مهاجرت تحصیلی کانادا

دانشگاه انتاریو غربی در کانادا

دانشگاه انتاریو غربی در کانادا

دانشگاه انتاریو غربی در کانادا معروف به زیباترین دانشگاه در کانادا می­ باشد که در سال 1878 در این کشور تأسیس گردید و مورد توجه قرار گرفت. یکی از مهمترین اهداف این دانشگاه تحقیق بر روی مسائل مختلف علمی می ­باشد. انتاریو از 13 دانشکده تشکیل گردیده است که دانشکده بیزینس یا تجارت این دانشگاه از معتبرترین دانشکده های تجارت در جهان است. هم اکنون این دانشگاه میزبان دانشجویان بین المللی زیادی از 100 کشور مختلف می­ باشد. دانشجویان با تحصیل در دانشگاه انتاریو تحصیل در فضایی منعطف را تجربه می ­نمایند. آینده شغلی دانشجویان در این دانشگاه روشن و شفاف می ­باشد. مطالعات کلاسیک، زبان و ادبیات مدرن، زبان شناسی و فلسفه، علوم انسانی و هنرهای تجسمی از مهمترین موضوعات هستند. دانشجویان می­ توانند به تحصیل در دانشگاه انتاریو غربی در کانادا بپردازند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در زمینه مهاجرت راهنمایی ها و مشاوره های مفیدی را به متقاضیان مهاجرت ارائه می ­نماید. زبان تدریس در دانشگاه انتاریو انگلیسی است. دانشجویان جهت پذیرش ملزم به ارائه مدرک زبان انگلیسی هستند. در کارنامه این دانشگاه اخذ جوایز نوبل- دانشمندان رودز و شخصیت های برجسته ای که از این دانشگاه فارغ التحصیل گردیده اند را می ­توان مشاهده نمود. اگرچه دانشگاه انتاریو غربی در کانادا در سال 1878 تأسیس گردید. اما این دانشگاه تا سال 1881 حق اعطاء مدرک در رشته های پزشکی، الوهیت و هنر را به فارغ التحصیلان آن رشته نداشت. اما پس از ژوئن 1881 این امکان برای دانشجویان رشته های فوق بوجود آمد.

درباره دانشگاه انتاریو غربی در کانادا

دانشگاه انتاریو غربی در کانادا در انتهای جنوب غربی شهر کبک واقع گردیده است. این دانشگاه توسط مناطق مسکونی این شهر احاطه شده است. پردیس اصلی این دانشگاه که اقامتگاه های دانشجویان را شامل می ­شود. دارای مساحتی برابر با 422 هکتار می ­باشد. بطور کلی می­توان 31% فضای ساختمان اصلی به خوابگاه ها و مصارف مسکونی دانشجویان اختصاص یافته است. 28% از فضای ساختمان برای نگهداری وسایل پژوهشی و آموزشی، 27% مختص کلاس های درسی و آموزشی و 24% باقیمانده آزمایشگاه های این دانشگاه را تشکیل می ­دهد.

این دانشگاه اقامتگاه هایی را برای دانشجویانی که تحصیلات را در این دانشگاه به اتمام رسانیده اند. در حال انجام کار برای دانشگاه هستند قرار داده است. باشگاه ها، کتابخانه ها و اتاق های مطالعه از دیگر امکاناتی است که دانشگاه انتاریو غربی برای دانشجویان فراهم نموده است. دانشگاه انتاریو برنامه های تبادل دانشجو را نیز ارائه می ­نماید. سالانه دانشجویان زیادی از دیگر دانشگاه ها جهت ادامه تحصیل به انتاریو مراجعت می ­نمایند. همچنین دانشجویان این دانشگاه نیز توسط این برنامه ها امکان گذراندن چند ترم تحصیلی را در دانشگاه های دیگر کشورها خواهند داشت.

پذیرش از دانشگاه انتاریو غربی در کانادا

دانشجویانی که تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه انتاریو را انتخاب نموده اند، ملزم به ارائه مدارک زیر می­ باشند:

  • مدارک تحصیلی دیپلم، پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات
  • مدارک کارشناسی دانشگاهی معتبر که مورد تأیید دانشگاه انتاریو است. (برای آن دسته از دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در کانادا را دارند.)
  • توصیه نامه از اساتید دوره های تحصیلی پیشین
  • انگیزه نامه (مبنی بر دلایل اصلی انتخاب دانشگاه انتاریو جهت ادامه تحصیل)
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی (برخورداری از حداقل نمره 6.5 در مدرک آیلتس، نمره 550 تافل، نمره 83 مدرک IBT)

پذیرش از دانشگاه انتاریو غربی در کانادا

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه انتاریو غربی در کانادا

با توجه به اینکه هزینه های زندگی در کانادا و تحصیل نسبتاً بالا است، اکثر دانشگاه های این کشور جهت جذب و حمایت از دانشجویان بین المللی بورسیه های متعددی را تعیین شرایط به دانشجویان اعطاء می­ نمایند. دانشجویان در دانشگاه انتاریو نیز امکان اخذ بورسیه تحصیلی کانادا را خواهند داشت. شرایط عمومی اکثر بورسیه های تحصیلی در کانادا برخورداری از نمره زبان خوب و سطح علمی بالا می­ باشد. بورسیه های تحصیلی دانشگاه انتاریو دارای ارزش های مختلفی هستند. برخی بخشی و برخی دیگر تمامی هزینه های زندگی در کشور کانادا را پوشش می ­دهند. ما برخی از این بورسیه ها را در ادامه معرفی می ­نماییم.

بورسیه Amission Scholarships در دانشگاه انتاریو غربی

این بورسیه متعلق به دانشجویان بین المللی است که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه انتاریو را دارند. لازم بذکر است این بورسیه خود دارای 3 زیر گروه است. به دانشجویان با توجه به سطح علمی تعلق می­ گیرد. این موارد عبارتنداز:

  • Continuing Admission Scholarship دارای ارزشی برابر با 10000CAD (دلار کانادا) است که به ازای هر سال تحصیلی 2500CAD (دلار کانادا) به حساب دانشجویان واریز می ­گردد.
  • Western Scholarship of Excellence دارای ارزش 2000CAD (دلار کانادا) است که در ابتدای سال اول تحصیلی به دانشجویان مقطع کارشناسی که واجد شرایط می ­باشد تعلق می­ گیرد.
  • بورسیه نوع Western Scholarship of Distiniction نیز دارای ارزش 1000CAD (دلار کانادا) می ­باشد که در سال اول تحصیلی به دانشجویان اعطاء خواهد شد.

بورسیه National scholarship program در دانشگاه انتاریو غربی

این بورسیه به صورت محدود می ­باشد. دانشجویانی که از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار هستند. امکان استفاده از این بورسیه را خواهند داشت. این بورسیه دارای ارزشی معادل 50000CAD (دلار کانادا) است که در طول 4 سال تحصیلی به دانشجویان ممتاز کارشناسی ارشد تعلق می ­گیرد. دانشجویان امکان دسترسی به برخی دیگر از بورسیه های تحصیلی در این دانشگاه را خواهند داشت. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با معرفی بورسیه های تحصیلی سعی بر این دارند تا شرایط تحصیل رایگان در کانادا را برای دانشجویان عزیز فراهم آورند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *