مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته فارماکولوژی در انگلستان

رشته فارماکولوژی در انگلستان

قطعا تحصیل رشته فارماکولوژی در انگلستان بهترین انتخاب و اولویت شما برای تحصیل رشته فارماکولوژی می باشد که در این مقاله به آن پرداخته می شود. تحصیل در انگلستان رویایی دور و دراز محسوب می شود اما شما می توانید با سوابق بسیار خوب تحصیلی و نمرات خوب و شرایط مهاجرت عالی از دانشگاه کشور انگلستان پذیرش اخذ کنید. تحصیل در کشورهای اروپا بسیار مورد توجه دانشجویان بین المللی است و شما می توانید برای تحصیل رشته فارماکولوژی در انگلیس با برنامه ریزی در این مسیر موفق شوید. رشته فارماکولوژی یکی از رشته های تخصصی و مورد نیاز در انگلیس است و این کشور به این رشته اهمیت خاصی قائل است. شما می توانید در این کشور رشته فارماکولوژی را در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ ویزای تحصیلی انگلیس و مهاجرت به انگلستان مشاور و راهنمای شما است.

تحصیل رشته فارماکولوژی در انگلستان

بی شک یکی از بهترین دوره های رشته فارماکولوژی در کشور انگلستان به دانشجویان بین المللی ارائه می شود. فارماکولوژی علم داروها، به ویژه عملکرد داروها و اثرات داروها بر روی یک سلول، بافت یا ارگانیسم خاص است. فارماکولوژی فقط به داروها محدود نمی شود، همچنین مواد تولید شده در بدن مانند هورمون ها را بررسی می کند. یک دوره داروسازی در انگلستان حوزه هایی از علوم مانند عصب شناسی، بیوشیمی، زیست شناسی مولکولی، ژنتیک و عفونت و ایمنی را پوشش می دهد. مدارک داروسازی در انگلستان 3 سال طول می کشد و با ارائه دانش خوب زیست شناسی در سال اول به دانش آموزان آغاز می شود. به دانش آموزان این فرصت داده می شود که پروژه های تحقیقاتی را انجام دهند و همه واحدها با آخرین تحقیقات علمی به روز هستند.

در بخش زیر شاهد برخی از اولین الزامات تحصیل رشته فارماکولوژی در انگلستان را مشاهده می کنید:

الزامات تحصیل رشته فارماکولوژی در انگلستان

چشم اندازهای شغلی رشته فارماکولوژی در انگلستان

فارغ التحصیلان داروسازی برای موقعیت های تحقیقاتی در شرکت های داروسازی و علوم زیستی مناسب هستند، در مورد ایمنی دارو، تحقیقات دارویی و فروش داروها صحبت می کنند. بسیاری از دانش آموزان همچنین ممکن است در آزمایشگاه ها نقش بالینی یا فنی را ایفا کنند، بدون تمرکز بر تحقیقات دارویی. لطفا توجه داشته باشید که فارماکولوژی با داروسازی متفاوت است و دانش آموزان را واجد شرایط برای کار به عنوان داروساز نمی کند. دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند از این شانس برخوردارند که پس از کارشناسی ارشد داروسازی فرصت های شغلی عالی را در انگلستان بیابند. فرصت های شغلی پس از کارشناسی ارشد داروسازی در انگلستان شامل وظایف شغلی مختلفی است که مستقیماً با مدرک تحصیلی مرتبط است و برخی از آنها نیاز به دانش مرتبط با موضوعات مربوط به فارماکولوژی دارند.

برخی از موقعیت های کاری رشته فارماکولوژی را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • داروساز جامعه
  • داروساز بیمارستان
  • دانشمند تحقیقات پزشکی
  • متخصص تحقیقات بالینی
  • مدرس آموزش عالی
  • نماینده فروش پزشکی
  • داروساز
  • نویسنده علوم
  • سم شناس

دانشگاه های رشته فارماکولوژی در انگلستان

دانشگاه های رشته فارماکولوژی در انگلستان

انگلستان برای این دوره بسیار مشهور است. تعداد زیادی از کالج های دارای رتبه بالا، کارآمد و آموزش منظم و واضح در مورد موضوعات درگیر در کل دوره وجود دارد. دوره فارماکولوژی دانش فنی و تخصصی مرتبط با توسعه، تجزیه و تحلیل و تولید داروها در صنعت دارو را ارائه می دهد. از این رو، حوزه داروسازی خوبی در انگلستان وجود دارد، در حالی که دانش آموزان نحوه ایجاد داروها و فرمول بندی دوزها را می آموزند، برنامه مدرک کارشناسی فارماکولوژی فارغ التحصیل را برای معاینه مجوز برای داروسازی آماده نمی کند. داروسازی در انگلستان برای دانشجویان هندی شامل انجام پروژه های فردی است که آنها را برای خدمت در هر صنعتی با دانش و علاقه کامل آماده می کند.

احتمالا یکی از سوالات شما این است که کدام دانشگاه های انگلستان دوره های داروسازی ارائه می دهند؟ در لیست زیر شاهد این دانشگاه ها هستید:

  • دانشگاه اولستر
  • دانشگاه کاردیف
  • دانشگاه بریستول
  • دانشگاه ناتینگهام
  • دانشگاه کوئین ، بلفاست
  • دانشگاه منچستر
  • دانشگاه کیل
  • دانشگاه لستر
  • دانشگاه آنگلیای شرقی
  • کالج دانشگاه لندن

تحصیل رشته pharmacology در uk در مقطع ارشد

کارشناسی ارشد فارماکولوژی در انگلستان دارای مجوز از داروسازی اروپایی است و به طور متوسط ​​4 تا 5 سال طول می کشد تا مدرک را دریافت کند. MSc Pharmacology UK به توسعه و افزایش مهارت های تحقیقاتی در یک دانش آموز کمک می کند. هنگامی که به جنبه های علمی عمیق تر دوره می آید، علاقه به زمینه تحقیق کمک بزرگی خواهد بود. این دوره نه تنها دانش تحقیق، بلکه دانش عمیق در زمینه نظریه فارماکولوژی را ارائه می دهد که مهارت های آزمایشگاهی بالایی را ارائه می دهد و دانش آموزان را آماده می کند تا برای کار در صنایع مختلف مهارت کافی داشته باشند. کارشناسی ارشد دانش آموزان این فرصت را می دهد تا با تجهیزات تحقیقاتی مدرن کار کنند و تحقیقات را به روشی منحصر به فرد انجام دهند.

این گواهینامه ها و مهارت های اضافی درک بهتری از موضوعات و فرصت های شغلی گسترده تر در داروسازی در انگلستان را فراهم می کند و مهارت های قبلی دانش آموز را با مهارت های عملی، تفکر تحلیلی، مدیریت زمان، مهارت های انضباطی، فرمول بندی، مهارت های ارتباطی و وابستگی به خود افزایش می دهد. مهارت های کارشناسی ارشد فارماکولوژی خرید نه تنها در بخش داروسازی و پزشکی مرتبط است، بلکه در صنایع غذایی، کشاورزی، شیمیایی یا آرایشی نیز مفید است. با رشد سریع صنعت داروسازی، نیاز به داروهای بیشتر و فارغ التحصیلان داروسازی، آمار بالایی از نیاز فعلی نیروی انسانی و دامنه این رشته را نشان می دهد. همچنین بورس تحصیلی در ازای شهریه حدود 50% کاهش می یابد.

در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال دانشجویان رشته کارشناسی ارشد فارماکولوژی در کشور انگلستان می باشید:

مزایای رشته pharmacology در uk

پس از پیگیری دوره شما، دانشگاه ها گزینه های مختلفی را برای تحصیل ارائه می دهند که شامل، تحصیل تمام وقت، تحصیل نیمه وقت و آموزش از راه دور است. این نه تنها گزینه های مختلفی در مورد تحصیل دارد، بلکه انجام تحقیقات شما را با ملاحظات غیر مطالعه ای ارائه می دهد که به دانشجویان کشورهای دیگر اجازه می دهد به زندگی اجتماعی شهر یا خدمات شهری بزرگ (برای مثال سرگرمی یا خرید) دسترسی داشته باشند. کارشناسی ارشد داروسازی در انگلستان برای دانشجویان بین المللی بسیار سودمند است زیرا آنها در آینده به دنبال برخی از پردرآمدترین مشاغل و بسیاری از گزینه های شغلی هستند. دانشجویان می توانند در طول روز 20 ساعت در روزهای هفته و 40 ساعت در تعطیلات به صورت پاره وقت مشغول به کار شوند. افراد وابسته با دانش آموزان مجاز هستند و حتی می توانند بدون هیچ محدودیتی به کار تمام وقت بپردازند.

دانشگاه های انگلستان برای کارشناسی ارشد در داروسازی به شرح زیر است:

دانشگاه های داروسازی انگلستانکارشناسی ارشد داروسازی در انگلستان
دانشگاه لیدزکارشناسی ارشد پزشکی مولکولی
دانشگاه لیدزکارشناسی ارشد در پزشکی دقیق: ژنومیک و تجزیه و تحلیل
دانشگاه منچسترکارشناسی ارشد پزشکی دقیق
دانشگاه گلاسکوکارشناسی ارشد پزشکی دقیق (با تخصص)
دانشگاه آنگلیای شرقیکارشناسی ارشد پزشکی مولکولی
کالج کینگ لندنکارشناسی ارشد فارماکولوژی بالینی
کالج کینگ لندنکارشناسی ارشد داروسازی
دانشگاه آبردینکارشناسی ارشد فارماکولوژی بالینی
دانشگاه آبردینکارشناسی ارشد پزشکی مولکولی
دانشگاه یورککارشناسی ارشد پزشکی مولکولی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به انگلستان و تحصیل در برترین دانشگاه های این کشور مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *