متفرقه

سفارش مستر کارت فیزیکی

سفارش مستر کارت فیزیکی

سفارش مستر کارت فیزیکی از موارد مهم جهت مهاجرت و پرداخت هزینه ها تلقی می شود که داشتن آن برای متقاضیان مهاجرت خالی از لطف نیست. با داشتن مستر کارت می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید به صورت دیجیتالی و یا فیزیکی مبالغ خود را واریز و یا برداشت کنید. لذا سفارش مستر کارت فیزیکی برای هر مهاجر امری ضروری است. در سال 2013، مسترکارت و رویال بانک اسکاتلند فناوری جدیدی به نام شماره کارت مجازی را با هدف خریدهای آنلاین امن تر، به ویژه در خارج از کشور، راه اندازی کردند. در ابتدا، بانک اعتبار کارت پرداخت را صادر می کرد که به حساب اصلی کارت فیزیکی متصل بود و فقط برای تعداد محدودی تراکنش قابل استفاده بود و از حساب کارت اصلی دارنده پول می گرفت.

در طول سال ‌ها، این کارت ‌ها دوره ‌های انقضای طولانی ‌تری، حساب‌ های کارت مجزای آن ‌ها، بیشتر فناوری ‌های امنیتی کارت‌های فیزیکی مانند 3-D Security را جمع‌آوری کردند و اکنون به ‌عنوان کارت ‌های پرداخت مجازی ساده شناخته شده‌ اند و به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص سفارش مستر کارت فیزیکی و شرایط آن بیشتر توضیح داده اند تا مهاجرین بیشتر از چند و چون کار آگاه شوند.

سفارش مستر کارت فیزیکی و مجازی

به صورت کلی می توان گفت 2 نوع مستر کارت وجود دارد که به صورت فیزیکی و به صورت مجازی (دبیت کارت) می باشند:

مستر کارت فیزیکی: از کارت های فیزیکی می توان برای انواع پرداخت ها، فروشگاه یا آنلاین استفاده کرد. برای تأیید سفارش، از دارندگان کارت دعوت می شود تا کد PIN شخصی خود را تنظیم کنند. این عمل سفارش کارت و ارسال به آدرس شخصی دارنده کارت را تأیید می کند. قبل از شروع پرداخت ها و برداشت های نقدی، کارت های فیزیکی باید به صورت آنلاین و با برداشت وجه نقد از دستگاه خودپرداز فعال شوند. لازم است بدانید اگر نمی خواهید پول نقد برداشت کنید، فقط باید کد PIN خود را بدون تأیید برداشت، وارد کنید لذا کارت شما همچنان فعال خواهد بود.

مستر کارت مجازی (دبیت کارت): کارت های مجازی فقط برای پرداخت آنلاین قابل استفاده است و به محدودیت های هزینه شده توسط مدیر حساب بستگی دارد. تاریخ انقضا آنها با کارتهای فیزیکی برابر است. کاربران می توانند با مراجعه به بخش کارتهای برنامه خود، به صورت آنلاین ایجاد کارت مجازی را آغاز کنند. برخلاف کارتهای فیزیکی، کارتهای مجازی نیازی به فعال سازی ندارند. فقط چند دقیقه بعد از ایجاد می توان از آنها استفاده کرد. شما می توانید از انعطاف پذیری بیشتر و پیگیری بهتر برای خریدهای آنلاین (و یا یکبار مصرف) استفاده کنید.

شرایط سفارش مستر کارت فیزیکی

مستر کارت ها در سراسر دنیا پذیرفته می شوند. اگر از کارت خود در خارج از کشور استفاده می کنید، توجه داشته باشید که ممکن است هزینه های ارزی اعمال شود. مستر کارت ها را می توان در هر زمان توسط مدیر حساب خود مدیریت کرد. شرایط سفارش مستر کارت فیزیکی فقط با مراجعه به بانک ها و موسسه های مالی ارائه کننده مستر کارت امکان پذیر است. با استفاده از مستر کارت فیزیکی می توانید از دستگاه های pose و یا ATM استفاده کنید و تمامی خریدهای خود را با استفاده از مستر کارت فیزیکی انجام دهید.

شرایط سفارش مراجعه به بانک و ارائه مدارک خواسته شده از جمله مدارک زیر می باشد:

  • گذرنامه معتبر
  • کارت شناسایی
  • شماره شناسائی مالیاتی
  • آدرس و محل اقامت
  • شماره تلفن
  • ویزا و کارت اقامت

مزایای سفارش مستر کارت فیزیکی

با سفارش مستر کارت فیزیکی می توانید از مزایای زیادی برخوردار شوید. با داشتن مستر کارت دیگر نیازی به حمل پول ندارید. همچنین می توانید جابجایی انواع ارزها را در حساب خود داشته باشید. برخی از مستر کارت ها دارای مزایایی از جمله بیمه، هدیه و تخفیفات ویژه هستند. علاوه بر این آنها دارای سیستم حفاظت شخصی، اعمال محدودیت و ضد سرقت می باشند.

لذا داشتن مستر کارت می تواند بسیار مفید و ارزنده باشد. از جمله مزایای سفارش مستر کارت فیزیکی:

  • شناخته شده و معتبر در سراسر جهان
  • امکان اعمال محدودیت
  • خرید به ارزهای مختلف
  • استفاده از مزایای بیمه
  • استفاده از مزایای تخفیفات ویژه
  • کیف پول همراه و مناسب برای مهاجرین
  • تخفیفات ویژه برای سفر

مزایای سفارش مستر کارت فیزیکی

سفارش انواع مستر کارت فیزیکی

مستر کارت های فیزیکی در 3 گروه اصلی تقسیم بندی می شوند که در جدول زیر تفاوت آنها آورده شده است:

انواع مستر کارت فیزیکیشرح
مستر کارت استانداردتعویض کارت اضطراری
حمایت از عدم سرقت
پیش از جولای 2019، همچنین از ضمانت نامه و محافظت از میزان خرید برخوردار بود، اما این دو حق امتیاز حذف شده اند.
مستر کارت جهانیمستر کارت استاندارد
بیمه تلفن همراه
داشتن مزایا برای سفر از طریق Mastercard Travel & Lifestyle Services، دسترسی به دربان و تخفیف و تبلیغات با خرده فروشان منتخب می باشد.
مستر کارت ویژهمزایا یا ویژه Elite شامل مزایای دو مستر کارت دیگر به علاوه مزایای تخفیفات ویژه و مزایای اضافی است.

لازم به ذکر است بانکی که کارت را صادر می کند بسیار مهمتر از شبکه پرداخت است. نرخ بهره، کارمزد و بیشتر جوایز و امتیازات کارت اعتباری توسط بانک یا موسسه صادر کننده تعیین می شود.

سفارش مستر کارت فیزیکی استاندارد

اگر به تازگی شروع به ساختن سابقه اعتباری خود کرده اید و یا کارت می خواهید که بتوانید از آن برای تأمین هزینه زندگی و هزینه های روزمره استفاده کنید، می توانید مستر کارت استاندار را سفارش دهید. با استفاده از این نوع کارت، در برابر خریدهای غیرمجاز از صیانت و مسئولیت صفر بهره مند می شوید. شما همچنین از آی دی پروتکشن بهره مند می شوید که به شما امکان می دهد پرونده اعتباری خود را برای تغییراتی که می تواند نشان دهنده تقلب باشد، مانند تغییر آدرس یا حساب جدیدی که به نام شما افتتاح شده است، کنترل کنید.

برخی از مستر کارت های استاندارد برنامه های اضافی را نیز ارائه می دهند که به شما امکان می دهد پول نقدی را پس بگیرید یا امتیازات خوبی برای پروازها، کارت های هدیه و کالاها دریافت کنید. به عنوان مثال، کارت اعتباری ABOC Platinum Rewards تا 5% پول نقد خرید را به شما پس می دهد. علاوه بر این، شما می توانید پس از واجد شرایط شدن، $150 (دلار) اعتبار ورود دریافت کنید.

سفارش مستر کارت فیزیکی جهانی

اگر به طور مرتب به کشورهای مختلف سفر می کنید، همراه داشتن یک مستر کارت جهانی می تواند در صورت اتفاق غیر منتظره، خیال شما را راحت کند. مسترکارت های جهانی می توانند تجربه های منحصر به فرد سفر را داشته باشند، به شما دسترسی ترجیحی به منحصر به فردترین پیشنهادات، از جمله مزایای VIP، فرصت های داخلی و تبلیغات ویژه را می دهند. همچنین با استفاده از این نوع کارت، اعضا می توانند از مزایای حفاظت از قیمت، محافظت از ضمانت نامه طولانی و خدمات محافظت در برابر سرقت شناسه در خریدها و همچنین خدمات لغو سفر استفاده کنند. اعضا می توانند از تخفیف بسته های تعطیلات، ارتقا سفر و پس انداز در گلف، اسپا، غذاخوری و سرگرمی بهره مند شوند. همچنین مزایای این کارت شخصی در بیش از 450 فرودگاه در سراسر جهان به فرد تعلق می گیرند.

در نمودار زیر همچنین می توانید از جمله برترین مستر کارت ها را برای مهاجرت در زمان ویروس کرونا را مشاهده کنید:

بهترین مستر کارت ها

سفارش مستر کارت فیزیکی جهانی ویژه

World Elite Mastercard بهترین انتخاب برای مسافرانی است که می خواهند از هرجایی که می خواهند از یک تجربه لوکس لذت ببرند. با استفاده از این نوع کارت ها می توانید از تخفیف در اتاق های هتل های مجلل منتخب در شهرهای جهان لذت ببرید. اعضا همچنین می توانند از مزایای به روزرسانی و تخفیف های رایگان در مواردی مانند اجاره اتومبیل، بسته های مسافرتی، تورهای تعطیلات و بلیط هواپیما استفاده کنند. حتی می توانید در هواپیماهای شخصی از خدمات راننده یا پروازها تخفیف بگیرید. اگر برای رزرو سفر به کمک نیاز دارید یا وقتی از خانه دور هستید با مشکلی روبرو می شوید، یک دربان شخصی در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در اختیار شما قرار می گیرد.

با انتخاب انواع مختلفی از مستر کارت ها، تشخیص اینکه کدام یک از شما مناسب است دشوار است. نکته مهم در یافتن بهترین کارت اعتباری این است که چند بار از کارت استفاده می کنید، جایی که بیشتر خرید خود را انجام می دهید و چه نوع کارمزدی در آن وجود دارد تا مطمئن شوید بهترین معامله را انجام می دهید. چنانچه علاقه مند به مهاجرت به اروپا هستید می توانید با دریافت مستر کارت اروپا به راحتی از خدمات آن استفاده کنید. در صورت نیاز در این رابطه می توانید از مشاورین ما موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *