ویزای کاری

ویزای کاری بورکینافاسو

ویزای کاری بورکینافاسو

ویزای کاری بورکینافاسو یکی از ویزاهای این کشور است که برای کارگران و کارمندان خارجی جهت کار به صورت مدت معین در این کشور صادر می شود. با توجه به شرایط موجود در بورکینافاسو برای کار و صنعت بیشتر در مشاغل کشاورزی و کارگری بازار کار وجود دارد. برای مشاغل مهندسی و پزشکی نیاز و درخواست وجود دارد اما حقوق و مزایا و شرایط کاری برای این حرفه ها مناسب نیست.

به طور خلاصه مهاجرت از طریق کار به بورکینافاسو از سوی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیشنهاد نمی شود و ما توصیه می کنیم برای مهاجرت کاری کشورهای بهتری را مد نظر داشته باشید مانند آلمان که بازار کار و جذب نیروی کار بالایی دارد و ما می توانیم توسط همکاران خود شما را در این امر راهنمایی نماییم. در این مطلب در خصوص کار و ویزای کاری بورکینافاسو اطلاعات مفید و مختصری را ارائه کرده ایم.

اقدامات حمایتی برای کار در بورکینافاسو

مقامات برای نقشی که به جامعه مدنی در ارائه خدمات اجتماعی اساسی، پاسخگویی، و کنترل شهروندان، مشارکت در چارچوب ‌های مشورتی معین، و مشارکت آنها در تدوین و نظارت بر برخی سیاست‌های عمومی در سطح ملی داده می‌شود، باز هستند. مشاوره عمومی با سازمان‌های جامعه مدنی و شرکا به تعریف بهتر یک رویکرد جامع برای حمایت تحت MIP و دو ابتکار تیم اروپا (TEI) کمک کرد که در اجرای 3 حوزه اولویت‌ دار مشارکت داشتند. در واقع، مشارکت سازمان ‌های مدنی و در نتیجه حمایت اتحادیه اروپا برای دستیابی به نتایج خوب در زمینه ‌های اولویت ‌بندی شده مانند دسترسی به آب آشامیدنی و بهداشت، بهداشت، حفاظت اجتماعی، کشاورزی، آموزش حرفه ‌ای، پیشگیری از درگیری، و دسترسی به عدالت یا محلی کلیدی خواهد بود.

در نمودار زیر شاهد بازار کار در بورکینافاسو در حوزه های مختلف هستید:

بازار کار در بورکینافاسو در حوزه های مختلف

انواع ویزای کار در بورکینافاسو

در بورکینافاسو، مسافران خارجی که مایل به ورود به این کشور هستند معمولا در مورد ویزا به 3 دسته تقسیم می شوند. بازدیدکنندگان از کشورهای معاف از ویزا، که می توانند تا 90 روز بدون ویزا در بورکینافاسو بمانند. اتباع واجد شرایط برای دریافت ویزا در بدو ورود هستند که تا 90 روز اعتبار دارد. بازدیدکنندگانی که در هیچ یک از این دسته بندی ها قرار نمی گیرند و برای یافتن راه حل باید به سفارت یا کنسولگری مراجعه کنند. با این حال، اتباع خارجی که قصد دارند برای مدت طولانی در بورکینافاسو بمانند تا در شرکت شما کار کنند، به ویزای طولانی مدت نیاز دارند. آنها همچنین به مجوز کار نیاز دارند.

ویزای طولانی مدت برای هر اتباع خارجی که قصد کار در بورکینافاسو را دارند ضروری است. برای دریافت ویزا، متقاضیان باید موارد زیر را ارائه دهند:

  • گذرنامه ای که حداقل یک صفحه خالی و 6 ماه اعتبار پس از ورود برنامه ریزی شده آنها به بورکینافاسو داشته باشد.
  • 2 قطعه عکس پاسپورت
  • 2 فرم درخواست ویزا
  • اثبات ایمن سازی در برابر تب زرد

انواع ویزای کار در بورکینافاسو

فرآیند اخذ ویزای کار بورکینافاسو

برای دریافت ویزای طولانی مدت کار در بورکینافاسو، کارمندان باید به سفارت یا کنسولگری بورکینافاسو در کشور خود مراجعه کنند. آنها باید مدارک ذکر شده در بخش قبل را ارائه کنند. درخواست را می توان در سفارت یا به صورت آنلاین قبل از بازدید دریافت کرد. ویزا برای کارگران توسط اداره کار صادر می شود. این ویزاها برای مدت قرارداد کاری حداکثر تا سه سال قابل اعطا هستند. زمان پردازش درخواست ویزا ممکن است متفاوت باشد، بنابراین شرکت و کارمندان شما باید بر این اساس برنامه ریزی کنند و روند را از قبل شروع کنند تا اطمینان حاصل شود که کار می تواند در زمان برنامه ریزی شروع شود. در بورکینافاسو، مجوز کار باید توسط کارفرمای حامی اخذ شود.

اگر کارمندان شما نیاز به اقامت بیش از مدت اولیه ویزای خود در بورکینافاسو داشته باشند، امکان تمدید ویزا وجود دارد. تمدیدها توسط دفتر مرکزی پلیس ملی در اواگادوگو، پایتخت کشور صادر شده است. اگر کارمندی برای کار با کارفرمای دیگری غیر از شرکت شما در بورکینافاسو قرارداد داشته باشد، به مجوز کار از هر کارفرما نیاز دارد. ویزای بورکینافاسو در بدو ورود به شما این امکان را می دهد که 1 تا 3 ماه در این کشور بمانید. هنگام درخواست ویزای بورکینافاسو در بدو ورود، باید هزینه اضافی قابل پرداخت در بندر ورودی را تکمیل کنید. ویزای یکبار ورود €143 (یورو) و ویزای چند بار ورود €185 (یورو) است. برای مشاوره در خصوص ویزای کار بورکینافاسو و مهاجرت کاری با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

متداول ترین سوالات ویزای کاری بورکینافاسو

در این بخش به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • انواع ویزای کار در بورکینافاسو به چه صورت است؟ در بورکینافاسو، مسافران خارجی که مایل به ورود به این کشور هستند معمولا در مورد ویزا به 3 دسته تقسیم می شوند. بازدیدکنندگان از کشورهای معاف از ویزا، که می توانند تا 90 روز بدون ویزا در بورکینافاسو بمانند. اتباع واجد شرایط برای دریافت ویزا در بدو ورود هستند که تا 90 روز اعتبار دارد. بازدیدکنندگانی که در هیچ یک از این دسته بندی ها قرار نمی گیرند و برای یافتن راه حل باید به سفارت یا کنسولگری مراجعه کنند. با این حال، اتباع خارجی که قصد دارند برای مدت طولانی در بورکینافاسو بمانند تا در شرکت شما کار کنند، به ویزای طولانی مدت نیاز دارند. آنها همچنین به مجوز کار نیاز دارند.
  • اقدامات حمایتی برای کار در بورکینافاسو چگونه می باشد؟ مقامات برای نقشی که به جامعه مدنی در ارائه خدمات اجتماعی اساسی، پاسخگویی، و کنترل شهروندان، مشارکت در چارچوب ‌های مشورتی معین، و مشارکت آنها در تدوین و نظارت بر برخی سیاست‌های عمومی در سطح ملی داده می‌شود، باز هستند. مشاوره عمومی با سازمان‌های جامعه مدنی و شرکا به تعریف بهتر یک رویکرد جامع برای حمایت تحت MIP و دو ابتکار تیم اروپا (TEI) کمک کرد که در اجرای 3 حوزه اولویت‌ دار مشارکت داشتند. در واقع، مشارکت سازمان ‌های مدنی و در نتیجه حمایت اتحادیه اروپا برای دستیابی به نتایج خوب در زمینه ‌های اولویت ‌بندی شده مانند دسترسی به آب آشامیدنی و بهداشت، بهداشت، حفاظت اجتماعی، کشاورزی، آموزش حرفه ‌ای، پیشگیری از درگیری، و دسترسی به عدالت یا محلی کلیدی خواهد بود.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *