متفرقه

بهترین کشورهای دنیا

بهترین کشورهای دنیا

بهترین کشورهای دنیا با بررسی کیفیت زندگی، شرایط اقتصادی، میزان رضایت مردم، شرایط تحصیل و سیستم آموزشی، نرخ بیکاری، فرهنگ و سایر موارد مشابه انتخاب میشوند. در این نوشتار، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی بهترین کشورهای دنیا پرداخته اند و قصد دارند شما عزیزان را با این کشورهای پیشرفته و مدرن آشنا سازند. در لیست بهترین کشورهای دنیا کشورهای مختلف قرار می گیرند که مهاجرت به هر یک از آنها دارای شرایط خاصی می باشد. با ما همراه باشید تا با بهترین کشورهای دنیا آشنا شوید.

کشور سوئیس

سوئیس که رسماً آن را کنفدراسیون سوئیس می نامند، کشوری کوچک در اروپای مرکزی است که جمعیت آن در سال 2020 به بیش از 8.500.000 نفر می رسد. این کشور یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و قرن هاست که به دلیل بی طرفی شناخته شده است. براساس گزارش کتاب جهانی CIA، سوئیس دارای نرخ بیکاری کم، نیروی کار ماهر و یکی از بالاترین تولید ناخالص داخلی سرانه در جهان می باشد. اقتصاد قدرتمند سوئیس از نرخ پایین مالیات شرکتها، یک بخش خدماتی بسیار پیشرفته به رهبری خدمات مالی و یک صنعت تولید فناوری پیشرفته برخوردار است. سوئیس یک جمهوری فدرال است که از 26 ایالت و پایتخت اداری برن تشکیل شده است. سوئیس به تنوع فرهنگی و زبانی خود افتخار می کند و ساکنین این کشور به زبانهای آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانیایی صحبت می کنند.

در نمودار زیر به طور دقیقتر به زبان ساکنین سوئیس اشاره شده است:

درباره کشور کانادا

یکی دیگر از بهترین کشورهای دنیا که نام آن برای همه آشنا می باشد، کشور کانادا است که در بخش شمالی قاره آمریکا قرار گرفته است و تقریبا 37 میلیون نفر در این کشور زندگی می کنند. پس از کشور روسیه، کانادا دومین کشور بزرگ دنیا به شمار می رود و این کشور به دلیل استقبال خود از مهاجران بسیار محبوب و شناخته شده می باشد. کانادایی ها فرزندان خود را برای حفظ فرهنگ این کشور تشویق می کنند؛ زیرا مردم کانادا از با سوادترین، با فرهنگ ترین و با ادب ترین مردمان دنیا می باشند. این کشور دارای یک جامعه صنعتی با تکنولوژی پیشرفته و همچنین سطح بالای زندگی می باشد.

براساس معیارهای مختلف، کشور کانادا امتیازهای زیر را در بین بهترین کشورهای دنیا کسب کرده است:

معیارها امتیاز رتبه
جذابیت46.016
شهروندی98.62
تاثیر فرهنگی50.411
کارآفرینی87.76
میراث22.440
تجارت81.63
کیفیت زندگی100.01

بهترین کشورهای دنیا و ژاپن

ژاپن، یکی از باسواد ترین و از لحاظ فنی پیشرفته ترین کشورها در جهان است. این کشور کشوری در مجمع الجزایر آسیای شرقی است که از چهار جزیره اصلی و بیش از 6.800 جزیره کوچک تشکیل شده است. در حالی که بیشتر ژاپن تحت پوشش کوه ها و مناطق بسیار جنگلی است، مردم این کشور شیوه زندگی شهری کاملاً مشخصی را طی می کنند.

کشور ژاپن با سومین اقتصاد بزرگ جهان می باشد اما تا حد زیادی از اختلال در ساخت و ساز ناشی از زلزله سال 2011 و فاجعه سونامی از رقابت های اقتصادی بین المللی عقب افتاده است. این کشور از بزرگترین تولید کنندگان وسایل نقلیه موتوری تجهیزات الکترونیکی و فولاد در جهان است. بخش خدمات بالاترین درصد اقتصاد را از نظر تولید ناخالص داخلی و اشتغال تشکیل می دهد.

آلمان یکی از بهترین کشورهای دنیا

آلمان، پرجمعیت ترین کشور اتحادیه اروپا، یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان را در اختیار دارد و از زمان اتحاد مجدد، شاهد رشد نقش آن در جامعه بین المللی هستیم. این کشور اروپای مرکزی با 9 کشور هم مرز است و بیش از 82 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. آلمان از اقتصاد بازار اجتماعی بهره می برد و سرمایه داری در بازار آزاد كه دارای برخی تضمین های خدمات اجتماعی نیز هست. اقتصاد آن یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان است و آلمان یکی از واردکنندگان و صادرکنندگان برجسته جهان است. خدمات که شامل صنایعی مانند ارتباطات از راه دور، مراقبت های بهداشتی و گردشگری است، بیشتر از سایر بخش ها به اقتصاد کشور آلمان کنند. صنعت و کشاورزی نیز بخش های قابل توجهی اقتصادی دیگر هستند.

لازم به ذکر است که آلمان عضو سازمان های بزرگ بین المللی می باشد که عبارتند از:

  • سازمان ملل
  • اتحادیه اروپا
  • گروه بیست
  • ناتو
  • سازمان همکاری و توسعه اقتصادی

آلمان یکی از بهترین کشورهای دنیا

بررسی اجمالی استرالیا

استرالیا یکی از کشورهای پیشرفته دنیا و مقصدی مناسب برای دانشجویان، کارمندان و کارگران ماهر و حرفه ای، کارآفرینان و سرمایه گذاران می باشد که تقریبا 25 میلیون نفر جمعیت دارد. استرالیا یک دولت دموکراسی پارلمانی مشابه با انگلستان دارد. از اواخر قرن 18 میلادی، استرالیا تحت تأثیر فرهنگ انگلیس، سلتیک و فرهنگ ایالات متحده قرار گرفته است. با این حال، در دهه های اخیر، مهاجرت از کشورهای غیر انگلیسی زبان (در درجه اول از آسیا) باعث تغییر مشخصات جمعیتی این کشور شده و بر فرهنگ مردمی آن تأثیر گذاشته است.

استرالیا یک کشور ثروتمند با اقتصاد مبتنی بر بازار در نظر گرفته می شود که از تولید ناخالص داخلی و درآمد سرانه نسبتاً بالایی برخوردار است. اقتصاد آن توسط بخش خدمات و صادرات کالا هدایت می شود. به یاد داشته باشید که استرالیا از لحاظ کیفیت زندگی در بین 5 کشور برتر دنیا قرار دارد.

بریتانیا و بهترین کشورهای دنیا

بریتانیا کشوری بسیار پیشرفته است که از لحاظ اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی شهرت قابل توجهی در سطح بین المللی دارد. این کشور واقع در گوشه شمال غربی اروپا، شامل انگلیس، اسكاتلند و ولز و بخش شمالی جزیره ایرلند می شود. تأثیر جهانی این کشور ریشه در امپراتوری انگلیس دارد که در دوره استعمار اروپا شکل گرفت و در اوایل قرن بیستم پیش از شروع استعمار به دنبال جنگ جهانی دوم به اوج خود رسید. پایتخت بریتانیا، لندن، یک مرکز مهم مالی بین المللی و یکی از پر بازدیدترین شهرها در جهان است.

صنایع بانکی و گردشگری بخش هایی از بخش خدمات بزرگتری است که بخش اعظم رشد اقتصادی کشور را در اختیار دارد. این کشور از لحاظ فرصت های کارآفرینی، قدرت بین المللی و نفوذ فرهنگی در بین کشورهای برتر جهان قرار دارد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده همراهی شما عزیزان در زمینه مهاجرت به اروپا و یا ارائه اطلاعات دقیق درباره هزینه زندگی در اروپا، آمریکا، آسیا و سایر نقاط دنیا می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *