مهاجرت تحصیلی ژاپن

تحصیل داروسازی در ژاپن

تحصیل داروسازی در ژاپن

علاقه مندان به تحصیل داروسازی در ژاپن می توانند بهترین برنامه ها را در دانشگاه داروسازی و علوم زندگی توکیو واقع در شهر توکیو بیابند. این کشور یکی از با تحصیلات و ماهرترین جمعیت را در جهان دارد. این یکی از عوامل کلیدی برای برخاست اقتصادی و رشد سریع کشور پس از جنگ است. مدارس خصوصی و دولتی در همه سطوح از کودکستان تا دانشگاه وجود دارد. مدارس دولتی هزینه های بسیار مقرون به صرفه ای دریافت می کنند و برای آموزش اجباری تا مقطع راهنمایی (متوسطه اول) گزینه های محبوب هستند. از آموزش متوسطه، یک مدرسه خصوصی می تواند یک سرمایه گذاری برای رقابت شدید برای ورود به دانشگاه باشد. فرصت های شغلی با تحصیلات دانشگاهی شما ارتباط نزدیک دارد.

در حالی که دانشگاه های بیشتری شروع به ارائه برخی از برنامه ها و دوره ها به زبان انگلیسی می کنند، زبان ژاپنی هنوز در همه جنبه ها از ادغام اجتماعی، همسان سازی فرهنگی گرفته تا تعامل علمی و حرفه ای ضروری است. مدارس زبان ژاپنی برای آماده سازی خارجی ها از نظر فرهنگی و اجتماعی برای فعالیت در جامعه این کشور، ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و مشارکت در بازار اشتغال، نقشی اساسی دارند. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بر آن است تا در این نگارش اطلاعات لازم درباره تحصیل داروسازی در ژاپن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

بررسی تحصیل داروسازی در ژاپن

اولین و مهم ترین دلیل تحصیل در این کشور، تجربه فرهنگی است. این کشور یک پا کاملا در فرهنگ آسیای شرقی ریشه دارد. اما آن ها از فرهنگ غربی و آمریکایی نیز تأثیر زیادی دارند. علاوه بر این، شما یک فرهنگ ژاپنی واقعا منحصر به فرد دارید که به هیچ چیز دیگری شباهت ندارد. آزمون پذیرش دانشجویان این کشور برای دانشجویان بین المللی (EJU) یک آزمون استاندارد است که روند پذیرش دانشجویان بین المللی در دانشگاه های این کشور را ساده می کند. موضوعات این آزمون عبارتند از:

  • زبان ژاپنی
  • علوم
  • ریاضیات
  • ژاپن و جهان

هر 2 سال یکبار در این کشور و شهرهای منتخب خارج از این کشور برگزار می شود. امتحان را می توان به زبان ژاپنی یا انگلیسی نوشت. توجه داشته باشید که قسمت زبان ژاپنی را نمی توان به انگلیسی نوشت. تقریبا تمام دانشگاه های ملی و بسیاری از دانشگاه های دولتی و خصوصی از EJU به عنوان معیار پذیرش دانشجویان بین المللی استفاده می کنند، در حالی که بقیه آزمون های ورودی خود را اعمال می کنند.

طبیعتاً بیشتر دوره های دانشگاهی در این کشور فقط به زبان ژاپنی در دسترس است. با این حال، تعداد کمی از دانشگاه ها با دوره هایی که کاملا به زبان انگلیسی تدریس می شوند، مدرک کارشناسی 4 ساله ارائه می دهند. به علاوه، چندین دانشگاه 1 یا چند دوره انگلیسی را در سطح کارشناسی ارشد یا دکترا ارائه می دهند. در زیر لیستی از دانشگاه هایی که برای تحصیل داروسازی در ژاپن مناسب هستند در زیر آمده است:

  • دانشگاه هیروشیما
  • دانشگاه فوکوکا
  • دانشگاه فوکوکا
  • دانشگاه اوزاکا
  • دانشگاه بین المللی بهداشت و رفاه
  • دانشگاه نیهون
  • دانشگاه Aichi Gakuin
  • دانشگاه آئوموری

تحصیل داروسازی در ژاپن مقطع کارشناسی

تحصیل داروسازی در ژاپن مقطع کارشناسی

مدرک کارشناسی داروسازی دانش نظری و آموزش عملی در زمینه علوم دارویی را ارائه می دهد. دانشجویان دوره های زیر را می گذرانند:

  • شیمی آلی و معدنی
  • بیوشیمی
  • داروسازی
  • فیزیولوژی

دانشجو برای اینکه بتواند به عنوان یک داروساز کار کند، باید در مورد نقش های درمانی داروها، فارماکودینامیک، عوارض جانبی، فعل و انفعالات بالقوه بین داروها، استانداردهای تولید و توزیع دارو دانش کسب کند. به علاوه، یک داروساز باید بتواند این دانش را به راحتی در اختیار بیماران قرار دهد. تحصیل کارشناسی در ژاپن بین 3 تا 4 سال طول می کشد. هزینه تحصیل داروسازی در ژاپن بستگی به دانشگاهی است که انتخاب می کنید.

تحصیل در دانشگاه نیهون برای رشته داروسازی در جدول زیر نشان داده شده است:

انواع هزینه هاهزینه به ین
هزینه پذیرش¥400000
شهریه در سال¥1400000
هزینه های دیگر¥650000

تحصیل در دانشگاه داروسازی در ژاپن

دانشگاه داروسازی و علوم زندگی توکیو در سال 1880 به عنوان مدرسه داروسازان توکیو، اولین موسسه آموزشی خصوصی در این کشور برای آموزش داروسازان تأسیس شد. طی بیش از 130 سال، دانشکده فارغ التحصیلان بی شماری تولید کرده است که به پیشرفت علوم دارویی، صنایع دارویی و آموزش در این کشور کمک کرده اند. دانشکده علوم زندگی در سال 1994 تاسیس شد. اولین مدرسه در نوع خود در این کشور است که آموزش و تحقیقات در این زمینه را بسیار گسترش می دهد. سیستمی برای پیگیری تحقیقات سطح مولکولی و سلولی در بیوتکنولوژی و علوم زندگی تاسیس شد که کاملا روحیه پیشگام و فلسفه آموزش انسان گرایانه دانشگاه را در بر می گیرد.

در نمودار زیر می توانید تغییر رتبه جهانی QSworld این دانشگاه را بین سال های 2014 تا 2021 می توانید مشاهده کنید:

رتبه جهانی دانشگاه داروسازی در ژاپن

هدف این دانشگاه این است که به افراد آموزش دهیم که از نظر روحی ثروتمند شوند، قادر به دیدن جهان با دیدی گسترده و کمک به رفاه بشریت و صلح جهانی از طریق رشته های داروسازی و علوم زندگی باشند. شعار لاتین این دانشگاه «مه داروسازی و علوم زندگی شکوفا می شوند» است. فلسفه اصلی آموزشی این دانشگاه این است که دانشجویان را قادر به ایجاد توانایی تفکر برای خودشان با انجام یک زمینه گسترده از آزمایشات و تحقیقات کنیم.

آینده شغلی داروسازان در ژاپن

فارغ التحصیلان دانشکده داروسازی در بیمارستان ها و داروخانه ها استخدام می شوند. به علاوه، آن ها توسط شرکت ها استخدام می شوند تا در تحقیق و توسعه، مهندسی تولید یا به عنوان نماینده پزشکی با استفاده از دانش و مهارت خود به عنوان داروساز کار کنند. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشکده علوم زندگی به تحصیلات تکمیلی ادامه می دهند. در حالی که دیگران در طیف گسترده ای از زمینه ها با تمرکز ویژه بر صنعت دارو و شرکت های مواد غذایی مشغول به کار هستند.

این دانشگاه یک مرکز شغلی ایجاد کرده است، اولین مرکز آن برای دانشکده داروسازی، برای پاسخگویی به نیازهای متنوع دانشجویان فارغ التحصیل در میان یک محیط اغلب تغییر برای استخدام فارغ التحصیلان جدید می باشد. مرکز شغلی نه تنها به دانشجویان فارغ التحصیل در یافتن شغل کمک می کند، بلکه پشتیبانی جامع شغلی را بر اساس یک برنامه سیستماتیک برای کمک به فارغ التحصیلان برای برنامه ریزی در زندگی خود فراهم می کند. حقوق ماهیانه کار یک داروساز در این کشور حود 681000¥ (ین) می باشد.

محدوده حقوق یک داروساز در این کشور بین 368000¥ تا 1030000¥ (ین) می باشد. هرچه تجربه سال های کاری فرد در این رشته بیشتر باشد و تحصیلات فرد بالاتر باشد حقوق فرد بالاتر می رود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن کادر مجرب آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره تحصیل داروسازی در ژاپن و تحصیل در ژاپن به همراه بورسیه می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *