مهاجرت به کشور فرانسه

رفع ریجکتی فرانسه

رفع ریجکتی فرانسه

افراد زیادی درخواست ویزای این کشور را دارند و معمولا افرادی که با رد درخواست روبرو شوند، در ابتدا به دنبال راه های رفع ریجکتی فرانسه هستند. تحصیل در دانشگاه های فرانسه برای آن دسته از دانشجویانی که از مهارت زبان فرانسوی برخوردارند، بصورت رایگان است. از همین رو دانشجویانی زیادی طرفدار تحصیل در فرانسه هستند. تمامی افراد جهت مهاجرت به فرانسه نیازمند اخذ ویزای این کشور هستند. با ارائه مدارک خود به سفارت این کشور نسبت به اخذ ویزا اقدام می­ نمایند. اما آنچه که موجب ایجاد نگرانی متقاضیان گردیده است، ریجکت درخواست می ­باشد. متقاضیان عزیزی که با ریجکت ویزای این کشور روبرو شده اند، نگران نباشند. زیرا امکان درخواست مجدد و رفع ریجکتی فرانسه وجود دارد. کارشناسان ارشد خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تمامی مسیر مهاجرتی اطلاعات مفید و تجارب مفید خود را در اختیار دوستان عزیز قرار می ­دهند.

بررسی رفع ریجکتی فرانسه

با توجه به اینکه این کشور از دیگر کشورهای عضو شنگن است، اخذ ویزای این کشور به منزله­ ویزای شنگن می­ باشد. افراد با دریافت ویزای این کشور امکان تردد به دیگر کشورهای شنگن را نیز خواهند داشت. متقاضیان جهت دریافت ویزای این کشور ابتدا بصورت اینترنتی وقتی را رزرو می­ نمایند. سپس در موعد مقرر به همراه سایر مدارک خود به سفارت این کشور مراجعه خواهند نمود. آفیسر سفارت در روز مصاحبه سوالاتی را از فرد مورد نظر در زمینه سفر به این کشور خواهد پرسید. پاسخ سوالات تأثیر زیادی به موافقت و یا عدم موافقت این اداره با درخواست ویزا خواهد داشت. در روز مصاحبه سوالات زیر از متقاضیان پرسیده می ­شود:

  • چرا این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب نموده اید؟
  • این کشور چه کمکی می تواند به برنامه های شما کند؟
  • آیا پس از اتمام دوره قصد برگشت به کشور و یا ادامه تحصیل را خواهید داشت؟

متقاضیان می باید پاسخ سوالات را بگونه ای بیان نمایند که از سیستم آموزشی و اداری این کشور مطلع شوند. بطور کلی می­ باید پاسخ سوالات بگونه ای باشد که امکان رد شدن و ریجکت درخواست ویزای این کشور را به صفر برساند.

بررسی رفع ریجکتی فرانسه

دلایل ریجکت شدن ویزای فرانسه

در صورتیکه افراد در روز مصاحبه ضعیف عمل نمایند. ممکن است آفیسر سفارت فرانسه با درخواست ویزای متقاضی موافقت ننماید. افرادی که در روز مصاحبه خیلی موفق عمل ننموده اند، اما در کمترین زمان ویزا اخذ نموده اند. زیرا مدارک و دلایل دیگر هم تأثیر زیادی در اخذ ویزای این کشور دارد.

درخصوص افزایش مهاجرت به این کشور تعداد مهاجرین در این کشور بر حسب آمار نمودار زیر می باشد:

رشد مهاجرین در فرانسه

از دیگر دلایلی که ممکن است موجب ریجکت شدن ویزا گردد عبارتند از:

  • مخدوش بودن پاسپورت
  • ارائه بیمه نامه مسافرتی نامعتبر
  • ارائه مدارکی که مغایر با سایر مدارک افراد است ( بطور مثال افراد جهت اثبات تمکن مالی خود مدارکی ارائه می نمایند که با درآمد شغلی آنان همخوانی ندارد.)
  • عدم مشخص نمودن مکان اقامت فرانسه و مدت اقامت و زمان برگشت
  • ضعیف بودن سوابق سفر متقاضی ( افرادی که مهر ویزای کشورهای مختلفی را در پاسپورت خود دارند، شانس بیشتری برای اخذ این ویزا خواهند داشت)

اعتراض به رد درخواست ویزای فرانسه

متقاضیان با ارائه مدارک و اسناد معتبر می­ باید از ریجکت شدن ویزای خود جلوگیری نمایند. ما در برخی موارد با چنین مشکلی روبرو خواهند شد. باید بیان نمائیم که این آخرین راه نیست. افراد فرصتی برای اعتراض یه رد درخواست خود خواهند داشت. متقاضیان پس از اینکه با ریجکت ویزای خود روبرو شدند، می باید نسبت به رفع ریجکتی اقدام نمایند. زیرا در صورتیکه نسبت به رفع ریجکتی فرانسه اقدام نگردد، این مهر قرمز رنگ بیان کننده امتیاز منفی و اینکه فرد تمامی نواقصات را قبول دارد خواهد بود. از این رو برای سفر به دیگر کشورها نیز دردسر ساز می­ باشد. جهت مهاجرت به این کشور مقاله مهاجرت به فرانسه را مطالعه بفرمائید.

طبق قوانین کشورهای عضو شنگن متقاضیانی که با مشکل ریجکت شدن ویزای خود روبرو می­ گردند. امکان اعتراض و درخواست تجدید نظر را خواهند داشت. البته این مرحله بسیار حساس می باشد. از این رو باید متقاضی تمامی تلاش خود را نموده تا بتواند سفارت فرانسه را متقاعد و در نهایت به رفع ریجکتی فرانسه دست یابد. متقاضیان عزیز می ­توانند با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایند. با آگاهی از تمامی جوانب جهت رفع ریجکتی فرانسه اقدامات لازم را بنمایند. جهت اطلاع از هزینه های مربوط به زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در فرانسه را مطالعه بفرمائید.

1/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *