مهاجرت تحصیلی کانادا

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان

یکی از سوالات متقاضیان مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا از روش تحصیلی این می باشد که آیا تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان امکان پذیر است یا خیر؟ چنانچه شمام علاقه مند به آشنایی با جوای این سوال می باشید با مطالعه نمودن این مقاله و هم چنین مراجعه نمودن به سایر مقالات تحصیلی کشور کانادا که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موجود می باشند به اطلاعات جامعی دست یابید.

نداشتن مدرک آیلتس دیگر مانع ورود به برخی از دوره های دانشگاه کانادا نمی شود. شروع به تحصیل در دانشگاه های بین المللی کانادا نیازمند قبولی در امتحاناتی نظیر TOEFL ،IELTS ،GRE ،GMAT و غیره. این امر اغلب باعث بدبینی در مورد شرایط تحصیل درکانادا بدون مدرک زبان می شود. همچنین باعث می شود دانش آموزانی که تمایل برای شرکت در این آزمون ها دارند برای کسب نمرات بهتر و پذیرش در دانشگاه های برتر به کار خود ادامه دهند.

مزایای تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان

مزیت های تحصیل در کنادا بدون مدرک زبان بسیار زیاد است. این موضوع باعث شده که روند تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان تبدیل در میان متقاضیان تحصیل در این کشور بسیار محبوب شده است. چرا که قوانین ویزا دانشجویان کانادا برای کمک به این نوع آموزش ها کمک می کند. این موضوع منجر به ساده تر شدن اخذ مدرک کارشناسی یا هر مدرک حرفه ای در این کشور شود. دانشجویان با ثبت نام در برخی از دانشگاه ها به راحتی می توانند بدون نیاز به مدرک زبان ویزا دریافت کنند.

در ادامه افراد می توانند به آموزش آنلاین زبان بپردازند دانشگاه های این کشور که به مدرک زبان نیاز ندارند. دارای دوره های مفید برای رفاه دانشجویان و دانش آموزانی هستند که در زندگی عملی خود مشغول هستند. از این رو می خواهند مهارت های آموزشی خود را برای آینده بهتر افزایش دهند. همچنین این دانشگاه ها برای ارائه بهترین ارتباط با دانش آموزان و بهبود مهارت های باور نکردنی هستند. دانشجویان می توانند از امکانات آموزش عالی در کانادا در زمینه های مختلف استفاده کنند. برخی از ویژگی های مهم این دانشگاه ها در زیر آمده است.

دانشگاه ها و تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان

در زیر لیستی از دانشگاه های کانادا است که این معافیت را ارائه می دهند:

  • دانشگاه ساسکاچوان
  • دانشگاه بروک
  • دانشگاه کارلتون
  • دانشگاه وینیپگ
  • دانشگاه رجینا
  • دانشگاه کنکوردیا

به جزء این دانشگاه ها، برخی از موسسات دیگری نیز وجود دارند که اقدام به برگذاری دوره آموزش انگلیسی قبل از دوره واقعی خود کرده اند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که پذیرش تحصیل در برخی از موسسات کانادا بدون مدرک آیلتس ممکن می باشد.

دانشگاه ها و تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان

شرایط آزمون آیلتس در کانادا

دانشگاه های کانادا متوجه شده اند که دانش آموزانی که مدرک تحصیلی خود را از یک موسسه آموزشی شناخته شده دریافت کرده اند. دستورالعمل های خود را در زبان انگلیسی دریافت کرده اند، اغلب سطح خوبی از دانش انگلیسی دارند. از این رو، آنها احساس کردند که از انجام آزمون مهارت زبان انگلیسی مانند IELTS که حداقل امتیاز مورد نیاز این آزمون برای قبولی در دانشگاه های این کشور هست نمره 6.0 می باشند. انجام این کار شرکت نمودن درفعالیت هایی نظیر خواندن، نوشتن یا مهارت های صحبت کردن را آسان می کند. دانشجویانی که از دانشگاه های کانادا درخواست پذیرش می کنند که نمره های آیلتس را از آنها نخواهند باید مدارک خاصی را برای اثبات تسلط خود در مورد مهارت زبان انگلیسی ارائه دهند.

یرخی از این مدارک عبارتند از:

  • گواهینامه های لازم
  • اسناد و مدارکی که دانشجویان موفق شده اند در دوره متوسطه در اولین و یا آخرین مدرک تحصیلی خود در رشته انگلیسی رابه انضمام کپی همه این موارد تحویل دهند.

بعضی از قوانین کلی که دربرگیرنده شرایط IELTS می باشد، عبارتند از:

  • دانش آموزانی که زبان مادری آنها انگلیسی هست یا دانشجویانی که از کشورهای غير انگليسی متولد شده اند. در 3 يا چند سال متوالی تحصيلات رسمی آنها زبان انگليسی باشد.
  • دانش آموزانی که موفق به قبولی در سطح مهارت های زبانی تحصیلات تکمیلی خود شده اند دارای معافیت تحصیلی IELTS می باشند.

پذیرش مشروط در کشور کانادا

بعضی از دانشگاه های کشور کانادا اقدام به دادن اجازه پذیرش مشروط برای پذیرش دانشجویانی که دارای مدرک زبان نیستند. کانادا مقررات جدید در مورد ویزای دانشجویی تصویب کرده که نه تنها کمک می کند که دانشجویان بین المللی دردانشگاه های این کشور تحصیل کنند، بلکه به آنها سطح تحصیلات خاصی نیز می دهد. در حالی که دانش آموزانی که پیش از این قوانین فقط نیاز به نشان دادن قصد تحصیل خود در کانادا بودند. اکنون می توانند برای ثبت نام خود را در یک کالج این کشور اقدام نمایند. دانشجویان بین المللی برای پذیرش ویزا به آن مراجعه نمودند.

از این رو، دانش آموزانی که برای گرفتن ویزا بدون ارائه نمرات IELTS اقدام می کنند باید ثبت نام خود را در دانشگاه انتخابی خود که مستلزم مقالات آیلتس نیست، تضمین کنند. در حالی که کالج انتخابی آنها نامه ای از پذیرش آنها را ارائه می دهد. این امکان وجود دارد که دانش آموزان در صورت درخواست برای ویزای دانشجویی مدارک لازم را برای اثبات مهارت زبان انگلیسی خود ارائه دهند.

اعتبار مجوز متقاضیان تحصیل در کنادا بدون مدرک زبان

هم اکنون دانش آموزان نمی توانند بدون مجوز بیش از 90 روز به تحصیل خود ادامه دهند. دانش آموزان پس از ثبت نام در دوره های طولانی مدت برنامه های تحصیلی موقت خود را تغییر نخواهند داد. این چنین اقدامات و مقررات سخت گیرانه به مقامات کانادایی برای جلوگیری از ورود دانش آموزانی که با مجوزهای تحصیلی اقدام به ورود می نمایند. انتظار می رود با این حرکت مقامات کانادا به موسسات آموزشی با کیفیت پایین مجوز نداده است. به دانشجویان بین المللی که متقاضی آموزش عالی هستن کمک نماید که کیفیت آموزشی لازم دسترسی پیدا کنند.

در صورتی که شما هم با مطالعه مقاله تحصیل در کنادا بدون مدرک زبان علاقه مند مهاجرت به این کشور از روش تحصیلی شدید این فرصت را دارید تا به مراجعه نمودن به سایر مقالات تحصیلی موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر بورسیه تحصیلی کانادا به اطلاعات جامعی دست یابید.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *