مهاجرت تحصیلی چین

تحصیل بدون مدرک زبان در چین

تحصیل بدون مدرک زبان در چین

افرادی که خواهان تحصیل بدون مدرک زبان در چین هستند می توانند در آزمون های ورودی دانشگاه و یا سایر آزمون ها مانند دولینگو شرکت نمایند. با افزایش حضور دانشجویان خارجی در چین، دانشگاه های این کشور دوره های بیشتری را به زبان انگلیسی ارائه می کند و ممکن است برخی از این دانشگاه ها نیز در مورد مدرک زبان سخت گیری نکنند. اما طبق اصول کلی دانشگاه های معتبر چین از دانشجویان غیر انگلیسی زبان، مدرک زبان درخواست می کند. جهت تحصیل بدون مدرک زبان می توانید به پیشنهادات مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گوش بسپارید.

تحصیل در کشور چین

در دهه های گذشته تعداد دانشجویان بین المللی در چین به طرز چشمگیری افزایش یافته است. به همین دلیل است که بسیاری از دانشگاه ها برنامه های بیشتر انگلیسی زبان را برای جذب دانشجویان بین المللی در نظر می گیرند. برای ثبت نام در یکی از این موارد، آیلتس معمولاً یک الزام اجباری است. با این حال برخی از دانشگاه ها به ارائه مدرک زبان نیاز ندارند. چین با رشد اقتصاد سریع، بودجه بیشتری را برای آموزش و پرورش اختصاص داده است و دانشگاه های با کیفیت و هزینه های تحصیل مقرون به صرفه تنها چند دلیل است که دانشجویان خارجی را به چین می کشانند. زبان یکی از مواردی است که معمولاً دانشجویان بین المللی را دچار تردید می کند.

در خصوص مشاوره برای تحصیل بدون مدرک زبان در چین فرم زیر را تکمیل کنید:


اگرچه همه دانشگاه ها یک یا دو سال قبل از شروع دوره انتخاب شده، برنامه های زبان چینی را ارائه می دهند، اما بسیاری از افراد احساس می کنند که زبان هنوز مانعی برای تحصیل در چین است. از سال 2023، حدود 30.3 میلیون دانشجو در کالج ها و دانشگاه های دولتی چین ثبت نام کرده اند. 1500 دانشگاه دولتی در چین وجود دارد. جمعیت کنونی چین 1.4 میلیارد است. در حال حاضر، تقریباً 133 دانشگاه چین تحت بورسیه CSC دانشجوی کارشناسی ارشد و دکترا می پذیرند. تقریباً بیش از 30 دانشگاه بدون هزینه درخواست دانشجو می پذیرند.

تحصیل در چین

تحصیل بدون مدرک آیلتس در چین

علاوه بر آیلتس، اکثر دانشگاه‌ هایی که برنامه ‌های آموزش زبان انگلیسی دارند، گزینه‌ های زیر را می ‌پذیرند. ارائه هر گونه گواهینامه آزمون مهارت زبان انگلیسی. اکثر دانشگاه ها تافل را می پذیرند که معمولاً ارزان تر است، اما گواهی های معادل دیگری برای تسلط به زبان انگلیسی وجود دارد که می توانید ارائه دهید. از یک کشور انگلیسی زبان آمده است. برخی از دانشگاه ها هستند که لیست خاصی از کشورهایی که برای معافیت از آیلتس پذیرش می کنند، دارند، اما اکثریت آنها لیست خاصی از شهروندی ندارند. ارائه مدرک از یک برنامه تدریس شده به زبان انگلیسی. آنها مدارک دانشگاه های دیگر چین را می پذیرند، بنابراین اگر مدرک شما از یک کشور انگلیسی زبان نباشد اشکالی ندارد. تعداد کمی از دانشگاه ‌ها آزمون ‌ها و دوره ‌های زبان انگلیسی خود را دارند که در صورت نداشتن گواهینامه یا مهارت ‌های زبانی لازم، می‌توانید در آنها شرکت کنید.

هنگام تهیه درخواست خود، مطمئن شوید که وب سایت ها و راهنمای آن را به دقت بخوانید. به یاد داشته باشید که مدارک تحصیلی به زبان انگلیسی و یا چینی به دانشجویان بین المللی ارائه می شود. برخی از آنها مخلوط هستند، بنابراین حتی اگر انگلیسی بگویند، ممکن است تا حدی به زبان چینی تدریس شود. برای انتخاب یک برنامه آموزش زبان انگلیسی، لیست ها و مشخصات را مطالعه کنید. به صفحه الزامات زبان هم توجه کنید. دانشگاه‌ های چین از دانشجویان بین ‌المللی می‌خواهند که در صورت شرکت در برنامه‌ های آموزشی چینی، گواهی مهارت چینی را نیز ارائه دهند. اگر فقط این نوع گواهینامه را در لیست می بینید، و نه گواهینامه های انگلیسی، به احتمال زیاد دوره ای را انتخاب کرده اید که فقط به زبان چینی ارائه می شود.

تحصیل بدون مدرک آیلتس در چین

شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در چین

شما می توانید بدون مدرک زبان در چین تحصیل کنید. اگر مدرک قبلی خود را به زبان انگلیسی کسب کرده اید. متقاضیان می توانند با ارائه مدرک تحصیلی که با زبان انگلیسی تحصیلی کرده اند، درخواست دهند. دانشجویان باید یک بیانیه یا گواهی رسمی چاپ شده روی کاغذ سربرگ و مهر شده را به عنوان مدرکی که نشان می دهد آموزش قبلی به انگلیسی ​​بوده ارائه دهند. حتی، یک گزینه جایگزین برای آیلتس وجود دارد که آزمون زبان Duolingo است که در بیش از 2000 دانشگاه در چین پذیرفته شده است. در واقع آزمون آیلتس یک آزمون آنلاین جدید است که به راحتی از خانه گرفته می شود. برخی از دانشگاه ها ممکن است مصاحبه آنلاین یا مصاحبه ویدیویی اسکایپ انجام دهند. هنگامی که درخواست شما پذیرفته شد، شما باید مصاحبه آنلاین برنامه ریزی شده توسط دانشگاه خود را انجام دهید

شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در چین به شرح زیر است:

ردیفشرح
1ارائه مدرک تحصیلی که به زبان انگلیسی تحصیل شده
2درخواست از یک کشور انگلیسی زبان
3شرکت در مصاحبه و اثبات تسلط شما به زبان انگلیسی

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه های چین

طبق شرایطی که در بالا ارائه شد، دانشجویان متقاضی تحصیل به زبان انگلیسی در چین می توانند در دانشگاه های زیر تحصیل کنند:

  • دانشگاه علم و صنعت چانگچون
  • دانشگاه شمال شرقی چین
  • دانشگاه صنعتی ژجیانگ
  • کالج پزشکی دانشگاه شانتو
  • دانشگاه معدن و فناوری چین (ژوژو)
  • دانشگاه علم و صنعت نانجینگ
  • دانشگاه فناوری شیمی پکن
  • دانشگاه مطالعات خارجی پکن
  • دانشگاه هانگزو
  • دانشگاه مالی و اقتصادی دونگ بی
  • دانشگاه پزشکی دالیان
  • دانشگاه ژنگژو
  • دانشگاه پزشکی فوجیان
  • دانشگاه پزشکی چین
  • دانشگاه نینگبو
  • موسسه فناوری پکن
  • دانشگاه بیهانگ
  • دانشگاه لیائونینگ شیهوا
  • دانشگاه بوهای
  • دانشگاه مالی و اقتصادی ژجیانگ
  • دانشگاه علوم زمین چین (ووهان)
  • دانشگاه صنعتی فوجیان

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه نینگبو چین

دانشجویانی که مدرک زبان ندارند می توانند با شرکت در دوره آمادگی زبان دانشگاه ناتینگهام نینگبو چین در این دانشگاه پذیرش بگیرند. دوره مقدماتی یک دوره فشرده تمام وقت است که در ماه جولای و آگوست هر سال برگزار می شود و در درجه اول برای دانشجویانی طراحی شده است که قصد تحصیل در دانشگاه ناتینگهام نینگبو چین (UNNC) را دارند.

این برنامه برای موارد زیر طراحی شده است:

  • دانشجویانی که دارای پیشنهادات مشروط برای برنامه های تحصیلات تکمیلی UNNC هستند و هنوز توانایی لازم برای ورود مستقیم به زبان انگلیسی را ندارند (در این حالت دانشجو باید فقط برای دوره 8 هفته ای اقدام کند).
  • دانشجویانی که پیشنهادهای بدون قید و شرط برای برنامه های کارشناسی ارشد UNNC دارند و علاقه مند به بهبود زبان انگلیسی دانشگاهی و مهارت های مطالعه هستند.
  • دانشجویانی که علاقه مند به ارتقا زبان انگلیسی و مهارت های مطالعه خود برای آماده سازی برای تحصیل در خارج از کشور هستند.

لطفا توجه داشته باشید که اگر تعداد دانشجویان ثبت نام شده بیش از سهمیه دوره باشد ، اولویت با دانشجویانی خواهد بود که پیشنهادی بدون قید و شرط از ناتینگهام دارند. هیچ تضمینی وجود ندارد که تکمیل دوره مقدماتی UNNC توسط سایر موسسات به رسمیت شناخته شود. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در موسسه ای غیر از UNNC را دارند باید کلیه شرایط ورود به آن موسسه را با دقت بررسی کنند.

دوره زبان انگلیسی دانشگاه نینگبو چین

برنامه آمادگی زبان به منظور توسعه توانایی زبان انگلیسی دانشگاهی و مهارت های مطالعه آکادمیک طراحی شده است. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • متون دانشگاهی را به طور موثر و کارآمد بخوانید و تحقیق خاصی را برای رشته انتخابی خود انجام دهید.
  • با استفاده از کنوانسیون های دانشگاهی مناسب، برای رشته انتخابی خود بنویسید.
  • ارائه یک سخنرانی آکادمیک مرتبط با رشته انتخابی خود و به طور موثر در یک بحث دانشگاهی شرکت کنید.
  • به طور موثر و کارآمد به سخنرانی های آکادمیک گوش دهید و در صورت لزوم یادداشت برداری کنید.
  • از دستور زبان و واژگان مناسب برای پشتیبانی از ارتباط شفاف کتبی و گفتاری استفاده کنید.
  • دانشجویان دوره قبل از جلسه آمادگی بیشتری برای مطالعه آکادمیک خود دارند که منجر به نتایج موفقیت آمیزتر می شود.

از اهداف ارائه این برنامه:

  • با فضای دانشگاه انگلیسی زبان آشنا شوید.
  • دانش خود را از زبان انگلیسی آکادمیک توسعه و بهبود دهید تا به سطح مورد نیاز برای رشته های انتخابی خود برسید.
  • برای مهارت های آکادمیک مورد نیاز در رشته انتخابی خود آماده شوید.
  • اعتماد به نفس و مهارت های لازم را برای موفقیت در یک محیط دانشگاهی را جهت کار در چین ایجاد کنید.

هزینه تحصیل بدون مدرک زبان در چین

هزینه تحصیل بدون مدرک زبان در چین

تعدادی از موسساتی که درهای خود را به روی دانشجویان بین المللی از ملیت های مختلف باز می کنند، در طول سال به طور پیوسته در چین رشد کرده اند. چین یکی از بزرگترین کشورهای آسیا است که بیش از 20000 بورسیه کامل در چین را ارائه می دهد. دولت چین چندین بورسیه تحصیلی در چین را برای دانشجویان بین المللی اعلام کرد. دولت چین برای ادامه دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دوره دکترا و دوره های زبان چینی و بورسیه تحصیلی CSC را ارائه می کند. همچنین ماهیانه هزینه رایگان، اقامت رایگان و بیمه پزشکی دریافت خواهید کرد. به صورت کلی هزینه تحصیل در چین متغیر است و در بازه 3000$ الی 8000$ (دلار) در سال است. جهت بررسی هزینه زندگی در چین مقاله لینک شده را کلیک کنید.

از این رو در نمودار زیر به بررسی هزینه های اساسی در خصوص زندگی در این کشور خواهیم پرداخت:

توزیع هزینه های ماهانه زندگی در کشور چین

تحصیل پزشکی بدون مدرک زبان در چین

یکی از مزیت های انتخاب چین برای تحصیل رشته های پزشکی امکان تحصیل پزشکی بدون مدرک زبان در چین است. دلایل زیادی برای تحصیل پزشکی در چین وجود دارد. همه 45 کالج پزشکی تایید شده تحت نظارت مستقیم دولت چین در فهرست سازمان بهداشت جهانی (WHO) دایرکتوری مدارس پزشکی جهانی و توسط سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) به رسمیت شناخته شده اند.

چین دارای اساتید پزشکی با کیفیت بالا، طیف گسترده ای از بورس تحصیلی، شهریه مقرون به صرفه، و خدمات پزشکی پیشرفته ارائه می کند. دوره های کارآموزی پزشکی در بیمارستان های سطح بالا که زیرساخت ها و تکنولوژی بی نظیری دارند. برای تحصیل پزشکی بدون مدرک زبان در چین فقط باید شرایط دانشگاه های چین را براورده کنید و نیازی به ارائه مدرک زبان نخواهید داشت.

مزایا تحصیل بدون مدرک زبان در چین

تحصیل بدون مدرک زبان در چین، به افرادی که به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند مزایای بی شماری را ارائه می دهد. به طور کلی، یکی از اصلی ترین دلایل رشد روز افزون مهاجرت تحصیلی به چین تحصیل بدون مدرک زبان در اغلب دانشگاه این کشور است. از مهمترین مزایا تحصیل بدون مدرک زبان در چین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایا تحصیل بدون مدرک زبان در چینتوضیحات
اخذ بورسیهدانشجویان با تحصیل بدون مدرک زبان در چین می توانند از بورسیه های گوناگون این دانشگاه ها نیز بهره مند شوند. سالانه بیش از هزاران بورسیه تحصیلی به دانشجویان بین المللی اعطا می شود.
هزینه تحصیلهزینه تحصیل در دانشگاه های بدون مدرک زبان چین، به نسبت اغلب کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار مقرون به صرفه است.
کیفیت آموزشدانشجویان با تجصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه های چین می توانند از کیفیت آموزش در این دانشگاه ها بهره مند شوند. زیرا کشور چین در تلاش است تا دانشگاه های در سطح جهانی بدون مدرک زبان بیشتری را تاسیس کند.
مدارک معتبربا تحصیل بدون مدرک زبان در چین می توانید پس از فارغ التحصیلی از مدارک معتبر دانشگاه های چین در سراسر جهان استفاده کنید.

تحصیل و زندگی در چین بدون مدرک زبان

با افزایش استاندارد زبان انگلیسی در سرزمین اصلی چین، تحصیل و زندگی در چین بدون مدرک زبان آسان تر شده است. زبان انگلیسی از دهه 1990 در مدارس سراسر چین یک درس اجباری بوده است، بنابراین اکثر جوانان می توانند حداقل به زبان انگلیسی صحبت کنند. در واقع، اکثریت قریب به اتفاق خارجی‌ ها در چین، قادر به صحبت کردن به زبان چینی نیستند. ناتوانی در صحبت کردن به زبان چالش های بیشتری را در شهرهای کوچکتر و مناطق دورافتاده ایجاد می کند. اگر در شهرهای بزرگ چین زندگی می کنید، با تعداد بیشتری از انگلیسی زبانان مواجه خواهید شد و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

تحصیل به زبان چینی در چین

یکی دیگر از روش های تحصیل در چین بدون ارائه مدرک زبان انگلیسی، تحصیل به زبان چینی است البته مطمئنا یادگیری زبان انگلیسی بسیار راحت تر از زبان چینی است. در هر صورت علاقه مندان به این زبان می توانند در دوره های چینی شرکت کنند. برنامه زبان چینی دوره های زبان و فرهنگ چینی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. دوره ها دارای 2 سطح هستند:

  • سطح مبتدیان
  • سطح متوسط ​​
  • سطح پیشرفته

برنامه های درسی شامل چینی جامع، اسپیکینگ، لیسنینگ، خواندن، نوشتن و برخی از دوره های انتخابی مانند نقاشی و خوشنویسی چینی، هنرهای رزمی چینی، خواندن روزنامه چینی و غیره است. دوره های اجباری 4 ساعت در روز است که بیشتر صبح ها از دوشنبه تا جمعه برگزار می شود، در حالی که دوره های انتخابی عمدتا بعد از ظهر ارائه می شود. آزمون ارزیابی در ابتدای هر ترم به منظور ارزیابی دقیق مهارت چینی دانشجویان ترتیب داده می شود. سپس دانشجویان با توجه به مهارت های چینی خود در یک سطح مناسب قرار می گیرند. دانش آموزان گواهی پایان تحصیلات را دریافت می کنند و مدرک زبان HSK را دریافت می کنند. جهت بررسی شرایط اخذ ویزای تحصیلی چین بر روی لینک ایجاد شده کلیک کنید. برای استفاده از تجربه و خدمات مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ما ارتباط برقرار کنید.

پرتکرارترین سوالات تحصیل بدون مدرک زبان در چین

در این بخش از مقاله به پرتکرارترین سوالات شما درباره تحصیل بدون مدرک زبان در چین پاسخ می دهیم:

  • شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در چین چگونه می باشد؟ ارائه کلیه مدارک تحصیلی به زبان انگلیسی، درخواست از یک کشور انگلیسی زبان و شرکت در مصاحبه و اثبات تسلط شما به زبان انگلیسی
  • هزینه تحصیل بدون مدرک زبان در چین به چه صورت می باشد؟ به صورت کلی هزینه تحصیل در چین متغیر است و در بازه 3000$ الی 8000$ (دلار) در سال است.
5/5 - (6 امتیاز)

2 دیدگاه برای “تحصیل بدون مدرک زبان در چین

  1. شهبازی گفت:

    سلام وقت بخیر. در خصوص تحصیل بدون مدرک زبان در چین اینو متوجه شدم که باید اول پذیرش یه دانشگاهی رو با موفقیت گرفت و این هم بستگی داره که این دانشگاه شما رو با شرای بدون مدرک پذیرش میکنه یا نه. بعد دوره های زبان خود دانشگاه رو باید پاس کنم.

    1. صادقی گفت:

      در خصوص مشاوره تحصیلی در چین می توانید به لینک مذکور در مقاله مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *