مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

تحصیل کارشناسی ارشد در پاراگوئه

تحصیل کارشناسی ارشد در پاراگوئه

تحصیل کارشناسی ارشد در پاراگوئه نیز همانند سایر نقاط جهان پس از تحصیل کارشناسی و اخذ مدرک لیسانس امکان پذیر است. پاراگوئه کشوری در حال توسعه است و در قاره آمریکا آنچنان از نظر تحصیلی مطلوب نیست اما این کشور دارای دانشگاه های قدیمی و بزرگی است که رشته های مختلف را از جمله در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می کند. تحصیل در پاراگوئه به زبان اسپانیایی صورت می گیرد و می توانید به زبان اسپانیایی در این کشور تحصیل کنید. البته برخی از دوره ها بیشتر در موسسات خصوصی به دیگر زبان ها از جمله زبان انگلیسی ارائه می شوند. با تحصیل کارشناسی در پاراگوئه می توانید همچنین زمینه تحصیل دکترا در قاره آمریکا را فراهم کنید. برای پاسخ به سوالات زیر درباره تحصیل کارشناسی ارشد در پاراگوئه به مقاله ارائه شده توسط تیم ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

  • تحصیل کارشناسی ارشد در پاراگوئه چه مدت زمان می برد؟
  • شرایط تحصیل کارشناسی ارشد در پاراگوئه چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های پاراگوئه برای تحصیل کارشناسی ارشد کدامند؟

تحصیل در پاراگوئه

پاراگوئه کشوری در خشکی در میان کشورهای برزیل، آرژانتین و بولیوی است و تنها کشور آمریکای جنوبی دارای دو زبان رسمی گوارائی و اسپانیایی است. این کشور از نظر آموزش در جایگاه متوسط قرار دارد و از کشورهایی مانند آرژانتین ضعیف تر است. تحصیل در پاراگوئه پس از تحصیل در مدارس جهت اخذ مدرک برای ورود به بازار کار در دانشگاه های این کشور ادامه پیدا می کند. با تحصیل در دانشگاه های پاراگوئه می توانید مدارک مختلف مانند مدرک لیسانس، فوق لیسانس، دکترا و یا مدرک تخصصی را کسب کنید.

وزارت آموزش و فرهنگ، از طریق معاونت آموزش عالی و علوم، وظیفه تدوین سیاست ها، تعیین اهداف و تصویب برنامه های توسعه این بخش را در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بر عهده دارد. وزارت دارای ارگانهای زیر به عنوان مشاور سیاست آموزش عالی است:

  • شورای ملی آموزش و فرهنگ: روند ارزیابی موسسات آموزش عالی پشتیبانی می کند.
  • شورای ملی آموزش عالی CONES نهادی است که مسئول پیشنهاد و هماهنگی سیاست ها و برنامه های آموزش عالی است.

تحصیلات عالی با اصل فرصت ها و شرایط برابر برای منافع آموزش عالی اداره می شود. دانشجویان تحصیلات عالی حق دارند:

  • به یک آموزش عالی با کیفیت که امکان آموزش حرفه ای و فرصت های برابر را فراهم کند دسترسی داشته باشند.
  • دریافت بورس تحصیلی، وام دانشجویی و سایر اشکال حمایت اقتصادی و اجتماعی که فرصت های برابر را تضمین می کند.

شرایط تحصیل فوق لیسانس در پاراگوئه

سیستم آموزش عالی پاراگوئه (HE) در سال های اخیر با میزان بیشتری از دانشجویان روبرو بوده است و لذا در سال های اخیر این کشور دانشگاه های بیشتری را به خود دیه است. تحصیل در پاراگوئه و دانشگاه های پاراگوئه در 3 مقطع اصلی زیر انجام پذیر است:

۳ مقطع تحصیلی در پاراگوئه

در حال حاضر مقطع کارشناسی ارشد پاراگوئه یکی از محبوب ترین مقاطع تحصیلی است و مدت زمان این مقطع تنها در 2 سال می باشد. مقطع کارشناسی ارشد منجر به اخذ مدرک فوق لیسانس شده و زمینه را برای تحصیل دکترا در پاراگوئه آماده می کند. همانطور که گفتیم زبان تحصیل در این مقطع اغلب اسپانیایی است و شرایط پذیرش بسته به دانشگاه متفاوت است. اما شرایط کلی تحصیل کارشناسی ارشد در پاراگوئه شامل:

  • ارائه مدرک معتبر کارشناسی در داخل و یا خارج از کشور
  • ارائه مدرک زبان اسپانیایی یا انگلیسی
  • اخذ ویزای تحصیلی پاراگوئه
  • شرکت در مصاحبه و ارائه پروپوزال و موضوع پایان نامه
  • سایر مدارک خواسته شده از سوی دانشگاه

تحصیل کارشناسی ارشد در دانشگاه های پاراگوئه

از اواخر قرن نوزدهم تا پایان قرن بیستم، دانشگاه ها با حکم ریاست جمهوری تأسیس شدند. بین سالهای 1991 و 1992، 5 دانشگاه خصوصی به این شکل افتتاح شد. در عوض قانون اساسی سال 1992 ایجاب می کرد دانشگاه ها توسط قانون ایجاد شوند. سطح تحصیلات عالی قبلا با قانون N 136/93 دانشگاه ها و قانون آموزش عمومی و در حال حاضر توسط قانون HE 4995/2013 اداره می شود. بین سالهای 2006 و 2009، با تقاضای فزاینده فارغ التحصیلان آموزش متوسطه و مقررات ملایم برای گشایش موسسات جدید، رونق واقعی ایجاد موسسات جدید رخ داد. قانون شورای ملی هیئت مدیره بخش HE را ایجاد کرده است. این برنامه توسط 13 عضو، به نمایندگی از MEC (وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ)، CONEC (شورای ملی فرهنگ و آموزش)، CONACYT (شورای ملی علم و فناوری)، دانشگاه های عالی و همچنین اعضای هیئت علمی و نمایندگان دانشجویان ادغام شده است.

شورای ملی فرهنگ و آموزش قدرت افتتاح یا بستن موسسات، طراحی خط مشی بخش و تولید اطلاعات عمومی مربوط به دانشگاه ها را دارد. در حال حاضر در کشور پاراگوئه بیش از 50 دانشگاه هم به صورت خصوصی و هم به صورت دولتی وجود دارد که برنامه های مختلفی را به دانشجویان ارائه می کنند. در جدول زیر می توانید از جمله دانشگاه ها معتبر پاراگوئه را مشاهده کنید:

نام دانشگاهشهر
دانشگاه ملی آسونسیونآسونسوین
دانشگاه کاتولیکا پاراگوئهآسونسیون
دانشگاه شرق پاراگوئهآسونسیون
دانشگاه سن کارلوسآسونسیون
دانشگاه کلمبیا پاراگوئهآسونسوین
دانشگاه آمریکایی پاراگوئهاسته
دانشگاه ملی ویاریکاویاریکا
دانشگاه ملی استهاسته
دانشگاه ملی ایتاپواانکارماسیون
دانشگاه ملی پیلارپیلار

مزایای تحصیل کارشناسی ارشد در پاراگوئه

پاراگوئه کشوری زیبا و دارای جاذبه های گردشگری بسیار است. این کشور با کشورهایی مانند برزیل و آرژانتین همسایه است و دانشجویان می توانند در طول تحصیل خود در تعطیلات به این کشورها سفر کنند. پاراگوئه کشوری اسپانیایی زبان است و این زبان از زبان های پر کاربرد در سطح جهان است لذا با یادگیری این زبان می توانید در بسیاری از کشورهای لاتین از آن استفاده کنید. پاراگوئه همچنین به عنوان کشوری ارزان و مقرون به صرفه یا می شود و پایتخت این کشور از جمله ارزان ترین پایتخت ها در جهان است. با تحصیل کارشناسی ارشد در پاراگوئه می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • اخذ مدرک فوق لیسانس
  • امکان ورود به بازار کار پاراگوئه
  • اخذ اقامت پاراگوئه
  • زندگی در کشور زیبای پاراگوئه
  • آموزش زبان اسپانیایی
  • ایجاد موقعیت برای کار در کشورهای آمریکای جنوبی

تحصیل کارشناسی ارشد شیمی در پاراگوئه

تحصیل کارشناسی ارشد شیمی در پاراگوئه

کارشناسی ارشد شیمی در پاراگوئه یک برنامه دو ساله است که اغلب در دانشگاه های این کشور به زبان اسپانیایی ارائه می شود. برای پذیرش در این برنامه توسط اداره مطالعات تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم شیمی دانشگاه مورد نظر، متقاضی باید حداقل شرایط تعیین شده در آیین نامه برنامه های تحصیلات تکمیلی را داشته باشد. دانشجوی باید فارغ التحصیل کارشناسی از دانشگاهی در پاراگوئه یا دانشگاه دیگری در خارج از کشور باشد و باید دارای مدرک مهندسی شیمی، مهندس مواد غذایی، مهندس صنایع یا موارد مشابه با حداقل مدت زمان 2،700 ساعت و همچنین دانش پایه در مورد زبان انگلیسی باشد. انتخاب داوطلبان براساس تجزیه و تحلیل کارنامه، تاریخچه موسسه، توصیه نامه ها و دانش زبان انگلیسی انجام خواهد شد و ممکن است بنا به صلاحدید اداره مطالعات تحصیلات تکمیلی، مصاحبه فنی داشته باشید. از جمله مدارک لازم برای تحصیل این رشته:

  • درخواست پذیرش
  • فتوکپی شناسنامه مدنی تأیید شده توسط دفتر اسناد رسمی عمومی
  • دو عکس رنگی در اندازه 3×4 با پس زمینه سفید
  • رزومه به روز شده در قالب ایجاد شده توسط گروه تحصیلات تکمیلی
  • گواهینامه تحصیلات دانشگاهی کامل
  • فتوکپی قانونی از مدرک دانشگاهی صادر شده توسط دانشگاه قبلی که به طور صحیح شناخته شده باشد.
  • 2 توصیه نامه از اساتید دانشگاه یا فارغ التحصیلان دانشگاه که ظرفیت متقاضی برای تحصیلات پیشرفته را تأیید می کنند.

فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد مهندسی شیمی با تاکید بر فرآیندهای شیمیایی قادر خواهند بود:

  • پیشنهاد راه حل های قابل استفاده در بخش صنایع در زمینه مهندسی فرآیند شیمیایی با سطح بالایی از دانش نظری عملی
  • آموزش مدل سازی، شبیه سازی، بهینه سازی و کنترل فرآیندها، واکنش های شیمیایی، پالایش و پتروشیمی ها
  • تجزیه و تحلیل درست فرآیند و عملکرد تحولات شیمیایی در صنعت

هزینه تحصیل کارشناسی ارشد در پاراگوئه

هزینه تحصیل کارشناسی ارشد در پاراگوئه به نسبت دانشگاه های واقع در این کشور و نوع دانشگاه ها متفاوت است. دانشگاه های دولتی هزینه کمر تری را دریافت می کنند و سالانه حدود 2000$ الی 4000$ (دلار) شهریه دریافت می کنند. اما دانشگاه های خصوصی هزینه بیشتر و دوبرابری در حدود 5000$ الی 7000$ (دلار) را دریافت می کنند. دروس پزشکی و رشته هایی از این دست هزینه بالاتری را از دانشجویان دریافت می کنند. دانشجویان همچنین باید واقف به هزینه زندگی در پاراگوئه باشند. چنانچه علاقه مند به مهاجرت تحصیل به کشورهای بهتر با شرایط بهتر هستید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل کنید و از شرایط و موارد لازم درباره مهاجرت تحصیلی کشورهای مخالف آگاهی یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *