شرایط ایسلند

مشکلات زندگی در ایسلند

مشکلات زندگی در ایسلند

مشکلات زندگی در ایسلند بیشتر مربوط به آب و هوا و هزینه بالای زندگی بوده که متقاضیانی که قصد مهاجرت دارند، باید آن ها را مد نظر قرار دهند. این جزیره آتشفشانی در اقیانوس اطلس شمالی است که درست زیر دایره قطب شمال واقع شده و مکانی قطبی است. اکثریت قریب به اتفاق جمعیت اندک این کشور در ریکیاویک زندگی می کنند. به جزء شاید آکوریری در شمال، تقریبا همه جا طبیعت یا دهکده ای کوچک است. این کشور دارای پاک ترین طبیعت از هر کشور یا مکان است. به عبارت دیگر، شما هنوز هم می توانید در جاهای خارج از شهر از نهر آب بنوشید، و در شهر ریکیاویک که پایتخت این کشور است، هنوز ماهی قزل آلا قوی دارد. در آخر، این کشور سرزمینی با مناظر حماسی با چشم اندازهای بی درخت، هوای پاک و ارتفاعات کوهستانی است.

این کشور، یک کشور جزیره شمالی در اقیانوس اطلس شمالی و کم جمعیت ترین کشور در اروپا است. پایتخت و بزرگترین شهر ریکیاویک است. این کشور تنها قسمتی از خط الراس میانه آتلانتیک است که از سطح دریا بالا می رود و فلات آتشفشانی مرکزی آن تقریبا دائما در حال فوران است. فضای داخلی آن شامل فلاتی است که دارای مزارع ماسه و گدازه، کوه ها و یخچال ها است و بسیاری از رودخانه های یخچالی از طریق مناطق پست به دریا می ریزند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای علاقه مندان مهاجرت به این کشور این نگارش را که درباره مشکلات زندگی در ایسلند است آماده کرده اند.

زندگی در ایسلند

اگر قصد دارید به این کشور بروید، بدون شک مشاهده کرده اید که این کشور در بسیاری از شاخص های جامعه، شادی و زندگی چقدر خوب امتیاز می دهد. در واقع، سطح زندگی در این کشور بسیار بالا، بسیار امن، دارای سیستم آموزشی با کیفیت بالا، زیرساخت های مدرن و دولت با ثبات است. این عوامل را با فضای زیاد، محیط خیره کننده، هوا و آب تمیز ترکیب کنید و به سرعت متوجه خواهید شد که این کشور چقدر استثنایی است. این کشور ممکن است برای بسیاری از مردم به عنوان کشوری کامل به نظر برسد. مهم ترین مزایای این کشور، حقوق بالا و طبیعت زیبا است.

این کشور کشوری جزیره ای است که در آن اقیانوس منجمد شمالی و اقیانوس اطلس شمالی واقع شده است. مکانی افسون کننده که افسانه ها و نسخه های خطی قدیمی می گویند اولین بار در سال 874 میلادی توسط کاوشگران نروژی مستقر شد.

در زیر مهم ترین مزیای زندگی در این کشور را نشان می دهد:

مهم ترین مزیای زندگی در ایسلند

معایب زندگی در ایسلند

باتوجه به مزایایی مانند بالا بودن حقوق ماهیانه کار در ایسلند، طبیع و کیفیت زندگی عالی، این کشور، یک کشور فوق العاده برای زندگی است. اما همانطور که احتمالا می دانید، هنگامی که تصمیم می گیرید مدت بیشتری در اینجا زندگی کنید، متوجه خواهید شد که زندگی در این کشور معایب و مشکلاتی نیز دارد.

مشکلات زندگی در ایسلند عبارتند از:

  • انزوا
  • آب و هوا
  • گران بودن همه چیز
  • محدود بودن محصولات
  • کیفیت ضعیف سبزیجات و میوه ها
  • موانع زبان
  • بازار ناپایدار
  • رانندگی
  • حمل و نقل عمومی

هزینه های بالا از مشکلات زندگی در ایسلند

هزینه های بالا از مشکلات زندگی در ایسلند

بسته به اینکه از کجا آمده اید، سطح قیمت در این کشور می تواند نسبتا بالا باشد. مطمئن شوید که امکانات مالی کافی برای پرداخت اجاره، هزینه های شخصی، هزینه های حمل و نقل، غذا و غیره را دارید. این مهم است که به خاطر داشته باشید که این کشور گران است. بنابراین، اگر بوجه کافی نداشته باشید، گرانی می تواند به یکی از مشکلات زندگی در ایسلند برای شما تبدیل شود. شما باید اطمینان حاصل کنید که قبل از خروج از کشور خود، بودجه کافی را برای کل دوره تحصیل یا کار خود فراهم کرده اید. با این حال، به عنوان یک دانشجو، به چندین مزیت دانشجویی دسترسی دارید، که می تواند زندگی شما را کمی آسان کند. همه دانشجویان باید هزینه اقامت و زندگی خود و همچنین کتاب ها و سایر مطالب آموزشی خود را بپردازند.

برآورد تقریبی هزینه اقامت ایسلند برای یک فرد مجرد در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه به کرون ایسلند
مسکن100000ISK
غذا و هزیه های روزانه50000ISK
کتاب و سایر مطالب آموزشی40000ISK
حمل و نقل عمومی محلی6000ISK
فعالیت های ورزشی30000ISK

برای درک دقیق تر هزینه های زندگی در این کشور، پیشنهاد می کنیم از سایت Numbeo دیدن کنید. این سایت یک پایگاه داده جهانی با منبع جمعیت است. جایی که افراد از سراسر جهان هزینه های زندگی در کشورهای مختلف را به اشتراک گذاشته اند. این می تواند هزینه زندگی در این کشور را به شما نشان دهد. بیشتر زیرساخت های حمل و نقل در منطقه ریکیاویک بزرگ است که 2 سوم ایسلندی ها در آن زندگی می کنند. مردم بیشتر با ماشین رفت و آمد می کنند و در واقع گزینه های زیادی وجود ندارد.

آب و هوا از مشکلات زندگی در ایسلند

به نظر می رسد آب و هوای این کشور سریع تر از هر چیز دیگری در طبیعت تغییر می کند. ممکن است یک دقیقه آفتابی باشد و یک دقیقه دیگر باران بیاید. و با این وجود، این کشور احتمالا گرم ترین کشور قطبی در جهان است. بنابراین، می توان آب و هوای متغیر را یکی از مشکلات زندگی در ایسلند به حساب آورد. دمای هوا در این کشور بسیار ملایم تر از آن است که اکثر مردم برای موقعیت شمالی آن انتظار دارند. آب و هوای این کشور بهترین محیط را برای کسانی که مایل به دیدن نور شمالی هستند ایجاد می کند. هیچ کشور دیگری در نزدیکی قطب شمال وجود ندارد که زمستان آن به طور متوسط تا 0 درجه سلسیوس معتدل باشد.

با این حال، آب و هوای این کشور را دست کم نگیرید. به طور قابل توجهی قابل تغییر است. گاهی اوقات بسیار ناخوشایند یا حتی خشن است. اگر برای آب و هوای این کشور اطلاعات کافی ندارید یا آمادگی کافی ندارید، به راحتی می توانید تعطیلات شما را خراب کند. به طور کلی، آب و هوای این کشور به عنوان آب و هوای معتدل دریایی (اقیانوسی) طبقه بندی می شود. تابستان های خنک و زمستان های خنک با دامنه نسبتا متوسط سالانه دارد. با این حال، مناطق خاصی با آب و هوای زیر قطبی، تاندرا و ارتفاعات وجود دارد که دامنه وسیع تر و افراطی بیشتری دارند.

نمودار زیر آب و هوای این کشور را به 3 بخش تقسیم کرده است:

آب و هوای ایسلند به درجه سلسیوس

برای مهاجرت به ایسلند می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و به صورت تلفنی یا حضوری مشاوره دریافت نمایید.

Rate this post

1 دیدگاه برای “مشکلات زندگی در ایسلند

  1. اشکان گفت:

    سلام ممنون از اطلاعات خوب شما با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *