مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته طب ورزشی در برزیل

رشته طب ورزشی در برزیل

شاغلان در حوزه رشته طب ورزشی در برزیل، فعالیت های مختلفی دارند. به عنوان مثال مربیان معتبر ورزشی برنامه های تمرینی توانبخشی را ارائه می دهند. آنها همچنین برنامه های تهویه را برای جلوگیری از آسیب های بعدی توسعه می دهند. متخصصان تغذیه ممکن است به کاهش وزن یا افزایش وزن مورد نیاز کمک کنند. آنها می توانند توصیه های غذایی برای کمک به افراد در بهبود عملکرد فیزیکی خود ارائه دهند.

به هر روی این رشته در برزیل بیش از هر زمان دیگری دارای اهمیت شده است و دلایل مختلفی وجود دارد که افراد به متخصص طب ورزشی مراجعه نمایند که عبارتند از پیچ خوردگی مچ پا، شکستگی، آسیب دیدگی زانو و شانه، تاندونیت، آسم ناشی از ورزش، ضربه مغزی، اختلال خوردن و آسیب غضروف. از سوی دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی پزشکی ورزشی در برزیل می توانند در مورد تغذیه، مکمل ها، ورزش و پیشگیری از آسیب مشاوره ارائه دهند. شما برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سایر حوزه های فعال و مرتبط با طب ورزشی در برزیل می توانید از متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

معرفی رشته طب ورزشی در برزیل

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی پزشکی ورزشی آموزش های ویژه ای برای بازگرداندن عملکرد به بیماران آسیب دیده دارند تا بتوانند در اسرع وقت دوباره حرکت کنند. آنها در پیشگیری از بیماری و آسیب در افراد فعال متخصص هستند. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی پزشکی ورزشی با ورزشکاران حرفه ای کار می کنند. اما آنها همچنین کودکان و نوجوانان درگیر در ورزش و بزرگسالانی را که برای تناسب اندام شخصی ورزش می کنند، درمان می کنند. به علاوه، آنها با افرادی که از نظر فیزیکی مشاغل سختی دارند، مانند کارگران ساختمانی رفتار می کنند. پزشکی ورزشی در برزیل به خودی خود یک تخصص پزشکی نیست.

این حوزه بدن در حال رشد آنها می تواند کاملاً متفاوت از بدن بزرگسالان باشد. آنها به طور کلی دارای گواهینامه هیئت مدیره در اطفال یا پزشکی خانواده با آموزش اضافی در پزشکی ورزشی هستند. برخی، اما نه همه، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی پزشکی ورزشی، معمولا به عنوان جراح ارتوپد، آموزش جراحی نیز دارند. سایر کارشناسانی که پزشک نیستند ممکن است با یک متخصص پزشکی ورزشی برای ارائه مراقبت هایی از جمله: فیزیوتراپیست ها آنها به افراد کمک می کنند تا از آسیب ها بازتوانی کنند و بهبود یابند.

شرایط ویزا برای کار در طب ورزشی در برزیل

همه کارمندان شاغل در برزیل نیاز به اجازه اقامت و ویزای کار دارند. برزیل انواع مختلفی از ویزای کار دارد، از جمله: ویزای کار دائم. کارگران خارجی که حق اقامت دائم در برزیل را دارند معمولا به دنبال این ویزا هستند. این برای محققان حرفه ‌ای، دانشمندان، سرمایه ‌گذاران با بیش از 50000$ (دلار) سرمایه گذاری برای هر فرد یا 200000$ (دلار) سرمایه‌ گذاری برای هر شرکت، مدیران و مدیران اعمال می ‌شود. پس از 2 سال، برخی از دارندگان ویزای VITEM V در این دسته می توانند برای ویزای کار دائمی اقدام کنند. ویزای VITEM V که این ویزای موقت رایج ترین ویزای کاری است و معمولا برای اتباع خارجی که برای کمک فنی، مهارت های تحقیقاتی یا خدمات حرفه ای برای یک قرارداد کاری یا قراردادهای دیگر وارد برزیل می شوند صادر می شود. کارمندان این دسته باید تاییدیه وزارت کار و اشتغال را دریافت کنند.

هر مجوز کار برزیل شرایط خاص خود را دارد، از جمله ویزای VITEM V از آنجایی که این ویزا رایج ترین است، اکثر کارمندان باید 2 سال تجربه حرفه ای مرتبط در زمینه تخصصی مرتبط با طب ورزشی داشته باشند تا استخدام شوند و حداقل 9 سال تحصیلات داشته باشند. از سوی دیگر، کارمندان تا زمانی که ویزای اقامت موقت یا دائم نداشته باشند نمی توانند برای ویزای کار درخواست دهند. آنها همچنین باید یک شغل آماده داشته باشند زیرا یک کارفرمای بالقوه باید روند درخواست را شروع کند. اگر فرد در طول مدت اقامت خود در برزیل شغل خود را تغییر دهد، باید برای یک مجوز جدید اقدام کند. به طور معمول، برزیل ابتدا ویزای کار موقت و اجازه اقامت می دهد.

شرایط ویزا برای کار در طب ورزشی در برزیل

شرایط تحصیلی رشته طب ورزشی در برزیل

تحقیقات پسا دکتری معمولا نشان دهنده برتری در زمینه دانش است که از طریق تحقیقات نظارت شده پس از دکترا به دست می آید. در کنار رشته طب ورزشی، برنامه های زیست شناسی، دندان شناسی، پزشکی، پوست و دامپزشکی در برزیل شهرت جهانی دارند و دانشجویان در سراسر جهان به دنبال آن هستند. به همین دلیل، تعدادی از شرکت های چند ملیتی در دانشگاه های برزیل کارمند جذب می کنند.

برای ورود به دانشگاهی در برزیل، داوطلبان باید تحت یک آزمون عمومی آزاد به نام وستیبولار قرار بگیرند که معمولا بین 1 تا 5 روز طول می کشد و سالی یک بار برگزار می شود. برخی از دانشگاه ها ممکن است 2 بار در سال وستیبولار را اجرا کنند. ارائه آزمون‌های مکرر در بین دانشگاه‌ های خصوصی رایج است، در حالی که دانشگاه‌ های دولتی معمولا فقط 1 بار در سال، وستیبولار را برگزار می‌ کنند.

دانشگاه های مرتبط با طب ورزشی در برزیل، در شکل زیر اشاره شده است:

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در برزیل

فردی که به عنوان یک پزشک ورزشی در برزیل کار می کند، معمولاً حدود 24200BRL (رئال) در ماه درآمد دارد که شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از BRL12600 (رئال) در ماه (حداقل حقوق) تا BRL37100 (رئال) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​BRL23300 (رئال) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند، کمتر از 23300 BRL(رئال) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از BRL23300 (رئال) درآمد دارند.

یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا BRL14300 (رئال) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال BRL19200 (رئال) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل BRL25000 (رئال) در ماه به دست می آورد که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در برزیل است:

در صورت علاقه برای سفر تحصیلی به برزیل، شما از طریق گفتگو با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید راجع مشکلات زندگی در برزیل و مزایای آن به اطلاعات مختلفی دست پیدا کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *