مهاجرت سرمایه گذاری در گرنادا

ثبت شرکت در گرنادا

ثبت شرکت در گرنادا

ثبت شرکت در گرنادا همانطور که شرایط و الزامات خاص خود را دارد مزایا مخصوصی را نیز برای اداره کنندگان شرکت در پی دارد. گرانادا پاسپورت های ارزشمند و شرایط عالی برای انجام تجارت ارائه می دهد. دولت گرانادا تعداد فزاینده ای از مشاغل متوسط ​​و کوچک را در این کشور به رسمیت می شناسد. تجارت شما مهم است و گرانادا از نظر تجاری چیزهای زیادی برای ارائه دارد. به عنوان مثال، شما می توانید در گرانادا با کشاورزی، راه اندازی یک آژانس گردشگری، ساختن یک شرکت ساختمانی یا حتی ساخت شکلات، کسب و کاری راه اندازی کنید. اگر به فکر راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت خود در گرنادا هستید، به این مقاله نگاهی بیندازید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات تخصصی مشاور شما در حوزه ثبت شرکت در گرنادا می باشد.

خوشبختانه، شما می توانید پاسپورت گرانادا را با سرمایه گذاری و از طریق مهاجرت به گرنادا دریافت کنید. شهروندی با سرمایه گذاری آسان است. شما باید منطقه ای را که می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید شناسایی کنید، بودجه را آماده کنید و برای شهروندی درخواست دهید. در نتیجه شما یک گرنادایی می شوید. گرانادا همه فرصت ها را دارد و مکانی عالی برای ایجاد یک تجارت است. قوانین آن ‌ها به نفع خارجی ‌هاست که درک و مسیریابی را آسان می‌ کند. سهولت انجام کسب و کار فرصت های تجاری را تسهیل می کند.

مراحل ثبت شرکت در گرنادا

ثبت شرکت در گرنادا 4 مرحله، 8 روز طول می کشد و حدود $14 (دلار) هزینه دارد. مهمتر از همه، شما باید ظرف 14 روز پس از شروع فعالیت تجاری خود، نام تجاری، یک شرکت با مسئولیت محدود یا شراکت در دفتر ثبت دادگاه عالی ثبت کنید. گرانادا به سرمایه گذاران، گردشگران، کارگران مهاجر و دانشجویان خارج از کشور کیفیت زندگی بالا، جرم و جنایت کم و محیط طبیعی نسبتاً سالمی ارائه می دهد.

شما می توانید آزادانه در تمام فعالیت های اقتصادی به عنوان یک شهروند گرانادا سرمایه گذاری کنید. جستجوی نام کسب و کار 4 روز طول می کشد و $4 (دلار) هزینه دارد. ثبت نام تجاری حدود 2 روز طول می کشد و $10 (دلار) هزینه دارد. ضمنا ثبت نام مالیات و تامین اجتماعی رایگان و ظرف مدت 2 روز می باشد. اینها اصول اولیه راه اندازی یک تجارت در گرانادا هستند.

گرانادا طیف وسیعی از فرصت های ثبت شرکت در گرنادا را در 5 بخش رشد ارائه می دهد:

فرصت های خوب ثبت شرکت در گرنادا

مزایای ثبت شرکت در گرنادا

شرکت ها در محیطی که امکان رشد را فراهم می کند عملکرد بهتری خواهند داشت. گرانادا محیطی آرام و مناسب برای هر کسی فراهم می کند. میزان جرم و جنایت پایین است و محیط طبیعی دست نخورده است. جدا از زیبایی طبیعی، گرنادایی ها دارای فرهنگ محکم و غنی هستند. استاندارد زندگی مقرون به صرفه است و بقا را آسان تر می کند. اهالی مهربان هستند. دسترسی اولویت دار و مقرون به صرفه به اروپا، انگلستان، ایالات متحده آمریکا و کانادا هم مزیت دیگری است. قراردادهای روابط متعددی وجود دارد و دیاسپورای بزرگی که به سرعت محصولات را می پذیرد و پشتیبانی محلی و بازاریابی دهان به دهان را ارائه می دهد هم امتیاز مناسبی است.

گرانادا یک کشور بندری است که به روی بازار جهانی باز است و از روابط تاریخی پر جنب و جوش با اتحادیه اروپا، بریتانیا، کانادا و ایالات متحده برخوردار است. جامعه غنی و پر رونق گرنادین ها، که چندین برابر جمعیت محلی را فراتر می برد، بازار بین المللی آماده برای استفاده ایجاد می کند. زیرساخت های عالی هنگام راه اندازی و راه اندازی هر کسب و کاری ضروری است. حمل و نقل دریایی و زمینی، برق، آب، مخابرات به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند. در زیر چند نکته قابل تامل است: گرانادا برای همگام شدن با فناوری مدرن، سرمایه گذاری گسترده ای در خدمات اینترنتی انجام می دهد. پیشنهادات برای ساخت شبکه های فیبر به طور قابل توجهی بر توسعه تجارت تأثیر می گذارد.

در جدول زیر شاهد نرخ رشد تجارت در گرنادا در سال های اخیر هستید:

نرخ رشد تجارتسال
18%2021
25%2022
30%2023

شرایط ثبت شرکت در گرنادا

در کشور جزیره ای گرنادا هیچ حق تمبر، مالیات بر ارث، اموال غیر منقول، افزایش سرمایه، بهره و سود سهام وجود ندارد. مالکان خارجی نیازی به پرداخت مالیات بر تجارت و زمین ندارند. محرمانه بودن اطلاعات در مورد تجارت حفظ می شود. افتتاح شرکت در گرانادا به صورت سازمانی ثابت شرکت بین المللی تجارت امکان پذیر است. حداقل سرمایه ای در گرنادا وجود ندارد و شما می توانید برای آن از کم ترین مبالغ هم استفاده کنید زیرا هزینه های زندگی در گرنادا مقرون به صرفه و مناسب سرمایه گذاری است.

از جمله شرایط اجباری برای هر شرکت عبارتند از:

  • حضور حداقل یک مدیر و سهامدار
  • آدرس محلی که باید در اسناد ثبت نام ذکر شود.
  • استخدام نماینده ای که نماینده منافع بنیانگذاران شرکت باشد.

شرایط ثبت شرکت در گرنادا

الزامات ثبت شرکت در گرنادا

ثبت شرکت در گرانادا به طور متوسط یک ماه و نیم طول می کشد. شما در این مدت بنیانگذاران باید نام شرکت را تنظیم کنید (لازم است که Corporation / Corp، Incorporated / Inc. یا Limited / LTD در پایان ذکر شود) و آن را برای تأیید رسمی ارائه دهید. تهيه تفاهم نامه، صورتجلسه اولين جلسه، اساسنامه و فرم ثبت نام هم الزامی است. اخذ تصمیم در مورد حذف دفتر که به عنوان آدرس قانونی ظاهر می شود. تمام مدارک را ارسال کنید، بسته ای را در اداره ثبت ثبت کنید و هزینه ها و هزینه های مجوز را پرداخت کنید. یک مدیر تعیین کنید یا ترکیب را تأیید کنید، در صورت وجود چندین مدیر، ثبت نام سهامداران ایجاد کنید.

مدارک اصلی سازمان گواهی تاسیس و ثبت است. آنها باید آپستیل شوند و همچنین نسخه‌های محضری از اوراق بهادار زیربنایی. هر ساله باید پرداخت های ثابت یا هزینه مجوز کلی به جای مالیات باقی مانده به بودجه واریز شود. یک IBC در گرانادا ممکن است توسط یک یا چند سهامدار، یک یا چند مدیر و یک منشی تشکیل شود که ممکن است افراد یا شرکت ها باشند. نماینده ثبت شده مورد نیاز است. سرمایه مجاز استاندارد ممکن است $50000 (دلار) آمریکا باشد. سهام ممکن است با ارزش اسمی یا غیر اسمی، سهام قابل بازخرید یا ترجیحی، با نام یا با یا بدون حق رای منتشر شود. سهام بی نام مجاز نمی باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مشاوره و خدمات تخصصی در باب مهاجرت و راه های اخذ اقامت در گرنادا به شما ارائه خواهد داد.

متداول ترین سوالات ثبت شرکت در گرنادا

در این بخش از مقاله مفتخر به پاسخ گویی سوالات شما در خصوص ثبت شرکت در گرنادا می باشیم:

  • ثبت شرکت در گرنادا چند روز طول می کشد؟ حدود 8 روز اما اگر با تاخیرات و الزامات در نظر بگیریم نهایت 2 هفته طول می کشد.
  • الزامات ثبت شرکت در گرنادا چیست؟ مدارک اصلی سازمان گواهی تاسیس و ثبت است. آنها باید آپستیل شوند و همچنین نسخه‌های محضری از اوراق بهادار زیربنایی. هر ساله باید پرداخت های ثابت یا هزینه مجوز کلی به جای مالیات باقی مانده به بودجه واریز شود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *