شرایط آلمان, مهاجرت به کشور آلمان

ساعت به وقت آلمان

ساعت به وقت آلمان

ساعت به وقت آلمان که یکی از کشورهای اروپایی مهم در جهان است اهمیت ویژه ای برای تاجران و همچنین دانشجویان دارد. آلمان، رسماً جمهوری فدرال آلمان یا Bundesrepublik Deutschland، کشوری در شمال اروپای مرکزی، که از بخش‌ های فیزیکی اصلی قاره عبور می ‌کند، از دامنه‌ های بیرونی آلپ به سمت شمال در سراسر مناظر متنوع ارتفاعات آلمان مرکزی و سپس در سراسر شمال ادامه می یابد. یکی از بزرگترین کشورهای اروپا، آلمان، مناظر بسیار متنوعی را در بر می گیرد: کوه های بلند و صاف جنوب؛ دشت های شنی و نورد شمال؛ تپه های جنگلی غرب شهری؛ و دشت های شرق کشاورزی. در قلب معنوی کشور، شهر باشکوه مرکز شرقی برلین قرار دارد که مانند ققنوس از خاکستر جنگ جهانی دوم برخاسته و اکنون پس از چندین دهه تقسیم، پایتخت آلمان متحد شده است و رودخانه راین که در آن جاری است.

در امتداد سواحل آن و شاخه های اصلی آن از جمله نکارمین، موزل و روهر صدها قلعه قرون وسطایی، کلیساها، دهکده‌ های زیبا، شهرهای بازار و مراکز آموزش و فرهنگ، از جمله هایدلبرگ، محل یکی از قدیمی ‌ترین دانشگاه ‌های اروپا و ماینز، از نظر تاریخی وجود دارند. همه محورهای اقتصاد توریستی پر رونق آلمان هستند که هر ساله میلیون ها بازدید کننده را به این کشور می آورد که توسط زیبایی های طبیعی، تاریخ، فرهنگ و غذاهای آن جذب می شود. نام آلمان مدت ‌هاست که مکان خاصی را توصیف نمی‌کند، بلکه سیاست سست و سیال مردمان آلمانی ‌زبان را توصیف می ‌کند که برای هزاران سال بر بیشتر اروپای غربی در شمال کوه‌ های آلپ تسلط داشتند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به آلمان و اخذ ویزای این کشور پاسخگوی سوالات شماست.

معرفی کشور آلمان

اگرچه آلمان از این نظر موجودی باستانی است، اما ملت آلمان به شکل کنونی کم و بیش تنها در قرن نوزدهم، زمانی که نخست وزیر پروس بود، به وجود آمد. این به اصطلاح رایش دوم به سرعت به قدرت پیشرو اروپا تبدیل شد و مستعمراتی در آفریقا، آسیا و اقیانوسیه به دست آورد. پس از شکست آلمان در جنگ جهانی اول و کناره گیری امپراتور ویلیام دوم، این امپراتوری برون مرزی برچیده شد. رکود اقتصادی، بیکاری گسترده و درگیری های سیاسی که به جنگ داخلی نزدیک شد، به فروپاشی جمهوری مترقی وایمار و ظهور حزب نازی به رهبری آدولف هیتلر منجر شد. رایش سوم و اندکی پس از آن برای تسخیر اروپا و نابودی یهودیان، روم ها (کولی ها)، همجنس گرایان و دیگران، وارد یک جنگ صلیبی ویران شد.

قانون اساسی جمهوری که در سال 1949 توسط آلمان غربی به تصویب رسید، یک سیستم فدرال ایجاد کرد که قدرت های دولتی قابل توجهی را به مؤسسه آن می دهد. بزرگترین ایالت بایرن (بایرن)، ثروتمندترین ایالت بادن-وورتمبرگ، و پرجمعیت ترین ایالت نوردراین-وستفالن است. مسائل مهم ملی، مانند دفاع و امور خارجی، به دولت فدرال محفوظ است. در هر 2 سطح ایالتی و فدرال، دموکراسی پارلمانی حاکم است. جمهوری فدرال از سال 1955 عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) بوده و یکی از اعضای بنیانگذار جامعه اقتصادی اروپا بود. در طول 4 دهه تقسیم، جمهوری فدرال تعدادی قرارداد با اتحاد جماهیر شوروی و آلمان شرقی منعقد کرد که در ازای امتیازات مختلف در زمینه مسائل بشردوستانه و دسترسی به برلین، تا حدی از نظر اقتصادی از آنها حمایت کرد.

فصول و ساعت به وقت آلمان

اگر بهار با رطوبت کم هوا به جنوب آلمان دیرتر از سایر کشورهای اروپای غربی بیاید. اسفند بسیار سرد و متحرک است. یک روز هوا به طور قابل توجهی گرم است و روزی دیگر ناگهان سرد و حتی برف است. بهار واقعی در ماه آوریل با زمان شکوفه ها آغاز می شود و بهترین آب و هوا از اردیبهشت شروع می شود. در عین حال این آغاز فصل گردشگری است. بهار زمانی است که تمام جمعیت آلمان عید پاک را با بقیه جهان مسیحی جشن می گیرند. زمان برگزاری نمایشگاه های بزرگ از جمله فستیوال بین المللی در ویسبادن است. قابل توجه است که جشن های روز کارگر و بهار اول ماه مه در آلمان نیز مانند روسیه برگزار می شود.

تابستان اوج فصل گردشگری است. این دوره ای است که طبیعت دگرگون می شود و با شکوه تمام ظاهر می شود. دمای هوای مناطق شمالی کمی کمتر از مناطق جنوبی است و به حدود 20 درجه سانتیگراد می رسد. نبود گرمای تضعیف کننده فرصت خوبی برای پیاده روی و گشت و گذارهای مختلف فراهم می کند. در اواسط جولای، دمای هوا ممکن است گاهی به 30 درجه سانتیگراد برسد. اما این فقط در بخش غربی آلمان رخ می دهد. همچنین تابستان زمان برگزاری جشنواره های موسیقی مانند جشنواره موسیقی نورنبرگ یا جشنواره موسیقی موتزارت است.

در نمودار زیر شاهد روزهای بارانی در پاییز در آلمان هستید:

روزهای بارانی در پاییز در آلمان

فصل پاییز و زمستان به وقت آلمان

فصل پژمردگی فقط در ماه اکتبر آغاز می شود. در طول ماه سپتامبر، همه پارک‌ های متعدد و جنگل ‌های سبز کم ‌تر، سرسبزی خود را حفظ می‌کنند. میانگین دمای روز به 17-18 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. در همان زمان میانگین دمای شبانه به 10 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. پاییز بارانی ترین فصل آلمان است. اما با وجود تمام هوس های طبیعت، هر سال در مونیخ جشنواره های معروف کشور برگزار می شود: جشنواره افسانه ای اکتبر. بین پایان سپتامبر و اوایل نوامبر اتفاق می افتد و رویداد مهم تمام دوره پاییز است. اما جشنواره ملی آبجو تنها یک رویداد مهم در ماه اکتبر نیست. جشن بزرگ دیگری در این ماه برگزار می شود: روز وحدت، اصلی ترین تعطیلات دولتی آلمان.

بخش بزرگی از کشور دارای زمستان سرسبز و بادخیز است. بخش جنوبی دارای میانگین دمای کمتری در ژانویه و فوریه است. گاهی اوقات آنها حتی به علائم 20- درجه سانتیگراد می رسند. این زمان یخبندان شدید، زمان کارناوال های جشن است. آلمانی ها جشن های خود را در اولین پنجشنبه فوریه آغاز می کنند. این جشن ها تقریباً بدون هیچ وقفه ای 6 روز طول می کشد. تمام کشور با تمام وجود در حال تفریح هستند. حتی کارکنان اداری در روزهای تعطیل از کار معاف هستند. مرکز همه رویدادها به کلن منتقل می شود که به خاطر پر شورترین جشن ها مشهور است. کریسمس کاتولیک نادیده گرفته نمی شود. مقدمات جشن آن از اوایل دسامبر آغاز می شود.

10 دلیل اصلی برای مهاجرت به آلمان را در این مقاله می توانید مطالعه کنید. در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای دسامبر هستید:

حداکثر میانگین درجه حرارت به سانتی گرادحداقل میانگین دما به سانتی گرادساعت آفتابی در روزروزهای بارانیبارش به اینچ
3-11 ساعت112.2

اختلاف ساعت آلمان و ایران

اختلاف ساعت آلمان و ایران

یکی از مشکلات زندگی در آلمان که می خواهید در آن خصوص بدانید اختلاف ساعت آلمان و ایران است زیرا آلمان یکی از کشورهای مهم در زمینه تجارت است. شما به عنوان یک تاجر و یا کسی که می خواهید در آلمان معاملات و صادرات واردات داشته باشید باید خود را برای اختلاف زمان آماده کنید. در نتیجه یک محدوده زمانی را باید در نظر داشته باشید که کارهای اداری خود را در نظر بگیرید و آن ها را انجام دهید. به همین منظور از ساعت 8 صبح تا 3:30 باید جلسه های خود را تنظیم و برنامه ریزی کنید. این زمان بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در ایران خواهد بود. ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از آلمان جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ مستر کارت آلمان مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *