مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته مهندسی شیمی در اکوادور

رشته مهندسی شیمی در اکوادور

رشته مهندسی شیمی در اکوادور از رشته های ارائه شده در بخش علوم طبیعی است. دانشگاه های مختلفی در اکوادور دوره های مهندسی شیمی را ارائه می کنند. زبان تحصیل دوره ها اسپانیایی است و دانشجویان نیاز به داشتن تسلط به این زبان دارند. اکوادور کشوری کم تر مورد توجه برای تحصیل دانشجویان خارجی در آمریکای لاتین است لذا هزینه های تحصیل در این کشور نسبت به کشورهای پر طرفدار کم تر است. البته برای تحصیل در این کشور بهتر است شرایط کار پس از تحصیل در این کشور را نیز به خوبی بررسی کنید. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند دید خوبی از مهاجرت و شرایط آن به شما دهند و شما را راهنمایی کنند.

تحصیل رشته مهندسی شیمی در اکوادور

رشته شیمی رشته ای مربوط به تجزیه و تحلیل مواد، فرآیند تشکیل، بررسی واکنش های شیمیایی، ترکیب مواد و نوع واکنش ها و توسعه محصولات و مواد جدید است. این رشته بسیار گسترده است و دارای گرایشات مختلف مانند انرژی، نفتی، مواد غذایی، کشاورزی و بسیاری دیگر از حوزه هاست. تحصیل رشته مهندسی شیمی در اکوادور اغلب در سطح کارشناسی انجام می شود و در دوره کارشناسی ارشد با انتخاب تخصص و کار در آزمایشگاه های شیمیایی همراه است.

در بخش زیر می توانید با دانشگاه های ارائه کننده رشته مهندسی شیمی و گرایشات آن در اکوادور آشنا شوید:

ردیفدانشگاه
1National Polytechnic School, Ecuador
2ESPOL Polytechnic University
3Technical University of Loja
4San Francisco de Quito University
5University of Cuenca
6Pontifical Catholic University of Ecuador
7Central University of Ecuador, Quito

بازار کار رشته مهندسی شیمی در اکوادور

در حال حاضر، تقاضای مهمی برای مهندسان شیمی در سطح محلی و جهانی وجود دارد، به همین دلیل، فارغ ‌التحصیلان این رشته در اکوادور طیف گسترده ای از گزینه ‌های استخدامی از جمله سرمایه ‌گذاری در شرکت‌ های ملی و فراملی، راه ‌اندازی کسب و کار تولیدی خود، ارائه مشاوره طراحی یا فنی متخصص در زمینه های فنی یا اداری مختلف، در میان بسیاری دیگر دارند. زمینه کار حرفه ای یک مهندس شیمی به لطف اهمیت و ارتباط دانش به دست آمده در صنعت گسترده است. فارغ التحصیلان مهندسی شیمی در زمینه های حرفه ای مانند:

  • طراحی و اجرای فرآیندهای صنعتی و کارخانه ها
  • مهندسی کارخانه یا پروژه
  • ایمنی صنعت
  • مدیریت محیط زیست
  • تحقیق و توسعه
  • کنترل فرآیند
  • کنترل کیفیت،
  • تکنسین فنی
  • بازاریابی و کار آفرینی

این امکانات به لطف پایه های محکم و دانشی که دانشجویان در طول تحصیل در اکوادور به دست می آورند و تمرین و تجربه ای که در پروژه های توسعه یافته در طول برنامه های تحصیلی وجود دارد می باشد.

حقوق مهندسین شیمی در اکوادور

میزان حقوق ماهیانه کار در اکوادور نسبت به هزینه زندگی در این کشور متناسب است. برای درک بهتر باید بگوییم حقوق مهندسین شیمی در کشور اکوادور به صورت متوسط به میزان 2060$ (دلار) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 24700$ (دلار) در سال است. همچنین یک مهندس شیمی با تجربه اندک در این کشور در حدود 1080$ (دلار) در ماه حقوق می گیرد در حالی که یک مهندس شیمی با تجربه در اکوادور تقریبا به میزان 2800$ (دلار) درآمد دارد.

میزان حقوق مهندسین شیمی در برخی از شهرهای اکوادور در نمودار زیر نمایان است:

درآمد مهندسین شیمی در شهرهای اکوادور

تحصیل مهندسی شیمی در دانشگاه سن فرانسیسکا کیتو اکوادور

دانشجویان در برنامه مهندسی شیمی دانشگاه سن فرانسیسکا کیتو اکوادور USFQ پدیده های فیزیکی و شیمیایی تبدیل ماده را از طریق فرآیندهای مکانیکی و حرارتی یا با واکنش های شیمیایی در سطح مولکولی یا ماکروسکوپی مطالعه می کنند. علاوه بر این، دانشجویان یاد می گیرند که چگونه انواع مختلف فرآیندهای تبدیل، اعم از مکانیکی، فیزیکی، حرارتی یا شیمیایی را توسعه دهند، طراحی، ارزیابی و بهینه کنند. از طریق این مطالعات، دانشجویان روش‌ های مختلف توسعه محصولات و فرآیندهای جدید را به منظور تولید مواد خام، محصولات میانی و محصولات نهایی که با آزمایش، مدل‌ سازی ریاضی یا اجرای معیارهای مهندسی تحلیل می شوند، یاد می‌ گیرند. در نتیجه، فارغ التحصیلان مهارت های شایستگی اولیه را برای انجام مسئولیت پذیر وظایف خود به عنوان مهندس شیمی به دست می آورند.

ترکیبی از آمادگی فنی به دست آمده در زمینه های مختلف مهندسی فرآیند، حرفه ای گرایی به کار رفته در پروژه ها، و بینش انسان گرایانه ارائه شده از طریق هنرهای لیبرال، فارغ التحصیلان را متعهد به بهبود فردی، اجتماعی و سازمانی از طریق کار آفرینی و توسعه تولیدی تشکیل می دهد. فارغ التحصیلان مهندسی شیمی USFQ متخصصانی هستند که قادر به تصمیم گیری موثر و حل مسئله، با استفاده از تفکر انتقادی عمیق و داشتن حساسیت نسبت به واقعیت اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی اکوادور و جهان هستند.

مزایای تحصیل شیمی در دانشگاه سن فرانسیسکا اکوادور

مزایای تحصیل شیمی در دانشگاه سن فرانسیسکا اکوادور

دپارتمان مهندسی شیمی دارای 2 گروه تحقیقاتی است که مطالعات پیشرفته ‌ای را در زمینه‌ های مختلف مانند توسعه فرآیندهای شیمیایی، انرژی‌ های تجدید پذیر، بیومواد، فرآیندهای زیستی و شیمی محاسباتی انجام می‌ دهند. دانشجویان از سال اول تحصیل خود درگیر این پروژه ها هستند، پروژه هایی که توسط اساتید متخصص در زمینه های ذکر شده هدایت می شوند. درصد بالایی از دانشجویان مهندسی شیمی در برنامه های تبادل بین المللی و کارآموزی ارائه شده توسط USFQ شرکت می کنند و به آنها امکان می دهد با یادگیری نحوه آموزش علمی و فنی در خارج از کشور، تجربه بین المللی کسب کنند. سایر مزایا:

  • این دانشگاه به دانشجویان مهندسی شیمی خود فضای آکادمیک سطح بالایی را ارائه می دهد.
  • این برنامه آزمایشگاه‌ های شیمی و مهندسی شیمی مدرن را ارائه می ‌دهد که در آن دانشجویان آزمایش‌ هایی مشابه آزمایش ‌هایی که در صنایع شیمیایی رخ می ‌دهند انجام می ‌دهند.
  • دانشجویان مهندسی شیمی می توانند به باشگاه دانشجویی مهندسی شیمی، CEIQ-USFQ بپیوندند.
  • دانشجویان می توانند به بخش دانشجویی انجمن مهندسین شیمی آمریکا، AIchE بپیوندند که مزایای بزرگی مانند شرکت در کنفرانس ها و مسابقات ملی و بین المللی، صنعتی را ارائه می دهد.
  • دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی و اطلاعات انحصاری، نمایشگاه‌ های شغلی و سایر فعالیت ‌ها.

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در زمینه مهاجرت تحصیلی و سیار روش ها راهنمای شما باشند. برای مهاجرت به اکوادور می توانید سیار مقالات را در همین سایت دنبال کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *