مهاجرت تحصیلی هند

رشته هتلداری در هند

رشته هتلداری در هند

رشته هتلداری در هند از لیسانس تا دوره های تحصیلات تکمیلی در کالج ها و موسسات ارائه می شود. هندوستان از کشورهای مطرح آسیا از نظر گردشگری است. این کشور دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. این کشور پرجمعیت جهان هر سال شاهد مسافرین درون شهری بسیار و همچنین گردشگران خارجی است. از این رو میزبانی و مهمانداری از این مسافرین نیاز به هماهنگی و دانش خاصی است. لذا رشته هتلداری در هند برای پذیرایی و مهمانداری از مسافرین به صورت آکادمیک ارائه می شود. دوره های کارشناسی هتلداری هند معمولا 3 ساله هستند و دوره های کارشناسی ارشد به صورت 2 ساله برگزار می شود. چنانچه قصد مهاجرت و تحصیل رشته هتلداری را دارید می توانید گزینه های مطلوب را با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی کنید.

تحصیل رشته هتلداری در هند

با توجه به رونق صنعت گردشگری، مهمانداری و پذیرایی در هند تحصیل رشته هتلداری در هند به صورت جدی دنبال می شود. هدف تحصیل رشته هتلداری در هند آموزش نکات ظریف در کسب و کار مهمان نوازی و تولید متخصصان بسیار ماهر و آموزش دیده است که می توانند از عهده تمام جنبه های مهمان نوازی برآیند. این شامل آموزش دانشجو عمدتاً در مورد مدل ها، کارهای پروژه و آموزش شرکتی است. برنامه ‌های آموزشی قوی، انعطاف ‌پذیر، مطابق با اصول و روندهای مهمان ‌نوازی و همچنین پیروی از شیوه‌ های اخلاقی و مسئولیت شرکتی هستند. این دوره در توسعه روش ها و مهارت های تحقیق مناسب برای تولید خدمات مهمان نوازی با کیفیت بسیار مفید است.

پس از تکمیل دور ها انتظار می رود دانشجو در برنامه ریزی، توسعه و نگهداری هتل ها و سایر بخش های مهمان نوازی مجهز شود. هر نامزدی که 10+2 سال تحصیل را با 55% در مجموع یا معادل CGPA گذرانده باشد می تواند برای لیسانس درخواست دهد. برخی از کالج ها و دانشگاه های معتبر حتی برای پذیرش، آزمون ورودی برگزار می کنند.

در جدول زیر کالج هایی برای تحصیل رشته هتلداری در هند معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1موسسه مدیریت هتلداری بمبئی
2موسسه مدیریت هتلداری و مهمان نوازی دهلی نو
3موسسه مدیریت هتلداری بنگلور
4موسسه مدیریت هتلداری کلکته
5دانشگاه کرایست
6موسسه مدیریت هتلداری JSHM
7موسسه مدریت هتلداری فری

لیسانس رشته مدیریت هتلداری بین المللی موسسه فری هند

دوره لیسانس رشته مدیریت هتلداری بین المللی موسسه فری هند یک برنامه 3 ساله عادی است. این برنامه برای کسانی مناسب است که علاقه زیادی به سفر دارند و می خواهند در بخش های مهمان نوازی معتبر در سراسر جهان کار کنند. این برنامه برای ارائه بهترین فرصت های شغلی در بخش های مهمان نوازی طراحی شده است. دانشجویان تجربه صنعت را به دست می آورند و روحیه رقابتی و مزیتی برای رویارویی با چالش ها در این زمینه فراهم می کنند. بخش هتلداری که به سرعت در حال رشد است به متخصصان آموزش دیده برای پاسخگویی به خواسته های بخش ها نیاز دارد.

بخش مهمان نوازی یکی از صنایعی است که به سرعت در حال رشد است و نیاز به متخصصان در این زمینه دارد. درهایی را برای بهبود کسب و کار و خلاقیت باز می کند. این دانش عمیق در مدیریت مهمان نوازی می دهد و فرصت هایی را برای یادگیری زبان های جدید فراهم می کند. دانشجویان فرهنگ های مختلف، ساختارهای اجتماعی و آداب و رسوم مختلف را یاد می گیرند و درک می کنند. بستری برای آنها فراهم شده است تا عملکردها را به صورت روان و کارآمد انجام دهند. این دوره بر آموزش آنها برای تبدیل شدن به متخصصان پویا برای رفع نیازهای جامعه تمرکز دارد. مطالعه جامع آنها را قادر می سازد تا به دانش نظری مجهز شوند و مهارت های خود را در عمل تقویت کنند.

هزینه زندگی در ژاپن را در این مقاله به هزینه در هند مقایسه کنید.

لیسانس رشته مدیریت هتلداری بین المللی موسسه فری هند

کار در رشته هتلداری در هند

فرصت ‌های شغلی متعددی برای کار در رشته هتلداری در هند وجود دارد که در بخش ‌های مختلف مانند خطوط هوایی، مهمان ‌نوازی، صنایع غذایی، مدیریت هتلداری وجود دارد. فرصت های شغلی در آشپزخانه های پرواز خطوط هوایی، خدمات پرواز در هواپیما، نیروی دریایی تجاری، رستوران های فست فود، در بخش های کروز و پذیرایی بیمارستانی نیز در دسترس است. نوع نقش هایی که فرد می تواند ایفا کند به شرح زیر است:

  • کارآموز مدیریت هتل
  • مدیر امنیتی
  • مدیر فروش
  • مدیر درآمد
  • مدیر رزرو
  • مدیر هتل
  • مدیر نگهداری هتل
  • مدیر رزرو هتل
  • مدیر رزرو ضیافت
  • دستیار مدیر
  • مدیر حسابداری هتل
  • مدرس موسسه هتلداری

با کار در هند در بخش هتلداری می توانید حقوق مختلفی را داشته باشید. این میزان درآمد با توجه به پست و نوع شغل متفاوت است. در نمودار زیر میزان درآمد کار رشته هتلداری در هند مشخص است:

میزان درآمد کار رشته هتلداری در هند

کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری آکادمی مدیریت بنگلور

مدیریت هتلداری یک زمینه هیجان انگیز و چالش برانگیز است. صنعت هتلداری در حال حاضر در حال رشد است. تعداد گردشگران خارجی که هر ساله به این کشور سفر می کنند به طور پیوسته در حال افزایش است. گردشگری داخلی نیز در حال افزایش است. با پیشرفت های زیادی که در کشور صورت می گیرد، تعداد مسافران تجاری نیز افزایش یافته است. گردشگری پزشکی در حال افزایش است. همه این موارد مستلزم وجود اقامتگاه مناسب و کافی در هتل در تمام طول سال در سراسر کشور است. این به نوبه خود فرصت های زیادی را برای متخصصان آموزش دیده در مدیریت هتلدارب ایجاد می کند.

  • مدت زمان دوره کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری آکادمی مدیریت بنگلور 2 سال می باشد.
  • این دوره دانش و درک دانشجو را از کسب و کار هتل افزایش می دهد. شما را از مسائل جاری تاثیرگذار بر صنعت هتلداری و عوامل مختلفی که برای بقا و سودآوری این صنعت موثر است آگاه می کند.
  • همچنین بینش های جدیدی را برای آینده ای بهتر برای کسب و کار کامل مهمان نوازی در اختیار شما قرار می دهد.

شما می‌توانید با مجموعه ‌ای از ایده ‌های تجاری در مورد نحوه اداره مجموعه ‌ای از سازمان ‌ها، مانند هتل ‌ها، متل ‌ها، رستوران‌ ها، کسب ‌و کارهای پذیرایی، استراحتگاه‌ ها و بسیاری دیگر آشنا شوید. در طول دوره شما می توانید در سخنرانی ها، سمینارها و سفرهای میدانی شرکت کنید که به شما امکان می دهد در این زمینه تخصص ارزشمندی کسب کنید. اخذ ویزای تحصیلی هندوستان در مقاله ای مجزا در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرح داده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *