مهاجرت کاری اسلوونی

بازار کار رشته NET Developer در اسلوونی

بازار کار رشته NET Developer در اسلوونی

انتخاب تحصیل برای ورود به بازار کار رشته NET Developer در اسلوونی از این نظر می تواند جزو انتخاب های شما قرار گیرد که اسلوونی دارای یک سیستم آموزشی با رتبه بالا است که به عنوان بهترین در اتحادیه اروپا در نظر گرفته می شود. زندگی دانشجویی در اسلوونی کاملاً برای موفقیت ساخته شده است و دانشگاه های این کشور دانشجویان خارجی در رشته های مرتبط با علوم فناوری و کامپیوتر را در آغوش می گیرند. همچنین، اکثریت اسلوونیایی ها حداقل به یک زبان خارجی مسلط هستند، معمولاً انگلیسی یا آلمانی، اما بسته به منطقه، ایتالیایی یا مجارستانی نیز امکان پذیر است. از سوی دیگر آموزش عالی برای مقاطع کارشناسی برای همه دانشجویان اسلوونیایی و اتحادیه اروپا که به صورت تمام وقت تحصیل می کنند رایگان است. 80% دانشجویان هیچ شهریه ای پرداخت نمی کنند.

هزینه تحصیل برای دانشجویانی که از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می آیند توسط وزارت آموزش عالی تامین می شود. دانشجویان فقط باید برای سال اول و سال های بعد هزینه پذیرش بپردازند. هزینه ثبت نام سالانه 30€ (یورو) برای همه برنامه ها وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا اطلاعات دقیق تری را پیرامون آینده کاری رشته NET Developer در اسلوونی در اختیار شما قرار دهد و از سوی دیگر مقدمات ویزای کاری شما جهت ورود به بازار کار اسلوونی را فراهم نماید.

شرایط تحصیل رشته NET Developer در اسلوونی

اگر تحصیلات متوسطه را در یکی از کشورهای امضاکننده کنوانسیون لیسبون با موفقیت به پایان رسانده اید، دارای گواهی پایان تحصیلات معتبر هستید و واجد شرایط تحصیلات عالی در کشور خود هستید، ممکن است واجد شرایط تحصیل در آموزش عالی در اسلوونی نیز باشید. با این حال، از شما درخواست می شود که سطح دانش خود را به زبان اسلوونیایی و یا انگلیسی ثابت کنید. در برخی موارد، از شما خواسته می شود تا دوره های واجد شرایط دیگری را نیز بگذرانید. اگر برای برنامه کارشناسی ارشد در دانشگاه اسلوونی درخواست می دهید، باید مدرک لیسانس یا مدرک معادل آن را داشته باشید. در صورتی که متقاضی تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه اسلوونی هستید، باید مدرک دیپلم یا مدرک کارشناسی ارشد مربوطه را داشته باشید. محتوا ساعت به وقت اسلوونی می تواند راهنمای شما در خصوص مهاجرت به این کشور باشد.

اسلوونیایی زبان اصلی آموزش در موسسات آموزش عالی در اسلوونی است. بنابراین، اگر متقاضی دوره های کارشناسی هستید، از شما خواسته می شود که سطح تسلط خود به زبان اسلوونیایی را ثابت کنید. برای برخی از برنامه های تحصیلی، مانند برنامه های مربوط به آموزش یا زبان و ارتباطات، باید سطح دانش خود را به زبان اسلوونیایی در سال اول تحصیل ثابت کنید. برای بقیه دوره ها می توانید سطح تسلط خود به زبان اسلوونیایی را در سال دوم تحصیل ثابت کنید. به طور کلی، از شما انتظار می رود که سطح تسلط بر زبان اسلوونیایی مطابق با حداقل B2 در پاسپورت زبان اروپایی داشته باشید. از نظر شهریه، هیچ تفاوتی بین دانشجویان اسلوونیایی، اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا در سطوح شهریه وجود ندارد. دانشجویان خارجی که به دنبال تحصیل در اسلوونی هستند باید دوره 3 ماهه به زبان اسلوونیایی را بگذرانند که هزینه آن 1320€ (یورو) است.

 

معرفی شرکت مرتبط با رشته NET Developer در اسلوونی

Senior Frontend Developer یک شرکت فناوری اطلاعات اروپایی که بیش از 15 سال است محصولات نرم افزاری با هر سطح پیچیدگی و برای حوزه های مختلف تجاری را توسعه می دهد، به دنبال یک توسعه دهنده ارشد Frontend با دانش خوب React.js برای پیوستن به تیم خود است. یک تیم کوچک اما دوستانه یک محیط کاری دلپذیر برای رشد حرفه ای و مشارکت مستقیم در توسعه محصول ارائه می دهد. شما به بخش DB ملحق خواهید شد تا معماری ها و ساختارهای پایگاه داده را توسعه دهید و همچنین در زمینه علوم داده رشد کنید. دفتر این شرکت در اسلوونی، لیوبلیانا واقع شده است. شما 100% از راه دور از هر نقطه از جهان کار خواهید کرد. برنامه کاری: انعطاف پذیر رتبه بندی اسلوونی رتبه مهاجرت88% استاندارد زندگی هزینه زندگی.

می توانید با اخذ ویزای کار اسلوونی در این شغل درآمد خوبی کسب کنید.علاوه بر این، در اسلوونی اگر شما دارای تجربه عملی با پایگاه داده های مختلف: MS SQL Server، MySQL، Postgres، Redis، Elasticsearch باشید و یا آشنایی با Webpack, Gulp و همچنین با Node.js و استفاده از Fastify، Express یا فریمورک داشته باشید و همچنین تجربه عملی با Websocket، Rest، SOAP و یا Docker, Jenkins، شرکت های مختلف آماده هستند تا شما را با ساعت های انعطاف پذیر کنند و جوایز بی شماری را در طول دوره کاری به شما هدیه دهند.

معرفی شرکت مرتبط با رشته NET Developer در اسلوونی

درآمد شاغلان بازار کار  توسعه دهنده وب در اسلوونی

فردی که در برنامه نویسی در اسلوونی کار می کند، معمولاً حدود 1810€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 1470€ (یورو) تا 2490€ (یورو) متغیر است و این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. با این حال، حقوق متوسط ​​1950€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از 1950€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 1950€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند کمتر از 1540€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 1540€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند، کمتر از 2400€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 2400€ (یورو) درآمد دارند.

تغییر حقوق بر اساس تجربه از مکانی به مکان دیگر به شدت متفاوت است و به شدت به زمینه شغلی نیز بستگی دارد. به طور کلی، کارمندانی که بین دو تا پنج سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه‌ کاران و جوانان در تمام صنایع و رشته ‌ها درآمد دارند.

در جدول زیر سایر موضوعات مرتبط با حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در اسلونی اشاره شده است:

ردیفتوضیحات مرتبط با حقوق
1با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 22% افزایش می یابد.
2افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 16% افزایش می یابد.
3افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند.

برای بیشتر دانستن درباره قوانین و شرایط مهاجرت به اسلوونی، شما می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *