مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته قلب و عروق در انگلستان

رشته قلب و عروق در انگلستان

رشته قلب و عروق در انگلستان یکی از رشته های تخصصی دوره های پزشکی در این کشور است. دانشگاه های بسیار معتبری در انگلستان وجود دارد. مسیر تبدیل شدن به یک متخصص قلب بسیار سخت است و شامل تحصیل بیش از 10 سال است. البته با فارغ التحصیل شدن از دانشگاه های انگلستان دانشجویان فرصت های عالی برای کار پس از تحصیل خواهند داشت. این کشور بسیار معتبر و از مقاصد برتر تحصیلی است و دانشجویان می توانند مدرک بسیار معتبر را بدست آورند. برای بررسی بیشتر گزینه های مهاجرتی و بررسی رشته قلب و عروق می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

تحصیل رشته قلب و عروق در انگلستان

قلب و عروق همیشه یکی از رشته های پزشکی هیجان انگیز و محبوب بوده است. از اقدامات پیشگیرانه گرفته تا درمان های مداخله ای، حوزه ای مورد علاقه برای همه انواع متخصصان قلب و عروق وجود دارد توجه داشته باشید که ورود به دوره آموزشی قلب و عروق انگلستان بسیار رقابتی است، با این حال، با کار سخت و یک استراتژی مشخص، مطمئناً ممکن است یک فرد بتواند در برنامه رزیدنتی قلب و عروق انگلستان جایگاهی کسب کند.

کسانی که از سال 2021 وارد دوره آموزشی انگلستان می شوند، باید در هر دو زمینه قلب و عروق و پزشکی عمومی داخلی (GIM) آموزش ببینند. این دوره آموزشی 5 سال است، با این حال، برای شروع آموزش ترکیبی قلب و عروق و پزشکی عمومی، باید حداقل 5 سال تجربه بالینی به همراه MRCP کامل داشته باشید. برای پزشکان بریتانیا، مسیر تحصیل شامل موارد زیر است:

  • 2 سال برنامه فاندیشین

آموزش اصلی (یکی از برنامه های زیر):

  • 3 سال پزشکی داخلی (قبلاً 2 سال Core Medicine) + MRCP یا
  • 4 سال پزشکی + MRCP

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در انگلستان معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1امپریال کالج لندن
2دانشگاه گلاسکو
3دانشگاه آکسفورد
4کالج دانشگاهی لندن
5دانشگاه بیرمنگام
6دانشگاه ادینبورگ
7دانشگاه سنت جرج
8دانشگاه کمبریج

شرایط ویزای تحصیلی انگلستان در اینجا آمده است.

کارشناسی ارشد رشته قلب و عروق در دانشگاه هرتفوردشایر انگلستان

برنامه کارشناسی ارشد قلب و عروق و سکته مغزی برای پزشکان جوان با اهداف شغلی در زمینه سکته مغزی یا قلب، پزشکان عمومی با علاقه خاص و همچنین پزشکان پزشکی حاد یا اورژانس که می خواهند درک خود را از سکته مغزی یا قلب و عروق افزایش دهند، طراحی شده است. دانشگاه همچنین از علاقه متخصصان پرستار بالینی و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی که در زمینه قلب و عروق و سکته مغزی یا اورژانس یا پزشکی حاد کار می کنند استقبال می کند.

کارشناسی ارشد رشته قلب و عروق در دانشگاه هرتفوردشایر انگلستان فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم می کند تا دانش، درک و مهارت های خود را در مورد پوسیدگی و سکته مغزی توسعه دهند و نشان دهند.

هدف کارشناسی ارشد قلب و عروق و سکته مغزی دانشگاه هرتفوردشایر انگلستان:

  • کسب مهارت های حیاتی را در استفاده از ارزیابی در طیف وسیعی از بیماری های قلب و عروق و سکته
  • کسب مهارت های لازم برای تصمیم گیری حیاتی و مدیریت طیف وسیعی از بیماری های قلبی و سکته مغزی
  • دانشجویان را قادر می سازد تا کاربرد انتقادی دانش، مهارت ها و بهترین شواهد، مربوط به مراحل حاد بیماری قلبی عروقی و مراقبت های توانبخشی بعدی را توسعه دهند.
  • توسعه کاربرد انتقادی از تحقیقات دقیق و هدفمند به عنوان کمکی به دستیابی به تشخیص دقیق و ارائه مراقبت مؤثر.
  • توسعه مهارت های حیاتی در استفاده از ارزیابی در بیماران مبتلا به طیف وسیعی از شرایط قلبی از جمله سکته مغزی.
  • توسعه درک انتقادی و عمیق در استفاده از تحقیقات هدفمند مناسب به عنوان کمکی به دستیابی به تشخیص دقیق و ارائه مراقبت ایمن و مؤثر.

کار در رشته قلب و عروق در انگلستان

کار در رشته قلب و عروق در انگلستان

اگر می خواهید به عنوان یک مشاور متخصص قلب در انگلستان شناخته شوید و واجد شرایط درخواست پست های مشاور دائمی در NHS باشید، باید در GMC به عنوان متخصص ثبت نام باشید. شما می توانید از طریق 3 مسیر ممکن وارد ثبت نام تخصصی شوید:

  • CCT
  • CESR-CP
  • CESR

این 3 مسیر بر اساس اینکه چه مقدار از مسیر آموزش قلب و عروق انگلستان را طی می کنید، متفاوت است. شما برای مسیر CCT از 2 برنامه آموزشی اصلی در انگلستان انتخاب های زیر را دارید:

  • پزشکی داخلی (3 سال)
  • برنامهACCS Acute Medicine (4 سال)

این واقعاً به شما بستگی دارد که بسته به نوع آموزشی که می خواهید داشته باشید و شرایط کار در انگلستان کدام یک را انتخاب کنید. قبل از ورود به دوره آموزشی قلب و عروق، باید تمام قسمت های MRCP را بگذرانید. پس از اتمام دوره، دانشجویان درک گسترده و منظمی از پزشکی قلب و عروق پیدا کرده و مجهز خواهند شد تا این دانش را به عمل خوب تبدیل کنند. دانشجویان همچنین مجموعه ‌ای از تحقیقات پیشرفته، رهبری، و مهارت‌های ارتباطی و یادگیری را برای حمایت از توسعه علاقه تخصصی به قلب و عروق و افزایش فرصت‌ های شغلی آینده خود به دست خواهند آورد.

درآمد کار در رشته قلب و عروق در انگلستان در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در رشته قلب و عروق در انگلستان

دوره فیزیولوژی قلب و عروق دانشگاه میدلسکس انگلستان

فیزیولوژیست های قلب داده های فیزیولوژیکی را برای تشخیص و درمان بیماری قلبی ثبت و تجزیه و تحلیل می کنند. آنها نقش اساسی در مراقبت های بهداشتی ایفا می کنند، زندگی بسیاری را نجات می دهند و بسیاری دیگر را بهبود می بخشند. فیزیولوژیست‌ های قلب در بیمارستان ‌ها به طور مستقیم با بیماران برخورد می‌کنند، به این معنی که آنها نه تنها به دانش بسیار تخصصی و توانایی‌های تحلیلی عالی نیاز دارند، بلکه به مهارت ‌های افراد خوب نیز نیاز دارند.

دوره‌های علوم زیست ‌پزشکی و زیست ‌شناسی مانند دوره فیزیولوژی قلب و عروق دانشگاه میدلسکس انگلستان به دلیل تحقیقات در سطح جهانی در زمینه‌هایی از جمله نشانگرهای زیستی، بهداشت عمومی و مدل ‌سازی زیستی، شهرت بین ‌المللی رو به رشدی دارند. این دانشگاه محل قرارگیری مرکز تحقیقاتی و انکولوژی تشخیصی است که تکنیک‌هایی را برای تشخیص و درمان سرطان، از جمله پیشرفت در ساخت واکسن سرطان مثانه، پیشگام کرده است.

  • امکانات آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه از برخی از دانشکده های پزشکی انگلستان فراتر رفته و دوره ها هم تجربه عملی عمیق و هم دانش نظری جامع و به روز را در اختیار شما قرار می دهد.
  • آزمایشگاه فیزیولوژی بالینی تخصصی دارای طیف گسترده ای از تجهیزات تشخیصی است و توسط پزشکان مجرب اداره می شود.
  • علاوه بر شرکت در کلاس‌ های عملی در آزمایشگاه، می ‌توانید از آن برای مطالعه و تحقیق مستقل استفاده کنید و به مجلات تخصصی دسترسی داشته باشید.

برای اعزام دانشجو به انگلستان می توانید اطلاعات تکمیلی را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *