مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور

مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور

افرادی که با مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور اقامت قانونی کانادا را اخذ می­ نمایند، از خدمات درمانی این شهر برخوردار خواهند بود. این استان در همسایگی شهر کبک قرار دارد. سنت جانز مرکز این شهر است که یکی از مراکز تجاری و پرجمعیت این شهر محسوب می­ شود. نیوفانلند و لابرادور از جمله شهرهای ساحلی کانادا است. به دلیل وجود منابع طبیعی و انرژی در این شهر نیوفانلند و لابرادور نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور کانادا ایفا می­ نماید.

مدارس معتبر، خدمات بهداشتی و درمانی، رستوران های منحصر بفرد از جمله دلایل اکثر افراد برای مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور می­ باشد. علاوه بر این شهر نیوفاندلند لابرادور از آب و هوای بسیار مناسبی در طول سال برخوردار است. در فصل تابستان به ندرت دمای هوا بیشتر از 21 درجه و در زمستان ها نیز از 10- درجه کمتر نخواهد شد. گفتنی است که دانشگاه معتبر مموریال در این شهر موقعیت دارد. سالانه دانشجویان زیادی از سراسر جهان این دانشگاه و شهر را برای ادامه تحصیل انتخاب می ­نمایند. در حال حاضر 18000 دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیلند. در کارنامه­ این دانشگاه بیش از 86000 دانشجو از این مرکز فارغ التحصیل گردیده اند. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با معرفی شهرهای مناسب کانادا برای ادامه زندگی سعی بر راهنمایی و یاری رساندن به متقاضیان را دارند.

اقتصاد استان نیوفاندلند و لابرادور

همانطور که در مقدمه اشاره شد این استان از منابع انرژی و طبیعی زیادی برخوردار می ­باشد. نخستین منبع درآمد این شهر شلات و پس از آن صنایع فلزی و آهن آلات می­ باشد. نیوفاندلند و لابرادور یکی از شهرهای ساحلی کانادا است که جمعیتی بیش از 525000 نفر دارد. اکثر مردم این شهر به زندگی در روستاهای ساحلی این استان مشغول هستند. این شهر در در تلاش است تا صنعت ماهیگیری خود را نیز گسترش دهد. از همین رو امکانات بسیار مناسبی در این بخش فراهم نموده است. از کارگران ماهر در این زمینه استقبال می­ نماید. لازم به ذکر است 50% کالای آهن آلات کانادا توسط نیوفاندلند و لابرادور تأمین می­ گردد.

ارتباطات خانوادگی و مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور

این برنامه مهاجرتی مختص افرادی می باشد که تمایل دارند به اعضای خانواده خود در سایر کشورها کمک کنند تا به این استان وارد شوند. شراط اصلی این درخواست حداقل اقامت 12 ماه است. افرادی که مشمول این برنامه نمی شوند، عبارتند از:

  • همسر
  • فرزندان فرد
  • همسر عرفی
  • پدر بزرگ و مادر بزرگ

افرادی که قصد دارند از طریق ارتباطات خانوادگی اقدام کنند، باید دارای شرایط زیر باشند:

  • سن 18 الی 49 سال
  • حداقل مدرک تحصیلی، دبیرستان می باشد که بایستی 12 ماه از زمان اخذ مدرک گذشته باشد.
  • 1 سال سوابق کاری
  • ارائه دعوتنامه شغلی به صورت تمام وقت و دائم
  • تسط به زبان انگلیسی
  • قصد اخذ اقامت دائم کانادا

جهت مهاجرت به این کشور ابتدا از طریق نمودار زیر با هزینه اجاره آپارتمان در گران ترین شهرهای کانادا آشنا شوید:

گرانترین شهرهای کانادا از لحاظ متوسط اجاره آپارتمان

تحصیل در 2 استان نیوفاندلند و لابرادور

دانشگاه مموریال و کالج آتلانتیک 2 مرکز تحصیلات عالی در نیوفاندلند و لابرادور است. از این رو از اعتبار بالایی در کانادا برخوردار می ­باشد. دانشگاه مموریال در سال 1925 در این شهر تأسیس شد. دانشجویان می ­توانند به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مهندسی، تجارت، زمین شناسی و پزشکی بپردازند. کالج آتلانتیک نیز در سال 1977 در این شهر تأسیس شد که دارای مدارس متعددی می­ باشد. این کالج بیش از 100 برنامه آموزشی را در نیوفاندلند و لابرادور برگزار می نماید. جهت تحصیل در کانادا و کسب اطلاعات جامع مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

کار و مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور

افرادی که دارای مشاغل مورد نیاز شهر نیوفاندلند و لابرادور هستند، به راحتی می­ توانند به این شهر مهاجرت نموده و به انجام کار بپردازند. البته مهاجرت کاری به این شهر با ارائه پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایان نیوفاندلندی امکان پذیر است. متقاضیان علاوه بر دریافت ویزای کاری کانادا می ­باید مجوز کار این کشور را نیز اخذ نموده است. پس از آن به انجام کار در این شهر بپردازند. افرادی که قصد مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور را از طریق انجام کار دارند. باید دارای شرایطی همچون مجوز کار، مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسوی، مدارک و تجربه های کاری و همچنین برخورداری از تمکن مالی لازم برای زندگی در این استان باشند.

کار و مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور

مقایسه 2 ایالت نیوفاندلند و لابرادور

هزینه های زندگی در استان نیوفاند لند و لابرادور در مقایسه با دیگر ایالت های کانادا بسیار پایین تر است. البته میزان حقوق و دستمزدی که افراد در این شهر دریافت می ­نمایند، نیز کمتر گزارش شده است. بطوریکه پاین ترین حقوقی که افراد در این شهر دریافت می­ نمایند 10$ (دلار) در ساعت می­ باشد. قیمت مسکن در این استان بسیار مناسب و ارزان است. افراد تنها با 150000$ (دلار) می ­توانند به خرید ملک اقدام نمایند.

تمامی شهروندان این استان از خدمات درمانی رایگان می ­توانند برخوردار باشند. اکثر هزینه های بهداشتی از سوی دولت تأمین می گردد. البته افراد برای استفاده از خدمات درمانی غیر ضروری همانند زیبایی خود موظف به پرداخت هزینه های خود هستند. تحصیل در مدارس تا پایان دوره متوسطه در این استان اجباری و به صورت رایگان است. سیستم آموزشی مدارس و مهد کودک های این استان از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار می­ باشند. تمامی هزینه های برنامه های آموزشی ارائه شده توسط دولت حمایت می شود.

شرایط زندگی در استان Newfoundland and Labrador

متقاضیان مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور می باید دارای شرایط زیر باشند:

  • برخورداری از مهارت زبان انگلیسی و یا فرانسوی
  • برخورداری از تمکن مالی لازم برای تأمین هزینه زندگی در کانادا
  • متقاضیان می­ باید از یکی از دانشگاه ها و کالج های کانادا فارغ التحصیل شده باشند. البته افرادی که تحصیلات را در دیگر دانشگاه ها به اتمام رسانیده اند، باید مدرک تحصیلی مورد تأیید اداره مربوطه برای مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور قرار گرفته باشد.
  • اشخاصی که قصد مهاجرت کاری به این استان را دارند، باید دارای پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایان در این شهر باشند.

ناگفته نماند افرادی که موفق به اخذ ویزای کانادا و مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابراتور گردیده اند، پس از ورود به این شهر ملزم به افتتاح حسابی بانکی جهت سازماندهی منابع مالی می­ باشند. دوستان و متقاضیان می ­توانند اطلاعات بیشتری را در زمینه مهاجرت به این استان از کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *