مهاجرت تحصیلی چین

رشته حسابداری در چین

رشته حسابداری در چین

تحصیل رشته حسابداری در چین برای دانشجویان آسیایی فرصتی استراتژیک و مهم تلقی می شود تا خود را به موفقیت نزدیک کنند. کشور چین که یک کشور پیشرفته و قدرتمند است زمینه تحصیل معتبر و موفق را برای دانشجویان از طریق سیستم معتبر آموزشی که در جهان منحصر به فرد است تامین می کند. بیشتر دانشجویانی که در کشور چین در حال تحصیل هستند از کشورهای آسیایی هستند اما جمعیت قابل توجهی از اروپایی ها نیز در حال تحصیل در این کشور هستند. به طور کلی شرایط برای تحصیل رشته حسابداری در مقاطع مختلف در چین شرایط خوب و مناسبی است. از فرصت تحصیل به زبان انگلیسی گرفته تا تحصیل در مقاطع مختلف با هزینه های مقرون به صرفه در دانشگاه های معتبر در جهان.

رشته حسابداری در مقطع فوق دیپلم و لیسانس و ارشد و دکترا در کشور چین در دسترس می باشد و دانشجویان می توانند در حالی که در دانشگاه های خصوصی یا دولتی تحصیل می کنند از مزایای خوب زندگی در این کشور نیز بهره ببرند. رشته حسابداری در موسسات کاربردی و فنی نیز در کشور چین تدریس می شوند. دانشجویان می توانند براساس شرایط خود هر یک از دوره و مراکز آموزشی را انتخاب کنند. با در نظر گرفتن شرایط شغلی فارغ التحصیلان می توانند به راحتی پس از اتمام تحصیل خود شغل مناسبی پیدا کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به کشور چین سوابق خوبی دارند و شما می توانید با مشورت با این موسسه اطلاعات خود را تکمیل کنید.

نرخ اشتغال و فرصت های شغلی برای تحصیل و ادامه اقامت در یک کشور برای دانشجویان مهاجر مهم می باشد. در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال فارغ التحصیلان حسابداری در چین می باشید:

اشتغال دانشجویان حسابداری در چین

تحصیل رشته حسابداری در چین

رشته حسابداری یک آموزش جامع در مقطع کارشناسی و ارشد در رشته های مالی و حسابداری، همراه با درک کاملاً یکپارچه از تئوری و عملکرد مدیریت در سازمان های مختلف را فراهم می کند. به طور خاص، حسابداری ارتباط میان رشته ای قوی از اعداد و ریاضی را در تئوری و عمل حسابداری و مالی، با تمرکز بر شرکت مدرن و محیط مالی آن تدریس می کند. برنامه درسی شامل بخش قابل توجهی از دانش برنامه حسابداری و اقتصاد و آمار است، که به عمل مدیریت سرمایه گذاری گره خورده است. این رشته بسته به شرایط ورود شما به عنوان یک برنامه 3 یا 4 ساله ارائه می شود. ساختار دوره از سیستم آموزش عالی چین پیروی می کند و براساس یک برنامه 4 ساله است. برای دانشجویان بین المللی، با شرایط مربوط، ساختار دوره از سیستم آموزش عالی انگلستان پیروی می کند و یک برنامه 3 ساله است.

تحصیل رشته حسابداری در کشور چین ویژگی و مزایای خوبی دارد که دانشجویان را ترغیب به تحصیل در این کشور می کنند. برخی از ویژگی های خاص در این خصوص به شرح زیر است:

  • دانش دقیق و تسلط بر مفاهیم مالی، حسابداری و مدیریت و مهارت های بکارگیری مستقل آنها در مسائل تجاری
  • یک بنیان محکم برای یک حرفه موفق در طیف وسیعی از زمینه های تجاری، یا برای مطالعه و تحقیق بیشتر
  • معافیت از گواهینامه حسابداری حرفه ای و انجمن هایی مانند ACCA و ICAEW

دروس رشته حسابداری در چین

دروس رشته حسابداری در چین

تحصیل در مقاطع مختلف چین در زمینه رشته حسابداری موجب می شود دانشگاه شما از نزدیک با انجمن های حسابداری حرفه ای همکاری کند. فارغ التحصیلان این درجه می توانند از برخی مقالات در انجمن آزمون حسابداران رسمی (ACCA) طرح آزمون حرفه ای، سطح گواهی موسسه حسابداران رسمی در انگلیس و ولز (ICAEW) حسابدار تمرین مجاز (CPA) استرالیا و موسسه Chartered معافیت بگیرند. این برنامه در برنامه وابستگی دانشگاه موسسه CFA پذیرفته شده است. برنامه درسی برنامه شامل بخش قابل توجهی از دانش برنامه نامزد برنامه های مذکور است، که نزدیک به عمل مدیریت سرمایه گذاری گره خورده است، و برای دانشجویانی که برای امتحانات برنامه CFA آماده می شوند مفید است. در این رشته سال مقدماتی برای کمک به شما در توسعه مهارت های زبان انگلیسی طراحی شده است تا بتوانید از برنامه مدرک خود نهایت استفاده را ببرید.

در کشور چین دروسی که در دانشگاه برای حسابداری ارائه می شود بسیار مورد توجه دانشجویان می باشد. در جدول زیر برخی از دروس را در طول تحصیل خود مشاهده می کنید:

دروسسال های تحصیل
مقدمه ای بر تجارت و مدیریت – مقدمه ای بر اقتصاد تجارت – مقدمه ای بر اندیشه تحلیلی – مبانی حسابداری مالی و مدیریتی – اصول اقتصادی – رایانه در تجارتسال 1
کارآفرینی سازمانی – تجزیه و تحلیل سازمان ها – توسعه اقتصادی در آسیا – اصول مالیات – استراتژی مدیریتسال 2
قانون کسب و کار – روش های کمی – کار و جامعه – امور مالی بازرگانی – حسابداری مدیریتسال 3

اشتغال در چین

تحصیل به زبان انگلیس در چین که توسط متخصصان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی در مرکز آموزش زبان انگلیسی دانشگاه طراحی شده است، با دقت با واحدهای محتوای دانشگاهی ترکیب شده است تا شما برای سال های 2 تا 4 برنامه مدرک خود کاملا آماده باشید. تحصیل در مقطع تحصیلی در دانشگاه ناتینگهام نینگبو چین نوعی مهارت و تجربیات را برای شما فراهم می کند که در هر شغلی، بسیار ارزشمند خواهد بود. در طول مدت حضور شما، دفتر توسعه شغلی می تواند با شما همکاری کند تا مهارت های اشتغال شما را حتی بیشتر ارتقا دهد. کمک به برنامه های شغلی یا دوره ای، در جهت جستجوی موقعیت های مناسب تجربه کاری و میزبانی رویدادها برای نزدیک کردن شما به طیف وسیعی از کارفرمایان احتمالی انجام می شود.

اینکه کارفرمایان برای استخدام فارغ التحصیلان به دنبال چه هستند بستگی به نوع کار دارد اما در لیست زیر شاهد برخی از شرایط استخدام حسابدار در چین می باشید:

  • مدرک معتبر در حسابداری و امور مالی یا موارد مشابه
  • کارفرمایان انتظار دارند که شما با مطالعه گواهینامه ICAEW در امور مالی، حسابداری و بازرگانی تخصصی عمل کنید
  • انگلیسی عالی در قالب نوشتاری و گفتاری و تیزهوشی در تجارت
  • فارغ التحصیلان چینی دو زبانه ترجیح داده می شوند، اما ضروری نیستند.
  • اکثر سازمان ها فقط به دلیل محدودیت های ویزا، اتباع چین را جذب می کنند.

تحصیل در چین مزایا بسیار خوبی برای آینده تحصیلی و شغلی شما دارد. شما می توانید در این کشور در حالی که تحصیل می کنید به صورت پاره وقت کار کنید و درآمد کسب کنید. برای آنکه بتوانید برای تحصیل عازم چین شوید باید ویزای تحصیلی چین را اخذ کرده باشید. بدین منظور می توانید برای مشورت با یک نیروی متخصص با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *