مهاجرت به کشور کانادا

رفع ریجکتی کانادا

رفع ریجکتی کانادا

مبحث رفع ریجکتی کانادا موضوعی می باشد که سالانه ذهن زیادی از متقاضیان را در خصوص اخذ ویزا این کشور مورد توجه قرار داده است. در بسیاری از موارد افرادی که جهت اخذ ویزای کانادا اقدام نموده ­اند، درخواست ویزا رد می­ گردد. بدین منظور افراد باید اقدامات لازم جهت رفع ریجکتی کانادا را انجام دهند. در اکثر موارد افرادی که مدارک و دلایل سفر بصورت کوتاه مدت و یا بلند مدت بطور شفاف مشخص نباشد، با ریجکت ویزای کانادا روبرو خواهند شد. البته دلایل دیگری نیز وجود دارد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تجربیات مفیدی که در این زمینه دارند، عوامل و راه های رفع ریجکتی کانادا را به دوستان و متقاضیان مهاجرت به کانادا معرفی خواهند نمود.

دلایل اصلی ریجکتی ویزای کانادا

در واقع ریجکت شدن ویزا به معنای رد شدن درخواست افراد برای اخذ روادید کانادا می ­باشد. ریجکت شدن ویزای کانادا دلایل مختلفی دارد که بهتر است افراد قبل از ارائه مدارک لازم به سفارت کانادا آنها را شناسایی و از بوجود آمدن چنین مشکلی جلوگیری نمایند. مشاهده مهر فرودگاه های غیر مجاز در پاسپورت فرد متقاضی یکی از مهمترین دلایل ریجکت ویزای کانادا می ­باشد. همچنین افرادی که تعداد سفرهای به دیگر کشورها کم باشد نیز از دیگر دلایل ریجکت شدن کانادا محسوب می ­شود.

از دیگر مواردی که موجب عدم اخذ ویزای کانادا می­ گردد عبارتند از:

  • عدم ارائه بیمه درمانی معتبر (متقاضیان سفر به کانادا­ بایستی سعی نمایند، بیمه نامه مسافرتی معتبری را تهیه نمایند.)
  • ارائه گذرنامه معتبر (پاسپورت ها بایستی دارای حداقل 2 صفحه خالی باشند. ثانیا پس از پایان اعتبار ویزا حداقل به مدت 3 ماه دیگر از اعتبار برخوردار باشد.)
  • عدم اثبات تمکن مالی لازم برای سفر به کانادا (متقاضی سفر به کانادا باید دارای توانائی مالی لازم برای تأمین هزینه های زندگی در کانادا باشد. در صورتیکه متقاضی نتواند مدارک لازم در این زمینه را ارائه نماید با ریجکت ویزای کانادا روبرو خواهد شد. از مهمترین اسناد لازم در این زمینه ارائه صورت حساب های ملی فرد در طی یک ماه گذشته و ارائه چک های مسافرتی معتبر می باشد.)
  • برگشت نامعلوم (متقاضیان می ­باید تاریخ دقیق برگشت سفر خود را مشخص نمایند.)
  • تکمیل نادرست فرم درخواست ویزا
  • عدم مشخص شدن سفر و اقامت در کانادا
  • ممنوع الورود بودن متقاضی و یا همسر و فرزندان وی

بررسی رفع ریجکتی کانادا

در سال های اخیر آمار ریجکتی ویزای کانادا افزایش یافته است. بطوریکه 30% های ویزای توریستی رد می­ گردد. از آنجائیکه اکثر متقاضیان معتقدند که سفارت کانادا برخوردی تبعیض آمیز در این زمینه دارند. هدف اکثر متقاضیان سفر به کانادا درخواست پناهندگی به این کشور می ­باشد. از همین رو پذیرش چنین درخواست هایی ریجکت می­ گردد. جهت مهاجرت به این کشور مقاله مهاجرت به کانادا از اطلاعات شاخصی برخوردار می باشد.

اعتراض به ریجکتی کانادا

افرادی که با ریجکت دیگر ویزاهای کشور کانادا به جزء ویزای توریستی این کشور روبرو شده اند، امکان اعتراض به این ریجکت را خواهند داشت. اما افرادی که درخواست ویزای توریستی آنها ریجکت گردیده، امکان اعتراض و یا درخواست مجدد را نخواهند داشت. بلکه بهترین راه اینست که افراد قبل از ارائه درخواست مشکلات ناشی در این زمینه را شناسائی و با ارائه صحیح و کامل مدارک نسبت به اخذ این ویزا اقدام نمایند. متقاضیان اخذ دیگر ویزاهای کانادا در صورتیکه با مشکل ریجکت روبرو شوند. از این رو می­ توانند ظرف مدت 60 روز اعتراض نموده و درخواست را به دادگاه مهاجرت کانادا بنمایند.

چگونگی رفع ریجکتی کانادا

متقاضیانی که با ریجکت ویزای کانادا روبرو شده اند، می­ توانند مشکلات و نواقصات موجود در پرونده­ی درخواستی خود را رفع و نسبت به اخذ ویزای کانادا اقدام نمایند. متقاضیان بایستی تمامی مراحل را از صفر شروع کنند. علاوه بر این ملزم به پرداخت دوباره هزینه ها می­ باشند. اما افراد نیازی به پرداخت دوباره هزینه انگشت نگاری ندارند. زیرا انگشت نگاری اولیه به مدت 10 دارای اعتبار است. لازم به ذکر است متقاضیان جهت درخواست مجدد ویزای کانادا ­بایستی تمامی دلایل و مدارک خود را بصورت کامل و شفات ارائه نماید. تمامی نواقصات پرونده قبلی را رفع نموده باشند.

چگونگی رفع ریجکتی کانادا

ویزای توریستی کانادا

کانادا کشوری در شمال قاره آمریکا است که از جاذبه های گردشگری فوق العاده ای برخوردار می­ باشد. جاذبه های این کشور از جمله موزه ها و بازارهای معروف در کانادا هر ساله افراد زیادی نسبت به اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام می نمایند. از همین رو درخواست برای این نوع ویزا افزایش یافته است. سفارت کانادا با بررسی مدارک متقاضیان سفر به این کشور اجازه ورود به کانادا را به آنان خواهد داد. امروزه مهاجرت به کانادا ذهن زیادی از افراد را به خود سوق می دهد. افرادی که تمایل به مهاجرت به این کشور را دارند می توانند در خصوص رویه مهاجرت و اخذ اقامت کانادا با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *