مهاجرت تحصیلی آرژانتین

مدارس ایرانی در آرژانتین

مدارس ایرانی در آرژانتین

در این مقاله به بررسی مدارس ایرانی در آرژانتین می ‌پردازیم که بسیاری این مدارس را برای تحصیل انتخاب می نمایند. آرژانتین از کشورهای مطرح آمریکای جنوبی است و از گذشته تاکنون مورد توجه مهاجرین بوده است. لذا بحث مدارس بین المللی در این کشور برای مهاجرین همواره مهم بوده است. از آنجایی که مدارس ایرانی معتبری در آرژانتین وجود ندارد

شهروندان ایرانی می توانند مدارس بین المللی را انتخاب کنند. این مدارس معمولا به زبان های انگلیسی و اسپانیایی هستند و دوره ها را به این زبان ها تدریس می کنند. اگر علاقمند به این کشور جذاب و زیبا هستید می توانید در این باره در مقاله های ارائه شده در سایت مؤسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را بیابید و آنها را مطالعه کنید.

مدارس بین المللی و ایرانی در آرژانتین

مدارس بین المللی و ایرانی در آرژانتین را می توان در بهترین شهرهای آرژانتین از جمله بوینس آیرس پایتخت این کشور یافت. این مدارس شامل مهدکودک ها، مدارس ابتدایی و متوسطه (دبیرستان) است و شما مدرسه مناسبی را برای آماده شدن برای مدرک بین المللی و سایر دیپلم در آرژانتین پیدا خواهید کرد. برخی از مدارس ممکن است از برنامه های درسی آمریکایی یا بریتانیایی با برنامه های انگلیسی زبان پیروی کنند.

در حالی که برخی دیگر تحت سیستم آموزشی فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی یا آلمانی تنظیم می شوند:

• مدارس بین المللی می توانند راه حل مناسبی برای یک دانش آموز مهاجر (مدیران شرکت های چند ملیتی، فرزندان دیپلمات ها، کارکنان سازمان های غیر دولتی) باشند.
• ممکن است تعدادی جمعیت محلی وجود داشته باشد، اما مدارس برای یک بدنه دانش ‌آموزی بین ‌المللی طراحی شده ‌اند.
• مدارس معمولاً از یک مدل برنامه درسی از ایالات متحده و بریتانیا پیروی می کنند.
• آموزش اولیه ممکن است هر زبانی باشد (و معمولاً چندین زبان تدریس می شود)، اما معمولاً به زبان های انگلیسی و اسپانیاییاست.
• بسیاری از مدارس استانداردهای مشابهی را برای تحصیل در سراسر جهان ارائه می‌کنند و انتقال آسان بین مدارس را چه در فرانسه و چه در ویتنام فراهم می‌کنند. مدارس اغلب اعتبار اضافی مانند مدرک بین المللی (IB) را ارائه می دهند.

مدارس بین المللی جایگزین مدارس ایرانی در آرژانتین

با توجه به نبود مدارس ایرانی در آرژانتین مدارس بین المللی جایگزین مدارس ایرانی در آرژانتین خواهند بود. مراحل پذیرش و ثبت نام از مدرسه ای به مدرسه دیگر متفاوت است. مکان اغلب محدود است و ممکن است بر اساس ملیت به دانش آموزان اولویت داده شود. شهریه بر اساس استانداردهای محلی گران است، اما استانداردهای یادگیری بالایی را ارائه می‌دهد، کلاس ‌های کوچک ‌تر، امکانات درجه یک و فوق برنامه را ارائه می‌دهد.

طبق قانون، همه کودکان بین 6 تا 14 سال باید به مدرسه بروند. نرخ سواد بیش از %95 است و آرژانتین دارای بالاترین سطوح آموزشی در آمریکای لاتین است. انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی ترویج می شود، اما اسپانیایی همچنان زبان غالب در کلاس درس است. لباس رسمی مدرسه معمولا مورد نیاز است و لوازمی مانند کتاب، مداد و سایر هزینه اضافی دارند.

جهت اطلاع از شرایط هزینه تحصیل در آرژانتین این مقاله را بررسی بفرمائید.

مدارس بین المللی جایگزین مدارس ایرانی در آرژانتین

شورای مدارس بین المللی در آرژانتین

شورای مدارس بین ‌المللی (CoIS) یک انجمن غیرانتفاعی از مدارس بین ‌المللی و مؤسسات تحصیلات تکمیلی است که اعتبار آموزشی، خدمات استخدام معلم و رهبری، پیوند به آموزش عالی، کمک‌های حکومتی و کمک به تأسیس مدارس جدید را ارائه می‌کند.

انجمن مدارس آمریکایی در آمریکای جنوبی (AASSA) در سال 1961 به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی برای کشف و توسعه راه ها و ابزارهایی برای بهبود درک از طریق آموزش بین المللی تأسیس شد. علاوه بر این، انجمن جنوبی کالج ها و مدارس (SACS) و انجمن بین المللی مدارس مسیحی (ACSI) آژانس های اعتبار بخشی وجود دارد.

مدارس بین المللی و ایرانی در بوینس آیرس آرژانتین

در آرژانتین، حضور کودکان در مدرسه بین 6 تا 14 سال یک الزام قانونی است. اگر مایلید فرزندان خود را با زبان و فرهنگ محلی آشنا کنید، مدارس محلی اسپانیایی زبان در مقایسه با اکثر مدارس خصوصی، گزینه خوبی هستند، اگر تا حدودی کمبود بودجه داشته باشند. برای کسانی که نمی خواهند این کار را انجام دهند، مدارس بین المللی و ایرانی در بوینس آیرس آرژانتین گزینه های زیادی را به عنوان جایگزین ارائه می دهند.

برای مهاجران، این شهر عالی برای زندگی با مردم از سراسر جهان است. می توانید به راحتی به گروه هایی مانند بوینس آیرس اکسپت هاب متصل شوید تا شروع به دوست یابی و اطلاع از فعالیت ها و رویدادها کنید. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در آرژانتین پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

مدرسه بین المللی مسیحی بایکا آرژانتین

چشم انداز داشتن یک مدرسه بین المللی مسیحی در بوینس آیرس برای اولین بار در سال 1997 ظهور کرد و مدرسه بین المللی مسیحی بایکا آرژانتین (BAICA) به عنوان یک آکادمی آغاز شد. در آن بهار، گروهی از والدین محلی به شدت نگران محتوا، زمینه و محیط آموزش فرزندانشان شدند. پس از 10 ماه تحقیق، برنامه ریزی و سازماندهی قانونی، بایکا درهای خود را به روی 17 دانش آموز در 9 فوریه 1998 در مارتینز گشود.

امروزه بایکا به عنوان تنها مدرسه بین المللی مسیحی بوینس آیرس است. این یک مدرسه مبتنی بر ارزش است که آموزش عالی مسیحی را از PK3 تا کلاس 12 برای جوامع انگلیسی زبان، بین المللی و آرژانتینی در بوئنوس آیرس ارائه می دهد. خانواده بین المللی BAICA بیشتر از خانواده هایی از بخش های شرکتی، دیپلماتیک، میسیونری و محلی آرژانتین تشکیل شده است.

• حدود 17 ملیت در بدنه دانشجویی که تقریبا 200 کودک را تشکیل می دهند، وجود دارد.
• این خانواده ها به دنبال یک جهان بینی انگلیسی زبان و کتاب مقدس در آموزش هستند. فرزندان آنها با مدرک دوگانه فارغ التحصیل می شوند: ایالات متحده و آرژانتین.
• بایکا برای تمامی پرسنل سفارت ایالات متحده و سفارت بریتانیا مقیم بوئنوس آیرس تایید شده است.
در صورت تمایل به مهاجرت به آرژانتین می توانید مقاله های ارائه شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *