مهاجرت کاری کلمبیا

استخدام Java Developer در کلمبیا

استخدام Java Developer در کلمبیا

استخدام Java Developer در کلمبیا فرصت‌ هایی را برای ارائه به شما دارند که برای رشد، رهبری، تأثیر بزرگ و تغییر جهان و عملی می شود. کلمبیایی ها یک نیروی کار جهانی هستند که متعهد به ساختن جهانی هستند که برای همه بهتر عمل کند. زندگی که ما هر روز در دیوارهای مجازی خود ایجاد می کنیم در دست توسعه دهندگان جاوا است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مراحل مهاجرت به کشور کلمبیا و اخذ ویزای کلمبیا برای کار به سوالات شما پاسخ می دهد. در ادامه مقاله در خصوص شرایط و الزامات استخدام Java Developer در کلمبیا بحث خواهیم کرد.

حقوق استخدام Java Developer در کلمبیا

حقوق برنامه نویسان جاوا در کلمبیا از 2390000COP تا 8040000 COP (پزوی کلمبیا) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. میانگین حقوق 5400000COP (پزوی کلمبیا) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهنده جاوا کار می کنند کمتر از 5400000COP (پزوی کلمبیا) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 5400000COP (پزوی کلمبیا) درآمد دارند. میانه نشان دهنده ارزش حقوق متوسط ​​است. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 3510000COP (پزوی کلمبیا) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 3510000COP (پزوی کلمبیا) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 7120000COP (پزوی کلمبیا) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 7120000COP (پزوی کلمبیا) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق استخدام در حوزه Java Developer در کلمبیا می باشید:

نرخ افزایش حقوقسال
20%2020
10%2021
15%2022

شرکت استخدام Java Developer در کلمبیا

CI&T یک متخصص دیجیتال، شریک در تحول دیجیتال پایان به انتها است. به عنوان بومی دیجیتال، سابقه 26 ساله تسریع تاثیر تجاری را از طریق راه حل های دیجیتالی کامل و مقیاس پذیر به ارمغان می آورید. با حضور جهانی بیش از 5000 متخصص در استراتژی، تحقیق، علم داده، طراحی و مهندسی، رشد خط بالایی را باز می ‌کنید، تجربه مشتری را بهبود می ‌بخشید و کارایی عملیاتی را افزایش می ‌دهید. به دنبال یک برنامه نویس ارشد جاوا با زبان انگلیسی مسلط هستند تا بخشی از تیم باشد. همراه با CI&T یک مشاوره بین المللی بزرگ متمرکز بر لجستیک که از حمل و نقل چند وجهی مراقبت می کند، ارائه دهید.

آنها در حال کار بر روی پروژه ای برای مدرن سازی یک سیستم بزرگ هستند. تیم ها ویژگی های جدیدی را بر روی یک پلت فرم کاملا جدید مدیریت راه آهن برای یک شرکت قطار آمریکایی پیاده سازی می کند. الزامات توسط تحلیلگران تجاری نوشته شده است و بر اساس سیستم های فعلی شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. یک تیم بزرگ و همکاری دارند. تجربه کاری باورنکردنی است و فرصت های واقعی برای رشد و یادگیری را فراهم می کند. اگر فردی پویا هستید، می ‌خواهید با نرم ‌افزارهایی که از ابتدا نوشته می ‌شوند کار کنید و در پیاده ‌سازی رابط ‌های با طراحی خوب و کاربردی تجربه دارید، در جای درستی هستید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در کلمبیا می باشید:

رخ اشتغال در حوزه Java Developer در کلمبیا

شرایط استخدام Java Developer در کلمبیا

به دنبال فردی هستند که در زمینه های توسعه رابط ها، نوسازی رابط ها به دنبال یک سیستم طراحی، توسعه قابلیت های جدید مشخص شده توسط تحلیلگران تجاری پروژه ها تجربه داشته باشد. الگوهای طراحی، تست های واحد، شی گرایی، طراحی پایگاه داده، SQL و JPA مورد انتظار است.برخورد با تیم های چند ملیتی: انگلیسی لزومی ندارد که کامل باشد، اما گوش دادن و صحبت کردن بسیار مهم است زیرا پروژه دارای سناریوهای پیچیده است. برای استخدام به عنوان Java Developer شما متمایز خواهید شد اگر در راهنمایی توسعه دهندگان با تجربه کمتر (جوانان و متوسط) تجربه دارید.

این موقعیت ممکن است توسط یک شریک CI&T انجام شود. این شرکت چندفرهنگی و فراگیر است که بر ایجاد فردایی بهتر متمرکز شده است. آن ها می دانند که نوآوری و تحول فقط در محیط های کاری متنوع و ایمن اتفاق می افتد، جایی که افراد با پیشینه ها و تجربیات مختلف گرد هم می آیند تا ایده ها را به اشتراک بگذارند و خلق کننددر کشور کلمبیا هم شرکت ها هم گام با دیگر کشورهای جهان تیم هایی را شکل داده اند که از نظر ناتوانی، سن، هویت جنسی و گرایش جنسی، قومیت و نژاد، مذهب، فرهنگ و تجارب کاملا متفاوت هستند.

شرایط استخدام Java Developer در کلمبیا

الزامات استخدام Java Developer در کلمبیا

شرکت های کلمبیا به سازمان‌ هایی مانند Uber، GoDaddy، MGM، Siemens، دانشگاه استنفورد و ایالت کالیفرنیا کمک می ‌کنند تا تیم‌ های توسعه نرم ‌افزار توزیع ‌شده را بسازند و راه ‌حل ‌های دیجیتالی تحول ‌آفرین را ارائه دهند. به عنوان شرکتی که اولین کارمند است، بر استخدام با استعدادترین طراحان و توسعه دهندگان نرم افزار در نیمکره غربی تمرکز می کنند، با استخدام برنامه نویس در کلمبیا یک محیط کاری مثبت، محترمانه و حمایتی که در آن آنها می توانند به بیشترین پتانسیل خود دست یابید. شرکت های کلمبیایی به دنبال استخدام چندین توسعه ‌دهنده جاوا در سطح متوسط ​​و ارشد هستیم تا به تیم ها بپیوندند.

در لیست زیر شاهد الزامات استخدام به عنوانJava Developer در کلمبیا هستید:

  • 2+ سال تجربه توسعه نرم افزار حرفه ای. 5+ سال ترجیح داده می شود اما الزامی نیست.
  • زبان انگلیسی پیشرفته مورد نیاز است.
  • تجربه معنی دار کار با جاوا
  • تجربه کار بر روی سیستم های بزرگ و پیچیده
  • تجربه کار بر روی تیم های Agile / Scrum
  • مدرک دانشگاهی 4 ساله الزامی است.

ویژگی های یک Java Developer در کلمبیا

توانایی در اختیار گرفتن بیش از حد بر کار خود از مهم ترین ویژگی هاست. هر روز یک چالش است تا اطمینان حاصل شود که مطابق انتظاراتی که خود و تیمتان بر آن توافق کرده اید عمل می کنید. توانایی شناسایی اهداف مشتریان FullStack و وقف خود را به انجام تعهداتی که شما و تیم نسبت به آنها دارید. درک بهترین شیوه ها و تعهد به پیروی از آنها و توانایی کار بر روی مسائل جدید و دشوار و کمک به کتابخانه ها در صورت نیاز ذهنیت مثبت و نگرش می تواند انجام دهد.

شما مشتاق توسعه نرم افزار هستید این فقط شغل شما نیست، سرگرمی شماست. استخدام net developer در کلمبیا هم از استخدام های مهم است. شما دائماً در حال تلاش برای یادگیری چیزهای جدید و پیشرفت هستید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط کار در کلمبیا به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *