مهاجرت به کشور اسکاتلند

برترین هتل های اسکاتلند

برترین هتل های اسکاتلند

اسکاتلند در سال ‌های اخیر خدمات بازدیدکنندگان خود را ارتقا داده است و تعداد زیادی از برترین هتل های اسکاتلند دارای رستوران ‌های ستاره ‌دار است. قلعه ‌های خصوصی و املاک روستایی پیش از این دستخوش تغییراتی در مهمان‌ نوازی شده ‌اند و تعداد معدودی از آنها به اقامتگاه ‌های غیرعادی اخیر در مجموعه ‌ای معتبر از مطلوب ‌ترین مکان‌ ها برای اقامت پیوسته ‌اند. مجلل ترین هتل های اسکاتلند به اندازه مناظر متنوع و هر ذره با شکوه هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای خدمات مختلفی در خصوص مهاجرت به اسکاتلند است که می توانید از طریق مشاوران در این خصوص بپرسید.

برترین هتل های زیبا در اسکاتلند

در سواحل غرب وحشی اسکاتلند، در زیر کوه های باشکوه، دهکده کوچک توریدون قرار دارد. هتل توریدون در لبه دریاچه عمیق دریا قرار دارد. هتلی لوکس در چشمگیرترین مکان است. هتل توریدون با گله خود از آشپزهای کوهستانی، یک ویسکی بار باورنکردنی، مسافرخانه توریدون در مجاورت، مقصدی را برای شما ایجاد می کند که شما را دعوت می کند به ریلکس کردن. این هتل همچنین مرکز فعالیت خود را دارد که ماجراجویی های روزانه در فضای باز را ارائه می دهد. قایق رانی در دریاچه توریدون، تقلا در تنگه، تیراندازی با کمان روی چمنزار، یا تیراندازی به خاک رس در سراسر خلیج دوست دارید؟ این نسخه ارتفاعات اسکاتلند از یک آبگرم است.

هتل های زیادی در آرگیل وجود ندارد که چشم اندازی بهتر از هتل دریاچه ملفورت در ساحل غربی اسکاتلند داشته باشد. منظره خلیج آسکنیش به جزایر شونا، اسکاربا و صدای ژورا و اقیانوس اطلس فراتر از آن منظره ای است که هرگز از آن خسته نخواهید شد. رستوران غیررسمی Chartroom II که منویی متمرکز بر محصولات محلی و دو رستوران AA Rosette Asknish Bay ارائه می‌کند، اتاق ‌های دنج 3 ستاره با چشم‌ اندازهای فوق ‌العاده و دو رستوران دارد. اگر بتوانید خود را از منظره دور کنید، هتل Loch Melfort در مجاورت باغ خیره کننده Arduaine است که توسط National Trust for Scotland اداره می شود.

در نمودار زیر شاهد ملیت های گردشگران در اسکاتلند هستید:

ملیت گردشگران اسکاتلند

لوکس و برترین هتل های اسکاتلند

هتل لوکس اسپا اسکاتلند – Portavadie  در سواحل دریاچه زیبای Loch Fyne در شبه‌ جزیره Cowal در اسکاتلند، Portavadie، یک تفرجگاه تفریحی با منظره کاملاً باورنکردنی قرار دارد. مسیر خود را در امتداد دریاچه‌های دریای ساحل غربی به سمت «ساحل مخفی» آرگیل بپیچید و به Portavadie بروید. Portavadie که در سال 2010 افتتاح شد، یک هتل و مجتمع آپارتمانی را ارائه می دهد که همه در اطراف یک اسکله تفریحی 260 اسکله قرار دارند. از میان خانه‌ های شهری لوکس با سونا، اتاق ‌های هتل به سبک اقامتگاه، کلبه‌ های خانوادگی زیبا یا اقامتگاه ‌های دو زوج انتخاب کنید. با 2 رستوران و یک کافه در محل و یک اسپا و مجتمع تفریحی با مناظر کاملاً باورنکردنی، می ‌توانید به Portavadie برسید و هرگز نخواهید آنجا را ترک کنید.

هتل های لوکس در اسکاتلند در دریاچه لوموند  The Lodge on Loch Lomond فقط 30 دقیقه از مرکز گلاسکو فاصله دارد، موقعیتی غبطه‌ انگیز در سواحل دریاچه دارد. هنگام ورود می‌ توانید بین اتاق ‌های شیک «Munros»  و «Corbett»  هتل که از بالکن‌ های داگلاس فیر مشرف به دریاچه هستند و سونا یا سوئیت ‌های خاص خود را دارند، و سوئیت جدید و زیبای تراویس مورد توجه گردگشران قرار گرفته است. ساختمان اصلی دریاچه شامل رستوران AA rosette هتل است فضایی در دو سطح، با آتش ‌های بزرگ، صندلی‌ های راحت، که همه برای راحتی شما در مقابل منظره طراحی شده‌ اند.

در جدول زیر شاهد نرخ گردشگری در اسکاتلند می باشید:

نرخ گردشگریسال
69%2020
72%2021
83%2022

لوکس و برترین هتل های اسکاتلند

مناسب و برترین هتل های اسکاتلند

هتل فیرمونت، سنت اندروز واقع در خارج از سنت اندروز و با منظره ای باورنکردنی از قلعه، کلیسای جامع و در مقابل Firth of Tay قرار دارد. Fairmont St Andrews با ارائه دو زمین گلف، یک اسپا و شش رستوران از جمله (احتمالا) بهترین صبحانه یکشنبه اسکاتلند، چیزی کمی خاص است. با مبل ‌های چرمی راحت در مقابل آتش‌ های بزرگ، یک کوکتل بار بسیار مناسب، مکان ‌های زیادی برای جمع شدن و استراحت کردن و ناگفته نماند که یک ابرخودروی باشکوه که جلوی در به شما خوشامد می ‌گوید با خوشحالی خودتان را در خانه خواهید داشت.

هتل های لوکس در گلاسکو – مار هال یک هتل 5 ستاره لوکس اسکاتلندی است که در یک ملک جنگلی 200 هکتاری در مکانی زیبا در ساحل رودخانه کلاید واقع شده است. در تالار بزرگ مستقر شوید، برای چای بعد از ظهر و نوشیدنی بعد از شام با فضای داخلی بلوط و سقف کلیسای جامع، در رستوران کریستال غذا بخورید، از مناظر زمین گلف قهرمانی Earl of Mar دیدن کنید و از Decleor a دیدن کنید. اسپا با استخر، سونا و اتاق بخار. تنها 10 دقیقه از فرودگاه گلاسکو و کمتر از 30 دقیقه تا مرکز شهر، Mar Hall همچنین برای کاوش در پارک ملی Loch Lomond و Trossachs بسیار مناسب است.

در بخش زیر شاهد فاکتورهای اساسی در یک هتل خوب در اسکاتلند هستید:

فاکتورهای اساسی در یک هتل خوب در اسکاتلند

هتل های مجلل اسکاتلند

بهترین هتل مجلل در اسکاتلند برای اهل غذا – The Three Chimneys، Isle of Skye است. مکان های کمی در اسکاتلند وجود دارد که تاریخچه غذایی طولانی تر و برجسته تر از سه دودکش در جزیره اسکای داشته باشد اما با شش ساعت رانندگی از ادینبورگ یا گلاسکو و سه ساعت تا نزدیکترین فرودگاه، باید تلاش کنید. کلبه ‌های کوچک سفیدکاری شده که در سواحل دریاچه دانویگان در یکی از دور افتاده‌ترین مناطق Skye قرار گرفته ‌اند. اتاق ‌های مجاور 3 دودکش در The House Over By همگی سوئیت ‌هایی با منظره دریاچه، سبک شیک اسکاندیناویایی و حمام به اندازه کافی بزرگ برای زندگی هستند. با توجه به رشته هتلداری در اسکاتلند شرایط کلی هتل ها خوب است.

هتل ملدروم هاوس کانتری که در داخل ملک 240 هکتاری خود قرار دارد، به عنوان یک برج خانه توسط بارونی ملدروم در قرن سیزدهم ساخته شد و به خانه بارونی تبدیل شد که امروزه به عنوان یک بوتیک هتل 4 ستاره فعالیت می کند. مکان های زیادی در اسکاتلند نمادین تر از دریاچه نس نیست. در نوک جنوبی دریاچه، دهکده زیبای فورت آگوستوس و هتل با شخصیت Lovat Loch Ness قرار دارد که مکانی عالی برای کاوش در گریت گلن است.Lovat Loch Ness که زمانی یک هتل ایستگاهی بزرگ بود که خط ریلی قدیمی را از پل Spean ارائه می ‌کرد، اکنون یک جواهر خانوادگی با امکانات چهار ستاره و رستورانی است که غذاهای خوشمزه را عرضه می‌ کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد ویزای توریستی اسکاتلند مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *