ویزای مسافرتی چین

برترین هتل های چین

برترین هتل های چین

برترین هتل های چین با حفظ سنت‌ های باستانی خود در حالی که با سرعت نور به سوی آینده می ‌رود، مقصدی شگفت ‌انگیز برای بسیاری از مسافران است. ترکیب قدیمی و جدید آن را به یکی از جذاب ترین کشورهای روی کره زمین تبدیل کرده است. فرقی نمی‌ کند به نکات برجسته فرهنگی، تفریحات شبانه عالی در فضای باز یا زندگی شبانه شهری علاقه‌ مند باشید، ما چند هتل لوکس شگفت ‌انگیز در چین را برای شما جمع آوری کرده ایم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران و متخصصان زبده خود در امور مهاجرتی و اخذ ویزای توریستی چین شما را راهنمایی خواهد کرد.

برترین هتل های بین المللی چین

پارک هایت، شانگهای اشغال طبقات 79 تا 93 مرکز مالی جهانی شانگهای، هتل پارک حیات را به یکی از مرتفع ‌ترین هتل ‌های جهان تبدیل کرده است. در بالای این کلان شهر، میهمانان می توانند از هر یک از 174 اتاق و سوئیت لوکس مناظر وسیعی از خط افق شهر و رودخانه Huangpu را تماشا کنند یا از انتخاب برخی از معروف ترین رستوران های شانگهای مانند رستوران 100 Century Avenue با ویژگی های غربی و ژاپنی لذت ببرند. و غذاهای چینی، و اتاق ناهار خوری، محبوب برای غذاهای اروپایی.Park Hyatt Shanghai همچنین در لیست 10 برتر از بالاترین هتل های جهان و بهترین هتل های لوکس در شانگهای قرار دارد.

بیایید در یک افسانه زندگی کنید، جایی که پل‌ های عجیب و غریب روی کانال ‌های آب منظم و خیابان ‌های سنگ ‌فرش ‌شده در امتداد مجموعه ‌ای از معماری شگفت ‌انگیز کشیده شده‌ اند. در اینجا، جذابیت قومی با تاریخ زنده آمیخته می شود تا روح شما را بیدار کند. به لیجیانگ خوش آمدید. لیجیانگ که در سال 1997 به عنوان میراث جهانی یونسکو اعلام شد، به درستی به عنوان ونیز شرق شناخته شده است. در Banyan Tree Lijiang، واقع در ارتفاع 2000 متری از سطح دریا، آب و هوای معتدل و محیط بکر این تفرجگاه به جذابیت اثیری که هوا را می پوشاند می افزاید.

در بخش زیر شاهد ملیت گردشگران در چین می باشید:

برترین هتل های طبیعی در چین

هر یک از 55 اتاق و سوئیت در Banyan Tree Lijiang ترکیبی از طراحی خاور دور و مدرن صفحه تخت و غذاخوری لوکس در اتاق است.St. Regis Lhasa روبه روی کاخ شگفت انگیز پوتالا و ارتفاع 12000 فوتی از سطح دریا، مهمانان خود را در زیبایی و آرامش فرهنگ تبتی، از جزئیات معماری بسیار زیبا گرفته تا درمان های گیاهی سنتی تبتی که در پناهگاه ایریدیوم ارائه می شود، غرق می کند. آبگرم. 162 اتاق دارای فضای داخلی آرام و آرام، به ‌علاوه تلویزیون پلاسما و حمام‌ های مرمری هستند. اما راستش، چرا در اتاق خود بمانید، وقتی چنین گنجینه ای از تاریخ و فرهنگ درست بیرون نشسته است.

استراحتگاه و اسپای Anantara Xishuangbanna در جنگل‌ های ابتدایی استان یوننان در آستانه منطقه‌ای غنی از تجربیات فرهنگی و زیبایی طبیعی خیره‌ کننده قرار دارد. کوه های مه آلود از دور سر بر می آورند و شما را در درخششی اسرارآمیز و اثیری فرا می گیرند. این هتل زیبا در یوننان چین، سبک معاصر را با مناظر شگفت ‌انگیز در محلی تداعی‌ کننده ترکیب می ‌کند و در امتداد کرانه ‌های منحنی وسیع رودخانه لوسوئو قرار دارد. باغ های سرسبز استوایی مملو از رایحه های شیرین گل شور و ارکیده وحشی است. اتاق ‌های لوکس زیبا و ویلاهای استخری وسیع با الهام از هنر بومی، با استخرهای شنای خصوصی، امکانات سرگرمی پیشرفته و خدمات انحصاری پیشخدمت.

در نمودار زیر شاهد اقامت مسافران در ماه های مختلف چین می باشید:

برترین هتل های مناسب در چین

شبه جزیره شانگهای در سال 2009 افتتاح شد و سطحی اتوپیایی از لوکس را ارائه می دهد. هتل گل سرسبد The Peninsula اولین ساختمان جدید در Bund در چند دهه اخیر است که در موقعیتی عالی با نمای مستقیم در Bund تاریخی شانگهای قرار دارد. 235 اتاق و سوئیت مهمان با طراحی پیچیده به گونه ای طراحی شده اند که یادآور سبک دوران باشکوه هنر دکو هستند و ترکیبی از مواد سنتی مورد استفاده در شانگهای دهه 1920 را در خود جای داده اند. برخی از آنها مناظر دیدنی از خط افق پودونگ دارند.

RITZ CARLTON، هنگ کنگ جایی که جزیره هنگ کنگ دارای قله است، کولون دارای مرکز تجارت بین المللی ICC  با 118 طبقه، است. بر فراز این سازه باشکوه، یکی از بلندترین سازه ‌های جهان، و بلندترین در هنگ کنگ، ریتز کارلتون هنگ کنگ، مرتفع ‌ترین هتل جهان، قرار دارد که دارای چشم ‌اندازی بی‌ نظیر از بندر ویکتوریا و خط افق درخشان جزیره همسایه هنگ کنگ است. نفوذ رشته هتلداری در چین در داخل، عناصر معماری سر به فلک کشیده که با آثار هنری شیشه ای سفارشی پوشانده شده اند، زرق و برق شهر زیر را بازتاب می دهند.

در جدول زیر شاهد نرخ قیمت اتاق های هتل ریتز کارلتون چین می باشید:

نوع اتاققیمت اتاق به دلار
سوئیت310$
2 تخته270$
4 تخته420$

برترین هتل های مناسب در چین

هتل رزوود در چین

Rosewood Beijing، اولین ملک در چین برای هتل‌ ها و استراحتگاه‌ های Rosewood، پیچیدگی معاصر را به ارتفاعات جدیدی می ‌برد. این هتل 5 ستاره پکن که در منطقه معتبر چائویانگ واقع شده است، ترکیبی بی نظیر از پیچیدگی و راحتی مدرن را ارائه می دهد. اتاق ‌های مهمان با 283 اتاق و سوئیت مجلل که از بزرگ ‌ترین اتاق ‌های شهر هستند، حس زندگی آپارتمانی مجلل را تداعی می ‌کنند.

مهمانان با تزئینات طبیعی، روکش ‌های بافتی، حمام‌ های جادار، کمد دیواری و عناصر غیرسنتی با زیبایی ‌شناسی ظریف شرقی، محیطی صمیمی و پیچیده را در میان پکن کشف می‌کنند. همه اتاق‌ های مهمان دارای نقاشی ‌های اصیل داخلی، آثار هنری زیبا و پنجره‌ هایی از کف تا سقف هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای توریستی چین راهنمایی و مشاوره لازم را به شما ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *