ویزای کاری

کار در بوروندی

کار در بوروندی

کار در بوروندی یکی از راه های مهاجرت به این کشور محسوب می شود و در واقع برخی از مهاجران بیشتر از کشورهای اطراف برای برخی مشاغل خاص به این کشور می روند. برخلاف اکثر کشورهای آفریقایی که کمتر سفر کرده اید، به احتمال زیاد نام بوروندی را شنیده اید. این کشور اغلب تمایز ناخواسته ای را کسب می کند که به عنوان فقیرترین کشور روی کره زمین نامیده می شود. سفر در بوروندی معمول نیست. به طور معمول، اکثر افرادی که برای کار به اینجا می آیند در بوروندی هستند. در این مطلب سعی کرده ایم تا در خصوص کار در بوروندی و شرایط کار و اقتصاد در بوروندی برای شما بگوییم. برای اخذ مشاوره در خصوص مهاجرت کاری در بوروندی و یا دیگر کشورهای آفریقا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

 

فرصت های کار داوطلبانه و با حقوق در بروندی

فرصت های داوطلبانه زیادی در بوروندی برای کسانی که می خواهند به فقیرترین مردم جهان کمک کنند وجود دارد. امید به زندگی کم است و تعداد قابل توجهی از مردم هرگز به 50 سالگی نمی رسند. شما می توانید در اینجا تفاوت زیادی ایجاد کنید. برخی از فرصت های شغلی داوطلبانه در بوروندی را در این بخش برای شما بیان خواهیم کرد. بوروندی توسط ایدز و سایر بیماری ها ویران شده است. 20 % از کودکان قبل از 5 سالگی در بوروندی به دلیل بیماری های کاملاً قابل پیشگیری می میرند.

شما می توانید به افزایش آگاهی در مورد بیماری هایی مانند ایدز کمک کنید. این برنامه ‌ها شما را به مدارس و مراکز اجتماعی مختلف می‌ برند، جایی که آگاهی را افزایش داده و توصیه‌هایی در مورد نحوه پیشگیری از آن‌ها ارائه می ‌کنید. سازمانی که در آن کار می کنید به طور کامل مواردی را که باید بگویید به شما توضیح می دهد، بنابراین برای شرکت در این نوع کار در بوروندی نیازی به پزشک یا پرستار بودن ندارید.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در بوروندی هستید:

شاهد نرخ بیکاری در بوروندی

شرایط ویزای کار داوطلبانه برای بوروندی

بوروندی قبلاً یک سیستم ویزا نسبتاً ساده داشت. اگر به فرودگاه رسیدید، می توانید ویزای ورودی دریافت کنید. از نظر فنی، شما هنوز هم می توانید، اما اکنون باید قبل از مهاجرت به بوروندی یک مجوز نامه دریافت کنید. اما این اساساً مشابه درخواست ویزا از سفارت است، بنابراین برای اهداف عملی، گزینه ویزا هنگام ورود دیگر وجود ندارد. هر کشوری در جهان نیاز به ویزا از قبل دارد. به دلیل فقیر بودن بوروندی، گرفتن ویزا از سفارت می تواند دردسرساز باشد. به همین دلیل است که اگر با یک مؤسسه خیریه بزرگ داوطلب شوید، این مزیت را خواهید داشت که از طرف خود به کمک آنها برای دریافت ویزا کمک کنید. ویزای معمولی برای بوروندی 3 ماه طول می کشد. با این حال، پروژه های داوطلبانه طولانی مدت می توانند زمان بیشتری را برای دریافت ویزا به شما ارائه دهند.

شرایط ویزای کار داوطلبانه برای بروندی

کار در بوروندی برای مهاجران

کار و سفر در بوروندی برای خارجی ها خطرناک نیست. مشکل بزرگ این است که شما باید از نوع کاری که انجام می دهید آگاه باشید. آیا در یک کار دستی کار می کنید که می توانست توسط یک محلی انجام شود؟ شما نباید این کار را انجام دهید زیرا ممکن است کمک کنید، اما یک روز کار را نیز از کسی که در یکی از فقیرترین کشورهای جهان زندگی می کند، می گیرید. چیزی که شما عمدتاً تجربه خواهید کرد، کشوری سخت کوش است که پر از افراد سخاوتمند است. این واقعاً دلخراش است که ببینیم مردم بوروندی چقدر سخاوتمند هستند، علیرغم اینکه چیزی ندارند. این تجربه ای خواهد بود که زندگی شما را تغییر می دهد.

مدارک لازم جهت مهاجرت به بوروندی از طریق کار

کمیساریای عمومی مهاجرت (CGM ) یکی از کمیساریای عمومی بازرسی پلیس ملی بوروندی (IGPNB) است که خدمات متعددی را به شهروندان بوروندی و خارجیان در رابطه با اسناد مسافرتی و سایر خدمات مرتبط بر اساس قانون ارگانیک ارائه می دهد. همچنین وزارت ناظر مسئول امنیت عمومی و مدیریت بلایا است. ماموریت های CGM عبارتند از اجرای سیاست دولت در مورد مهاجرت و کنترل تحرکات بیگانگان در قلمرو ملی با همکاری ادارات سرزمینی و نظارت و کنترل حرکات به داخل و خارج از قلمرو ملی از طریق زمین، دریاچه و هوا؛ صدور مدارک سفر و ویزا.

بوروندی طبق قوانین ملی و منطقه ای در حال اجرا مجوز کار می دهد که به صورت 2 سال و 5 سال است.

مدارک مورد نیاز برای اخذ مجوز کار در بوروندی عبارت است از:

  • فتوکپی پاسپورت
  • فتوکپی ویزای تسویه حساب
  • مدرکی که نشان دهنده حرفه متقاضی باشد
  • مدرک دیپلم متقاضی یا هر مدرک دیگری که نشان دهنده مهارت های حرفه ای باشد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت کاری به بورورندی و دیگر کشورها جهان تمام اطلاعاتی را که لازم است را به شما ارائه می کند.

سوالات تخصصی در باب کار در بوروندی

در بخش پایانی مقاله توجه شما را به پرتکرارترین سوالات جلب می داریم:

  • شرایط ویزای کار داوطلبانه برای بروندی چگونه است؟ بوروندی قبلاً یک سیستم ویزا نسبتاً ساده داشت. اگر به فرودگاه رسیدید، می توانید ویزای ورودی دریافت کنید. از نظر فنی، شما هنوز هم می توانید، اما اکنون باید قبل از مهاجرت به بوروندی یک مجوز نامه دریافت کنید. اما این اساساً مشابه درخواست ویزا از سفارت است، بنابراین برای اهداف عملی، گزینه ویزا هنگام ورود دیگر وجود ندارد. هر کشوری در جهان نیاز به ویزا از قبل دارد. به دلیل فقیر بودن بوروندی، گرفتن ویزا از سفارت می تواند دردسرساز باشد. به همین دلیل است که اگر با یک مؤسسه خیریه بزرگ داوطلب شوید، این مزیت را خواهید داشت که از طرف خود به کمک آنها برای دریافت ویزا کمک کنید. ویزای معمولی برای بوروندی 3 ماه طول می کشد. با این حال، پروژه های داوطلبانه طولانی مدت می توانند زمان بیشتری را برای دریافت ویزا به شما ارائه دهند.
  • کار در بوروندی برای مهاجران به چه صورت است؟ کار و سفر در بوروندی برای خارجی ها خطرناک نیست. مشکل بزرگ این است که شما باید از نوع کاری که انجام می دهید آگاه باشید. آیا در یک کار دستی کار می کنید که می توانست توسط یک محلی انجام شود؟ شما نباید این کار را انجام دهید زیرا ممکن است کمک کنید، اما یک روز کار را نیز از کسی که در یکی از فقیرترین کشورهای جهان زندگی می کند، می گیرید. چیزی که شما عمدتاً تجربه خواهید کرد، کشوری سخت کوش است که پر از افراد سخاوتمند است. این واقعاً دلخراش است که ببینیم مردم بوروندی چقدر سخاوتمند هستند، علیرغم اینکه چیزی ندارند. این تجربه ای خواهد بود که زندگی شما را تغییر می دهد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *