مهاجرت تحصیلی کانادا

دانشگاه Windsor در کانادا

دانشگاه Windsor در کانادا

یکی دیگر از دانشگاه های معتبر تحقیقاتی در کشور کانادا، دانشگاه Windsor در کانادا می­ باشد. متد آموزشی در این دانشگاه به صورت دانشجو محور است. در حال حاضر بیش از 16000 دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل می ­باشند. از مهمترین دانشکده های تخصصی این دانشگاه می­ توان به دانشکده های تجارت، مهندسی، پرستاری، حقوق اشاره نمود. زبان تدریس در تمامی این دانشکده های به زبان انگلیسی است. یکی از دلایل جذب دانشجویان بین المللی به این دانشگاه همین موضوع می ­باشد. این دانشگاه دارای مرکزی موسوم به اد لوملی است که به عنوان قطب نوآوری های مهندسی در جهان معروف است.

دانشجویان در این دانشگاه امکان تحصیل در 120 رشته مختلف را در مقطع کارشناسی و 65 رشته در مقطع کارشناسی را دارند. علاوه بر این رشته های تخصصی دیگر نظیری کسب و کار و علوم مهندسی مختلف نیز در این دانشگاه ارائه داده می ­شود. دانشجویان بین المللی که قصد انجام کارهای دانشجویی در کانادا را دارند، می­ توانند با همکاری های بخش استخدامی دانشگاه Windsor در کانادا بهره­ مند گردند. مسئولین مربوطه در این دانشگاه پس از بررسی رزومه تحصیلی و کاری دانشجویان مشاغلی را به آنان معرفی می­ نمایند که بتوانند در کنار ادامه تحصیل به انجام کارهای پاره وقت بپردازند. مجموعه مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه دهنده بهترین خدمات مهاجرتی به متقاضیان می ­باشد.

بررسی تحصیل در دانشگاه Windsor در کانادا

دانشگاه Windsor در کانادا در سال 1857 در شهر انتاریو کانادا تاسیس گردید. این دانشگاه متشکل از 10 دانشکده و 3 کالج می باشد. علاوه بر این 3 دانشگاه دیگر موسوم به اسامپشن وابسته به این دانشگاه فعالیت می ­نماید. کالج های کانتربری و آیونا از جمله کالج های این دانشگاه هستند که آموزش های دینی و مذهبی مسیحیت را ارائه می ­نمایند. بطور کلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و برنامه های حرفه ای و تخصصی و دوره های آموزشی زبان از برنامه های ارائه شده در دانشگاه ویندزر می ­باشد. برنامه های فوق با دوره های کارآموزی و کارورزی همراه است که منجر به کسب تجربه کاری برای دانشجویان می ­گردد.

دانشجویان با تحصیل در دانشگاه ویندزر از بهترین امکانات آموزشی در کنار اساتید برجسته بهره­ مند خواهند بود که می توان گفت پس از پایان تحصیلات در این دانشگاه می­ توانند براحتی شغل مورد نظر خود را در کانادا و سایر کشورها یافته و به انجام کار بپردازند. برنامه های آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه بصورت فشرده ارائه داده می­ شود. دانشجویان می توانند فرصت بیشتری برای مشارکت و همکاری در پروژه های مختلف تحقیقاتی داشته باشند. برنامه های تخصصی این دانشگاه معمولا 16 ماهه هستند. دانشجویان بدون ارائه مدارک GMAT و GRE می­ توانند به تحصیل در این دوره آموزشی بپردازند. برنامه ها در دوره های تخصصی دانشگاه ویندزر به صورت بسیار با کیفیت ارائه داده می ­شود.

شرایط پذیرش در دانشگاه Windsor در کانادا

پذیرش تحصیلی در کانادا در دانشگاه های مختلف این کشور دارای شرایط متفاوتی می­ باشد.از مهمترین شرایط اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه ویندزر برخورداری از مدرک زبان انگلیسی آیلتس با حداقل نمره 6.5 می ­باشند. دانشجویانی که از مهارت زبان برخوردار نیستند. امکان تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان را دارند. بدین منظور بایستی در دوره های آموزش زبان این دانشگاه شرکت کنند. حداقل 75% نمره زبان را برای ورود به رشته تحصیلی خود کسب نمایند. برخورداری از نمرات بالا در برخی دروس همانند ریاضی، فیزیک، علوم پایه، شیمی و انگلیسی برای تحصیل در رشته هایی همچون مهندسی، پرستاری و مدیریت بازرگانی از دیگر شرایط اخذ پذیرش در این دانشگاه محسوب می ­شود. لازم بذکر است تحصیل در رشته های جرم شناسی و مددکاری اجتماعی نیز با شرایط ویژه ای همراه می ­باشد.

ارائه مدارک زیر به همراه فرم درخواست پذیرش الزامی است:

  • مدارک تحصیلی
  • رزومه تحصیلی و کاری
  • تجربه کاری
  • مقالات ارائه شده
  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه

ناگفته نماند دانشگاه Windsor در کانادا یکی از دانشگاه های برتر در کانادا است که رتبه 27 را در میان دانشگاه های کانادا و رتبه 686 جهانی را به خود اختصاص داده است.

شرایط پذیرش در دانشگاه Windsor در کانادا

امکانات دانشگاه Windsor کشور کانادا

این دانشگاه امکانات بسیار مناسبی را در اختیار دانشجویان قرار داده است. کتابخانه ها و سالن های ورزشی که تعداد آنها به 50 باشگاه و انجمن می ­رسد. رشته های مختلفی همچون یوگا، پیلاتس، تای چی، هنرهای رزمی، قایق رانی و غیره را به دانشجویان ارائه می ­نماید. همچنین دانشجویان امکان استفاده از اینترنت را در تمامی بخش های دانشگاه خواهند داشت. علاوه بر این 4 ساختمان مسکونی جهت اقامت دانشجویان بنا گردیده است. مجهز به سالن غذاخوری، امکانات تفریحی، کتابخانه و بانک می­ باشد. هر یک از این خوابگاه ها قابلیت ارائه خدمات به 150 الی 350 دانشجو را دارد.

هزینه های تحصیل در دانشگاه Windsor در کانادا

دانشجویان جهت تحصیل در دانشگاه ویندزر ملزم به پرداخت شهریه می­ باشند. این شهریه ها بسته به مقطع و رشته تحصیلی دانشجویان متفاوت است. علاوه بر شهریه تحصیلی دانشجویان بایستی مبالغی را برای بررسی و ارزیابی مدارک تحصیلی، بیمه و خدمات دانشجویی و ثبت نام پرداخت نمایند. هزینه ثبت نام در مقطع کارشناسی این دانشگاه 75$ (دلار) و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا 105$ (دلار) است. دانشجویان رشته های مدیریتی 150$ (دلار) جهت ثبت نام در این دانشگاه پرداخت می­ نمایند.

دانشجویان می ­توانند از بورسیه تحصیلی در کانادا در این دانشگاه بهره­ مند گردند. این بورسیه ها دارای ارزشی برابر با 7500$ (دلار) هستند. به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تعلق می­ گیرد. متقاضیان می ­توانند جهت آگاهی بیشتر در زمینه های مختلف تحصیلی در این دانشگاه با مشاورین خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *