مهاجرت به کشور مکزیک

کشورهای لغو روادید با پاسپورت مکزیک

کشورهای لغو روادید با پاسپورت مکزیک

کشورهای لغو روادید با پاسپورت مکزیک کشورهای هستند در دنیا بدون آنکه نیاز به گرفتن پاسپورت باشد می توانید وارد آن ها شوید. البته 2 نوع دیگر نیز وجود دارد که شامل پاسپورت های هنگام ورود و الگترونیکی می شود. مکزیک یک مستعمره سابق اسپانیا است که از 31 ایالت تشکیل شده است. مهمترین ایالت ها مکزیک، وراکروز و جالیسکو هستند. این کشور در آمریکای شمالی، همسایه ایالات متحده گواتمالا و بلیز واقع شده است. این کشور سیزدهمین کشور بزرگ جهان است. مناطق این کشور از کوه های ناهموار تا دشت ها و فلات های ساحلی متفاوت است. آب و هوای آن از نوع گرمسیری تا کویری متنوع است. جمعیت کلی تقریباً 128 میلیون نفر است. پایتخت این کشور مکزیکو سیتی است که با 8.9 میلیون نفر جمعیت نیز پرجمعیت ترین شهر است. دیگر شهرهای مهم Ecatepec ، Guadalajara و Puebla City هستند.

بزرگترین فرودگاه بین المللی این کشور، فرودگاه بین المللی مکزیکو سیتی (MEX) با 50.3 میلیون مسافر سالانه است. این فرودگاه را به سی و سومین فرودگاه شلوغ جهان تبدیل می کند. این فرودگاه دسترسی به مقصد را در سراسر جهان فراهم می کند. مکزیک مملو از انواع جاذبه های گردشگری شهری و طبیعی است. به همین دلیل یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر به دلیل سواحل وسیع و طبیعت معروف است. برخی از مقاصد اصلی شامل Teotihuacan، Chichen Itza ،Tulum ،Copper Canyon ،Palenque ،Cozumel و پایتخت مکزیکوسیتی است. این کشور جزیره ای در مجموع تقریبا 45 میلیون گردشگر دارد که سالانه از آنها بازدید می کنند. از این رو بیشتر آنها آمریکای شمالی و اروپا هستند. همچنین، این یک مقصد مخصوص کشتی کروز برای بازدیدکنندگان روزانه بسیار محبوب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به مجارستان شما راهنمایی می کند.

مشخصات پاسپورت مکزیک

پاسپورت مکزیکی در حال حاضر بر اساس شاخص رتبه بندی گذرنامه راهنما در رتبه 24 قرار دارد. دسترسی بدون ویزا به 161 کشور را فراهم می کند. این به آن نمره تحرک بالایی می دهد و آن را به یک گذرنامه مطلوب تبدیل می کند. دارندگان گذرنامه مکزیکی هنگام ورود به کشورهایی مانند سنگاپور، انگلستان، امارات متحده عربی و کل اتحادیه اروپا بدون ویزا دارند. این تقریبا فرصت های سفر فوری در سراسر جهان را فراهم می کند. دارندگان گذرنامه مکزیکی برای ورود به حدود 68 مقصد نیاز به ویزا دارند. برخی از کشورهایی که ویزا مورد نیاز است تایوان و ایالات متحده و استرالیا هستند. جدا از این کشورهای بدون ویزا مکزیک و کشورهای ویزا هنگام ورود، 68 مقصد اضافی وجود دارد که دارندگان گذرنامه مکزیک برای ورود به آن یا ویزای فیزیکی یا ویزای الکترونیکی نیاز به ویزای فیزیکی دارند.

رتبه گذرنامه کشور مکزیک نسبت به سایر گذرنامه های جهانی با جمع کردن تعداد کشورهایی که به دارندگان گذرنامه مکزیک اجازه می دهد بدون ویزا وارد شوند. کشورهایی که به دارندگان گذرنامه مکزیک اجازه می دهند با گرفتن ویزا در بدو ورود اجازه ورود را بدست آورند (یعنی کشورهای ویزا هنگام ورود) یا مجوز سفر الکترونیکی (ETA). در حال حاضر در مجموع 119 کشور بدون ویزا پاسپورت مکزیک، 39 کشور ورودی ویزا مکزیک و 3 مقصد ETA وجود دارد. در کل، دارندگان گذرنامه مکزیک می توانند در مجموع 161 مقصد را وارد کنند. یا بدون ویزا، از طریق ویزا هنگام ورود یا از طریق ETA. در نتیجه پاسپورت مکزیک در جهان 24 رتبه دارد.

شرایط اخذ پاسپورت مکزیک

شرایط ویزا برای شهروندان مکزیکی محدودیت های ورودی اداری است که توسط مقامات سایر کشورها برای دارندگان گذرنامه مکزیکی تعیین شده است. پاسپورت مکزیکی طبق شاخص گذرنامه هنلی، بیست و چهارمین پاسپورت قدرتمند جهان در مورد آزادی سفر محسوب می شود. دارندگان گذرنامه مکزیکی در حال حاضر می توانند بدون ویزا یا ویزا هنگام ورود به حدود 120 ایالت سفر کنند. قبل از برنامه ریزی برای سفر به یک کشور خارجی، شهروندان مکزیکی باید شرایط ویزا را بررسی کنند تا بفهمند آیا برای ورود به مقصد خود نیازی به دریافت سند سفر وجود دارد یا خیر. شرایط بسته به کشور مقصد، مدت زمانی که مسافر می خواهد در این ایالت بماند. همچنین هدف ویزای ویزای توریستی، ویزای دانشجویی، ویزای تجاری، ویزای کار، ویزای ترانزیت، یا نوع دیگر ویزا.

اکثر کشورهای بدون ویزا برای شهروندان مکزیکی به مسافران مکزیکی اجازه می دهند تا فقط با گذرنامه معتبر، برای اقامت کوتاه مدت برای گردشگری، ترانزیت یا تجارت، از مرزهای خود عبور کنند. مدت اقامت مجاز بسته به مقصد از 21 روز تا 6 ماه است. با این حال، برای اقامت کشور مورد نظر خود ویزای مورد نیاز کشور برای مدت طولانی تر یا برای اهداف مختلف، مانند تحصیل یا کار، شرایط ویزا برای مکزیکی ها بیان می کند که لازم است مسافران برای سفر به مقصد ویزا بگیرند. برای سفر به هر کشور بدون معافیت ویزا برای شهروندان مکزیک، اعم از ویزای الکترونیکی از طریق درخواست آنلاین، ویزای ورود یا ویزای کنسولی از سفارت یا کنسولگری مقصد، اخذ ویزا ضروری است.

شرایط اخذ پاسپورت مکزیک با لغو کشورهای لغو روادید

دسته بندی کشورهای لغو روادید با پاسپورت مکزیک

مسافرانی که از مکزیک می خواهند به هر کشوری که در لیست ویزا نیست. مکزیکی ها در آن لیست مورد نیاز ندارند، سفر کنند، برای این کار باید ویزا بگیرند. در حال حاضر اخذ ویزا برای شهروندان مکزیکی برای سفر به حدود 130 کشور در سراسر جهان، بدون توجه به مدت زمان و هدف از سفر، ضروری است. لازم است به دست آوردن ویزا برای سفر به حدود 100 کشور قبل از خروج از مکزیک، یا با استفاده از در فرد برای ویزای سفارت از نزدیکترین کنسولگری یا از طریق یک برنامه ویزای الکترونیکی آنلاین. بسیاری از کشورهایی که دارندگان گذرنامه مکزیکی برای آنها نیاز به ویزای الکترونیکی دارند. هنگام ورود امکان ویزا دارند. با این حال، راحت تر است که برای گزینه eVisa اقدام کنید زیرا با این کار دیگر نیازی به انتظار در صف های طولانی در ایستگاه بازرسی مرز هنگام ورود نیست.

شرایط دریافت ویزای مکزیک شامل شرایط و مدارک مختلف است. در نمودار زیر شاهد کشورهای لغو روادید با پاسپورت مکزیک می باشید:

کشورهای لغو روادید با پاسپورت مکزیک

دسته اول کشورهای لغو روادید با پاسپورت مکزیک

در این بخش کشورهایی که در دسته اول یعنی کشورهایی که با پاسپورت مکزیک می توانید به آن ها سفر کنید را مشاهده می کنید: آلبانی، آندورا، آنگویلا، آنتیگوا، باربودا، آرژانتین، آروبا، اتریش، باهاما، باربادوس، بلاروس، بلژیک، بلیز، برمودا، بولیوی، بوتسوانا، برزیل، جزایر ویرجین انگلیس، بلغارستان، جزایر کیمن، شیلی، کلمبیا، جزایر کو، کاستاریکا، کرواسی، کوراکائو، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، دومینیکا، اکوادور، السالوادور، استونی، جزایر فارو، فیجی، فنلاند، فرانسه، گویان فرانسه، پلینزی فرانسه، هند غربی فرانسه، گرجستان، آلمان، جبل الطارق، یونان، گرینلند، گواتمالا، هائیتی، هندوراس، هنگ کنگ، مجارستان، ایسلند، اندونزی،ایرلند، ایتالیا، جامائیکا، ژاپن، قزاقستان، کوزوو، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، ماکائو، مالزی، مالتموریس، مایوت، میکرونزی، مولداوی، موناکو، مونته نگرو، مونتسرات، مراکش، هلند، نیوئه-مقدونیه شمالی، نروژ، پاناما و پاراگوئه.

دسته دوم و سوم کشورهای لغو روادید با پاسپورت مکزیک

در جدول زیر نیز شاهد دسته های دوم و سوم کشورهای لغو روداید با پاسپورت مکزیک که شرایط اقامت در مکزیک را برای شما فراهم می کند هستید:

پارامترشرح
ویزا هنگام ورودبحرین، بنگلادش، کامبوج، کیپ ورد، کومور، مصر، اتیوپی، گابن، گینه بیسائو، ایران، اردن، کنیا، قرقیزستان، لائوس، لبنان، ماداگاسکار، مالاوی، مالدیو، جزایر مارشال و جزایر مارشال.

موریتانی، موزامبیک، ناميبيا، نپال، پاپوآ گینه نو، رواندا، ساموآ، سنگال، سیشل، سومالی، سومالی، تاجیکستان، تانزانیا و تایلند.

ETAکانادا، نیوزلند، سریلانکا

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به مکزیک شما را یاری خواهد و اطلاعات کاملی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *