مهاجرت کاری مونته نگرو

موسسات کاریابی در مونته نگرو

موسسات کاریابی در مونته نگرو

برخی از موسسات کاریابی در مونته نگرو همچون آژانس استخدام، به عنوان نهاد سازمان یافته به حمایت از افراد بیکار در مونته نگرو اختصاص دارد. برای این منظور از جمله خدمات زیر را ارائه می دهد. تحقیقات بازار کار، کاریابی و مشارکت کاری، مشاوره و اطلاع رسانی به کارفرمایان و افراد بیکار در زمینه فرصت های شغلی و بیمه بیکاری، سازمان آموزش و پرورش بیکاران، هدایت حرفه ای، اطلاعات و مشاوره حرفه ای و توسعه روش هایی برای هدایت شغلی، تهیه پیشنهادات برای سیاست اشتغال، تهیه و اجرای سیاست اشتغال فعال.

به عنوان بخشی از “برنامه اشتغال نوآورانه” که در سال 2008 آغاز شد، آژانس اشتغال برای افراد بیکار که می خواستند کسب و کار خود را راه اندازی کنند، حمایت اعتباری ارائه کرد. یکی دیگر از کارهایی که برای یافتن شغل باید انجام دهید، بررسی وب سایت های سازمان های غیردولتی در مونته نگرو است. شما می توانید آنها را در هر زمینه ای مانند محیط زیست، علم، اقتصاد، حقوق، هنر و غیره بیابید. این سازمان های غیردولتی ممکن است به مهارت شما در هر یک از این زمینه ها نیاز داشته باشند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا راه های دیگر یافتن کار در مونته نگرو را علاوه بر نوشته های در این مقاله، به شما منتقل نمایند.

خدمات موسسات کاریابی در مونته نگرو

یک آژانس کاریابی تحت مقررات قانون شرکت در مونته نگرو اجازه می دهد کسب و کار با ثبت تجارت ادغام شود و مجوز تجاری دریافت کند که تحت آن می تواند فعالیت کند. پس از ثبت در ثبت شرکت ها و مقامات مالیاتی، آژانس کارکنان باید الزامات قانون استخدامی را که شرایط استخدام پرسنل را فراهم می کند، رعایت کند. با توجه به اینکه آژانس های کاریابی مونته نگرو می توانند پرسنل را برای شرکت های دیگر برون سپاری کنند، آنها همچنین موظفند با افرادی که استخدام می کنند به عنوان کارمندان خود رفتار کنند، اموری را باید تضمین کنند.

در لیست زیر به برخی خدمات موسسات کاریابی در مونته نگرو پرداخته شده است:

  • قرارداد کار موقت یا دائم و حقوق پایه برای کارمند
  • نمایندگی کارکنان در روابط خود با کارفرما
  • تأمین حمایت از کارکنان طبق مقررات قانون استخدام
  • به تعهدات مربوط به شرایط خود به عنوان کارفرما عمل کنند.
  • جذب استعدادهای اصلی تحصیلی
  • ارائه رفتار مساوی با شهروندان داخلی و خارجی

یکی از بزرگترین مزایای افتتاح آژانس استخدام در مونته نگرو، انعطاف پذیری این کسب و کار و طیف گسترده ای از خدماتی است که می تواند ارائه دهد. از جمله این خدمات عبارتند از: واسطه گری روابط کاری بین جویندگان کار و شرکت های جویای کار. یافتن موقعیت های مناسب برای افرادی که خدمات خود را برای یافتن کار درخواست می کنند. استخدام پرسنل از طرف شرکت های داخلی یا خارجی فعال در مونته نگرو خدمات منابع انسانی، به این معنی که یک شرکت می تواند این بخش را به آژانس کاریابی برون سپاری کند.

لیست مشاغل جذاب موسسات کاریابی در مونته نگرو

مشاغل مرتبط با حوزه جراحان / پزشکان از حوزه های جذابی است که محدوده حقوق آن در مونته نگرو از 4570€ تا 15800€ (یورو) است. جراحان به دلیل ماهیت حیاتی شغلشان در صدر فهرست مشاغل پردرآمد قرار دارند. حرفه جراح مستلزم ریسک بالا و نیاز به دانش گسترده و یک مسیر طولانی یادگیری است. در ادامه لیست، قضات قرار دارند که محدوده حقوق آنان از 3840€ تا 13300€ (یورو) می باشد. البته قضات به دلیل مسئولیت های بزرگ مرتبط با شغلشان حقوق بسیار بالایی دریافت می کنند. تصمیم گیری در مورد سرنوشت مردم کار آسانی نیست و دستمزد بالا کاملا موجه است. رتبه سوم به وکلا اختصاص دارد که محدوده حقوق آنان از 3110€ تا 10700€ (یورو) است.

یک وکیل موفق می تواند شما را پس انداز کند یا پول زیادی به دست بیاورد یا احتمالا می تواند شما را از مجازات اعدام معاف کند. مدیران بانک در رتبه بعدی قرار دارند که محدوده حقوق انان از 2930€ تا 10100€ (یورو) می باشد. در اختیار داشتن صدها میلیون سرمایه و سرمایه ‌گذاری با تمام ریسک ‌های مرتبط، مدیریت یک بانک را به یک وظیفه بسیار مهم تبدیل می‌کند که ارزش دریافت حقوق زیادی را دارد. مدیران ارشد اجرایی نیز از نظر حقوق د ر مرتبه خوبی قرار دارند. مدیران عامل در درجه اول مسئول موفقیت یا شکست سازمان های کامل هستند. جهت اطلاع از جزییات هزینه زندگی در مونته نگرو می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

لیست مشاغل جذاب موسسات کاریابی در مونته نگرو

معرفی برخی موسسات کاریابی در مونته نگرو

اگر به دنبال وب سایتی هستید که دارای طیف گسترده ای از کارفرمایان به دنبال کارمند هستند، Zaposli یکی از بهترین گزینه ها است. در اینجا، شرکت های بزرگ زیادی را خواهید دید که در این وب سایت استخدام و تبلیغات می کنند. زبان اصلی در Zaposli صربی یا مونته نگرو است، اما تبلیغات گاهی اوقات به زبان انگلیسی است. بنابراین فقط مکانی را که می خواهید در آن کار کنید تایپ کنید و به دنبال شغلی باشید که فکر می کنید برای شما مناسب تر است. موسسه دیگر، شرکت Prekoveze است که با داشتن تعداد زیادی شرکت تبلیغاتی در آنها تقریباً مشابه Zaposli است. تنها اشکال این است که به زبان کامل مونته نگرو است.

به علاوه، می ‌توانید با زبان مادری کشوری که در آن هستید آشنا شوید و بیشتر آشنا شوید. از سوی دیگر، موسسه خدمات استخدامی مونته نگرو یک وب سایت رسمی اداره کار مونته نگرو است. هدف اصلی از این کار کمک به مردم برای یافتن شغل در مونته نگرو در سریع ترین زمان ممکن است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت رسمی بروید، “SRM” یا Slobodna radna mjesta را پیدا کنید تا موقعیت های شغلی خالی را ببینید. در Careerjet، از آنجایی که یک موتور جستجوی کار است، یافتن شغل را آسان‌تر می‌کند. برخلاف وب‌سایت‌های دیگر، Careerjet پیشنهادهای شغلی را میزبانی نمی‌کند، در عوض، شما را به آدرس کارفرما هدایت می‌کند. علاوه بر این، در بیش از 90 کشور جهان نیز فعالیت می کند.

در شکل زیر نام دیگر موسسات کاریابی در مونته نگرو اشاره شده است:

نام دیگر موسسات کاریابی در مونته نگرو

پلتفرم های دیگر کاریابی در مونته نگرو

Prekoveze  یک پلتفرم رایج در مونته نگرو است که در آن همه چیز به زبان مونته نگرو ارائه شده است. در اینجا یک محرک دیگر برای شروع یادگیری زبان در اسرع وقت است. WoM- یک گروه فوق العاده بر بستر فیس بوک است که بهتر است به دنبال این گروه فوق العاده در فیس بوک باشید! این یک مرحله مجازی برای جستجوی شغل، تبلیغ کسب و کار شما، ارسال پیشنهادات شغلی، فروش چیزها، اجاره، مبادله یا اعطا می باشد. با توجه به اینکه به مهاجران سابق در مونته نگرو اختصاص دارد، این گروه منحصراً به زبان انگلیسی فعالیت می کند.

لطفا به آنها توجه کنید زیرا این یک روش رایج برای تبلیغات همه شرکت های مدرن شده است. بیش از 1000 تصمیم گیرنده استخدام در مونته نگرو برای تماس مستقیم در لینکدین در دسترس هستند. موضوع دیگر اینکه تقاضا برای نیروی کار در بهار، به طور دقیق تر در طول آماده سازی برای فصل توریستی تابستان، افزایش می یابد. با توجه به مهارت خود می توانید تعدادی از آنها را انتخاب کرده و رزومه خود را مستقیماً یا از طریق تماس های آزاد در وب سایت هتل برای مدیریت ارسال کنید. افراد متقاضی دریافت ویزای کار در مونته نگور برای تسهیل فرآیند دریافت می توانند به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایند تا از تجارب کارشناسان ما برای حل مسائل خود استفاده نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *