مهاجرت تحصیلی چین

دانشگاه مالی و اقتصادی ژیانگ چین

دانشگاه مالی و اقتصادی ژیانگ چین

از نظر ساختاری، دانشگاه مالی و اقتصادی ژیانگ چین، متشکل از گروه اقتصاد و تجارت بین ‌الملل، گروه حسابداری، بخش آمار و گروه مالی است. رشته های اصلی بیش از 20 سال سابقه دارند. در حال حاضر این دانشکده یک برنامه دکترا در زمینه تجزیه و تحلیل و مدیریت سیستم اقتصادی، 3 برنامه کارشناسی ارشد تجارت بین‌الملل، حسابداری و آمار و 7 برنامه کارشناسی در زمینه اقتصاد و تجارت بین ‌الملل، امور مالی، بیمه، مالیه عمومی، حسابداری، مدیریت مالی و آمار ارائه می ‌دهد. این دانشگاه دارای بیش از 90 عضو هیئت علمی است و در 5 سال گذشته بیش از 60 پروژه تحقیقاتی ملی و استانی را انجام داده است، بیش از 500 مقاله در مجلات دانشگاهی در انواع و اقسام سطوح به چاپ رسانده است.

از سوی دیگر JSU دوره های پیش دانشگاهی بدون اعتبار ارائه می دهد و به عنوان دوره های تکمیلی برای دانش آموزانی طراحی شده است که نیاز به بهبود در موضوعاتی دارند که برای دوره های سال اول مرتبط در JSU ضروری است. در پایان دوره، دانشجویانی که مایل به گذراندن دوره های کارشناسی در JSU هستند، باید برای “امتحان ورودی برای دانشجویان خارج از کشور” درخواست دهند. برای آگاهی از واقعیت های مختلف مرتبط با این دانشگاه، در مقاله حاضر که از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده جهت غنی تر سازی اطلاعات علاقه مندان تحصیل در چین، به نگارش درآمده، کنکاش نمایید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

معرفی دانشگاه مالی و اقتصادی ژیانگ چین

دانشگاه ژیانگ  در شهر ژنجیانگ استان جیانگ سو، چین واقع شده است. JSU به دلیل برنامه ها و شرایط تحصیل در چین به  زبان انگلیسی با 13 دوره کارشناسی که در بین دوره های برتر انگلیسی ارائه شده در چین رتبه بندی شده است، مشهور است. در حال حاضر بیش از 2000 دانشجوی بین المللی از بیش از 114 کشور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و دوره های غیر مدرک در محوطه دانشگاه تحصیل می کنند. این دانشگاه به دلیل تدریس مبتکرانه و زندگی رنگارنگ دانشگاهی در حال افزایش محبوبیت است.

اختلاط کار کلاسی با غوطه وری مناسب در فعالیت های فوق برنامه همیشه ثابت شده است که بهترین سیستم دانشگاهی با امیدوارکننده ترین نتایج است. در واقع موفقیت ما اینگونه عمل می کند. با بیش از 100 سال سابقه، JSU به یک دانشگاه جامع تبدیل شده است. ژیانگ که در شهری دلپذیر واقع شده است، فرصت بیشتری را برای دانشجویان فراهم می کند تا فرهنگ و میراث معمولی چین را تجربه کنند. رتبه بندی JSU به سرعت به سمت بالا می رود.

در جدول زیر به سایر موفقیت ها و مزیت های دانشگاه ژیانگ اشاره شده است:

مراحلتوضیحات
1در حال حاضر، JSU در فهرست 1000 دانشگاه برتر جهان قرار دارد
2بر اساس آموزش عالی تایمز، 200 دانشگاه برتر آسیا و همچنین 200 دانشگاه برتر در میان بریکس و اقتصادهای نوظهور
3JSU از شهرت ملی به عنوان یکی از برترین موسسات دانشگاهی مبتنی بر تحقیقات برای علوم مهندسی با چندین جایزه نوآوری و ثبت اختراع برای دستاوردها و کمک به چین برخوردار است.
4سایر رشته های دانشگاهی نیز شاهد رشد قابل توجهی در دانشکده تحقیقاتی خود و کیفیت فارغ التحصیلان سالانه بوده اند.

معرفی دانشگاه مالی و اقتصادی ژیانگ چین

اطلاعات دیگر درباره دانشگاه مالی و اقتصادی ژیانگ چین

کالج به طور مشترک با دانشگاه حسابرسی نانجینگ، کالج معلمان Huaiyin و مؤسسه فناوری Huaiyin، آموزش لیسانس “3 + 2” را توسعه داده است. دانشگاه شاندونگ و دانشگاه لانژو برای توسعه آموزش از راه دور مدرن همکاری می کنند. علاوه بر اینف ژیانگ، در راستای پرورش نیروهای فنی و ماهر با کیفیت بالا با «روحیه مغزی، درک مدیریت، مدیریت خوب، عملی، جسمی و روحی خوب و خوشایند»، به طور فعال سیستم آموزشی با کیفیت را ارتقا می ‌دهد. این سیستم ویژگی‌ های اجرایی دانشگاه را «هدایت ارزشی، فرهنگ و آموزش مردم» می‌ سازد و دارای «موزه فرهنگی ژو انلای»، «موزه فرهنگی هوآی‌شانگ»، «موزه فرهنگی پول»، «موزه فرهنگی جین شی یوان»، «موزه فرهنگی هنری» است.

در مدل اداره، دانشگاه ترکیبی از مدرسه-شرکت، ترکیبی از الگوی آموزش استعداد کار-مطالعه، و الگوی تدریس عملی و تلفیقی، ارتقاء بیشتر اصلاح آموزش عالی حرفه ای و تدریس، بهبود جامع کیفیت مفهومی اجرای مدرسه است که در نتیجه توانایی خدمت به توسعه اجتماعی و اقتصادی را افزایش دهد. دانشگاه ژیانگ به مفهوم آموزش «مردم گرا» پایبند است و در همین راستا، دانشگاه کارآفرینی Huai’an با موفقیت در این دانشگاه مستقر شده است و به طور متوالی یک مرکز آموزشی جامع برای کسب و کار هوشمند، مرکز تجربه ایدئولوژیکی و سیاسی Xiangyu، مرکز تجربه حسابداری مدیریت ERP، مرکز خدمات دانشجویان کالج و مرکز توسعه جهت گیری کیفیت دانشجویان ایجاد کرده است.

در شکل زیر به سایر مراکز توسعه دهنده کارآفرینی در دانشگاه ژیانگ اشاره شده است:

سایر مراکز توسعه دهنده کارآفرینی در دانشگاه ژیانگ چین

محتوای آموزشی دانشگاه مالی و اقتصادی ژیانگ چین

دانشکده مالی و اقتصاد حرفه ای جیانگ سو به طور فعال در خدمت توسعه اقتصادی و اجتماعی محلی است. این سازمان به طور متوالی دوره‌های آموزشی را برای معلمان کلیدی حسابداری در دانشکده‌های حرفه‌ای عالی در استان جیانگ سو، مدیریت مالی و دوره‌های آموزش معلمان با صلاحیت دوگانه برگزار کرده است. دوره آموزشی حرفه ای ستون فقرات معلمان ، با پایگاه خدمات Huaian SME، پایگاه آموزش استعدادهای خوراک جیانگ سو، پایگاه آموزشی استعداد دانه و روغن جیانگ سو، پایگاه آموزش معلمان آموزش حرفه ای Huaian، پایگاه آموزش مداوم پرسنل مالی و مالی شهر Huaian، آزمون Huaian و پایگاه آموزشی برای فعالان مالی، پایگاه آموزشی برای میانجی مردم Huai’an، و پایگاه آموزشی برای کارآفرینی است.

همزمان و به طور مشترک “کالج بازاریابی جینشی یوان”، “کالج مدیریت مرکزی شینیا”، “کالج تجارت الکترونیک جینگ دونگ”، “کالج بیمه جیانگ سو زیجین”، “کالج نوآوری و کارآفرینی یونگیو سیندائو” و “خودروی ژونگروی” را تاسیس کرده است تا با شرکت های معروف داخلی پایگاه کسب و کار، پایگاه ملی آموزش استعدادهای درخشان حسابداری مشغول فعالیت باشد و در همین زمینه به آموزش محتوای غنی آموزشی در حوزه مدیریت نزدیک شده است. تیم متخصصان همکار با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در طی این سالها تلاش نموده است تا مهاجران علمی را در حوزه های مرتبط با استعداد و ذوق در دانشگاه ژیانگ مرتبط سازد و از همین رو، شما نیز می توانید از تجارب ما بهره مند شوید تا در مسیر مهاجرت علمی خود با چالش کمتری مواجه شوید.

متداول ترین سوالات دانشگاه مالی و اقتصادی ژیانگ چین

در این بخش به متداول ترین سوالات در خصوص دانشگاه مالی و اقتصادی ژیانگ چین پاسخ می دهیم:

  • محتوای آموزشی دانشگاه مالی و اقتصادی ژیانگ چین شامل چه مواردی می باشد؟ دانشکده مالی و اقتصاد حرفه ای جیانگ سو به طور فعال در خدمت توسعه اقتصادی و اجتماعی محلی است. این سازمان به طور متوالی دوره‌های آموزشی را برای معلمان کلیدی حسابداری در دانشکده‌های حرفه‌ای عالی در استان جیانگ سو، مدیریت مالی و دوره‌های آموزش معلمان با صلاحیت دوگانه برگزار کرده است. دوره آموزشی حرفه ای ستون فقرات معلمان ، با پایگاه خدمات Huaian SME، پایگاه آموزش استعدادهای خوراک جیانگ سو، پایگاه آموزشی استعداد دانه و روغن جیانگ سو، پایگاه آموزش معلمان آموزش حرفه ای Huaian، پایگاه آموزش مداوم پرسنل مالی و مالی شهر Huaian، آزمون Huaian و پایگاه آموزشی برای فعالان مالی، پایگاه آموزشی برای میانجی مردم Huai’an، و پایگاه آموزشی برای کارآفرینی است.
  • مزیت و موفقیت های دانشگاه مالی و اقتصادی ژیانگ چین شامل چه مواردی خواهد بود؟ JSU از شهرت ملی به عنوان یکی از برترین موسسات دانشگاهی مبتنی بر تحقیقات برای علوم مهندسی با چندین جایزه نوآوری و ثبت اختراع برای دستاوردها و کمک به چین برخوردار است. در حال حاضر، JSU در فهرست 1000 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. سایر رشته های دانشگاهی نیز شاهد رشد قابل توجهی در دانشکده تحقیقاتی خود و کیفیت فارغ التحصیلان سالانه بوده اند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *