ویزای مسافرتی بلاروس

برترین هتل های بلاروس

برترین هتل های بلاروس

در کنار بناهای واقع‌ گرایی سوسیالیستی، در برترین هتل های بلاروس کافه ‌های جدید عجیب و غریب و گالری ‌های هنری را خواهید دید. از سال 2018، یک رژیم توریستی بدون روادید 30 روزه به این معنی است که دیگر برای بازدید از بلاروس یک دردسر بوروکراتیک نیست. بلاروس که از زیبا ترین و پاکیزه ترین کشورهاست و هر سال بنا بر پیش بینی آب و هوا می توانید برای مسافران و بازدید از این کشور برنامه ریزی کنید. در این مبحث در خصوص بهترین و انواع هتل های بلاروس صحبت می کنیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای توریستی این کشور مشاور و راهنمای شماست.

شیک ترین هتل های بلاروس

مبلمان شیک آبی و طلایی در اتاق هتل در Crowne Plaza Minsk، با تخت، لامپ، و میز با آینه و صندلی روکش چوب تیره، کاغذ دیواری پشت در اتحاد جماهیر شوروی، صندلی های چرمی و حمام های مرمر مصنوعی فضایی قدیمی به Crown Plaza بخشیده است. سوئیت‌ ها فرش ‌های زرشکی، آینه‌ هایی با لبه ‌های طلایی، و حمام‌ هایی به ‌سبک جکوزی دارند. سقف گچ بری، لوسترها یا پانل های شیشه ای رنگی با نور پس زمینه در رستوران های انتخابی، حال و هوای دوران استالین، مترو مسکو را دارند، در حالی که بوی فراگیر دود، استخر و سالن بدنسازی، کلوپ شبانه و نئون و کازینو در محل احساس می شود. بیشتر شبیه دهه 90 دیوانه است.

درست در قلب شهر، بزرگترین هتل 5 ستاره مینسک هتل پرزیدنت دارای دکوراسیون کلاسیک و فهرست بلندبالایی از امکانات، از جمله باشگاه ورزشی آفتابی و استخر 25 متری است. منوی جامع رستوران Stolitsa غذاهای ملی بلاروس، از جمله قارچ پورسینی، خامه ترش و درانیکی (پنکیک سیب ‌زمینی) را در کنار غذاهای عجیب ‌و غریب ‌تری مانند سوف پخته شده با موزارلا و زیتون جشن می ‌گیرد. اتاق ‌خواب‌ های استاندارد دارای تخته‌های پشت دکمه ‌دار، دور چوبی و رنگ ‌های خنثی هستند، در حالی که انواع سوئیت‌ های مجلل اتاق‌های نشیمن، آشپزخانه یا تخت‌ خواب‌ های 4 پوسته دارند.

در نمودار زیر شاهد میانگین مدت اقامت مسافران در هتل های بلاروس می باشید:

 

برترین و لوکس ترین هتل های بلاروس

هتل ویکتوریا و اسپا این صخره درخشان در کنار رودخانه از شیشه صفحه ای و تیرهای فولادی در سال 2014 افتتاح شد تا کنفرانس ها را در خود جای دهد و مشرف به دریاچه های جنگلی و جزایر پارک عظیم پیروزی است. بیش از 250 اتاق خواب تمیز و آرام به نقاشی های راه راه و مناظر علاقه دارند و به طور استاندارد دارای تهویه مطبوع، مینی بار و وای فای رایگان هستند. در یک سالن بزرگ، رستوران یک “ناهار تجاری” ارزان دارد، در حالی که بوفه صبحانه شامل بشقاب های شاه ماهی ترشی، تخم مرغ آب پز، تکه های پنیر و لیوان های آب غان است.

اسمارت بوتیک هتل ویتبسک پنج دقیقه پیاده تا مرکز هنری مارک شاگال آجری قرمز در باغی سرسبز در نزدیکی رودخانه گسترده داوگاوا فاصله دارد این هنرمند در سال 1887 در نزدیکی ویتبسک، تقریباً 300 کیلومتری شمال شرقی مینسک متولد شد. هشت اتاق راحت و مینیمالیستی در ساختمانی متعلق به اواخر قرن نوزدهم، چیدمان ‌های متفاوتی دارند و نیمی از آن ‌ها در زیر اتاق زیر شیروانی با سقف شیب‌ دار قرار گرفته ‌اند. ماهی کبابی، سالاد یونانی و سایر غذاهای مدیترانه‌ای در رستوران ارائه می ‌شود، و چندین بار و غذاخوری در یک قدمی کوتاه در امتداد خیابان‌ های سنگ ‌فرش شده شهر قدیمی وجود دارد.

در جدول زیر شاهد تعداد گردشگران در بلاروس می باشید:

تعداد گردشگرسال
4032020
8922021
11002022

برترین و لوکس ترین هتل های بلاروس

برترین هتل های تاریخی بلاروس

از دهلیز گنبدی شیشه ‌ای، پر از نقاشی ‌های دیواری زیبا، گیاهان دنباله ‌دار و مبل ‌های چرمی تا میزهای صیقلی و روتختی‌ های براق در اتاق‌ خواب‌ ها، هتل مرکزی اروپا یک هتل لوکس کلاسیک است. ساختمان اصلی دهه 1880 در اوایل قرن بیستم دارای سه طبقه اضافی به سبک هنر نو شد که آن را به بلندترین ساختمان در آن زمان در مینسک با اولین آسانسور شهر تبدیل کرد. از مهمانان معروف مارک شاگال نقاش و ولادیمیر مایاکوفسکی شاعر رادیکال شوروی بود. روبروی یک پارک شهری و تالار شهر نئوکلاسیک، چند قدمی موزه گربه ‌های دست‌ ساز شهر قرار دارد. موسیقی زنده گیتار هنگام صبحانه برای مهمانان سروصدا می‌ کند، و میله‌ های انتخابی وجود دارد.

درست خارج از شهر گرودنو در غرب بلاروس، با قلعه و کلیسای جامع باروک، هتل بی ‌نظیر کرونون پارک، عمارتی بازسازی ‌شده با بالکن ‌های فرفورژه در اعماق جنگل‌ ها در نزدیکی رودخانه نمان که در ساحل ماسه ‌ای پنهان شده است. حتی استخر شنای مینیاتوری نیز منظره ای از جنگل دارد. اتاق ‌های خواب، مشرف به درختان یا حیاط، به ‌طور مجزا با پارچه ‌های گل ‌دار غنی با نقوش فرانسوی قرن هجدهم و رنگ ‌های شاد تزئین شده ‌اند. رستوران با نور شمع نیز به همین ترتیب مجلل است، با موسیقی ملایم پیانو، لوسترهای درخشان و پرده ‌های مخمل منگوله ‌ای. یا در تابستان بین رزهای گلدار دور فواره حیاط بنشینید.

در بخش زیر شاهد ماه های پر رونق در حوزه گردشگری در بلاروس هستید:

 

اقامتگاه های ورزشی بلاروس

باشگاه رابینسون در امتداد سواحل دریای مینسک، که به عنوان مخزن بزرگ زاسلاوسکایه با حاشیه کاج نیز شناخته می ‌شود، در میان اسکله ‌ای با حاشیه قایق و راهروهای بلند و مطبوع هتلش گسترده شده است. می ‌توانید از اتاق‌ های تک رنگ، امروزی یا کلبه ‌های فردی، از جمله برخی با جکوزی، انتخاب کنید. Aquazone این باشگاه دارای یک استخر سرپوشیده 25 متری، یک استخر روباز بزرگ با صندلی های آفتابگیر و یک جکوزی است. چمن ‌ها پر از آلاچیق ‌ها هستند و تراس تابستانی رستوران رو به روی دریاچه است. منوی الهام گرفته از ایتالیایی ها نیز شامل غذاهای مورد علاقه محلی مانند ماهی سالمون با درانیکی و کیک عسلی است. با مطالعه مقاله کشورهای لغو روادید با پاسپورت بلاروس می توانید در این خصوص اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

در اعماق جنگل ‌ها در حدود یک کیلومتری شرق مرز لهستان، شاله گرین ‌وود با دیوارهای کاج دارای یک ساحل شنی در نزدیکی دریاچه بلئا با کرایه قایق ‌رانی، والیبال و چند قو ساکن است. اتاق ‌های خواب با رنگ‌ های گرم و طبیعی، با نقش ‌های گیاه ‌شناسی روی دیوارهای چوبی، بازتاب درخت‌ های بیرونی است. یک رستوران رمانتیک طعم ‌های ایتالیا و بلاروس را در آشپزخانه ‌ای روباز با آتش چوبی خروشان ترکیب می ‌کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشت سابقه درخشان و معتبر در جهت اخذ ویزای توریستی بلاروس و اعزام دانشجو به این کشور راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *