دسته بندی نشده

رشته فارماکولوژی در اوکراین

رشته فارماکولوژی در اوکراین

تحصیل رشته فارماکولوژی در اوکراین از موقعیت های خوب تحصیلی است. هر ساله تعداد بالایی از دانشجویان برای تحصیل به اوکراین مهاجرت میکنند. اگر شما قصد دارید در یک کشور خوب در زمینه علوم پزشکی و دارویی تحصیل کنید که بازار کار خوبی هم دارد به اوکراین فکر کنید. بدین منطور برای مهاجرت به این کشور نیاز به ویزای تحصیلی کشور اوکراین دارید و دقت کنید برای این ویزا نیز نیاز به پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور دارید. در اوکراین می توانید به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی رشته فارماکولوژی و تحصیلات تکمیلی نیز تحصیل کنید. گرایش های رشته فارماکولوژی در این کشور مانند دیگر کشورهای جهان می باشد. اگر در خصوص تحصیل در اوکراین سوالاتی دارید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به آن ها پاسخ خواهد داد.

تحصیل رشته فارماکولوژی در اوکراین

رشته فارماکولوژی به عنوان علمی در خصوص دارو شناسی و سم شناسی و بهداشت بالینی شناخته می شود که علم پزشکی را با شیمی مرتبط می کند و وظیفه آن کشف، تولید، دفع، استفاده ایمن و موثر و کنترل داروها و داروها است. فعالیت فروشگاه های پزشکی نیاز به اطلاعات درخشان در مورد داروها، سیستم فعالیت آنها، نتایج، ارتباطات، همه کاره بودن و مسمومیت دارد. به طور همزمان، نیاز به اطلاعاتی در مورد درمان و درک روند آسیب شناسی دارد. دوره فارماکولوژی مطالعه ای است که در آن دانش آموزان با روش ها و مراحل و آماده سازی داروها آشنا می شوند. دانش آموزان در مورد توزیع دارو مطالعه می کنند. این دوره دانش گسترده ای در مورد همه چیز مربوط به نسخه ها داروها و موضوعات مرتبط ارائه می دهد.

گرایش های زیر دغدغه های اساسی دانشجویانی است که علاقمند به تحصیل داروسازی هستند:

  • داروسازی بالینی
  • داروخانه صنعتی
  • بازاریابی و مدیریت دارویی
  • اقتصاد دارویی
  • فیزیکی داروخانه و علوم آرایشی

مراحل پذیرش رشته فارماکولوژی در اوکراین

یکی از مواردی که برای دانشجویان مهم است اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور است تا بتوانند ویزا نیز دریافت کنند. برای اخذ پذیرش رشته فارماکولوژی در هر دانشگاه پزشکی در اوکراین، 3 مرحله وجود دارد: مرحله اول چگونگی اخذ نامه پذیرش است. برای آنکه بتوانید نامه پذیرش را از دانشگاه اوکراین دریافت کنید به مدارکی اعم از کپی گذرنامه بین المللی و کپی گواهینامه های دبیرستان و کپی مدرک کارشناسی نیاز خواهید داشت. پس از دریافت دعوت نامه از 12 مشاور، دانشجویان باید با نزدیکترین سفارت یا کنسولگری اوکراین تماس بگیرند. دانش آموزان می توانند برای راهنمایی ویزا با دفتر نمایندگی محلی ما نیز تماس بگیرند و با تمام اطلاعات لازم به دانش آموزان کمک خواهند کرد.

در مرحله بعد برای دریافت نامه دعوت نامه برای برنامه فارماکولوژی از هر دانشگاه اوکراین و اخذ ویزا به اسناد زیر نیاز دارید:

  • کپی گذرنامه بین المللی
  • کپی گواهینامه های دبیرستان
  • کپی مدرک کارشناسی (در صورت درخواست متقاضی کارشناسی ارشد)
  • رضایت نامه ای که باید توسط متقاضی امضا شود.
  • هزینه دعوت 280$ دلار آمریکا
  • هزینه پیک 100$ دلار آمریکا است
  • اصل دعوت نامه
  • بیمه سفر

مزایای تحصیل رشته فارماکولوژی در اوکراین

مزایای تحصیل رشته فارماکولوژی در اوکراین

از مزایا تحصیل رشته فارماکولوژی در این کشور می توان به استاندارد آموزش دانشگاه های اوکراین آموزش جهانی با تکنیک های پیشرفته و کارکنان آموزش عالی برای آموزش رشته های داروسازی را ارائه می دهند اشاره کرد. یکی دیگر از مزیت هابه رسمیت شناختن جهانی دانشگاه های پزشکی اوکراین توسطWHO ، یونسکو، شورای پزشکی اروپا، شورای پزشکی آفریقا و سایر شوراهای پزشکی است که این نشان از اعتبار دارد. هزینه تحصیل مقرون به صرفه در رشته داروسازی در اوکراین در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار ارزان تر است ، اما ارزش مدرک یکسان است. به همین دلیل تعدادی از دانش آموزان از انگلستان، آلمان، فرانسه، کانادا، ایتالیا، اسپانیا و غیره در حال تحصیل پزشکی در اوکراین هستند زیرا نمی توانند در کشور خود هزینه پرداخت کنند. هیچ آزمون ورودی یا مهارت زبان (IELTS/TOEFL) برای پذیرش در داروسازی در دانشگاه های پزشکی اوکراین وجود ندارد.

هزینه زندگی در اوکراین بسیار کمتر از سایر کشورهای اروپایی است، اما می توانید از سبک زندگی و تنوع یکسانی برخوردار شوید. این دلیل موثری برای بسیاری شده است که اوکراین را به عنوان مقصد خود برای تحصیلات عالی انتخاب کنند. دانشجویانی که در اوکراین تحصیل می کنند تشویق می شوند تا در سایر فعالیت های فوق برنامه مانند سمینارها و کنفرانس ها شرکت کنند تا علاقه و اعتماد خود را برای یادگیری و توسعه کلی افزایش دهند. بر خلاف سایر کشورهای اروپایی، اوکراین برای همه دانشجویان بین المللی از هر کشور فرصت اقامت دائم را ارائه می دهد، بنابراین آنها می توانند پس از اتمام مدرک کار خود را در اوکراین انجام دهند. مدرک آموزشی در دانشگاه ها انگلیسی است که برای دانشجویان خارجی بسیار راحت است. پردازش ویزا در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی آسان و ساده است. اوکراین دارای ساختار متنوع خوبی از دانش آموزان است.

شرایط تحصیل رشته pharmacology در Ukraine

تحصیل داروسازی در اوکراین بهترین گزینه برای همه دانشجویان خارجی است که به دنبال مقصد تحصیل در خارج از کشور برای برنامه داروسازی خود در اروپا هستند. اوکراین دارای بهترین دانشگاه ها برای برنامه داروسازی است و همه متعلق به دولت اوکراین هستند. همه این دانشگاه های ملی توسط WHO به رسمیت شناخته شده و مدرک تحصیلی اوکراین در زمینه فارماکولوژی در سطح جهانی شناخته شده است. کادر آموزشی دانشکده های داروسازی در اوکراین بسیار حرفه ای هستند و بهترین ها را برای صنعت فارماکولوژی جهان آموزش می دهند. این دوره فارماکولوژی در اوکراین در آزمایشگاه های مدرن با تجهیزات مدرن تدریس می شود. دانش آموزان از سراسر جهان برای پیوستن به برنامه فارماکولوژی در اوکراین می آیند و این فقط به دلیل تحصیلات با کیفیت و به رسمیت شناختن درجه فارماکولوژی اوکراین در سراسر جهان است.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش دانشجویان رشته فارماکولوژی در طول سالیان اخیر هستید:

تحصیل رشته فارماکولوژی در ایتالیا

هزینه تحصیل رشته pharmacology در Ukraine

در واقع دوره فارماکولوژی در اوکراین به 2 زبان روسی و انگلیسی آموزش داده می شود. همه دانشجویان ملی برنامه داروسازی خود را با دستورالعمل روسی مطالعه می کنند. دانشجویان بین المللی از مناطق آفریقایی که زبان ملی آنها انگلیسی است یا آنها انگلیسی خوب هستند، می توانند مستقیماً با مدرک انگلیسی به برنامه درجه فارماکولوژی خود ملحق شوند. دانشجویان بین المللی هستند که از کشورهایی آمده اند که زبان ملی و قابل درک آنها عربی و فرانسوی است، بنابراین این دانشجویان خارجی سال اول در دانشکده مقدماتی زبان روسی با موضوعات علمی تحصیل می کنند. پس از اتمام دوره مقدماتی خود به مدت 10 ماه، آنها به برنامه مدرک داروسازی خود به روش دستورالعمل روسی ملحق می شوند.

در جدول زیر شاهد هزینه تحصیل در رشته فارماکولوژی در کشور اوکراین در دانشگاه های مختلف هستید:

نام دانشگاههزینه به دلار
دانشگاه بین المللی پزشکی اودسا4300$
دانشگاه ملی پزشکی لووف4900$
دانشگاه بین المللی اروپا کیف4300$
دانشگاه ملی پزشکی خارکف4800$

اگر شما قصد دارید در این خصوص بیشتر بدانید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به اوکراین پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *