مهاجرت به کشور کانادا

ویزای پنج ساله مولتی پل کانادا

ویزای پنج ساله مولتی پل کانادا

اخذ ویزای پنج ساله مولتی پل کانادا از سایر دغدغه های متقاضیان در خصوص اخذ اقامت موقت است که نباید به سادگی از شرایط آن چشم پوشی کرد. افراد برای سفر به کانادا ملزم به اخذ یکی از 3 نوع ویزای توریستی هستند. ویزای پنج ساله مولتی پل و سینگل و سوپر ویزا شامل این موارد است. ویزای سوپر کانادا دارای 10 سال اعتبار می ­باشد. متقاضیان عزیز می توانند از مشاوره های مفید کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره ­مند گردیده است. از این رو با آگاهی کامل اقدام به اخذ ویزای کانادا بنمایند.

کانادا در شمال کشور آمریکا موقعیت دارد. یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان بشمار می ­رود. سالانه افراد با اهداف مختلفی به این کشور سفر نموده و پس از آن درصدد اخذ اقامت دائم این کشور هستند. این کشور از اقتصاد قدرتمندی برخوردار است. با توجه به اینکه جمعیت این کشور رو به سالخوردگی می­ باشد. دولت کانادا با صدور ویزای اسکیل ورکر به تأمین نیروی کاری حرفه ای برای خود از طریق دیگر کشورها اقدام نموده است.

اخذ ویزای مولتی پل کانادا

از میان ویزاهای توریستی کشور کانادا ویزای پنج ساله مولتی پل کانادا یکی از بهترین گزینه ها می ­باشد. اگر چه در حقیقت این ویزا دارای 10 اعتبار است. اما از آنجائیکه پاسپورت برخی از کشورها تا 5 سال معتبر هستند، این ویزای نیز تا پایان اعتبار پاسپورت معتبر خواهد بود. همانطور که در مقدمه بیان شد این ویزا دارای قابلیت چندین ورود است. بدین معنا که افراد می­ تواند بصورت نامحدود به کانادا ورود و خروج داشته باشد. در هر بار ورود اجازه 6 ماه اقامت به وی داده می­ شود. لازم به ذکر است افراد با اخذ این ویزا اجازه انجام کار در کشور کانادا را نخواهد داشت.

بدین طریق که در صورتیکه فرد بتواند حداقل به مدت 2 سال از 5 سال اعتبار ویزای خود به صورت سیاه در این کشور به انجام کار بپردازد. در این مدت مرتکب هیچگونه تخلفی نگردد، امکان دریافت اقامت دائم را خواهد داشت. تخلفات هر گونه تخلفی همچون فریاد کشیدن بر سر دیگر شهروندان، کتک زدن فرزند خود نیز شامل این موارد می­ گردد. تمامی این موارد از طریق پلیس توریست در کانادا به ثبت می­ رسد که در پرونده فرد ثبت خواهد شد. تأثیر زیادی در اخذ اقامت دائم افراد در کانادا دارد. گفتنی است از آنجائیکه این دسته از افراد اجازه افتتاح در کانادا را ندارند، حقوق و دستمزدهای به صورت نقدی و روزانه پرداخت می­ گردد. از همین رو کار سیاه در کانادا را کار نقدی نیز می­ نامند.

تبدیل ویزای مولتی پل پنج ساله کانادا به اقامت دانشجویی

افرادی که از طریق ویزای پنج ساله مولتی پل کانادا به این کشور سفر نموده اند، امکان تبدیل این ویزا به ویزای تحصیلی کانادا در خاک این کشور وجود دارد. بدین طریق که متقاضی ابتدا باید در یکی از موسسات آموزشی مورد تأیید کانادا ثبت نام نماید. پس از آن فرد می ­باید با ارائه مدارکی که بیان کننده موضوع فوق است به اداره مهاجرت کانادا مراجعه و درخواست تبدیل ویزای خود را به ویزای تحصیلی این کشور بنماید. البته این فرآیند نسبتا پیچیده می­ باشد. اما متقاضیان عزیز می ­توانند با استفاده از مشاوره های مفید کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نسبت به انجام این فرآیند و مهاجرت سریع و آسان به کانادا اقدام نمایند.

تبدیل ویزای مولتی پل پنج ساله کانادا به اقامت دانشجویی

مزایای اخذ ویزا و اقامت کشور کانادا

دریافت ویزای مولتی پل کانادا نسبت به دیگر ویزاهای توریستی این کشور متقاضیان بیشتری دارد. زیرا این ویزا دارای مزایای زیادی همچون :

  • امکان چندین بار ورود و خروج به کانادا
  • این ویزا تا آخرین ماه اعتبار پاسپورت فرد دارای اقامت است.
  • امکان اخذ اقامت کانادا به مدت 6 ماه در هر بار ورود
  • امکان تمدید نمودن این ویزا در برای شرکت در دوره های آموزشی بدون تبدیل نمودن آن به ویزای تحصیلی
  • افرادی که دارای ویزای مولتی پل کانادا هستند از شانس بیشتری برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا برخوردار خواهند بود.
  • امکان شرکت نمودن در آزمون های تعیین سطح زبان دانشگاه ها و کالج های کانادا برای ادامه تحصیل بدون مدرک زبان در کانادا
  • بازدید و لذت بردن از مناظر طبیعی و دیدنی کشور کانادا

از این رو در نمودار زیر به بررسی میانگین تعداد مهاجرین در این کشور طی سال های اخیر خواهیم پرداخت:

حداقل تعداد متقاضیان به کشور کانادا

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای مولتی کانادا

متقاضیانی که قصد دریافت ویزای مولتی پل کانادا را دارند، می­ باید با ارائه مدارک زیر به سفارت کانادا در کشور مبدا خود و یا یکی از کشورهای همسایه و مجاور خود مراجعه نمایند:

  • اصل و یک نسخه کپی از پاسپورت معتبر
  • اصل مدارک هویتی شناسنامه و کارت ملی
  • عکس
  • اصل اسناد ملکی
  • ارائه مدارکی که بیان کننده تمکن مالی متقاضی می ­باشد.
  • گواهی اشتغال به کار
  • اصل بیمه
  • دعوتنامه رسمی و معتبر
  • گواهی پزشکی مبنی بر سلامت متقاضی
  • تکمیل فرم درخواست ویزای مولتی پل کانادا

لازم به ذکر است افرادی که قصد مسافرت به همراه همسر و فرزندان خود به این کشور را دارند، می­ باید مدارک هویتی همسر و گواهی ازدواج و اشغال همسر خویش را نیز ارائه بنمایند. این ویزا معمولا به مدت 2 الی 3 هفته طول خواهد کشید. با توجه به اعتبار این ویزا افراد زیادی متقاضی اخذ این ویزا هستند. از همین رو دولت کانادا نیز در سال های اخیر هزینه این ویزا را $100 الی 150$ (دلار) کاهش داده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر به راهنمایی شما متقاضیان در خصوص مهاجرت به کانادا به صورت اخذ اقامت دائم و موقت و اقصی نقاط دنیا نیز می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *