دسته بندی نشده

اخذ مستر کارت فرانسه

اخذ مستر کارت فرانسه

فرانسه از کشورهای مطرح اروپایی برای مهاجرت است و اخذ مستر کارت فرانسه برای متقاضیان مهاجرت و زندگی از نکات مهم و پر اهمیت است. خوشبختانه شهروندان خارجی می توانند در فرانسه به راحتی برای اخذ کارت های اعتباری همانند مستر کارت فرانسه اقدام کنند. مستر کارت و ویزا کارت در فرانسه بسیار شناخته شده هستند و افراد دارای یکی از این کارت ها در پرداخت اجاره خانه، شهریه دانشگاه و موارد دیگر هیچ مشکلی نخواهند داشت. فرانسه کشوری پیشرفته در اروپا است و دارای دستگاه های بی شمار خود پرداز و پوز برای نقل و انتقال الکترونیکی پول است.

بانک های آنلاین گزینه های مطمئنی برای دریافت کارت بانکی رایگان در فرانسه هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که افتتاح و راه اندازی حساب در این نوع بانک ها رایگان است و در برخی موارد، برای اخذ مستر کارت فرانسه از بانک های دیجیتال باید برخی از الزامات سنگین را رعایت کنید. چنانچه علاقه مند به دریافت مستر کارت فرانسه هستید مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توصیه می کنند این مقاله را مطالعه کنید و در صورت درخواست تماس بگیرید.

کارت های اعتباری فرانسه

کارت های اعتباری فرانسه توسط بانک شما صادر می شود. 3 مارک محبوب برای کارت های اعتباری در فرانسه شامل:

  • یورو کارت
  • ویزا کارت
  • مستر کارت

تفاوت عمده بین کارتهای اعتباری در فرانسه این است که شما به طور کلی می توانید از کارت اعتباری خود فقط تا مبلغی که در حساب بانکی خود در دسترس دارید استفاده کنی ، مگر اینکه با بانک خود هماهنگی خاصی انجام داده باشید. این تأثیر مهمی در پایین نگه داشتن بدهی کارت اعتباری دارد. قبل از شروع کار مطمئن باشید که کارت اعتباری فرانسه انتخاب درستی برای شماست. اگر بانکداری آنلاین راه اندازی کرده اید، برای دریافت کارت اعتباری فرانسه به صورت آنلاین اقدام کنید. همه بانک های فرانسه این خدمات را ارائه نمی دهند، اما اگر این کار را انجام دهند سریعترین راه برای دریافت کارت اعتباری است. بانک های اصلی داخلی و بین المللی بهترین منبع هستند. به عنوان مثال، HSBC فرانسه گزینه های مختلف کارت اعتباری را به صورت آنلاین ارائه می دهد. برای دریافت کارت اعتباری فرانسه باید حساب بانکی فرانسه داشته باشید.

برای دریافت کارت اعتباری فرانسه می توانید به وب سایت بانک منتخب خود بروید. بسیاری از بانک های فرانسوی گزینه انگلیسی زبان ارائه نمی دهند. درباره انواع کارت های اعتباری موجود، شرایط، هزینه ها و مزایا بخوانید. کارت اعتباری فرانسه را که می خواهید برای آن درخواست دهید انتخاب کنید و سپس به صورت فیزیکی یا آنلاین اقدام کنید البته هموطنان ایرانی می بایست به صورت حضوری و یا شرکت های واسطه این کار را انجام دهند.

شرایط اخذ مستر کارت فرانسه

اگر قصد دارید مدت طولانی در فرانسه بمانید، احتمالا باید یک حساب بانکی باز کنید و کارت اعتباری مانند مستر کارت فرانسه را دریافت کنید. تنظیم پرداخت های خودکار، به عنوان مثال برای اجاره یا خدمات عمومی، معمولا روش راحت تری برای مدیریت امور مالی شماست. اگر بیش از سه ماه در فرانسه بمانید، می توانید یک حساب جاری (compte courante) را به عنوان مقیم افتتاح کنید. این معمولا ساده و رایگان است. معمولا باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • گذرنامه
  • اجازه اقامت فرانسه (titre de séjour یا carte de séjour)
  • مدرکی از آدرس (به عنوان مثال قبض تلفن، قبض برق یا گاز، قرارداد اجاره و رسید و غیره) از جمله نام و آدرس شما.

اگر مدارک اقامت یا اجازه اقامت ندارید، می توانید یک حساب غیر مقیم (compte non-resident) را باز کنید. از نظر کارمزد و خدمات، حسابهای غیر مقیم معمولا مانند حسابهای مقیم هستند. تفاوت اصلی معمولا در این است که بانک ممکن است کارت اعتباری صادر نکند و یا اجازه برداشت ندهد. همچنین می توانید یک حساب پس انداز (compte d’épargne) باز کنید، اما این به شما کارت اعتباری یا برداشت نمی دهد.

اخذ برترین مستر کارت ها در فرانسه

مستر کارت های مختلفی در فرانسه از طریق بانک ها و موسسات مالی مختلف صادر می شود که هر کدام دارای امتیازات و هزینه ها و شرایط خاص خود هستند. به صورت کلی مستر کارت ها در فرانسه در انواع مختلف زیر ارائه می شود:

  • مستر کارت جهانی
  • مستر کارت پلاتینیوم
  • مستر کارت استاندارد
  • مستر کارت الایت جهانی
  • مستر کارت طلائی

در جدول زیر همچنین می توانید از جمله برترین مستر کارت های ارائه شده در سال 2022 را مشاهده کنید:

بانک ارائه کنندهشرحهدیه خوش آمدگویی
N26خدمات مشتری انگلیسی زبان
حساب و کارت بانکی رایگان
بسیار آسان و بدون درز برای باز کردن
HSBCخدمات مشتری انگلیسی زبان80
پیشنهاد خوشامدگویی جذاب
پشتیبانی شخصی و یک مشاور بانکی
SOCIETE GENERALEشعب متعددی در سطح کشور
پشتیبانی شخصی و مشاور بانکی
اما هیچ پشتیبانی انگلیسی زبان وجود ندارد.
Boursorama Banqueافراد غیر مقیم نمی توانند بصورت آنلاین ثبت نام کنند.80
بدون راهنمای زبان انگلیسی
کارت و حساب بانکی رایگان
NICKELافراد غیر مقیم نمی توانند بصورت آنلاین ثبت نام کنند.
بدون راهنمای زبان انگلیسی
کارت و حساب بانکی رایگان

درباره اخذ مستر کارت فرانسه

درباره اخذ مستر کارت فرانسه

با بیش از 68 میلیون نفر در فرانسه از کارت های اعتباری استفاده می کنند. اما همه کارت ها برابر نیستند و هر نوع اهداف متفاوتی دارند. کارت های بانکی بسیار متنوعی در فرانسه وجود دارد که همگی دارای ویژگی های خاص و موافقان و مخالفان خود هستند. کارت ها معمولا یا به شبکه ویزا یا مستر کارت تعلق دارند. انتخاب کارت بانکی فرانسه به معنای مقایسه مجموعه ای از ویژگی ها برای یافتن مورد مناسب برای شرایط شما است. مستر کارت و ویزا کارت فرانسه در واقع محصولات بسیار مشابهی را ارائه می دهند. هر دو شرکت به همان اندازه در سراسر جهان حضور دارند، اگرچه شبکه ویزا در اروپا کمی گسترده تر است در حالی که مستر کارت در ایالات متحده کمی بیشتر محبوب است.

صرف نظر از اینکه به کدام کارت مراجعه می کنید، نباید مشکلی در مدیریت پول خود در خارج از کشور داشته باشید، زیرا ویزا کارت دارای 1 میلیون دستگاه خودپرداز و 29 میلیون مصرف کننده در سراسر جهان است و مستر کارت نزدیک به 900000 دستگاه خودپرداز و 24 میلیون مصرف کننده دارد. نکته اصلی که باید به آن توجه کرد تعرفه های تعیین شده توسط بانک ها است. در واقع، هر بانک ویژگی های خاصی از نظر کمک های سالانه، سقف پرداخت و برداشت، تضمین های بیمه و کمک یا کیفیت خدمات به مشتری را ارائه می دهد. با این وجود، تفاوت هایی بین ویزا و مسترکارت با کارت های حق بیمه و مزایای تجاری ارائه شده تفاوت های مختلفی در انواع کارت ها قابل مشاهده است. به عنوان مثال، شما با کارت مستر کارت طلائی نسبت به ویزا پرمیر به مزایای تجاری بیشتری دسترسی خواهید داشت.

برترین بانک های فرانسه

در صورت وجود بانکی مرتبط در فرانسه، با بانک خود در کشور خود تماس بگیرید، که ممکن است برخی از اقدامات را ساده کند. در غیر این صورت، اگر نیاز خاصی ندارید، بهتر است به دلیل شبکه بزرگتر شعب آنها، یکی از بانک های اصلی فرانسه را انتخاب کنید. هزینه ها (مانند انجام نقل و انتقالات، دریافت کارت و بیمه و غیره) برای حساب های آنلاین کمتر است. اکثر بانک ها پیشنهادات ویژه ای برای دانشجویان و جوانان (معمولا زیر 26 سال) برای جذب مشتریان جوان جدید دارند. از آنجا که می توانید هزینه های حساب کمتری را برای مثال کارت های اعتباری دریافت کنید. اگر نیازهای خاصی دارید یا با نقل و انتقالات بزرگ سر و کار دارید، باید با چندین بانک مذاکره کنید.

سطح خدمات در بانک ها متغیر است و بسیاری از موارد بستگی به شخصی دارد که با آن سروکار دارید. ساعات استاندارد بانکی دوشنبه تا جمعه از ساعت 8:30 یا 9 تا 16 الی 17:30 است. بعضی از بانکها همچنین ساعت ها را در یک روز در هفته تمدید می کنند ، در حالی که برخی دیگر (معمولا شعب کوچک) برای ساعت روز 12 تا 2 بسته می شوند. بعضی از شعب روزهای شنبه باز می شوند اما در این صورت معمولا دوشنبه تعطیل هستند. دفاتر پستی معمولاً از دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 تا 18 و شنبه ها بین 8 تا 12 باز هستند. در جهت اطلاع از هزینه زندگی در فرانسه پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

در نمودار زیر می توانید برترین بانک های فرانسه همراه با سود سالانه آنها را مشاهده می کنید:

برترین بانک های فرانسه

اخذ مستر کارت فرانسه و افتتاح انواع حساب

در فرانسه، حساب های جاری سودی پرداخت نمی کنند. می توانید انواع مختلفی از حساب پس انداز را باز کنید، مانند:

انواع حسابشرح
حساب پس انداز عمومی (Livert)به راحتی می توانید پول را به حساب جاری خود و یا از آن انتقال دهید.
حساب LDDحسابی با سود بدون مالیات با مانده موجودی تا 12.000€ یورو. به راحتی می توانید پول را به حساب جاری خود منتقل و از آن انتقال دهید. هر فرد فقط مجاز است فقط یکی از این حساب ها را داشته باشد.
حساب PEL یا CEPحساب های پس انداز طولانی مدت برای خرید خانه. آنها نرخ بهره تضمین شده و یارانه دولتی دارند.

بسیاری از بانک ها خدمات دیگری مانند بیمه و وام را ارائه می دهند. خدمات مشترک بیمه، بیمه نامه ای است که در صورت گم شدن یا سرقت کارت های اعتباری، چک ها یا کلیدهای ماشین، خانه را تحت پوشش خود قرار می دهد. صورت حساب های بانکی معمولا ماهانه ارسال می شوند. بیشتر بانک های فرانسه خدمات تلفنی خوبی (به عنوان مثال برای بررسی موجودی شما) و بانکداری اینترنتی ارائه می دهند. دسترسی به این خدمات معمولا بدون هزینه اضافی است. کارت های اعتباری، بدهی و نقدی ممکن است بین 15€ تا €45 (یورو) در سال هزینه داشته باشند و طی 1-2 هفته ارسال می شوند. در صورت نیاز برای مهاجرت به فرانسه مشاورین و وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند راهنما و مشاور شما باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *