مهاجرت تحصیلی آمریکا

تحصیل در دانشگاه هالت آمریکا Hult University

تحصیل در دانشگاه هالت آمریکا Hult University

تحصیل در دانشگاه هالت آمریکا Hult University یکی از گزینه ها برای تحصیل متقاضیانی که قصد دارند در رشته های مدیریت و بازرگانی ادامه تحصیل کنند. این دانشگاه در طول سالیان اخیر دچار تحولات عظیمی شده و توسعه و پیشرفت چشمگیری در زمینه آموزشی داشته است. هدف اصلی ما از ارائه این مقاله تشریح شرایط دانشگاه هالت در کشور آمریکاست چراکه این دانشگاه شعبه های فراوانی در سراسر جهان دارد که هر یک به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه می دهند. در صورتی که قصد دارید تا اطلاعات بیش تری در رابطه با تحصیل در دانشگاه هالت آمریکا به دست آورید، مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را در این مقاله همراهی کنید.

تاریخچه و تحصیل در دانشگاه هالت آمریکا Hult University

در سال 1964 مدرسه مدیریت آرتور د. لیتل با مشارکت و مشورت قدیمی ترین شرکت های مدیریتی در کمبریج ماساچوست در آمریکا افتتاح شد. در سال 1996 نیز این مدرسه برای دسترسی به اساتید برجسته دانشگاهی یک همکاری مشترک با دانشگاه بوستون به امضاء رسانید. در سال 2002 یک ثروتمند سوئدی به نام برتیل هالت این مدرسه را خریداری کرد و این مدرسه کوچک را به یک دانشگاه بین المللی تبدیل کرد. در سال 2008 شعبه امارات آن در دبی، 2010 در سن فرانسیسکو، 2011 در شانگهای و 2014 در نیویورک، سایر شعبه های دانشگاه هالت افتتاح شدند.

تحصیل کارشناسی در دانشگاه هالت آمریکا

تحصیل در دانشگاه هالت آمریکا برای دانشجویان در مقطع کارشناسی می توانند در رشته مدیریت کسب و کار ممکن شود. کار گروهی و روبرو شدن با چالش های تجارت در طول دوره تحصیل از جمله مهم ترین مسائلی است که می تواند دانشجویان را برای کار در آینده آماده کند. دانشجویانی که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هالت دریافت کرده اند. در حال حاضر، در 140 شرکت مختلف در 38 کشور جهان مشغول کار هستند. جالب است بدانید که 96% از دارندگان مدرک کارشناسی از دانشگاه هالت، موفق شده اند. در یک بازه زمانی 6 ماهه در یک شرکت استخدام شده یا در مقاطع بالاتر تحصیلی حاضر شوند.

در نمودار زیر شاهد رشد دانشجویان در بازه زمانی سال 2019 تا 2021 خواهیم بود:

تعداد دانشجویان بین المللی در آمریکا

مدیریت کسب و کار دارای رشته های تخصصی مختلفی است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • بازاریابی
  • مدیریت
  • کارآفرینی
  • حسابداری
  • مالی

از نظر زمانی برای افرادی که در دبیرستان های 5 ساله شرکت داشته اند. تحصیل در دانشگاه هالت آمریکا 3 سال به طول می انجامد اما برای سایر دانشجویان تحصیل در این دانشگاه 4 ساله خواهد بود. اگر برای تحصیل در آمریکا مصمم هستید، مقاله مهاجرت تحصیلی به آمریکا اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیار شما قرار خواهد داد.

شهریه تحصیل در دانشگاه هالت آمریکا

چنانچه در ابتدای امر اشاره کردیم، دانشگاه هالت دارای شعبه های متعددی است اما هدف اصلی ما در این مقاله تشریح شرایط تحصیل در دانشگاه هالت آمریکا است. بنابراین در این بخش تنها هزینه های مربوط به تحصیل را مورد بررسی قرار می دهیم. شما برای تحصیل در شعبه های کشور آمریکا، در شهرهای بوستون و سن فرانسیسکو می توانید برای دریافت پذیرش اقدام کنید. شهریه دانشگاه 41650$ (دلار) است. در سال اول تحصیل نیز دانشجویان باید 850$ (دلار) را به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت کنند. حق بیمه دانشجویی نیز 2500$ (دلار) است. در مجموع سبب می شود تا هزینه تحصیل در این دانشگاه در مقطع کارشناسی 45000$ (دلار) باشد. جهت اطلاع از هزینه زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

شهریه تحصیل در دانشگاه هالت آمریکا Hult University

هزینه زندگی دانشجویی در آمریکا

علاوه بر هزینه مربوط به شهریه، شما باید هزینه های ماهیانه زندگی در این 2 شهر را نیز به خوبی برآورد کنید. بر اساس تحقیقات ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هزینه های زندگی در این 2 شهر، به شرح زیر است:

آیتمهزینه ها در بوستون به دلارهزینه ها در سن فرانسیسکو به دلار
اقامت$14000$15000
خوراک$4000$4000
هزینه های شخصی$1750$2100
کتاب و تجهزات آموزشی$1000$1000
هزینه کلی$20750$22100

بررسی تحصیل در آمریکا Hult University

برای تحصیل در دانشگاه هالت آمریکا در مقطع کارشناسی ارشد شما تنها به 1 سال زمان نیاز خواهید داشت. در این مقطع نیز 5 رشته مختلف در نظر گرفته شده است که عناوین آن ها به شرح زیر است:

  • تجارت بین الملل
  • بازاریابی جهانی (فقط در بوستون)
  • امور مالی (فقط در بوستون)
  • تجزیه و تحلیل کسب و کار (فقط در سن فرانسیسکو)
  • نوآوری مخرب(فقط در سن فرانسیسکو)

بر اساس گزارش این دانشگاه، 87% از فارغ التحصیلان این دانشگاه در بازه زمانی کمتر از 3 ماه موفق به امضاء قراردادکاری شده اند. هزینه تحصیل در هر یک از رشته های ذکر شده در حدود 46000$ الی 48000$ (دلار) است. به انضمام هزینه های مربوط به بیمه در حدود 50000$ (دلار) خواهد بود. استفاده از بورسیه های تحصیل در این کشور به شما کمک خواهد کرد تا هزینه های خود را کاهش دهید. توصیه می کنیم مقاله بورسیه تحصیل آمریکا را نیز مطالعه بفرمایید.

دوره تحصیلی MBA در دانشگاه هالت آمریکا

علاقمندان به تحصیل در دانشگاه هالت آمریکا می توانند در رشته MBA نیز یک دوره 1 ساله را برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد خود پشت سر بگذارند. هزینه تحصیل در این مقطع تحصیلی به نسبت سایر رشته ها بسیار بیشتر است. به طوری که تنها شهریه مربوط به این رشته در حدود 79000$ (دلار) است. توجه داشته باشید که هزینه اقامت در شهر سن فرانسیسکو برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد 17000$ (دلار) است. در سایر موارد می توانید از اطلاعات جدول فوق استفاده کنید.

تحصیل در دانشگاه هالت آمریکا یکی از فرصت های مهم تحصیلی برای علاقمندان به تحصیل در رشته های تجارت و کسب و کار است. بیش از 85% از دانشجویان این دانشگاه، پس از پایان دوره تحصیل خود، موفق شده اند تا به کار در یک شرکت مشغول شوند که خود نشان از اعتبار علمی این دانشگاه دارد. در صورتی که در اندیشه اقامت پس از تحصیل در کشور آمریکا هستید، شاید بهتر باشد در رابطه با تحصیل در دانشگاه هالت آمریکا کمی بیشتر فکر کنید چرا که بیش از 60% از دانشجویان این دانشگاه پس از تحصیل، آمریکا را به مقصد کشور دیگری ترک کرده اند. جهت مهاجرت تحصیلی به سایر کشورها مقاله مهاجرت به آلمان را مطالعه بفرمائید.

مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به آشنایی کامل با شرایط این موسسه آموزشی می توانند شما را در مسیر دریافت پذیرش تحصیلی یاری دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *