمریکا را مطالعه بفرمائید.

دانشگاه پاسیفیک کلاس های مختلف را برای آماده سازی حرفه ای دانشجویان با حضور استادان با تجربه ارائه می دهد. دانشگاه پاسیفیک در سطح ملی قرار دارد. جامعه متنوع و پر جنب و جوش دارد. دانشجویان از تجربه تحقیق، خدمات اجتماعی و سایر فرصت ها در زمینه های اصلی خود بهره مند می شوند. محوطه اصلی زیبا در استاککتون، کالیفرنیا، بیش از 80 رشته و برنامه های کارشناسی را ارائه می دهد. دانشگاه های این مرکز در ساکرامنتو و سانفرانسیسکو دارای دوره های تحصیلات عالی و تحصیلات تکمیلی هستند.

تحصیل در دانشگاه پاسیفیک آمریکا و فعالیت های تحصیلی

تعدادی از باشگاه های دانشجویی در محوطه دانشگاه، سازمان های یونانی، سازمان های حرفه ای و فعالیت های علمی که به جامعه دانشگاهی باز هستند، وجود دارند. این که آیا شما به دنبال یک علت سیاسی هستید، راهی برای دیدار با مردم ایمان یا قومیت خود، یا به سادگی یک شریک سوار بر اسب سواری دارید یا می خواهید یک کنسرت یا فیلم ببینید. آسان است که فعالیت های جالبی یا رویدادهای اطراف دانشگاه را بیابید.

پردیس استوککتون در دانشگاه پاسیفیک دارای سینما، موزه، چند سالن ورزشی، مرکز تناسب اندام، اجرای نمایشهای تلویزیونی، سالن کنسرت و حتی یک کلوپ شبانه دانشجویی محسوب می شود که میزبان گروه های محلی و کمدی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

تحصیل در دانشگاه پاسیفیک آمریکا و خدمات دانشجویی

با دریافت کارت دانشگاه پاسیفیک، زندگی متقاضیان با بهره مند شدن از خدمات دانشجویی در این دانشگاه مجهز و پیشرفته بسیار آسان تر و ساده تر می شود. با کسب وام ها، بورسیه ها، بیمه های درمانی، کمک های مالی، خدمات بهداشتی، مشاوره ها و امکان استفاده از امکانات، زندگی دانشجویان در این دانشگاه بسیار لذت بخش خواهد بود. جهت اطلاع از هزینه‌ های ضروری در این کشور مانند هزینه زندگی در آمریکا مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

مراقبت های درمانی دانشگاه پاسیفیک به چند بخش تقسیم می شوند:

  • کمک های اولیه
  • فیزیوتراپی
  • ایمنی و سلامت
  • خدمات مشاوره
  • توصیه های پرستاری تلفنی
  • مراقبت های زنان
  • تجویز دارو

شرایط بیمه در دانشگاه پاسیفیک آمریکا

شرایط بیمه برای دانشجویان مختلف این دانشگاه به صورت زیر می باشد:

  • دانشجویان حقوق
  • دانشجویان کارشناسی ارشد و داروسازی
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی
  • دانشجویان دندانپزشکی
  • دانشجویان بین المللی

همه دانشجویان حقوق مدنی در پردیس ساکرامنتو که در 6 یا بیش از 6 واحد ثبت نام کرده اند نیاز به بیمه درمانی دارند. شما به طور خودکار در برنامه بیمه بهداشت دانشجویی ثبت نام می کنید و بیمه می شوید. مگر این که اثبات پوشش قابل مقایسه با مهلت منتشر شده دریافت شود. جهت بررسی شرایط اعزام دانشجو به این کشور مقاله شرایط اعزام دانشجو به آمریکا را بررسی بفرمائید.

دانشجویان کارشناسی و فارغ التحصیل در تمام دانشگاه هایی که در 9 واحد یا بیش از 9 درس ثبت نام کرده اند نیاز به بیمه درمانی دارند. همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تمامی دانشگاه هایی که در 1 واحد یا بیش از یک واحد ثبت نام کرده اند نیاز به بیمه درمانی دارند. همه دانش آموزان دندانپزشکی در محوطه دانشگاه سان فرانسیسکو که در 1 واحد یا بیش از یک واحد ثبت نام کرده اند نیاز به بیمه درمانی دارند.

دانشجویان بین المللی و تحصیل در دانشگاه پاسیفیک آمریکا

دانشجویان بین المللی و تحصیل در دانشگاه پاسیفیک آمریکا

همه دانشجویان بین المللی که دارای 1 واحد یا بیش از یک واحد هستند. صرف نظر از سطح کلاس و برنامه در همه دانشگاه ها، نیاز به بیمه درمانی دارند. شما به طور خودکار در برنامه بیمه بهداشت دانشجویی ثبت نام می کنید و بیمه می شوید. مگر اینکه اثبات پوشش قابل مقایسه با مهلت منتشر شده دریافت شود. در دانشگاه پاسیفیک، 81% از دانشجویان تمام وقت، نوعی کمک مالی مبتنی بر نیازهای خود را دریافت می کنند. کمک هزینه تحصیلی یا کمک هزینه تحصیلی به طور متوسط ​​نیازمندی 10672$ (دلار) است.

کالج های دانشکده پاسیفیک

این دانشگاه دارای 11 دانشکده و کالج است که همه چیز را از دوره های کارشناسی تا فارغ التحصیلان، برنامه های تسریع شده، گواهینامه حرفه ای و فرصت های بالقوه برای ورود دوباره به دنیای آموزش فراهم می کند. دانشگاه پاسیفیک برای اندازه های کوچک کلاس، دانشکده اختصاصی و فرصت های فراوانی برای یادگیری دنیای واقعی، از جمله فرصت های تحصیل در خارج از کشور، شناخته شده است. در باب اطلاع از شرایط کار در این کشور مقاله کار در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

کالج دانشگاه پاسیفیک و کنسرواتوار موسیقی

این کالج قدیمی ترین کالج دانشگاه می باشد. بیش از 1600 دانش آموز در 18 واحد مختلف در 31 برنامه اصلی شامل علوم طبیعی، علوم اجتماعی، علوم انسانی و هنرهای زیبا و حرفه ای، تحصیل می کنند. با هدایت بیش از 160 عضو هیئت علمی اختصاص یافته، این کالج توانسته است فارغ التحصیلان خود را برای رهبری در جوامع و شهروندان خود که در جهان متفاوت هستند، آماده کند.

برای بیش از 140 سال، کنسرواتوار موسیقی ارائه شده با آموزش مارک های برجسته موسیقی خود را با استفاده از دستاوردهای، یادگیری تجربی از طریق طیف گسترده ای از برنامه های موسیقی با سطح بالا می باشد. کنسرواتوار برای آماده سازی دانشجویان خود برای تبدیل شدن به هنرمندان، معلمان، درمانگران، آهنگسازان، مورخان و رهبران صنعت موسیقی، کنسرواتوار، تجربه آموزشی را در سنت آموزش موسیقی عالی و مهارت های لازم برای موفقیت حرفه ای قرن بیست و یکم فراهم می کند.

دانشکده مهندسی بنرد و کالج بیزنس در دانشگاه پاسیفیک آمریکا

دانشکده مهندسی در سال 1923 تاسیس شده است. برنامه آن ارائه تجربیات تحول آمیز برای متخصصان در یادگیری، آموزش و نقش رهبری می باشد. این کالج در سال 1977 جهت شرایط آموزش رهبران تجاری هوشمند را در یک محیط یادگیری مبتنی بر تجربه شخصی ایجاد می کند. مدرک تحصیلی کسب شده از این مرکز در تمامی نقاط جهان معتبر می باشد. به دانشجویان اجازه می دهد تا با تجربه تحصیلی خود پایه های زندگی حرفه ای خود بسازند.

این مرکز به دانش آموزان کمک می کند تا کار خود را آغاز کنند. دانشجویان را قادر به شناسایی و به روز نمودن منافع حرفه ای خود کنند. آنها را با فرصت های کارآموزی و فرصت های شغلی در گستره وسیعی از صنایع مرتبط می سازد. علاوه بر حمایت آموزشی و حرفه ای این دانشکده، مرکز تحقیقات کسب و کار و سیاست و موسسه کسب و کار خانوادگی از طریق تحقیقات اقتصادی و برنامه ریزی استراتژیک، خدمات و منابع را به جامعه کسب و کار ارائه می دهد.

سایر کالج های دانشگاه پاسیفیک کشور آمریکا

سایر دانشکده های دانشگاه پاسیفیک عبارتند از:

  • دانشکده فنی و مهندسی
  • دانشکده مطالعات بین المللی
  • دانشکده داروسازی و علوم بهداشتی توماس جی
  • دانشگاه کالج
  • مکاترونیک دانشکده حقوق
  • دانشکده دندانپزشکی آرتور دوگونی
  • دانشکده تحصیلات تکمیلی

هموطنان عزیز قبل از ورود به خاک کشور آمریکا، حتما باید از هزینه تحصیل و زندگی در آمریکا به صورت کامل مطلع باشند. اطلاعات خود را درباره آمریکا تکمیل کنند. لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید برای مطلع شدن از شرایط کسب روادید کاری و تحصیل در دانشگاه پاسیفیک آمریکا با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *