مهاجرت به کشور کانادا

ویزای گاردین کانادا

ویزای گاردین کانادا

کلیه متقاضیان مهاجرت و هم چنین اخذ اقامت کانادا، این کشور زیبا و پهناور به وسیله ویزای گاردین کانادا می توانند برای این امر نیز اقدام نمایند. در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب اطلاعاتی در زمینه شرایط در یافت نمودن ویزای گاردین کانادا هستید با مطالعه نمودن این مقاله و هم چنین مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

متقاضیان ویزای گاردین کانادا قبل از اینکه کشور خود را ترک کنند، ملزم می باشند که در کنسولگری سفارت کانادا، درخواست حق شهروندی یا اقامت قانونی خود را ارائه نمایند و این کار را می توانند در همان زمان که برای اجازه تحصیلی خود درخواست می هند، انجام دهند. در این صورت این اشخاص می توانند با با نزدیکترین سفارت کشور کانادا، کمیسیون عالی یا کنسولگری کانادا برای درخواست خود مراجعه نمایند. در صورتی که این اشخاص سابقه تحصیل در کانادا را دارند و مایل به دعوت از خانواده خود برای پیوستن به خود می باشند، می توانند برای درخواست ویزای گاردین کانادا اقدام نمایند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای گاردین کانادا

متقاضیان ویزای گاردین کانادا ملزم می باشند که اقدام به نوشتن دعوت نامه ای برای اعضاء خانواده خود نمایند. این نامه یابد دارای شرایط زیر باشد:

  • نام، آدرس و شماره تلفن (خانه و دفتر) در کانادا
  • نام خانوادگی متقاضی به انضمام آدرس و شماره تلفن
  • ذکر تاریخ تولد متقاضی
  • مشخص نمودن مدت زمان لازم برای زندگی این اشخاص در کانادا
  • اسنادی که بیان گر وضعیت فعلی متقاضیان باشد.
  • یک نسخه از مجوز تحصیلی متقاضیان
  • یک نسخه از مجوز کار
  • ارائه تأیید نامه ثبت نام از دفتر ثبت نام این اشخاص
  • ارائه مدارکی که بیانگر مورد حمایت مالی قرار گرفتن این اشخاص باشد.
  • ارائه نامه ای که نشان می دهد متقاضیان دارای هر گونه بورس تحصیلی باشند.
  • ارائه یک نامه از یک حامی این اشخاص که حاوی اطلاعاتی درباره شرایط مالی این اشخاص باشد.

.بیان این نکته حائز اهمیت می باشد که در صورتی که همسر متقاضیان ویزای گاردین کانادا واجد شرایط درخواست مجوز کار باشند و این امکان وجود داشته باشد که پس از ورود به کشور کانادا به دنبال کار باشند. در این صورت سازمان CIC این کشور در هنگام ارزیابی از این اشخاص را مورد حمایت مالی قرار می دهد.

شرایط ویزای توریستی کانادا

معمولا اشخاصی که دارای ویزای توریستی می باشند مجاز به اقامت در کانادا تا 6 ماه می باشند. مدت زمان دقیق توسط یک مأمور مهاجرت تعیین می شود. تاریخ انقضاء دقیق به روش ذکر می شود که عبارتند از:

  • در تمبر گذرنامه این اشخاص تاریخ به وسیله دست نوشته شده
  • تاریخ در یک سند ذکر شده که نشان می دهد چه مدت بازدید کننده می تواند در کانادا اقامت کند
  • در بعضی موارد مامور مهاجرت چیزی در گذرنامه یا سندی برای بازدید کننده نمی نویسد. در چنین مواردی فرض می شود که بازدید کننده مجاز است تا حداکثر6 ماه در کانادا اقامت کند

لازم به ذکر می باشد که برای اقامت طولانی، بازدید کننده باید قبل از پایان دوره مجاز، اقامت دائم کانادا خود را ادامه دهد. برای انجام این کار، آنها باید برای ثبت نام ویزای توریستی درخواست کنند که به آنها اجازه می دهد که همراهان خود را به این کشور بیاورند.

بدین ترتیب در نمودار زیر به بررسی تعداد مهاجرین به این کشور خواهیم پرداخت:

حداقل تعداد متقاضیان به کشور کانادا

بررسی ویزای گاردین کانادا

هم چنین در صورتی که این اشخاص دارای فرزند باشند، در این صورت این اشخاص باید قبل از پایان دوره مجاز اقامت خود را ادامه دهند. در این صورت متقاضیان می توانند از طرف همراه خود که دارای ویزای توریستی باشد، درخواست کند. اگر در هنگام برگزاری رکورد بازدیدکنندگان برای رفتن به مدرسه، آنها بدون اینکه درخواست اجازه تحصیلی را انجام دهند، می توانند این کار را انجام دهند.

اگر متقاضیان ویزای گاردین ازدواج کرده باشند و همسر این اشخاص همراه باشند. در این صورت همسر این اشخاص می تواند با درخواست اجازه کار در شغل مرد نظر خود به فعالیت بپردازد. در صورتی که والدین متقاضیان بخواهند که برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا فرزندان خود اقدام نمایند. در این صورت آنها باید نام فرزندان خود را در برنامه مهاجرتی اضافه نمایند. برای دریافت مجوز تحصیلی فرزندان خود در مدارس ابتدایی یا دبیرستان درخواست کنند.

اگر فرزندان آنها برای تحصیل در مدرسه به سن قانونی نرسیده باشند می توانند به عنوان یک توریست وارد کانادا شوند. فقط از گذرنامه و یک ویزای ورودی در صورت لزوم استفاده نمایند. لازم به ذکر می باشد که در صورتی که متقاضیان ویزای گاردین کانادا در این کشور هستند، در این صورت باید وضعیت فرزند خود را را قبل از تاریخ انقضاء دوره بازبینی مجاز گسترش دهند.

بررسی ویزای گاردین کانادا

اخذ ویزای guardian کشور کانادا

اگر متقاضیان ویزای گاردین کانادا اقدام به دعوت یک عضو خانواده خود به غر از همسر خود نمایند (مثلا والدین یا خواهر و برادران)، در این صورت آنها باید مدرک کافی برای اقامت خود در کانادا (اظهارات بانکی، میزان سرمایه و غیره) را نشان دهند. هم چنین آنها باید میزان وابستگی قوی به کشور خود (شغل، تجارت، خانواده و غیره) را نشان دهند.

متقاضیان ویزای گاردین کانادا ملزم به ارسال دعوت نامه و اسناد دیگر به اعضاء خانواده خود می باشند. حتی اگر آنها از کشورهایی باشند که شهروندان آنها نیازی به در یافت ویزا برای ورود به کانادا ندارند. پس از ورود، ماموران مهاجر معمولا این اشخاص را مورد بررسی قرار می دهند. از این رو بیانگر اهداف این اشخاص برای سفر خود باشد. البته داشتن نامه دعوت نامه شما و سایر اسناد می تواند این روند را ساده تر کند.

اگر همسر متقاضیان ویزای گاردین کانادا موفق به اخذ یک مجوز کار شوند. در این صورت متقاضی در طول دوره تحصیلی متقاضیان مجاز به اقامت در کانادا خواهد بود. در صورتی که شما هم با مطالعه مقاله ویزای گاردین کانادا علاقه مند به مهاجرت به این کشور شدید. این فرصت را دارید تا با مراجعه به سایر لینک های موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر ویزای کاری کانادا به اطلاعات جامعی دست یابید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *