مهاجرت کاری نیوزلند

ویزای کاری نیوزلند

ویزای کاری نیوزلند

ویزای کاری نیوزلند فرصتی فوق العاده در باب کار در این کشور برتر انگلیسی زبان می باشد که هر ساله آمار چشم گیری را به خود اختصاص داده است. هر ساله افراد زیادی که در یک زمینه خاص مهارت دارند می توانند با اثبات توانایی های خود و همچنین داشتن شرایط مورد نظر اقدام به کسب ویزای کاری نیوزلند کنند. اخذ ویزای کاری نیوزلند از آن جایی که منجر به اقامت می شود برای ایرانیان بسیار ارزشمند است. ایرانیان از طریق طی کردن شرایط امتیازبندی می توانند درخواست کار در این کشور را اعلام کنند. البته طبق قانون سال 2023، داشتن پیشنهاد کاری نیز برای سپری کردن و پشت سر گذاشتن این سیستم بسیار مهم است.

اگر مایل به اخذ مجوز کار یا ویزای کاری نیوزیلند هستید، این مقاله که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است، راهنما مختصری از ویزای کاری نیوزلند را ارائه می دهد و برخی از متداول ترین آنها را با جزئیات بیشتری پوشش می دهد.

اینفوگرافی ویزای کاری نیوزلند

شرایط ویزای کاری نیوزلند 2023

برای کار در نیوزلند، در ابتدا باید ویزای کاری این کشور را به دست آورد. انواع ویزای کار نیوزلند ممکن است شرایط مختلف، فرم درخواست، هزینه یا مراحل مختلف داشته باشد.

به طور کلی، برای درخواست ویزای کار در نیوزیلند به موارد زیر نیاز دارید:

  • اثبات هویت (گذرنامه یا گواهی هویت و 2 عکس ویزا قابل قبول)
  • اثبات سلامتی (پرسشنامه تکمیل شده سلامتی و پرتونگاری قفسه سینه و معاینه پزشکی پس از رسیدن به نیوزلند)
  • اثبات داشتن شخصیت مناسب و خوب (تکمیل پرسشنامه شخصیت، گواهینامه های پلیس از کشور مبدا و هر کشوری که حداقل از 5 سال در آن زندگی کرده اید.)
  • ارائه اهداف نامه

لازم به ذکر است که هر سندی که ارائه می شود باید اصل سند یا یک نسخه معتبر از آن همراه باشد. هنگام درخواست ویزا، معمولاً راهنمایی در وب سایت رسمی دولت نیوزلند پیدا خواهید کرد که با هر نوع ویزا مطابقت دارد. به شما توصیه می شود قبل از اقدام کسب ویزا، از شرایط و مدارک مورد نیاز اطلاعات کافی کسب کنید.

امتیازبندی ویزای کاری نیوزیلند در سال 2023

برای کسب ویزای کاری نیوزیلند، جدول امتیازبندی تهیه شده است. افراد علاقمند به مهاجرت کاری به این کشور باید حداقل 100 امتیاز از مجموع امتیازات را بدست آورند. در این بخش نحوه امتیازدهی به شما مشخص شده است. در صورتی که یکی از خویشاوندان نزدیک شما در کشور نیوزیلند ساکن باشد، 10 امتیاز کسب خواهید کرد.

در صورتی که یک پیشنهاد شغلی حرفه ای در نیوزیلند دریافت کرده باشد 50 امتیاز کسب خواهید کرد. امتیازات اضافه شده به شرایط شغلی در جداول زیر ارائه شده است.

نوعامتیاز
پیشنهاد کاری از مناطقی که کمبود نیروی کار حرفه ای وجود دارد10
مناطق بیرون از اوکلند30
مهارت کار حرفه ای همسر یا داشتن پیشنهاد کاری همسر20
دستمزد بالا20

تجربه کاری یکی دیگر از عواملی است که در صورت دارا بودن از تجربه کاری خوب می توانید امتیازات خود را افزایش دهید. در جدول زیر امتیازاتی را که به ازای هر سال می توانید به دست بیاورید، ارائه شده است:

نوعامتیاز
2 سال10
4 سال20
6 سال30
8 سال40
10 سال یا بیشتر50

در صورتی که حداقل یک سال سابقه کار در نیوزیلند دارید 10 امتیاز اضافه دریافت می کنید. درصورتی که سابقه کاری 2 تا 5 ساله در مناطق محروم دارید 10 و بیش از آن نیز 15 امتیاز دریافت خواهید کرد.

ویزای کاری نیوزلند و مزایای اخذ آن

اخذ ویزای کار این کشور مزایای متعددی را به دنبال خواهد داشت. چرا که کار در این کشور مشروط به اخذ این ویزا می باشد. متقاضیان قادر اند تا با استفاده از این ویزا، طبق قانون کار در نیوزلند مشغول به کار شوند. لذا بررسی قوانین کار در این کشور نیز حائز اهمیت می باشد. مزایای متعددی را می توان برای اخذ ویزای کاری نیوزلند عنوان کرد. برخی از این مزایا ذیلا بیان شده اند.

مزایای ویزای کار نیوزلند

ویزای کاری نیوزلند و الزامات حین کار

کار در نیوزلند دارای برخی از الزامات است که در دوران کاری اعمال می شوند. این الزامات به صورت قوانین به اجرا درآمده و منجر به دگرگونی های مختلفی می شوند. کار در این کشور مستلزم رعایت این قوانین و کیفیت کار در سطح مطلوب می باشد. برخی از این الزامات عبارتند از:

  • احترام به قوانین عمومی
  • احترام به قوانین کاری
  • احترام به سیاست های شغلی کارفرما
  • بالا نگه داشتن سطح کیفیت کار

درخواست اخذ روادید کاری نیوزلند

بیشتر مراحل درخواست به صورت آنلاین از طریق وب سایت مهاجرت نیوزلند انجام می شود. روند آنلاین آسان تر و سریع تر است و برای تکمیل فرم آنلاین بیش از 15 دقیقه زمان لازم نیست. از طرف دیگر، می توان فرم درخواست مربوط به نوع ویزا و همچنین تمام مدارک لازم مانند گذرنامه خود را به مرکز دریافت کننده مربوطه ارسال کرد. بسته به نوع ویزای کاری نیوزلند، در صورت نیاز به گذرنامه خود یا قصد دریافت ویزای الکترونیکی، به شما اطلاع داده می شود. ویزای الکترونیکی از طریق سیستم الکترونیکی مهاجرت قابل کسب است و جایگزین برچسب فیزیکی یا تمبر در گذرنامه متقاضیان می شود.

متقاضیان می توانند ویزاهای زیر را به صورت الکترونیکی کسب کنند:

  • ویزای دانشجویی
  • ویزای کار
  • ویزای بازدید کننده
  • ویزا بازدید کننده گروهی

برای دریافت ویزای کاری نیوزلند به صورت الکترونیکی، باید یک حساب آنلاین در وب سایت مهاجرت ایجاد کرده و مراحل درخواست را در آن وب سایت سپری کرد. توصیه می شود که نامه ویزای الکترونیکی خود را چاپ کرده و تا زمان ورود به خاک کشور نیوزلند آن را نزد خود نگه دارید.

انواع ویزای کاری نیوزلند

این مهم است که بدانید کلیه ویزاهای کاری در نیوزلند موقتی هستند. حتی ویزاهای خاصی که می تواند منجر به اقامت دائمی شود. در ادامه این راهنما به آن ها اشاره خواهیم کرد. هنگام صحبت در مورد ویزای کار موقت در نیوزیلند، این بدان معناست که این نوع ویزا ها موجب کسب اقامت دائم کشور نیوزلند نمی شوند.

3 ویزای اصلی موقت کار در نیوزلند وجود دارد:

نوع ویزامدت زمان اعتبار
ویزای کار در زمان تعطیلات1 الی 2 سال
ویزای کار ماهر1 الی 5 سال
ویزای جستجوی کار سیلور فرن9 ماه

اعطای ویزای کاری در نیوزلند روندی صعودی داشته است که در نمودار زیر این تغییرات مشهود است:

 

عطای ویزای کاری در نیوزلند

موسسات کاریابی در نیوزلند

افراد با استفاده از موسسات کاریابی در نیوزلند یا تماس با شرکت ‌های استخدام موقعیت ‌هایی را پیدا می‌کنند. مردم همچنین مستقیماً با کارفرمایان تماس می گیرند. اغلب موفق ترین رویکرد است. از هر رویکردی که استفاده کنید، خواهید دید که اکثر کارفرمایان در اینجا خوشحال می شوند که افراد خارج از کشور را در نظر بگیرند، اگر افرادی در نیوزلند برای پر کردن پست موجود نباشند. وب سایت های شغلی زیادی در نیوزلند وجود دارد. بسیاری از آنها شغل خود را از کارفرمایان ارسال می کنند که منتظر درخواست از افرادی هستند که قبلاً در نیوزلند هستند. برخی در برقراری ارتباط با افراد خارج از کشور تخصص دارند.

کارفرمایان لیست مشاغل در این وب سایت ها ممکن است تجربه بیشتری در استخدام افراد از خارج از کشور داشته باشند. Workhere  و Working in New Zealand سایت های خوبی برای شروع هستند. محبوب ترین وب سایت ها برای مشاغل در نیوزلند TradeMe و Seek هستند. این سایت ها تعداد زیادی جای خالی را فهرست می کنند. می ‌توانید سایر وب ‌سایت ‌های شغلی عمومی را در وب‌ سایت careers.govt.nz بیابید.

ویزای کاری موقت نیوزلند

نیوزلند طیف وسیعی از ویزای کاری موقت نیوزلند را ارائه می دهد. همه موقتی هستند، اگرچه برخی می توانند منجر به اقامت شوند. اگر 18 تا 30 سال یا 18 تا 35 سال سن دارید، بسته به شهروندی خود، می توانید برای ویزای تعطیلات کاری درخواست دهید. این ویزا مخصوصا برای جوانانی است که می خواهند تا 12 ماه در نیوزلند سفر و کار کنند. 2 نوع اصلی ویزای کار به اقامت وجود دارد – هر 2 به شما اجازه می دهند به طور موقت در نیوزلند کار کنید و سپس پس از حداقل 24 ماه کار برای ویزای اقامت از کار درخواست دهید اگر:

  • شما یک پیشنهاد شغلی دائمی یا طولانی مدت دارید و
  • شغل شما در لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند است و
  • صلاحیت ها و تجربه شما با موارد مورد نیاز مطابقت دارد و
  • شما شرایط سن، سلامت و اخلاق لازم را دارید.

 

برترین مشاغل در نیوزلند در سال 2023

بی شک اشتغال در مشاغل مهم نیوزلند می تواند موقعیت متقاضیان را به اوج برساند. متقاضیان برای اشتغال در مشاغل مهم نیوزلند بایستی حداکثر تلاش خود را کنند. همچنین تخصص و سوابق آن ها ملاک اصلی اشتغال در مشاغل مهم نیوزلند خواهد بود. از این رو شناسایی و تطبیق مشاغل مهم نیوزلند، اهمیت خواهد داشت.

مشاغلی که در کشور نیوزلند بسیار به نیروی کار نیاز دارند و از مشاغل برتر نیز به شمار می آید به شرح زیر است:

  • معمار
  • وکیل
  • نماینده املاک و مستغلات
  • بانکداری
  • مهندس نرم افزار
  • آمارگیر
  • حسابدار
  • مهندس نفت و گاز
  • مدیریت ساخت و ساز
  • مشاور مدیریت

ویزای کاری نیوزلند از نوع ماهر

ویزای کار ماهر کار برای کارگران ماهر است که شغل در لیست مهارت های ضروری ذکر شده است. این ویزا به شما اجازه می دهد تا حداکثر 5 سال در کشور نیوزیلند کار کنید. اما مدت زمان آن ممکن است به سطح مهارت شما بستگی داشته باشد. برای این که یک خارجی بتواند جایگاه شغلی خود را با این ویزا پر کند، کارفرما باید ثابت کند که نتوانسته است نیروی کار مناسب برای اشتغال در این زمینه استخدام کنند.

برای کسب این ویزا شما باید:

  • یک پیشنهاد شغلی برای یک موقعیت تمام وقت داشته باشید.
  • یک نسخه از توافقنامه کاری شما ارائه دهید.
  • کارفرما برای اثبات این که یک فرد نیوزلندی نمی تواند برای این مقام استخدام شود باید مدارک لازم را ارائه دهد.
  • فرم تکمیلی کارفرما (تکمیل شده توسط کارفرما)
  • داشتن شرایط مورد نیاز و اثبات آن با مدارک مورد نیاز
  • ثبت نام شغلی

ویزای کاری نیوزلند از نوع ماهر

سیستم امتیازبندی نیروی کار ماهر در نیوزلند در سال 2023

همان طور که گفته شد یکی از راه های مهاجرت به نیوزلند اخذ ویزای کاری این کشور است. روش هایی که برای ورود نیروی کار ماهر به کشور نیوزلند در سال 2023 تبین گردیده است، ورود از طریق سیستم امتیاز بندی است. ذیلا قصد داریم به بررسی این سیستم بپردازیم:

پارامترهابازه مورد نظرمیزان امتیازات
سن20-2930
30-3925
40-4420
45-4910
50-555
استخدامداشتن پیشنهاد شغلی در نیوزیلند50
اشتغال به کار در حال حاضر کمتر از 1 سال در سمت کارگر ماهر در نیوزیلند50
اشتغال به کار در حال حاضر بیشتر از 1 سال در سمت کارگر ماهر در نیوزیلند60
تجربه کاری210
415
620
825
1030
مدرک تحصیلیدیپلم40
کارشناسی50
کارشناسی ارشد یا دکترا60
انطباق پذیری2 سال تحصیل تمام وقت در نیوزیلند با گذراندن تحصیلات کارشناسی10
1 سال تحصیل تمام وقت در نیوزیلند با گذراندن مدرک تحصیلات تکمیلی10
2 سال تحصیل تمام وقت در نیوزیلند با گذراندن مدرک تحصیلات تکمیلی15
صلاحیت در منطقه رشد آینده مشخص شده10
صلاحیت در زمینه کمبود مهارت مطلق10
همسر دارای مدرک تحصیلی دیپلم10
همسر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی به بالا20

ویزای جستجوی کار سیلور فرن نیوزلند

این ویزا برای کارگران جوان بسیار ماهر یعنی افراد بین 20 تا 35 سال سن مناسب است. برای درخواست این ویزا نیاز به یک هدف اصلی برای جستجوی شغل در نیوزیلند است. یک دوره 9 ماهه می توان با این ویزا در نیوزلند اقامت داشت. هر ساله 300 نفر می توانند این ویزا را کسب کنند. توجه  داشته باشید که این ویزا در سال 2023 ارائه نمی شود.

برای درخواست این ویزای شما به موارد زیر نیاز دارید:

  • اثبات هدف یافتن شغل ماهرانه در نیوزلند
  • دارا بودن شرایط موردنیاز و ارائه مدارک بین المللی
  • باید تجربه کاری در زمینه کاری مربوط به حداقل 2 سال در یک بازار کار قابل مقایسه داشته باشید.
  • باید توان مالی کافی داشته باشید.
  • دانش زبان انگلیسی

هزینه ویزای کاری نیوزلند

به طور معمول، 2 نوع هزینه در رابطه با ویزای کار وجود دارد:

  • هزینه ویزا
  • کارمزد مهاجرت

به یاد داشته باشید که در برخی از موارد ممکن است هزینه و شرایط اخذ ویزای کار نیوزلند برای شهروندان کشورهای مختلف یکسان نباشد و متقاضیان حتما باید قبل از ارائه درخواست خود از هزینه اخذ ویزای کاری نیوزلند اطلاعات کافی داشته باشند. لازم به ذکر است که هزینه ویزا را می توان به صورت آنلاین از طریق کارت اعتباری (ویزا یا مستر کارت) پرداخت کرد.

هزینه های کسب ویزای های کاری کشور نیوزلند به صورت زیر است:

نوع ویزاهزینه کسب به دلار نیوزلند
ویزای جستجوی کار سیلور فرنNZD410
ویزای همکاری یا کار برای کسب اقامتNZD580
ویزای کارآفرینیNZD3310
ویزای کار در زمان تعطیلاتNZD190
ویزای کار در زمان تعطیلات قابل تمدیدNZD190
سایر ویزاهای کاریNZD440

مشاغل مورد نیاز در نیوزلند

فکر گذراندن یک فرآیند کامل درخواست شغلی و مصاحبه اغلب دلهره آور است. به هر حال، 1 سال فاصله به شما مربوط می شود، بنابراین ممکن است بخواهید در جستجوی شغل راحت باشید و به دنبال مشاغلی بروید که به راحتی در نیوزلند به دست می آیند. گاهی اوقات بهترین مکان برای کار در نیوزلند جایی است که کار به شما واگذار می شود. آیا کار در نیوزلند آسان است؟ احتمالاً یکی از پرطرفدارترین سؤالاتی است که از تعطیلات کار دریافت می کنیم. خبر خوب این است که، بله، کار در نیوزلند بسیار آسان است! برخی از مشاغل زیر به قدری تقاضای بالایی دارند که کارفرمایان به هر کسی که به تازگی ظاهر می شود، فرصتی مناسب برای آنها خواهند داشت.

بسیاری از مشاغل فقط بر اساس حال و هوای خوب و شخصیت هستند، بنابراین خودت باشید، عالی باشید و شغل را بدست آورید. در هر صورت، تا زمانی که ویزای کار در نیوزلند ، حساب بانکی و شماره IRD داشته باشید، تضمین یک موقعیت بلندمدت یا کوتاه مدت در آن صنایع است. مشاغلی که در نیوزلند مورد نیاز هستند مشاغل گردشگری و خانه دار و کارگر ساده و متصدی کافه و بار و گارسون و میزبان و آشپز هم از مشاغل مورد نیاز می باشد. برای مشاغل تخصصی و یا دانشجویی سایت ها را باید بررسی کنید تا از آپدیت مشاغل اگاه شوید.

خذ ویزای کاری نیوزلند پس از تحصیل

یکی از محبوب ترین روش های اخذ ویزای کاری نیوزلند، ویزای کاری پس از تحصیل در نیوزلند است. قبل از درخواست برای ویزای کاری نیوزلند پس از تحصیل، باید مطمئن شوید که شرایط اولیه را برای اخذ ویزا دارید. البته لازم به ذکر است که مدت زمان ویزای کاری پس از تحصیل در نیوزلند، مطابق با زمان تحصیل تمام وقت در نیوزلند خواهد بود. علاوه بر این دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا واجد شرایط دریافت ویزای کار پس از تحصیل 3 ساله نیوزلند خواهند بود. به طور کلی ویزای کار پس از تحصیل در نیوزلند به شما این امکان را می دهد که پس از اتمام تحصیلات خود در نیوزلند مشغول به کار شوید. البته بر خلاف گذشته که دارندگان ویزای کار پس از تحصیل در نیوزلند می توانستند برای هر شغلی یا برای هر کارفرمایی درخواست دهند. امروزه شرایط ویزای کاری نیوزلند پس از تحصیل به مدرک تحصیلی متقاضیان بستگی دارد.

برای آشنایی بیشتر با ویزای کاری نیوزلند پس از تحصیل، با توجه به مدرک تحصیلی متقاضیان به جدول زیر مراجعه فرمایید:

برای دانشجویان مدرک سطح 7 و سطح 8برای دانشجویان مدرک 7 به پایین
مدت ویزای کار پس از تحصیل در این مدرک تحصیلی برابر با زمانی است که آنها برای تحصیل تمام وقت در نیوزلند گذرانده اند.دانشجویان مدرک 7 به پایین ملزم به تکمیل صلاحیت کامل در نیوزلند هستند.
دانشجویان با این مدرک، باید حداقل 30 هفته را صرف مطالعه تمام وقت کرده باشند.وقت اضافی با تکمیل مدارک متوالی در این سطح به دست نمی آید.
دانشجویان می توانند دوره های متوالی را برای افزایش طول ویزای کار پس ار تحصیل انجام دهند.صلاحیت باید در لیست مدارک واجد شرایط برای ویزای کار پس از تحصیل باشد.
ویزای کار آزاد به دانشجویان اعطا خواهد شد.باید در حوزه ای کار کنند که مستقیما با صلاحیت تکمیل شده آنها مرتبط باشد.

ویزای کاری مذهبی نیوزلند

اتباع خارجی که حداقل 2 سال تجربه در کارهای مذهبی دارند، اخذ ویزای کاری مذهبی یک مسیر عالی برای اقامت شما در نیوزلند می باشد. برای دریافت ویزای کاری مذهبی موقت 2 ساله باید یک پیشنهاد کار مذهبی از یک سازمان مذهبی و همچنین حمایت مالی آنها داشته باشید. البته اگر پیشنهاد کار و حمایت آنها ادامه یابد، می توانید برای ویزای کار 2 ساله پس از گذشت 3 سال اقامت در نیوزلند برای ویزای اقامت درخواست دهید. به این نکته نیز توجه فرمایید که، متقاضیان نمی توانند شریک یا فرزندان تحت تکفل خود را در درخواست ویزای کاری مذهبی نیوزلند بنگجانند. به طور کلی روند درخواست ویزای کاری مذهبی نیوزلند به نسبت انواع ویزاهای این کشور بسیار ساده تر است.

هموطنان عزیز می توانید با مراجعه به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت علاوه بر شرایط مهاجرت به نیوزیلند و کسب اقامت نیوزلند، از شرایط مهاجرت و کسب اقامت و زندگی در سایر کشورهای برتر خارجی اطلاعات کافی کسب کنید.

سوالات پرتکرار در باب ویزای کاری نیوزلند

در انتها مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب ویزای کاری نیوزلند می باشیم:

  • انواع ویزاهای اصلی موقت کار در نیوزلند چیست؟ ویزای کار در زمان تعطیلات با مدت زمان 1 الی 2 سال/ ویزای کار ماهر با مدت زمان 1 الی 5 سال/ ویزای جستجوی کار سیلور فرن به مدت 9 ماه
  • مشاغل برتر در کشور نیوزلند شامل کدام مشاغل است؟ معماری/ وکالت/ نماینده املاک و مستغلات/ بانکداری/ مهندس نرم افزار/ آمارگیر/ حسابدار/ مهندس نفت و گاز/ مدیریت ساخت و ساز/ مشاور مدیریت
  • ویزای کار کارگران ماهر کشور نیوزلند به چه صورت است؟ این ویزا برای نیروها و کارگران ماهری است که مشاغل آن ها در فهرست مهارت های ضروری ذکر شده است و همچنین شرایط عمومی که کارفرما ارائه داده است را دارند. با داشتن این ویزا به افراد می توانند که حداکثر 5 سال در کشور نیوزلند مشغول به کار شوند.
  • هزینه انواع ویزاهای کاری کشور نیوزلند به چه صورت است؟ ویزای جستجوی کار سیلور فرن با هزینه NZD410 (دلار نیوزلند)/ ویزای همکاری یا کار برای کسب اقامت NZD580 (دلارنیوزلند)/ ویزای کارآفرینی NZD3310 (دلار نیوزلند)
5/5 - (3 امتیاز)

6 دیدگاه برای “ویزای کاری نیوزلند

  1. پریناز گفت:

    سلام عجب مقاله ای بود. فکر نمیکردم مقاله باشه که انقد به روز و دقیق دباره سال 2022 و 2023 هم نوشته باشید و بدونید. این به نظرم دقت و سرعت شما رو میرسونه. من میخوام بدونم که بین کار و تحصیل در نیوزلند کدوم فرایند بهتریه برای مهاجرت و اینکه هزینه کدوم بیشتره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام فرآیند ویزای کاری نیوزلند باتوجه به اینکه امتیاز بندی است زمانبر است.

  2. امیدهاشمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۴۴ سالمه – پزشک هستم
    متاهل و دو فرزند ۱۵ ساله و ۲۰ ساله دارم
    میخواستم بدونم شرایط ویزای کاری نیوزلند به چه صورت هست
    شنیدم امتیاز بندی
    و اینکه بسته به سنم ویزای کاری نیوزلند به من تعلق میگیره
    ممنون میشم راهنمایم کنید

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص مهاجرت کاری نیوزلند با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  3. شایان گفت:

    سلام وقتتون بخیر من چند تا سوال داشتم اگه امکانش هست لطفا جواب بدید. بنده 24 ساله هستم، مدرک دیپلم تجربی دارم و خیلی دوست دارم برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی به کشور نیوزلند مهاجرت کنم اما از زمان اخذ مدرک تحصیلیم 6 سال گذشته (سال 95 مدرک گرفتم). به نظرتون با توجه گپ تحصیلی که دارم آیا اصلا شانسی برای اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند دارم یا نه؟
    آیا امکان دریافت ویزای جستجوی کار در کشور نیوزلند وجود داره؟ اگه داره باید واسه این نوع ویزا هم پیشنهاد شغلی از یک کارفرما داشته باشیم یا نه؟
    معذرت میخوام اگه کامنتم کمی طولانی شد..
    سوال آخر که ذهنمو خیلی درگیر کرده اینه که واسه مهاجرت کاری داشتن شرایطی مثل: دریافت پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در کشور مقصد، سابقه کار زیاد، مدرک زبان آیلتس، مدرک تحصیلی مرتبط با شغل مورد نظر و… در تمام کشور ها ضروریه. خب پس چطور خیلیا بدون داشتن شغل خاصی، سابقه کاری، مدرک زبان و تحصیلات ابتدایی (بعضی ها هم تا راهنمایی) برای مهاجرت به کشورهای توسعه یافته اقدام می‌کنند و خیلی راحت ویزای کار می‌گیرند؟؟؟!!! چطور همچین چیزی امکان داره؟ چون من خودم به شخصه خیلیا رو میشناسم که هیچ یک از این شرایطو نداشتن اما حالا در کشور مقصدشون زندگی می‌کنند اگه میشه لطفا کمی بهم توضیح بدید چون من واقعا سردرگم هستم.

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص تحصیل در نیوزلند باید بررسی بیشتر گردد. در خصوص مهاجرت کاری به نیوزلند هم باید گفت امتیازبندی است . در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *