متفرقه

ارزان ترین کشور برای مهاجرت

ارزان ترین کشور برای مهاجرت

افرادی که قصد دارند برای زندگی به خارج از کشور مهاجرت کنند، به دنبال یافتن ارزان ترین کشور برای مهاجرت هستند تا هزینه های مهاجرت خود را به حداقل برسانند. مهاجرت به کشورهای خارجی از روش های مختلفی امکان پذیر است و افرادی که قصد دارند به هر کشور خارجی مهاجرت کنند بایستی هزینه ها و شرایط مهاجرت را در نظر داشته باشند. شروع زندگی جدید در یک کشور خارجی می تواند با در نظر گرفتن شرایط و اهداف افراد هم آسان و هم سخت باشد. این موضوع به اهداف شغلی، تحصیلی، زندگی مشترک و سایر موارد بستگی دارد.

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راهنمای زیر به شما عزیزان کمک خواهند کرد تا با در نظر داشتن خود، یکی از کشورهایی که در لیست ارزان ترین کشور برای مهاجرت قرار می گیرند را انتخاب کنید. این مقاله حاوی اطلاعات بسیار مفیدی درباره کشورهایی می باشد که در این لیست قرار گرفته اند.

شرایط مهاجرت به ارزان ترین کشور برای مهاجرت

برای مهاجرت به کشورهای خارجی و همچنین مهاجرت به کشورهایی که در لیست ارزان ترین کشور برای مهاجرت قرار می گیرند، متقاضیان بایستی روش های مهاجرت، شرایط مهاجرت و هزینه های مهاجرت را در نظر داشته باشند. اصلی ترین روش های مهاجرت به کشورهایی که در لیست ارزان ترین کشور برای مهاجرت قرار می گیرند عبارتند از:

  • مهاجرت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق کارافرینی
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

هر کدام از روش های مهاجرت به کشورهای خارجی دارای شرایط، قوانین و هزینه های مختلف می باشند و افرادی که هر یک از این روش ها را برای مهاجرت به یک کشور خارجی انتخاب می کنند می بایست شرایط لازم را رعایت کنند. نام کشورهایی که در لیست ارزان ترین کشور برای مهاجرت قرار گرفته اند در جدول زیر ذکر شده اند:

نام کشورپایتخت
هنددهلی نو
مکزیکمکزیکوسیتی
کاناداونکوور
استرالیاکانبرا
نیوزلندولینگتون

 هند یکی از ارزانترین کشورها برای مهاجرت

مهاجرت به هند و زندگی در هند می تواند طعم زندگی را در مکانی عجیب و غریب و متنوع به شما هدیه کند. این کشور یک کشور روشن و پر جنب و جوش است و دارای ترکیبی از فرهنگ ها و مردم مختلف است. هند کشوری عظیم می باشد و ششمین کشور پرجمعیت دنیا به شمار می رود. با این حال، با وجود تعداد زیادی از مردم که در هند زندگی می کنند، این کشور تنها 2٪ از کل سرزمین های جهان را در بر می گیرد. این امر هند را به مکانی بسیار شلوغ تبدیل می کند. هند دارای گروه های مذهبی و قومی مختلف است. محبوب ترین دین، آیین هندو (تقریباً 80%) و پس از آن اسلام (12%)، مسیحیت (2%) و مذاهب دیگر مانند بودایی است.

براساس تاریخ، افراد زیادی از کشور هند به کشورهای غربی مهاجرت می کردند تا ثروت خود را کشف کنند. حال حاضر، اعتقاد بر این است که بین 20.000 تا 30.000 مهاجران ساکن هندوستان وجود دارند و این تعداد سالانه در حال افزایش است. جامعه مهاجران هند طیف گسترده ای از افراد مختلف را در خود جای داده است. این جامعه شامل معلمان، هنرمندان و روحانیون و همچنین مدیر عاملان و مدیران شرکتهای بین المللی محبوب است.

مکزیک در لیست ارزانترین کشور برای مهاجرت

کشور مکزیک دارای سواحل زیبا، جاذبه های گردشگری بی نظیر، مردم محلی با رفتاری دوستانه و صمیمی، اقلیم خوب در تمام طول سال، هزینه پایین زندگی و کیفیت زندگی خوب برای همه کسانی که به آنجا سفر می کنند، می باشد. مکزیک دارای یکی از قویترین اقتصادهای آمریکای لاتین است و همچنین توافقنامه تجاری بسیار قوی با ایالات متحده دارد. پایتخت آن مکزیکوسیتی، با سرعت قابل توجهی در حال رشد است و اکنون دارای فرصت های عالی برای همه کارآفرینان جوان است. با این وجود شکاف بزرگی بین ثروتمندان و فقرا و خط خوب بین بقا و فقر وجود دارد. با این حال، از نظر تجارت بین المللی، این کشور از نظر درآمد بالا رتبه دوم بین تمام کشورهای لاتین را دارد. هزینه زندگی در مکزیک نیز بسیار ارزان است و افرادی که به این کشور مهاجرت می کنند، مشکلی برای پرداخت هزینه های زندگی خود خواهند داشت.

مکزیک یک مقصد محبوب برای مهاجران است و در حال حاضر حدود 2 میلیون نفر از مهاجران در این کشور زندگی می کنند. این کشور بخصوص یک مقصد عالی برای سپری کردن دوران بازنشستگی برای آمریکایی ها به شمار می رود و همه مهاجران می دانند که در زمان بازنشستگی می توانند با کمترین هزینه در مکزیک زندگی کنند. مهاجران مکزیک را مکانی بسیار خوب برای زندگی می دانند. مردم این کشور با مهاجران خارجی استقبال می کنند و میزان جرم و جنایت بسیار پایین است. در نمودار زیر به جمعیت مهاجران در مکزیک براساس ملیت اشاره شده است:

مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور

زندگی در کانادا می تواند یک تجربه در حال تغییر زندگی باشد. کشور کانادا یک مکان زندگی محبوب با افرادی است که می خواهند زیبایی طبیعی را در حالی که از تمام راحتی های مدرن موجود در دنیای غرب برخوردار است لذت ببرند. کانادا همچنین اغلب در فهرست سالانه سازمان ملل متحد در رتبه یكم قرار دارد كه عواملی مانند فرصت های شغلی، كیفیت تحصیل، امید به زندگی و هزینه زندگی را در نظر می گیرد. این کشور یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان است و عضو G8، مرفه ترین کشورهای جهان است. در حالی که کانادا سرزمین وسیعی را در بر می گیرد، اکثر مردم آن در شهرهایی زندگی می کنند که در فاصله 200 کیلومتری مرز ایالات متحده قرار گرفته اند.

کانادا بخشی از کشورهای مشترک المنافع انگلیس است و در بین مهاجران انگلیسی و فرانسوی بسیار محبوب است. با این حال، با وجود پیشینه اروپایی خود، کانادا شباهت های اقتصادی و اجتماعی بسیار بیشتری با ایالات متحده دارد و به همین دلیل در بین مهاجران آمریکایی که به دنبال تجربه در خارج از کشور خود هستند، بسیار محبوب است. امروز اقتصاد قدرتمند کانادا بدین معنی است که آنها قادرند مهاجران بیشتری را از سراسر جهان نسبت به سایر کشور های غربی (سرانه) بپذیرند و برای افرادی از ایالات متحده و انگلیس و سایر کشورهای دنیا شرایط قانونی برای زندگی در کانادا و اخذ پذیرش نسبتاً ساده است.

استرلیا در لیست ارزان ترین کشور برای مهاجرت

حرکت به استرالیا می تواند یک تجربه شگفت انگیز باشد. اگرچه ششمین کشور بزرگ جهان است، اما تنها 21 میلیون نفر را در خود جای داده است و این امر تضمین می کند که زیبایی طبیعی بر مناظر حومه شهر (مخصوصاً خارج از شهرهای اصلی) تسلط دارد. این کشور دارای طیف متنوعی از حیات وحش و طبیعت است و گونه های زیادی از حیوانات و گیاهان بومی در استرالیا وجود دارد. استرالیا که توسط مهاجران انگلستان کشف شده است، جمعیت آن به میزان قابل توجهی رشد کرده است. امروزه استرالیا کشوری بسیار فرهنگی است و مهاجرت کنترل شده از اروپا و ایالات متحده را تشویق می کند.

امروزه استرالیا به دلیل تراکم کم جمعیت، سطح بالای زندگی و فضای عالی اقامت یکی از بهترین مکانهای جهان برای زندگی در نظر گرفته می شود. طبق شاخص توسعه انسانی، استرالیا از میان 174 کشور جهان در رده هفتم قرار دارد و این رتبه بندی براساس نمرات بالا در تولید ناخالص داخلی، امید به زندگی، سواد و تحصیلات است. شاید به همین دلایل باشد که استرالیا در بین مردمی که قصد دارند به یک کشور خارجی مهاجرت کنند بسیار محبوب است.

استرلیا در لیست ارزان ترین کشور برای مهاجرت

شرایط زندگی در کشور نیوزلند

برای تجربه زیبایی های طبیعی و مناظر متنوع، مهاجران باید به کشور نیوزلند مهاجرت کنند. کشور نیوزلند کشوری نسبتاً کوچکی است که در گروه کوچکی از جزایر گسترش یافته است. اکثر شهرهای آندر جزیره شمالی واقع شده اند، در حالی که جزیره جنوبی آن به دلیل وجود طبیعت بی نظیر و فرصت های عالی برای لذت بردن از اوقات فراغت شناخته شده است. نیوزلند نیز مانند استرالیا و کانادا، عضویت خود در کشورهای مشترک المنافع انگلستان را حفظ کرده و روابط نزدیکی با انگلستان دارد. نیوزلند دارای جامعه ای متشکل از فرهنگ ها و ملیت های متنوع و مختلف است و مهاجران گوناگونی در این کشور زندگی می کنند. جمعیت نیوزلند عمدتاً از افراد اروپایی تبار تشکیل شده اما کشور امروزی تعداد فزاینده ای از مهاجران کشورهای آسیای جنوبی را به خود جذب می کند.

صرف نظر از اینکه اهل کجا باشید، زندگی در نیوزیلند فرصتی را برای شما فراهم می کند تا با افرادی که پیش زمینه مشابه خود را دارند ملاقات کنید. نیوزلند کشوری کاملاً ایمن و پاک است و کم هزینه بودن زندگی و سیستم های مالیاتی مطلوب مستلزم آن است که معمولاً به عنوان یکی از بهترین مناطق مهاجران جهان شناخته می شود. هموطنان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات دقیقتر از شرایط مهاجرت به استرالیا، شرایط مهاجرت به نیوزلند، شرایط مهاجرت به آمریکا و یا سایر کشورهای ذکر شده در این نوشتار با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *