مهاجرت به کشور ایرلند

محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست

محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست

محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست در بزرگترین شهر ایرلند شمالی، بهترین گرینه برای افرادی است که به دنبال زندگی آرام در برتانیا هستند. یکی از بهترین چیزهای زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست این است که، در مقایسه با همسایگان دوبلین در جنوب بسیار مقرون به صرفه است. در واقع آمارهای اخیر نشان می دهد که، به دلیل قیمت غیر متعارف اجاره بها در دوبلین، افراد بیشتر برای زندگی در بلفاست به این شهر زیبا مهاجرت کرده اند. علاوه بر این، بلفاست در مقایسه با سایر شهرهای بریتانیا و ایرلند بازار کار بسیار مطلوبی دارد. بلفاست به عنوان یکی از بهترین شهرها برای مشاغل فارغ التحصیل در نظر گرفته می شود. محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست نیر همانند سایر شهرهای جهان دارای مزایا و معایبی می باشد، که در ادامه این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده با آنها آشنا خواهید شد.

جنبه های منفی زندگی در محل سکونت ایرانیان در بلفاست

زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست نیز همانند بسیاری از شهرهای معتبر اروپایی، دارای جنبه های منفی متعددی در زمینه های مختلف می باشد. بنابراین به شدت توصیه می شود که، اتباع خارجی قبل از عزیمت به این مناطق به خوبی با مزایا و معایب زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست آشنا شوند. در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در طول اقامت در محل سکونت ایرانیان در این شهر مواجه خواهند شد.

در نموداری که در این بخش از مقاله برای شما عزیزان تهیه کرده ایم، می توانید با روند مهاجرت اتباع ایرانی به بلفاست طی سال های اخیر آشنا شوید:

روند مهاجرت اتباع ایرانی به بلفاست

جهت آشنایی بیشتر با جوانب منفی زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست به موارد ذکر شده در جدول زیر مراجعه فرمایید:

جوانب منفی زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاستتوضیحات
حمل و نقلیکی از بدترین بخش های بلفاست ارتباطات حمل و نقل آن است، به ویژه عدم حمل و نقل در اواخر شب که یکی از چالش های اساسی در این شهر محسوب می شود.
آب و هوااگر تصمیم دارید در بلفاست زندگی کنید، باید خود را برای باران های فراوان آماده کنید.
زندگی شبانه محدوددر حالی که مطمئنا این چیزی است که در حال بهبود است، یکی از معایب زندگی در بلفاست این است که بسیاری از مکان ها خیلی زود بسته می شوند.
اقامتگاه هایکی از اصلی ترین چالش های زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست پیدا کردن اقامتگاه مناسب در این شهر می باشد.

جنبه های منفی زندگی در محل سکونت ایرانیان در بلفاست

بهترین مناطق بلفاست برای اقامت اتباع ایرانی

بلفاست نیز به عنوان یکی از مدرن ترین شهرهای ایرلند، مناطق ویژه ای را در اختیار اتباع خارجی به ویژه ایرانیان قرار داده است. بهترین مناطق بلفاست برای اقامت اتباع ایرانی عبارت اند از:

بهترین مناطق بلفاست برای اقامت اتباع ایرانیخصوصیات
کلیسای جامعیکی از نزدیک ترین مناطق بلفاست به مرکز شهر، محله کلیسای جامع این شهر می باشد. این منطقه دسترسی قابل توجهی به تمامی امکانات در بلفاست را دارد.
مالمیسونمالمیسون به طور دقیق در پایین کلیسای جامع بلفاست واقع شده است، که به دلیل مراکز خرید متعدد خود معروف است.
جان بلجان بل به دلیل موسسات آموزش پیشرفته خود، یکی از محبوب ترین مناطق بلفاست برای زندگی دانشجویی لقب گرفته است.
لاگانبرای افرادی که به دنبال منطقه ای دنج برای سکونت در بلفاست هستند، این منطقه بهترین گزینه برای آنها خواهد بود.

برای آشنایی با محبوب ترین منطقه بلفاست جهت سکونت اتباع ایرانی، به نمودار زیر مراجعه فرمایید:

محبوب ترین منطقه بلفاست جهت سکونت اتباع ایرانی

مزایای زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست

محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست، بر خلاف اغلب مناطق این شهر مزیت های بی شماری را در اختیار اتباع خارجی قرار می دهد. برخی از مهمترین آنها عبارت اند از:

مزایا زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاستتوضیحات
هزینه زندگی مقرون به صرفههزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست بسیار مقرون به صرفه تر از همسایگان جنوبی خود می باشد.
چشم انداز شغلیبلفاست به نسبت برخی از شهرهای ایرلند چشم انداز شغلی بسیار ایده آلی را در اختیار مهاجران قرار می دهد.
منطقه ای رو به رشدبلفاست به ویژه محل سکونت ایرانیان در این شهر، طی سالهای اخیر پیشرفت های قابل توجهی در زمینه های مختلف داشته است و همواره در حال پیشرفت بوده است.
دسترسیبا زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست، دسترسی بسیار خوبی به سایر نقاط ایرلند و پروازهای ارزان به انگلستان و بیشتر  مناطق اروپا دارید.

به این ترتیب با زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست می توانید به تجربه زندگی ایده آل در بریتانیا دست پیدا کنید. علاوه بر این، یکی دیگر از نکات مثبت زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست، امنیت بسیار بالای این شهر به نسب سایر شهرهای اروپایی می باشد. اگر تصمیم خود را برای مهاجرت به ایرلند گرفته اید، جهت اطمینان خاطر بیشتر در این زمینه، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات متداول در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست

  • جوانب منفی زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بلفاست شامل چه مواردی است؟ حمل و نقل، آب و هوا، زندگی شبانه محدود و اقامتگاه ها
  • بهترین مناطق بلفاست برای اقامت اتباع ایرانی کدام اند؟ کلیسای جامع، مالمیسون، جان بل و لاگان
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *