ویزای کاری

کار در اریتره

کار در اریتره

کار در اریتره که از کوچکترین، فقیرترین و جوانترین کشورهای آفریقا است. پس از جنگ های دوره ای و مبارزه برای استقلال در اریتره، سقوط جدی اقتصادی رخ داد، نظامی شدن، فقر، قحطی، قاچاق غیرقانونی انسان توسعه یافت، جریان پناهندگان افزایش یافت، بسیاری از مردم کشور را ترک کردند. سربازی اجباری همچنین منجر به مهاجرت مردم اریتره بین 15 تا 40 سال شد. عوامل دیگری که در مهاجرت بین المللی نقش داشته اند عبارتند از فقدان فرصت های آموزشی، زیرساخت های ضعیف و دسترسی ناکافی به کالاها. شرایط آب و هوایی مانند خشکسالی بر توسعه اریتره تأثیر منفی می گذارد.

در نتیجه، فقر در کشور افزایش یافته است و بیش از 66% جمعیت زیر خط فقر زندگی می کنند. در این مقاله سعی کرده ایم تا در خصوص کار در اریتره و شرایط اقتصادی و برخی فرصت های شغلی کاری در این کشور صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات جزئی و تخصصی در حوزه شرایط مهاجرت از طریق کار در اریتره با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

مجوزهای کار برای اریتره

برای کار در اریتره به ویزای تجاری یا در صورت اقامت در این کشور نیاز به ویزای کار دارید. برای صدور ویزای کار ابتدا باید از وزارت کار و رفاه انسانی اریتره (MLHW) مجوز کار دریافت کنید. کارفرمای شما باید مدارک تحصیلی و تجربه کاری شما را به MLHW تأیید کند و شما باید بتوانید گذرنامه ای را نشان دهید که حداقل 1 سال دیگر اعتبار دارد. شما باید کارت مجوز کار خود را ظرف 3 ماه پس از درخواست موفقیت آمیز دریافت کنید. این کارت باید هر سال تمدید شود. هر زمان که در داخل کشور سفر می کنید، حتماً آن را همراه خود داشته باشید، زیرا ممکن است از شما خواسته شود که این را به مقامات مربوطه نشان دهید.

مجوزهای کار برای اریتره

مالیات بر درآمد در اریتره

هرفردی که حقوق و درآمد دارد باید مالیات بر درآمد را به دولت اریتره بپردازد. این نرخ بسته به درآمد و شرایط شما بسیار متفاوت است، اما بین 2% تا 30% درآمد شما است. شما همچنین باید مالیات تامین اجتماعی را بپردازید که سیستم رفاه دولتی را تامین می کند و حقوق بازنشستگی و مزایای بیکاری را پرداخت می کند. این احتمال وجود دارد که شما نیازی به نگرانی در مورد نحوه پرداخت مالیات خود نداشته باشید زیرا کارفرمای شما باید همه چیز را تحت سیستم پرداخت به عنوان درآمد (PAYE) انجام دهد. سهم مالیاتی شما به عنوان درصدی از درآمد ماهانه شما محاسبه می شود و دستمزد خالص دریافت خواهید کرد.

گزینه هایی برای کار در اریتره

مدارس بین المللی در اریتره برای تدریس و مربی و آموزش به نیروی کار نیاز دارند. بخش آموزش خصوصی قوی در اریتره توسعه یافته است، زیرا سیستم مدارس دولتی این کشور توسعه نیافته و در حال پیشرفت است. معلمان خارجی خبره و با تجربه می توانند در مدارس بین المللی در آسمارا، پایتخت، شغل پیدا کنند و به دانش آموزان از پیش دبستانی تا دبیرستان آموزش دهند. سال تحصیلی از اواسط آگوست تا اواسط ژوئن، با چندین تعطیلات در طول سال ادامه دارد. هنگامی که شغل معلمی در اریتره پیدا کردید، به ویزای استخدامی نیاز دارید که توسط مدرسه ای که در آن کار می کنید حمایت مالی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دریافت جاب آفر در اریتره و یا مهاجرت کاری به اریتره و یا مهاجرت از طریق کار به کشورهای برتر جهان و اخذ اقامت با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

پرتکرارترین سوالات درباره کار در اریتره

در بخش پایانی مقاله کار در اریتره به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • مجوزهای کار برای اریتره به چه صورت است؟ برای کار در اریتره به ویزای تجاری یا در صورت اقامت در این کشور نیاز به ویزای کار دارید. برای صدور ویزای کار ابتدا باید از وزارت کار و رفاه انسانی اریتره (MLHW) مجوز کار دریافت کنید. کارفرمای شما باید مدارک تحصیلی و تجربه کاری شما را به MLHW تأیید کند و شما باید بتوانید گذرنامه ای را نشان دهید که حداقل 1 سال دیگر اعتبار دارد. شما باید کارت مجوز کار خود را ظرف 3 ماه پس از درخواست موفقیت آمیز دریافت کنید. این کارت باید هر سال تمدید شود. هر زمان که در داخل کشور سفر می کنید، حتماً آن را همراه خود داشته باشید، زیرا ممکن است از شما خواسته شود که این را به مقامات مربوطه نشان دهید.
  • مالیات بر درآمد در اریتره به چه شکل می باشد؟ هرفردی که حقوق و درآمد دارد باید مالیات بر درآمد را به دولت اریتره بپردازد. این نرخ بسته به درآمد و شرایط شما بسیار متفاوت است، اما بین 2% تا 30% درآمد شما است. شما همچنین باید مالیات تامین اجتماعی را بپردازید که سیستم رفاه دولتی را تامین می کند و حقوق بازنشستگی و مزایای بیکاری را پرداخت می کند. این احتمال وجود دارد که شما نیازی به نگرانی در مورد نحوه پرداخت مالیات خود نداشته باشید زیرا کارفرمای شما باید همه چیز را تحت سیستم پرداخت به عنوان درآمد (PAYE) انجام دهد. سهم مالیاتی شما به عنوان درصدی از درآمد ماهانه شما محاسبه می شود و دستمزد خالص دریافت خواهید کرد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *