ویزای مسافرتی سوئیس

برترین هتل های سوئیس

برترین هتل های سوئیس

برترین هتل های سوئیس را می توان به دلایلی بهترین هتل های جهان دانست. مناظر کوهستانی، استراحتگاه های اسکی و دریاچه های بکر را ارائه می دهند. تنوع مناظر مختلف برای دیدن در سوئیس واقعاً باورنکردنی است، از یخچال‌ های طبیعی غول ‌پیکر، قله ‌های کوهستانی حماسی و رودخانه ‌های وحشی، اما همچنین شهرهای پرجنب ‌و جوش، موزه ‌های کلاس جهانی و سفرهای دیدنی با قطار. هتل‌ های مجلل در سوئیس به وفور یافت می ‌شوند .بدین ترتیب می توانید با اخذ مشاوره از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای ویزای توریستی سوئیس اقدام نمایید.

هتل های مدرن سوئیس

هتل Kempinski Grand des Bains با دسترسی مستقیم به ایستگاه تله کابین به منطقه اسکی و کوهستانی Corviglia در موقعیت ایده آلی در سنت موریتز باد قرار دارد. همه اتاق ‌ها و سوئیت ‌ها با ظرافت و بی ‌زمانی تعبیه شده ‌اند و نشان ‌دهنده لوکس و کلاس شیک هستند. نقوش تاریخی اما به تصویر کشیده شده معاصر تصاویر گواه بر گذشته پر زرق و برق سنت موریتز است در حالی که تجهیزات فنی پیشرفته هستند. با سه رستوران برنده جوایز (یک ستاره میشلین)، یک مرکز آشپزی آسیایی، اسپا کمپینسکی آلپاین و بسیاری از امکانات دیگر، کمپینسکی در سنت موریتز با فضای ورزشی و آرام خود بهترین بهترین کوه های سوئیس را برای ارائه می دهد.

استراحتگاه یکپارچه Buergenstock بالای دریاچه لوسرن قرار دارد، شاهکاری از معماری مدرن بر روی صخره Buergenberg است که چهار هتل، هشت رستوران و یک آبگرم آرام را ارائه می‌کند و این را به یک الدورادو برای دوستداران غذا، جویندگان سلامتی تبدیل می‌کند. بهترین هتل در سوئیس از سال 1873 به یک افسانه تبدیل شده است، به دلیل ارتباط آن با افراد ثروتمند و مشهور: در اینجا بود که آدری هپبورن ازدواج کرد. هتل فوق ‌العاده لوکس Buergenstock & Alpine Spa که به تازگی ساخته شده و در سال 2017 افتتاح شده است، در قلب استراحتگاه قرار دارد و طراحی خلاقانه ‌ای با پنجره ‌های کف تا سقف دارد که چشم ‌اندازهای خیره‌ کننده دریاچه لوسرن و آلپ را نشان می ‌دهد.

در نمودار زیر شاهد اقامت در ماه های مختلف سال در سوئیس هستید:

انواع اقامت مسافران و توریست ها در سوئیس

هتل های کوهستانی سوئیس

در یک محیط کوهستانی آرام در خارج از داووس، AlpenGold مجلل (که قبلا به عنوان داووس بین قاره ‌ای شناخته می ‌شد) اقامتگاه ‌های شیک و امروزی ارائه می ‌دهد. این گوی فولادی درخشان که بر فراز دریاچه داووس قرار دارد، شبیه یک مخروط صنوبر طلایی است و غذای مبتکرانه ای که در 3 رستوران متمایز سرو می شود، خارج از این جهان است. کفپوش پارکت و رنگ‌ های مخملی، 216 اتاق و سوئیت مجزا را زینت می ‌دهند، جایی که می ‌توانید شکوه آلپ را از بالکن خصوصی خود جذب کنید. پس از یک روز در دامنه، می ‌توانید ماهیچه ‌های خسته‌ خود را در اسپای با رتبه‌ بندی بالا، که دارای استخر سرپوشیده روباز گرم است، آرام کنید. «باشگاه کودکان و نوجوانان» مانند فیلم ‌های پرفروش در سینمای دنج، نوجوانان را درگیر می‌ کند.

هتل برتر پنج ستاره آلپینا گستاد که نمادی در تفرجگاه منحصر به فرد، مجزا و جهانی گستاد سوئیس است، به تنهایی تجملات و شیک آلپاین را بازتعریف کرده است. این یک هتل معمولی نیست، این یک مکان منحصر به فرد است که در آن اصالت با ظرافت سوئیسی ترکیب می ‌شود و تجربه ‌ای از آلپاین را ایجاد می ‌کند که شبیه هیچ ‌کس دیگری نیست. هر یک از 56 اتاق و سوئیت به طور منحصر به فردی تجسم اصالت و پیچیدگی سوئیس است. تخصص صنعتگران منطقه فضاهای الهام ‌بخشی را ایجاد کرده است که در آن مواد اولیه و امروزی محلی به ‌طور ماهرانه‌ ای با چوب‌ کاری اصیل دوره ترکیب شده‌ اند. سیکس سنس اسپا که درست در قلب آلپینا گستاد واقع شده است، پناهگاه واقعی صلح و رفاه است.

برترین هتل های قدیمی سوئیس

در پشت دیوارهای صد ساله هتل پارک ویتزنائو، فضای داخلی فوق العاده جذابی نهفته است. کار بازسازی گسترده در این ملک کاملاً مفهوم “حفظ گذشته، ایجاد آینده” را در بر گرفته است. در این هتل زیبا که دکوراسیون از فاکتور و نقاضی و آثار مجلل استفاد شده است می توانید در گوشه ای هنر و فرهنگ و معماری و تاریخ استراحت کنید. فضا نوستالژیک و دنج بودن اتاق ها و مبلمان و تخت و دیگر امکانات بر این محیط افزوده است.

در جدول زیر شاهد نرخ گردشگری بر اساس اقامت مسافران در سوئیس می باشید:

سالنرخ گردشگری
202042%
202156%
202260%

برترین هتل های قدیمی سوئیس

برترین هتل های زمستانی سوئیس

کاخ گستاد که شاید بیشتر به عنوان بهشت ​​زمستانی برنز اوبرلند شناخته می ‌شود، یکی از مکان ‌های مورد علاقه مسافران فعال و کسانی است که واقعاً می ‌دانند. این هتل از سال 1913 بر گستاد اداره می ‌شود و مناظری عالی از کوه‌ های آلپ سوئیس دارد. 90 اتاق و سوئیت، 5 رستوران یکی با امتیاز 15 Gault Millau، 2 بار با موسیقی زنده، یک کلوپ شبانه معروف، و یک اسپا با خدمات کامل پیدا خواهید کرد. دومی مکانی فوق العاده برای تجدید قوا با غوطه ور شدن در حمام یا بازدید از سوئیت اسپای خصوصی پس از یک روز اسکی یا گلف است. یک زمین اسکواش، 4 زمین تنیس در فضای باز، و یک استخر روباز به اندازه المپیک به نام PISCINE در تابستان موجود است. از جاذبه های گردشگری سوئیس بی نظیر است واحه ای از آرامش و آرامش، مهمانان را مجذوب خود می کند.

این ساختمان قلعه افسانه‌مانند که بر فراز زوریخ قرار دارد، برای اولین بار در اواخر قرن نوزدهم به عنوان «کورهاوس» (یک آبگرم بهداشتی) عمل کرد. امروز، این تاریخ را با یک آبگرم پیشرفته، که در یکی از بال ‌های جدید طراحی شده توسط لرد نورمن فاستر قرار دارد، گرامی می ‌دارد. 175 اتاق و سوئیت در سرتاسر ملک پراکنده شده اند و همگی با وسایل شیک تزئین شده اند. اسپا شامل هجده اتاق درمان، مناطق مجزا برای خانم ها و آقایان، یک منطقه آبی با چشم اندازی از محیط طبیعی و یک مرکز سلامتی پزشکی است. چشمگیرترین مجموعه هنری هتل با بیش از 100 اثر هنری از جمله آثار اندی وارهول، هنری مور و سالوادور دالی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد ویزای توریستی سوئیس مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *