اروپا, متفرقه

ویزا کارت اروپا

ویزا کارت اروپا

ویزا کارت اروپا از محبوب ترین کارت های اعتباری مورد استفاده در اروپا و سایر کشورها است. هر فردی مطمئنا به یک کارت اعتباری نیاز پیدا میکند. از این رو ویزا کارت اروپا با توجه به داشتن خدمات گسترده و دستگاه های زیاد ATM و همکاری با بسیاری از بانک های اروپا، از محبوب ترین و پرتقاضا ترین کارت های اعتباری است. جهت اخذ ویزا کارت اروپا کافی است از یکی از موسسات و بانک های همکار با شبکه پرداخت ویزا کارت درخواست این کارت را دهید. لذا باید حتما در یکی از این موسسات دارای حساب و ویزای اقامت اروپا باشید. با توجه به افزایش مهاجرت هموطنان عزیز به کشورهای اروپایی و نیاز آنها مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزا کارت اروپا بیشتر توضیح داده اند.

درباره ویزا کارت اروپا

ویزا کارت اروپا کارت پرداختی است که از شبکه ویزا استفاده می کند و توسط شرکت ویزا کارت پشتیبانی می شود. این شرکت در ابتدا کارت های اعتباری ساده صادر می کرد اما از آن زمان به بعد دارای کارت های مختلف مانند کارت های اعتباری، بدهی و هدیه نیز را در نظر گرفت. ویزا کارت یک شبکه پردازشی برجسته است و کارت های آن در بیش از 200 کشور و سرتاسر جهان توسط مراکز معتبر پذیرفته می شود. یک موسسه مالی برای همه محصولات کارت پرداخت خود با یک ارائه دهنده شبکه پردازش تراکنش مانند Visa شریک می شود. ویزا کارت ها از طریق طیف وسیعی از مشارکت های موسسه مالی برای مشتریان فردی و تجاری در دسترس است.

توافق نامه های خدمات شامل:

  • هزینه های معاملات بانکی
  • هزینه های شبکه ویزا

ویزا همچنین از طریق انواع توافق نامه های خدمات با بازرگانان همکاری می کند. بازرگانانی که کارت ویزا را قبول می کنند، به عنوان بخشی از هزینه خدمات پردازش شبکه ای که شرکت ارائه می دهد، برای هر معامله مشتری هزینه معامله کمی به ویزا می پردازند.

انواع ویزا کارت اروپا

ویزا کارت های اروپا در سه نوع اصلی و چندین نوع فرعی توسط موسسات و بانک ها صادر می شود که هر کدام دارای کاربرد و مزایای خاصی است. در جدول زیر این 3 نوع اصلی معرفی شده اند:

انواع ویزا کارت اروپاشرح
ویزا کارت پیش پرداخت یا Prepaidاین نوع کارت مانند کارت هدیه است و دارای مبلغ شارژ شده است و هر بار قابل شارژ است که برای کنترل حساب بسیار مفید است.
ویزا کارت اعتباری یا Creditویزا کارت کردیت کارت های اعتباری هستند که به افراد دارای اعتبار صادر می شوود و دارای مزایا و امتیازات زیادی هستند.
ویزا کارت بدهی یا Debitاین نوع کارت امکان دسترسی به حساب بانکی را فراهم می کنند و کنترل بیشتری بر موارد بانکی مانند چک و غیره دارند.

لازم به ذکر است این 3 نوع ویزا کارت در غالب نام های مختلف مانند پلاتینیوم، ویزا کارت طلائی و ویزا کارت کلاسیک که هر کدام دارای امتیازات و ویژگی های خاص خود هستند صادر می شوند.

ویژگی های ویزا کارت اروپا

هر ویزا کارت برای انجام معاملات به شبکه پردازش پرداخت ویزا متکی است. مشارکت با Visa به عنوان یک شبکه پردازش اولیه پرداخت، اجازه می دهد پرداخت ها به صورت الکترونیکی انجام شود و بابت افرادی که کارت های ویزا را قبول می کنند، از حساب صاحب کارت مبلغ مورد نظر پرداخت می شود. تمام کارت های ویزا با یک شماره 16 رقمی منحصر به فرد همراه هستند که در جلوی آن به همراه یک ریز تراشه چاپ یا برجسته می شود که دارنده کارت را در برابر تقلب یا سرقت کارت محافظت می کند. یک نوار مغناطیسی در پشت و یک صفحه برای امضای دارنده کارت وجود دارد.

  • ویزا کارت ها، کارتهای پرداخت هستند که از شبکه ویزا استفاده می کنند.
  • موسسات مالی برای استفاده از شبکه این شرکت با ویزا شریک هستند.
  • کارت های ویزا با شماره حساب 16 رقمی، تراشه و نوار مغناطیسی ارائه می شوند.
  • انواع کارتهای ویزا شامل کارتهای اعتباری، کارتهای بدهی و کارتهای پیش پرداخت و هدیه است.

مزایای اخذ ویزا کارت اروپا

مزایای اخذ ویزا کارت اروپا

با دریافت ویزا کارت اروپا می توانید از مزایا و امتیازات مختلفی برخوردار شوید. با داشتن ویزا کارت در سراسر اروپا نیازی به حمل پول نقد ندارید لذا می توانید از مواردی مانند سرقت، گم شدن و حمل و نقل جلوگیری کنید. از جمله مزایای اخذ ویزا کارت اروپا:

  • معتبر در تمام کشورهای اروپایی
  • جلوگیری از سرقت و یا گم شدن پول نقد
  • کنترل بیشتر بر دخل و خرج
  • دارای امنیت و کد امنیتی
  • ترنسفر پول در کوتاه ترین زمان
  • استفاده از مزایا و تخفیفات ارائه دهنده کارت
  • دارای گزینه ها مختلف و مزایا

شرایط اخذ ویزا کارت در اروپا

جهت دریافت ویزا کارت در اروپا مانند شرایطاخذ مستر کارت اروپا همانطور که گفته شد باید در یکی از موسسات مالی و یا بانکی در کشور اروپایی حضور یابید و با ارائه مدارک مانند اقامت در اروپا، گذرنامه، شماره مالیاتی، ویزای دانشجویی، آدرس اقامت و سایر موارد مورد نیاز است. همچنین لازم به ذکر است کشور مقصد برای دریافت ویزا کارت مهم است و شرایط متفاوت است. برای مثال در صورت مهاجرت به انگلستان، برای اخذ ویزا کارت از Barclays در لندن نیاز به ارائه رسید پرداخت مالیاتی دارید و یا برای دریافت ویزا کار از یکی از بانک های ایتالیا نیاز به کد مالیاتی دارید. در هر صورت با داشتن مدارک اقامتی و حساب بانکی به راحتی می توانید برای دریافت کارت های اعتباری در اروپا اقدام کنید.

ویزا کارت اعتباری اروپا

موسسات مالی بر اساس گزارش اعتباری خود، برای مصرف كنندگانی كه به نظر آنها قابل اعتبار هستند، ویزا كارت های اعتباری صادر می كنند. ویزا کارت های اعتباری راحتی و امنیت دارندگان کارت را فراهم می کند و افراد می توانند در دستگاه های فروش و خود پردازها در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد. ویزا کارت های اعتباری ممکن است دارای مزایای بی شماری از جمله نرخ بهره صفر در سال اول و یا پاداش برگشت نقدی و مزایای ویژه هنگام خرید به همراه تخفیف نیز باشند. ویزا کارت های کلاسیک خدمات اساسی و مزایای کمتری را به دارندگان کارت ارائه می دهند.

کارت های طلائی و پلاتینیوم جوایز و مزایای بیشتری ارائه می دهند، در حالی که کارت هایInfinite خدمات و مزایای برتر را به معتبرترین دارندگان کارت ارائه می دهند. همچنین دارای یک کد اعتبار سنجی سه رقمی ویژه در پشت است. این کد امنیت بیشتری را برای دارنده کارت فراهم می کند.

Debit Cart اروپا

ویزا کارت های بدهی یا Debit Cart امکان دسترسی به حساب های بانکی روزمره و حساب ها را برای دارندگان آن فراهم می کند. مانند کارت اعتباری، می توان از آنها برای خرید کوچک یا بزرگ یا انجام امور بانکی معمول در شعبه یا خودپردازها استفاده کرد. برای انجام معامله و نقل و انتقال، دارندگان کارت باید از شماره شناسایی شخصی (PIN) استفاده کنند. ویزا کارت طیف وسیعی از کارت های اعتباری و هدیه مختلف را ارائه می دهد. هر دوی این کارت ها را می توان از خرده فروشان خریداری کرد و در قسمت جلوی آنها یک شماره حساب 16 رقمی چاپ شده ارائه می شود.

کارت های پیش پرداخت دارای میزان مشخصی شارژ هستند که همان نیز به عنوان سقف در نظر گرفته می شود. این بدان معناست که دارنده کارت نمی تواند بیش از مبلغی که روی کارت شارژ شده هزینه کند. از این کارت ها می توان در هر جایی که ویزا کارت پذیرفته شده استفاده کرد و در بعضی موارد برای استفاده در آینده شارژ می شود. کارت های هدیه مانند کارت اعتباری با مقدار مشخصی سرمایه از پیش شارژ می شوند البته بعضی از کارت های هدیه پس از استفاده، شارژ مجدد نمی شوند.

بهترین ویزا کارت های اروپا

به طور کلی ویزا کارت های متفاوتی در سراسر اروپا یافت می شوند که هر کدام دارای نرخ بهره، هزینه اولیه و مزایا و معایب خاص خود هستند. لذا در انتخاب کرت خود در ابتدا از مزایای آن آگاه شوید و از هزینه های آن مطلع شوید سپس برای خرید اقدام کنید. در نمودار زیر برخی از مشهورترین ویزا کارت های اروپا معرفی شده اند.

بهترین ویزا کارت های اروپا و میزان هزینه

اخذ ویزا کارت در ایران

اخذ ویزا کارت در ایران مبحثی می باشد که هر ساله ذهن متقاضیان را در خصوص مهاجرت به سمت خو.د سوق می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر است که متاقضیان را در باب اخذ ویزا کارت در ایران راهنمایی کند و خدماتی در این باب و اخذ مستر کارت اروپا از سایر کشورها، حساب های بین المللی، سیم کارت بیم المللی و سایر موادری که در جهت رفاه مهاجرین می باشد، فراهم کند. چنانچه علاقه مند به سرمایه گذاری و یا مهاجرت به کشورهای مختلف اروپایی از جمله مهاجرت به آلمان، هلند، سوئد و یا سایر کشورها هستید می توانید از دانش و تجربه وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *