مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته قلب و عروق در اندونزی

رشته قلب و عروق در اندونزی

رشته قلب و عروق در اندونزی در دانشگاه های پزشکی اندونزی ارائه می شود. اندونزی کشور هزار جزیره دارای دانشگاه های مختلف پزشکی است. دوره های تخصصی مانند دوره تخصصی قلب و عروق در مقطع تحصیلات تکمیلی در این کشور ارائه می شود. البته توجه داشته باشید که این دوره ها محدود هستند و هر سال ارائه نمی شوند. لذا قبل از اقدام تحقیق کنید تا در مورد دوره های ارائه شده مطمئن باشید. البته در دوره های پزشکی دروس و ماژول هایی مربوط به رشته قلب و عروق در اندونزی ارائه می شود. برای بررسی بیشتر گزینه ها و تحصیل رشته قلب و عروق در اندونزی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

تحصیل رشته قلب و عروق در اندونزی

قلب و عروق شامل مراقبت از بیماران مبتلا به بیماری قلبی است و طیف گسترده ای از فعالیت های بالینی را پوشش می دهد. مدیریت می‌تواند شامل درمان مداخله‌ای و تصویربرداری قلبی باشد و از یک پایگاه شواهد بزرگ از گزینه‌های پیشگیرانه و درمانی مؤثر استفاده کند. متخصصان قلب در تیم‌های چند رشته‌ای کار می‌کنند که شامل پرستاران متخصص، فیزیولوژیست‌های قلب و جراحان قلب می‌شود. کارآموزان در سال پایانی آموزش قلب و عروق، ماژول های منطقه تخصصی پیشرفته را انجام می دهند. این ماژول ها شامل کاردیولوژی مداخله ای، الکتروفیزیولوژی، تصویربرداری غیر تهاجمی، بیماری قلبی مادرزادی بزرگسالان، نارسایی قلبی و بیماری های قلبی ارثی است.

همچنین فرصت های بسیار متنوعی برای تحقیق در قلب و عروق وجود دارد. برای تبدیل شدن به یک متخصص قلب در اندونزی، بایستی تحصیل رشته قلب و عروق در اندونزی را پس از گذراندن تحصیل پزشکی در این کشور انجام دهند. رشته قلب و عروق در پزشکی یک رشته حساس است و نیاز به تحصیلات زیاد و همچنین تجربه فراوان دارد.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در اندونزی معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه اندونزی
2دانشگاه آندالس
3دانشگاه آریلانگا
4دانشگاه پاجاجاران

شرایط تحصیل پزشکی در اندونزی در اینجا آمده است.

کار در رشته قلب و عروق در اندونزی

متخصص قلب و عروق در رشته فلب و عروق متخصص در تشخیص و درمان بیماری های قلبی عروقی است. آنها در درجه اول مسئول انجام ارزیابی اولیه و مصاحبه، انجام معاینات گسترده، مطالعه تاریخچه پزشکی بیمار و توصیه بهترین اقدامات مراقبتی برای بیماران هستند. یک متخصص قلب همچنین باید وضعیت را با بیماران در میان بگذارد و به آنها کمک کند تا میزان شرایط و اقدامات مربوطه را درک کنند و در صورت نیاز آنها را به خدمات دیگر ارجاع دهند. علاوه بر این، مواردی وجود دارد که متخصص قلب باید از تجهیزات تصویربرداری برای تشخیص، تجویز دارو و انجام جراحی استفاده کند.

مسئولیت های متخصص قلب و عروق برای کار در رشته قلب و عروق در اندونزی:

  • به تست های جانبی که شامل تست استرس، تردمیل و هسته ای می شود کمک کنید.
  • مهارت در تجزیه و تحلیل و تشخیص ECG
  • انجام تست ورزش تردمیل، استرس اکو
  • در طول ویزیت مطب برای هر بیمار نوار قلب انجام دهید.
  • جمع آوری و حفظ سوابق EHR
  • بیمار را در طول تست استرس از نظر هرگونه عوارض احتمالی از جمله تغییرات EKG تحت نظر بگیرید.
  • انجام و تفسیر اکوکاردیوگرام ترانس سینه و جنین در کلینیک های سرپایی
  • آزمایشات EKG را انجام دهید و نتایج را به صورت الکترونیکی از طریق رایانه ارسال کنید تا توسط پزشک معالج خوانده شود.
  • انجام روش های کاتتریزاسیون قلبی برای تشخیص بیماری های مادرزادی قلبی
  • و غیره

درآمد متخصصین قلب و عروق برای کار در اندونزی در نمودار زیر آمده است:

درآمد ماهیانه متخصص قلب و عروق در اندونزی

آزمایشات رشته قلب و عروق در اندونزی

یک متخصص قلب، ممکن است وزن، قلب، ریه ها، فشار خون و رگ های خونی فرد را بررسی کنند و آزمایشاتی را انجام دهند. یک متخصص قلب مداخله‌ای ممکن است اقداماتی مانند آنژیوپلاستی، استنت گذاری، دریچه‌پلاستی، اصلاح نقص مادرزادی قلب و ترومبکتومی عروق کرونر را انجام دهد.

آنها همچنین ممکن است آزمایشاتی را به شرح زیر انجام دهند یا بخواهند:

تستشرح
الکتروکاردیوگرام (ECG یا EKG)فعالیت های الکتریکی قلب را ثبت می کند.
ECG سرپاییریتم قلب را در حین انجام ورزش یا فعالیت های منظم خود ثبت می کند.
تست ورزشتغییرات ریتم قلب هنگام ورزش
اکوکاردیوگراماین یک تصویر اولتراسوند است که ساختار حفره های قلب و نواحی اطراف آن را نشان می دهد و می تواند نشان دهد که قلب چقدر خوب کار می کند.
اکوکاردیوگرافیمی تواند میزان پمپاژ خون توسط قلب را که به عنوان برون ده قلبی شناخته می شود، اندازه گیری کند. می تواند التهاب اطراف قلب را که به نام پریکاردیت شناخته می شود، تشخیص دهد.
کاتتریزاسیون قلبیبرابی جمع آوری داده های قلب با استقاده از لوله کذاری
قلب و عروق هسته ایتکنیک های تصویربرداری هسته ای از مواد رادیواکتیو برای مطالعه اختلالات و بیماری های قلبی عروقی به روش غیرتهاجمی استفاده می کنند.

آزمایشات رشته قلب و عروق در اندونزی

بیماری های قلب و عروقی در اندونزی

اندونزی رسماً به عنوان جمهوری اندونزی شناخته می شود و بزرگترین کشور در جنوب شرقی آسیا است. در سواحل سرزمین اصلی آسیای جنوب شرقی، بین اقیانوس هند و اقیانوس آرام واقع شده است. این بزرگترین کشور جزیره ای است. اندونزی قبلا به عنوان هند شرقی هلند شناخته می شد. مانند بسیاری از کشورهای در حال توسعه، اندونزی به عنوان طرف پیشرو در توسعه علم و فناوری در جهان شناخته نمی شود. با این حال، در طول تاریخ آن، دستاوردها و کمک های قابل توجهی توسط اندونزیایی ها برای علم و فناوری صورت گرفته است.

در 20 سال گذشته، سنگین ترین بار بیماری های قلبی عروقی از کشورهای توسعه یافته به کشورهای در حال توسعه منتقل شده است. بنابراین، مجلات قلب و عروق اندونزی فعالیت های پیشرفته ای را برای کنترل میزان مرگ و میر ناشی از انفارکتوس میوکارد اجرا کرده است. مجله قلب و عروق اندونزی انتشار خود را در سال 2002 آغاز کرد. مجلات زیادی وجود دارند که آگاهی را برای خوانندگان با دسترسی آزاد و همچنین بسیاری از دانشمندان قلب و عروق ایجاد می کنند، از جمله مجله قلب و عروق بالینی و تجربی.

برای اعزام دانشجو به اندونزی در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالب لازم ارائه شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *