مهاجرت تحصیلی کانادا

دانشگاه یورک York در کانادا

دانشگاه یورک York در کانادا

دانشگاه یورک York در کانادا یکی از بزرگترین دانشگاه های مطالعاتی در کانادا در شهر انتاریو قرار دارد و از معتبرترین دانشگاه ها بشمار می ­رود. این دانشگاه توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی را بخود جلب نموده است. دانشکده علوم، دانشکده مهندسی، دانشکده تربیت معلم و دانشکده هنر مهم ترین دانشکده های دانشگاه یورک از میان 11 دانشکده هستند. این دانشگاه دارای 24 مرکز تحقیقاتی می­ باشد. در کارنامه خود مفتخر به مشارکت و همکاری در برنامه های فضایی همچون کشف کره مریخ را دارد.

این دانشگاه دارای 2 مدرسه حقوق و بازگانی نیز می­ باشد که از برترین مدارس تحصیلی در کانادا هستند. ناگفته نماند انجمن دانشجویان ایرانی نیز در این دانشگاه یکی از انجمن های فعال در حوزه سیاسی و اجتماعی به شمار می­ رود. از آنجاییکه آموزش در دانشگاه یورک York در کانادا به زبان انگلیسی صورت می­ گیرد. سالانه دانشجویان زیادی از کشورهای مختلف این دانشگاه را برای ادامه تحصیل برمی ­گزینند.

در حال حاضر نیز این دانشگاه پذیرای بیش از 11000 دانشجو از 176 کشور مختلف می­ باشد. دانشگاه یورک ارتباطات و مشارکت های فراوانی با دیگر دانشگاه های جهان دارد. بطوریکه تا به اکنون بیش از 200 پروژه تحقیقاتی را با مشارکت دیگر دانشگاه ها به اتمام رسانیده است. متقاضیان تحصیل در دانشگاه یورک می ­توانند با کارشناسان ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نموده است. اطلاعات جامعی در زمینه پذیرش و تحصیل در این دانشگاه دریافت نمایند.

بررسی تحصیل در دانشگاه یورک کانادا

دانشگاه یورک York در کانادا از 11 دانشکده و 4 پردیس تشکیل شده است. امکانات بسیار مناسب و پیشرفته آموزشی را برای دانشجویان فراهم آورده است. تدریس در مقاطع تحصیلی به زبان انگلیسی ارائه می­ گردد. علاوه بر این دانشجویان می­ توانند در برنامه های آموزش زبان این دانشگاه نیز شرکت نمایند. 42% دانشجویان این دانشگاه را مردان و مابقی زنان هستند. بطور کلی 11% جمعیت دانشجویان دانشگاه یورک را دانشجویان بین المللی تشکیل می ­دهد.

رشته های تحصیلی بسیار متنوعی همچون این موارد در این دانشگاه ارائه می گردند که عبارتند از:

  • امور مالی و کسب و کار
  • مهندسی
  • سیاست اجتماعی
  • زبان شناسی
  • پرستاری
  • مهندسی الکترونیک
  • کامپیوتر
  • ریاضیات
  • فلسفه

رنکینگ دانشگاه یورک York در کانادا

دانشگاه یورک از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های جهان است. هر یک از دانشکده های این دانشگاه رشد قابل توجهی در اخذ رتبه های برتر داشته اند. همچون دانشکده هنرهای زیبا، بازگانی نیز رتبه های بالایی را در اخذ نموده اند. از دیگر موفقیت های دانشگاه یورک می ­توان به مقام قهرمانی فوتبال دانشگاهی در 3 سال گذشته را بیان نمود.

این رتبه بندی بدین صورت است:

آیتمرتبه
QS441-452
Times351-400
US news389

رنکینگ دانشگاه یورک York در کانادا

هزینه تحصیل در دانشگاه یورک York در کانادا

برنامه های تحصیلی دانشگاه یورک به صورت نیمه وقت و تمام وقت در دسترس است. دانشجویان هزینه های متفاوتی را برای تحصیل در برنامه های این دانشگاه پرداخت می ­نمایند. هزینه های تحصیل در این دانشگاه بدین صورت است:

دوره تحصیلیهزینه به دلار کانادا
کارشناسی (پاره وقت)3264CAD
دکتری (پاره وقت)3126CAD
کارشناسی (تمام وقت)6528CAD
دکتری (تمام وقت)6253CAD

دانشجویان در کانادا امکان اخذ بورسیه تحصیلی را خواهند داشت. از این طریق می ­توانند به تحصیل رایگان در کانادا بپردازند. علاوه براین با توجه به مزایای تحصیل در کشور کانادا دانشجویان می ­توانند در کنار تحصیل به انجام کار دانشجویی بپردازند. برخی از هزینه های تحصیل و زندگی خود را تأمین نمایند. اکثر دانشجویان بین المللی پس از پایان تحصیلات در کانادا به جستجوی شغل مورد نظر خود می پردازند. با تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری کانادا سعی در اخذ اقامت دائم کانادا را دارند.

اخذ پذیرش از دانشگاه یورک York در کانادا

هر یک از دانشگاه های کانادا شرایط جداگانه ای برای پذیرش دانشجویان بین المللی می­ باشند. اما بطور عموم ارائه مدرک زبان انگلیسی جهت تحصیل در دانشگاه های کانادا یکی از ملزومان به شمار می­ رود. دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه یورک پس از تکمیل فرم درخواست پذیرش خود بایستی مدارک زیر را نیز به این دانشگاه ارائه نمایند:

  • مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی برای دانشجویان متقاضی تحصیل درمقطع کارشناسی و به همین ترتیب سایر دانشجویان نیز برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر ملزم به ارائه مدرک تحصیلی قبلی خود می ­باشند.
  • توصیه نامه

مدارک زبان در خصوص اخذ پذیرش بدین صورت است:

مقطع تحصیلینمره آیلتسنمره تافل
کارشناسی6.5550
کارشناسی ارشد7577
دکتری7.5600

مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر به راهنمایی و پاسخگویی به سوالات متقاضیان هستند که قصد مهاجرت به دیگر کشورها را دارند. همچنین دوستان می­ توانید در زمینه مزایا و معایب مهاجرت به کانادا اطلاعات لازم را از این مجموعه جویا شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *