مهاجرت تحصیلی روسیه

دوره پادفک روسیه | هزینه دوره پادفک روسیه

تحصیل در دوره پادفک روسیه

دوره پادفکت روسیه برای دانشجویانی که تمایل به تحصیل در روسیه به زبان روسی یا انگلیسی رو دارند ضروری است. هزینه دوره پادفک 12000RUB (روبل روسیه) است. دانشگاه های کشور روسیه به ارائه این دوره برای دانشجویان بین المللی خود که به اصطلاح دوره پادفک می پردازد. این دوره معمولا در دانشگاه های روسیه در طی یک سال تحصیلی در 2 ترم و 6 ماه برگزار می شود. در ترم اول زبان روسی و در ترم دوم دروس پایه آموزش داده می شود. برای  دوره پادفکت در روسیه می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

  • دوره پادفک دانشگاه کازان به چه صورت برگزار می گردد؟
  • هزینه دوره پادفک در روسیه چقدر است؟

پیش از بررسی این کشور از دید شرایط تحصیلی ابتدا اطلاعاتی در مورد کشور روسیه را در اختیار شما قرار خواهیم داد:

شرحپارامتر
270.000تعداد دانشجویان بین المللی
روسیزبان
144.1 میلیون نفرجمعیت
مسکوپایتخت
+7کد کشور

شرایط تحصیل در دوره پادفک روسیه

همانطور که گفتیم دوره پادفک روسیه برای آموزش زبان روسی برای متقاضیان خارجی می باشد. دوره اولیه شامل دوره مقدماتی می باشد که یک ساله است. در این دوره به آموزش زبان روسی و همچنین آموزش علوم پایه از جمله شیمی و زیست شناسی می پردازند. در طول سال تحصیلی دوره های زبان روسی ارائه می شود. پس از آنکه دانشجویان خارجی این دوره مقدماتی را پشت سر گذاشتند در امتحانات شرکت می کنند. در صورت قبولی در امتحانات مدرکی حاکی بر تمام شدن دوره مقدماتی و موفق شدن در آن تحویل می گیرند. سپس می توانند در مقاطع بالاتر در دانشگاه های این کشور شرکت کنند.

لازم به ذکر است که در دوره مقدماتی دانشجویان خارجی می توانند در دوره اصلی نیز ثبت نام کنند. این امکان باعث می شود تا متقاضی بتواند در تمام شاخه های درسی در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند. دوره های زبان روسی برگزار می شود. این دوره شامل مکالمه، شنیداری، زبان شناسی، زبان روسی در شاخه تجارت، ادبیات روسی و ترجمه و مطالعاتی که در زمینه فرهنگی صورت می پذیرد. مدت زمانی که این دوره ها به طول می انجامد از 1 ماه تا 10 ماه می باشد. تمامی دانشجویان متقاضی با توجه به میزانی که زبان روسی را می دانند دوره مناسب خود را انتخاب و در آن شرکت می کنند. در این دوره ها کلاس های گروهی نیز دارند که در کنار کلاس های فردی با جمعیت 4 تا 6 نفر برگزار می شود.

آموزش دوره پادفک در روسیه

تشکیل کلاس های کوچکی از 7 تا 16 دانشجو برای آموزش زبان می باشد. دوره های تحصیلی برای مهارت های مطالعاتی و آماده کردن دانشجویان برای اولین امتحان مدرک موسسه نیز خواهد بود. مشاوره و آموزش در جهت اجتماعی و فرهنگی کردن دانشجویان برای دانشگاه مسکو در نظر گرفته می شود. مشاوره دادن به دانشجویان برای ثبت نام درست می باشد. در صورتی که دانشجویان در امتحان آخر سال دانشگاه موفق شوند مدرک خود را دریافت می کنند. جهت اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به روسیه ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

چرا پادفک روسیه؟

یکی از مزایای تحصیل در روسیه برای دانشجویان این است که دانشجو بدون تسلط بر زبان روسی می تواند تحصیل کند اما فرد می تواند قبل از شروع سال تحصیلی خود دوره مقدماتی را بگذراند و زبان خود را تقویت کند. علاوه بر آموزش زبان به آموزش علوم پایه نیز پرداخته می شود. افرادی که قبول نمی شوند می باید دوباره در پایه مقدماتی شرکت کنند. پس از قبولی به دانشگاه بروند.

با گذراندن دوره پایه تسلط بر زبان روسی برای تحصیل در دانشگاه پیدا می کنیم. به دست آوردن مدرک که سطح روسی شما را نشان دهد. علم شما را در دروس امتحانی تقویت می کند. باعث می شود به عادت و شیوه زندگی مردم روسیه آشنا شوید. بیشتر دوره های مقدماتی هزینه هایی در بر دارد. دانشجویانی که از کمک هزینه تحصیلی از سوی این دانشگاه برای تحصیل در دوره پادفک روسیه استفاده می کنند. از این رو می توانند در دوره مقدماتی به صورت رایگان تحصیل کنند. تمامی دانشجویان در آخر تحصیل خود باید در امتحان شرکت کنند. دانشجویانی که در امتحان قبول شوند در دانشگاه پذیرفته می شوند. دانشجویانی که دارای کمک هزینه تحصیلی هستند اگر در امتحان خود قبول نشوند دیگر نمی توانند به صورت رایگان تحصیل کنند.

هزینه تحصیل در دوره پادفک روسیه

هزینه دوره پادفک روسیه

هزینه دوره پادفک روسیه کاملا به مدت زمانی که طول می کشد تا دوره کامل شود بستگی دارد. اگر بخواهیم مثالی در این باره بزنیم در دانشگاه سامرا و موسسه فناوری شهر مسکو هزینه دوره های آموزشی 120000RUB (روبل روسیه) در سال می شود. هزینه ای که در 2 ترم آموزش برای تحصیل شما می شود 130000RUB (روبل روسیه) در دانشگاه الکتروتکنیک در سنپترزبورگ می شود.

هزینه دوره مقدماتی در دانشگاه پزشکی برای داوطلبان مدرک کارشناسی 231000RUB (روبل روسیه) می باشد. همچنین در آموزش زبان روسی در بعضی شرایط می توانید بدون هیچ هزینه این آموزش را ببینید. هزینه تحصیل در دانشگاه فدرال اورال برای آموزش زبان روسی 65000RUB (روبل روسیه) می باشد. دانشگاه ملی تحقیقات هسته ای در آموزش زبان روسی در مدت زبان 10 ماهه به مبلغ 160000RUB (روبل روسیه) می شود.

در دوره کارشناسی ارشد هزینه تحصیل برای متقاضیانی که بورس تحصیلی دولت شامل حال شده است رایگان می باشد. برای متقاضیانی که هزینه تحصیل خود را می دهند باید درخواست خود را در وبسایت دانشگاهی ثبت کنند. تا در بخش پیش دانشگاهی ثبت نام شوند. اگر خواهان اطلاعاتی در زمینه هزینه تحصیل در روسیه هستید می توانید به مطالعه مقاله بپردازید. همچنین برای کسب اطلاعاتی در زمینه اقامت پس از تحصیل در روسیه می توانید به مطالعه مقاله بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در دوره پادفک روسیه می توانید همه روزه با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در باب دوره پادفک روسیه

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب دوره پادفک روسیه می باشیم:

  • هزینه دوره پادفک روسیه چقدر است؟ هزینه دوره پادفک 12000RUB (روبل روسیه) است.
  • چرا پادفک روسیه؟ دوره پادفک روسیه برای آموزش زبان روسی برای متقاضیان خارجی می باشد. دوره اولیه شامل دوره مقدماتی می باشد که یک ساله است. در این دوره به آموزش زبان روسی و همچنین آموزش علوم پایه از جمله شیمی و زیست شناسی می پردازند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *