مهاجرت کاری ایتالیا

بازار کار رشته NET Developer در ایتالیا

بازار کار رشته NET Developer در ایتالیا

سرمایه گذاری های بخش دولتی و خصوصی بازار کار رشته NET Developer در ایتالیا شرایط جدیدی را برای این کشور رقم زده است. چنانکه 25% از شرکت ‌های متوسط ​​و 23% از شرکت‌ های بزرگ قصد دارند هزینه ‌های خود را طی ماه های باقیمانده سال 2022 افزایش دهند، در برخی موارد حتی بیش از 20%. در مقابل، کسب و کارهای خرد و کوچک که به ترتیب 10% و 7% را تشکیل می دهند، هزینه های خود را در سال آینده کاهش می دهند. در میان مناطق جغرافیایی که قصد دارند بودجه ICT خود را توسعه دهند، شمال غرب در تعداد مطلق شرکت ها (حدود 39%) پیشتاز است و پس از آن مناطق و جزایر جنوبی (34%) قرار دارند. برخی از بخش ها به ویژه در پیش بینی ها مثبت هستند: تقریباً 30% از صنعت تولید انتظار دارند بودجه ICT خود را حداقل به صورت تک رقمی گسترش دهند.

در ایتالیا، شرکت‌ هایی که مصمم به بهره ‌برداری از مزایای تحول دیجیتال هستند، بیش از همه بر طراحی مجدد مدل کسب‌ و کار خود و کسب درآمد از داده ‌ها تمرکز می ‌کنند. اگرچه این امر ایتالیا را با روند تحول دیجیتال در اروپا و سراسر جهان مطابقت می دهد، متاسفانه ذکر این نکته ضروری است که سرعت تغییر هنوز در سراسر بافت صنعتی ملی یکنواخت نیست: ایتالیا هنوز بر اساس شرکت به دو قسمت تقسیم شده است. چالش پیش روی جامعه فناوری اطلاعات و ارتباطات این است که تحول دیجیتال را با قرار دادن خود در خط واقعی به پیش ببرد. برای یک انتخاب درست جهت کار در ایتالیا، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا از طریق کارشناسان خود، بهترین انتخاب های ممکن را به شما معرفی کند.

وضعیت بازار کار رشته NET Developer در ایتالیا

سال 2019 سال خوبی برای صنعت دیجیتال ایتالیا بود و سال 2020 نوید ادامه همین مسیر را می دهد. بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات ایتالیا در مقایسه با سال گذشته رشد خود را 2 برابر کرد و در مقابل رکودی در سراسر کشور ایستادگی کرد. در حال حاضر ارزش آن از 24.2 میلیارد € (یورو) فراتر رفته است که به اضافه 3.8 درصد در سال 2018 می رسد. پیش بینی می شود که این روند در سال های آینده با رشد کلی +2.6 درصدی در سرمایه گذاری های فناوری اطلاعات برای سال های 2022 ادامه یابد. از سوی دیگر، کاهش رشد در بخش مخابرات ادامه دارد (-2.7%) و رشد کلی ICT را به “تنها” 2.3٪ در سال 2019 کاهش می دهد که در مجموع از 31 میلیارد یورو فراتر می رود. بخش نرم افزار رشد +5.7%، سخت افزار روند منفی قبلی خود را به مثبت 6.2% تغییر دا.

تحول دیجیتال همچنان به افزایش هزینه ها ادامه می دهد. در حال رشد چشمگیر در سرمایه گذاری در میان فناوری های نوظهور، بخش های اینترنت اشیا (+24%)، هوش مصنوعی (+39.1%)، واقعیت افزوده و مجازی (+160.5%) و پوشیدنی ها (+116.2%) هستند. ستون‌ های سنتی پلت‌ فرم سوم نیز روند صعودی خود را ادامه می ‌دهند: شرکت‌ های ایتالیایی +26.1% برای راه ‌حل ‌های ابر عمومی و +7.6% برای داده‌ های بزرگ و تجزیه و تحلیل هزینه کردند. نظرسنجی از بیش از 1000 کاربر تجاری تصویر مثبتی از رشد سرمایه‌گذاری‌های فناوری اطلاعات در سال 2022 نشان می‌ دهد: بیش از 16% از شرکت‌ های ایتالیایی انتظار دارند بودجه خود را در سال 2022 گسترش دهند، در حالی که تنها 10% احتمال منطقی‌ سازی و کاهش کلی هزینه‌ ها را در نظر دارند. شرکت‌ های متوسط ​​و بزرگ باعث رشد می ‌شوند.

دلایل تحصیل در NET Developer در ایتالیا

دلایل تحصیل در NET Developer در ایتالیا را در این بخش بررسی خواهیم نمود. ایتالیا با برخی از غنی ترین مجموعه های هنری، معماری، آشپزی و موسیقی در جهان بر فرهنگ جهانی تأثیر گذاشته است. یک تجربه همه جانبه تحصیلی در خارج از کشور در ایتالیا به شما کمک می کند تا دیدگاه جهانی و قدردانی فرهنگی را توسعه دهید. خواه برنامه تحصیل در خارج از کشور رم یا مکان دیگری باشد، شما فرصتی برای تجربه فرهنگ ایتالیایی خواهید داشت. برای مثال، ایتالیایی ‌ها در گرم‌ ترین بخش روز یک استراحت بعد از ظهر یا ریپوزو می‌ گیرند. بعد از ناهار، وقت چرت زدن سریع است. برنامه های تحصیل در خارج از کشور در ایتالیا به دلیل غذا، مناظر، مکان های تاریخی و موزه های این کشور از محبوب ترین برنامه ها هستند. برنامه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و دانشجویان در سراسر جهان به ایتالیا می ‌آیند تا از طریق یک لنز فرهنگی متفاوت مطالعه کنند.

ایتالیا دارای سیستم آموزشی باکیفیت است و دانشگاه بولونیا، قدیمی ترین دانشگاه جهان را در خود جای داده است. این کشور برای صدها سال مرکز هنر، علم و آموزش عالی بوده است. علاوه بر این، حتی اگر رشته زبان نیستید، یادگیری زبان دیگری می تواند به شما در برقراری ارتباط هنگام سفر به خارج کمک کند. همچنین می تواند شما را به متقاضی شغلی رقابتی تبدیل کند و فرصت های شغلی را در زمینه هایی مانند روابط خارجی، گردشگری و بازاریابی گسترش دهد. زندگی با خانواده میزبان به جای زندگی در خوابگاه یا مسکن دانشجویی شما را مجبور می کند که به زبان ایتالیایی ارتباط برقرار کنید. شما همچنین می توانید زندگی ایتالیایی اصیل را تجربه کنید. یکی از چیزهای هیجان انگیز در مورد تحصیل در خارج از کشور، فرصت کشف غذاهای جدید است. در ایتالیا، می توانید کام خود را گسترده تر کنید.

وظایف و بازار کار رشته NET Developer در ایتالیا

وظایف و بازار کار رشته NET Developer در ایتالیا

یک مهندس برنامه نویس و شتاب دهنده، بازخورد را از کارکنان طراحی و فنی، کاربران تجاری و مدیریت در مورد نیازهای توسعه وب سایت جمع آوری می کند. توسعه دهندگان را با استفاده از زبان های برنامه نویسی و برنامه نویسی مختلف ایجاد می کنند که برنامه های کاربردی وب پیچیده و پایگاه های داده پشتیبان ایجاد کنند. پروژه های بزرگ در برنامه ریزی پروژه، معماری و توسعه وب سایت را هدایت می کند. مربی برخی دیگر از توسعه دهندگان ارشد و هر توسعه دهنده وب و توسعه دهندگان وب جوان. نمونه های اولیه و مشخصات کاربردی برای پروژه های نرم افزاری بزرگ ایجاد می کند. روش‌ های فنی را برای راه ‌حل‌ های مهندسی برای مشکلات پیچیده توسعه مبتنی بر وب ایجاد می‌ کند. جلسات پروژه را رهبری می کند و وضعیت و مسائل را با ذینفعان در میان می گذارد.

در توانایی های فنی و مهارت های نرم مورد نیاز برای رهبری پروژه های نرم افزاری بزرگ به خوبی عمل می کند. باید یک رهبر و الگو برای دیگران در مهارت های فنی یا نرم باشد. با پرسنل بازاریابی و فروش در خصوص جزئیات پروژه های بزرگ و ضرب الاجل ملاقات می کند. بر روی یک تیم کار می کند تا فناوری های جدید وب را برای استفاده، مانند مرورگرها، زبان ها و افزونه ها، بر اساس نیازهای شرکت تعیین کند. نیازهای بلند مدت توسعه وب را مفهوم سازی می کند و پروژه های مرتبط را برنامه ریزی و مدیریت می کند. پیشنهادهایی در مورد ایجاد استانداردهای فنی مبتنی بر وب برای وب سایت های خاص و شرکت به عنوان یک کل ارائه می دهد. سرورهای وب و وب سایت ها را برای برنامه های کاربردی اینترنت مدیریت می کند. با آمار وب به بازاریابی کمک می کند

درآمد شاغلان بازار کار NET Developer در ایتالیا

فردی که در زمینه برنامه نویسی مشغول به کار در ایتالیا است، معمولاً حدود 3340€ (یورو) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. دستمزدها بین مشاغل مختلف برنامه نویسی به شدت متفاوت است. از2710€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 4610€ (یورو) در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. متوسط ​​حقوق 3610€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند کمتر از 3610€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 3610€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند کمتر از 2850€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 2850 € (یورو) درآمد دارند.

همچنین 75% از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند کمتر از 4440€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 4440€ (یورو) رآمد دارند. سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد دستمزد بالاتر می رود. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه ‌کاران و جوانان در تمام صنایع و رشته ‌ها درآمد دارند. در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالب متعددی پیرامون ایتالیا از جمله در رابطه با مشکلات زندگی در ایتالیا وجود دارد که شما می توانید از طریق جست و جو این مقالات را مطالعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *