ویزای تحصیلی

اعزام دانشجو به بوتان

اعزام دانشجو به بوتان

اعزام دانشجو به بوتان برای کشورهایی که به دنبال رشد تحصیلی در جوامع خود هستند، بهترین گزینه می باشد. با اعزام دانشجو به بوتان، دانشجویان نه تنها با فرهنگ، سنت و شیوه زندگی کاملا جدیدی آشنا می شوند، بلکه فرصتی عالی برای مشارکت در جنبه های خاصی از فرهنگ را خواهند داشت. تحصیل در بوتان برای درک شیوه جدید زندگی و فرهنگی که در آن حضور دارید مفید است. با انتخاب تحصیل در بوتان دانشجویان این شانس را خواهند داشت که جامعه ای را کشف کنند که چند فرهنگی و باز است. در حین تحصیل در بوتان با تمام مزایا این کشور آشنا خواهید شد، همچنین زندگی دانشجویی در بوتان با خدمات مختلف ارائه شده توسط دانشگاه های بوتان آسان تر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعزام دانشجو به بوتان، ما را در این مقاله که با کمک مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

مزایای اعزام دانشجو به بوتان

بر خلاف اغلب کشورهای آسیایی، اعزام دانشجو به بوتان مزایا بی شماری را برای تمامی دانشجویان به همراه خواهد داشت. یکی از اصلی ترین مزایا اعزام دانشجو این است که، شروع تحصیل در دانشگاه های این کشور یک تجربه هیجان انگیز را برای شما ارائه خواهد داد. علاوه بر این دانشجیان با تحصیل در بوتان می توانند از اماکن جدید دیدن کنند، با مردم ملاقات کنند و با فرهنگ های جدیدی در این کشور آشنا شوند. به طور کلی اعزام دانشجو چیزهای زیادی را برای دانشجویان بین الماللی آماده کرده است.

در نمودار زیر می توانید روند اعزام دانشجو به بوتان را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

علاوه بر این، در جدول زیر می توانید مهمترین مزایا اعزام دانشجو به بوتان را به صورت کامل بررسی کنید:

مزایاتوضیحات
آموزش و پرورش ارزانبه عنوان مثال بر خلاف بسیاری از دانشگاه های اروپا، دانشگاه های بوتان دوره های مقرون به صرفه ای را به دانشجویان اعزامی ارائه می دهند. این بدان معنا است که دانشجویان نیازی به درخواست وام دانشجویی ندارند.
اقامتگاه های کم هزینه و مقرون به صرفههزینه های ماهانه اقامتگاه ها د ربوتان برای دانشجویان اعزامی بسیار راحت خواهد بود. در واقع برای دانشجویان اعزامی در هر منطقه ای از این کشور تخفیف هایی را ارائه می دهند.
فرصت های شغلی مناسب پس از فارغ التحصیلیبسیاری از دانشجویانی که در بوتان تحصیل می کنند در نهایت برای جستجوی کار در بوتان می مانند. علاوه بر این متقاضیانی که به صورت تمام وقت در بوتان تحصیل کرده اند می توانند برای مجوز کار یک ساله اقدام کنند.

مزایای اعزام دانشجو به بوتان

چالش های اساسی اعزام دانشجو به بوتان

بوتان نیز همانند کشورهای دیگر، در کنار مزایا بی شماری که برای اعزام دانشجو به بوتان ارائه می دهد، دارای چالش هایی نیز در بخش های مختلف می باشد. مهمترین چالش ها به شرح زیر می باشد:

چالش هاتوضیحات
موانع زبانیکی از اصلی ترین چالش ها، وجود موانع زبان در دانشگاه های این کشور می باشد. زیرا اغلب شهروندان بوتان به زبان محلی صحبت می کنند و زبان انگلیسی در این کشور کمتر استفاده می شود.
روند اخذ ویزاروند اخذ ویزای تحصیلی بوتان برای مهاجرت به بوتان، به نسبت اغلب کشورهای آسیایی بسیرا دشوار تر است. زیرا کنسولگری های این کشور از بورکراسی های اداری پیچیده ای در روند اعطای ویزای تحصیلی استفاده می کنند.
سطح آموزش پاییناغلب دانشگاه های بوتان از سیستم آموزشی قدیمی برای تدریس به دانشجویان خود استفاده می کنند. بنابراین تحصیل در دانشگاه های بوتان برای دانشجویان اعزامی دشوار خواهد بود.

معتبرترین دانشگاه های جهت اعزام دانشجو به بوتان

یکی از اصلی ترین دلایل اعزام دانشجو به بوتان وجود دانشگاه های تراز اول جهانی در بوتان می باشد. اغلب دانشگاه های بوتان در بین برترین دانشگاه ههای جهان رتبه بندی شده اند که این امر باعث هجوم دانشجویان به این کشور جهت تحصیل شده است. نکته قابل توجه در خصوص دانشگاه های معتبر بوتان این است که، این دانشگاه ها در کنار آموزش های پیشرفته ای که به دانشجویان اعزامی ارائه می دهند، هزینه شهریه بسیار مطلوب را از آنها تقبل می کنند. علاوه بر این روند پذیرش در معتبرترین دانشگاه های بوتان به نسبت اغلب کشورهای آسیایی بسیار ساده تر صورت می گیرد. زیرا از الزامات زبانی گسترده در در دانشگاه های این کشور خبری نیست.

در جدول زیر می توانید معتبرترین دانشگاه ها جهت اعزام دانشجو به بوتان را مشاهده فرمایید:

معتبرترین دانشگاه های بوتانخصوصیات
دانشگاه سلطنتی تیمفوکالج سلطنتی تیمفو یک دانشگاه خصوصی است که در سال 2007 در شهر تیمفو تاسیس شد. همچنین دانشگاه سطنتی تیمفو اولین دانشگاه خصوصی در بوتان می باشد که سالانه از بیش از صدها دانشجوی بین المللی پذیرایی می کند.
دانشگاه سلطنتی مدیریتدانشگاه سلطنتی مدیریت یکی از قدیمی ترین موسسات آموزشی دولتی در بوتان می باشد، که هر ساله بورسیه های تحصیلی متنوعی را بع دانشجویان مستعد اعطا می کند. این دانشگاه در سال 1984 تاسیس شده است و مسئولیت تربیت برخی از تجار معروف کشور را بر عهده دارد.
دانشگاه سلطنتی بوتانیکی دیگر از موسسان آموزشی دولتی بوتان، دانشگاه سلطنتی این کشور است که در سال 2004 تاسیس شد. علاوه بر این دانشگاه سلطنتی بوتان دارای پردیس های زیادی در سراسر کشور می باشد. شرایط پذیرش در دانشگاه سلطنتی بوتان به نسبت سایر موسسات این کشور آسان تر است.

اعزام دانشجو به بوتان با بورسیه تحصیلی

یکی از متداول ترین روش ها جهت اعزام دانشجو به بوتان اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه های این کشور می باشد. بوسیه های تحصیلی بوتان توسط دولت این کشور و با همکاری دانشگاه های بوتان به دانشجویان مستعد اعطاء می شود. به طور کلی کشورهایی که به دنبال اعزام دانشجو به بوتان را دارند می توانند از انواع بورسیه های تحصیلی این کشور بهره مند شوند.

بورسیه های تحصیلی بوتان به دانشجویان که توان مالی کافی برای تحصیل در بوتان را ندارند اعطا می شوند. به این نکته مهم توجه فرمایید که اغلب بورسیه های تحصیلی در بوتان بر اساس شایستگی به دانشجویان اعزامی اعطاء می شوند. اگر چنانچه مطالب این مقاله برای شما عزیزان مثمر ثمر واقع نشده، می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مطالب بی شمار این سایت در این خصوص بهره مند شوید.

مهم ترین سوالات در خصوص اعزام دانشجو به بوتان

در این بخش توجه شما را به پرتکرارترین سوالات جلب می داریم:

  • معتبرترین دانشگاه های جهت اعزام دانشجو به بوتان کدام اند؟ دانشگاه سلطنتی تیمفو، دانشگاه سلطنتی مدیریت و دانشگاه سلطنتی بوتان
  • شرایط اعزام دانشجو به بوتان با بورسیه تحصیلی به چه صورت می باشد؟ از متداول ترین روش ها جهت اعزام دانشجو به بوتان اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه های این کشور می باشد. بوسیه های تحصیلی بوتان توسط دولت این کشور و با همکاری دانشگاه های بوتان به دانشجویان مستعد اعطاء می شود. به طور کلی کشورهایی که به دنبال اعزام دانشجو به بوتان را دارند می توانند از انواع بورسیه های تحصیلی این کشور بهره مند شوند. بورسیه های تحصیلی بوتان به دانشجویان که توان مالی کافی برای تحصیل در بوتان را ندارند اعطا می شوند. به این نکته مهم توجه فرمایید که اغلب بورسیه های تحصیلی در بوتان بر اساس شایستگی به دانشجویان اعزامی اعطاء می شوند.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *